Τετάρτη, 18 Απριλίου 2018

Θερμοτατα συγχαιρουμε τον μητροπολιτη Καλαβρυτων κ. Αμβροσιο για την σταθερη πλεον και αταλαντευτη ορθοδοξοτατη στασι του εναντι των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ και των σημερινων Γραικολατινων επισκοπων.


ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ: 
_______Έπειτα από τα ανωτέρω ήλθεν η ώρα να σας εκφράσουμε την ταπεινή μας γνώμη για την δήθεν «Αγία καί Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου της Κρήτης. Εκεί κάτω, λοιπόν, οι συνελθόντες Ιεράρχες της Ορθοδοξίας, όσοι βεβαίως εψήφισαν και υπέγραψαν την σχετική πεπλανημένη Απόφαση της Ληστρικής εκείνης Συνόδου, απεφάνθησαν ότι είναι ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ (!!!!) όλες οι μέχρι σήμερα αποκαλούμενες «χριστιανικές Ομολογίες»! Δηλ., σύμφωνα με την Απόφαση του Κολυμπαρίου,  οι Παπικοί (ή θεολογικώτερα, οι Ρωμαιοκαθολικοί) καί οι Διαμαρτυρόμενοι, (ή  αλλοιώς, οι Προτεστάντες)δεν συνιστούν τα αποκόμματα, που ξεσχίσθηκαν από το Σώμα της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ!!!!  Διά της Αποφάσεως εκείνης ισοπεδώθηκαν όλα τα μεγέθη! Όλοι μαζί, Ορθόδοξοι, Παπικοί και Προτεστάντες  μπήκαμε στό ίδιο καλάθι! ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ!
________Παρά ταύτα εμείς οι Ορθόδοξοι διδαχθήκαμε και πιστεύουμε, ότι υπάρχει ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, αυτή την οποία συνέστησε ο Χριστός μας κατά τήν ημέρα της Πεντηκοστής! Όσοι στο πέρασμα του χρόνου αποκόπησαν από τό ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝΔΡΟ, την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ πλέον ό,τι ονομάζουμε «ΕΚΚΛΗΣΙΑ», διότι δεν είναι πλέον τίποτε περισσότερο από παρακλάδια του κεντρικού δένδρου, δηλ. της Ορθοδόξου Εκκλησίας, παρακλάδια, τα οποία από τον άνεμο του εγωϊσμού και της πλάνης  ξεσχίσθηκαν, δηλ. αποκόπηκαν από το κυρίαρχο δένδρο της Εκκλησίας! Η συνείδησις της Εκκλησίας μάλιστα, σαν επιβεβαίωση της συντελεσθείσης αποκοπής, τους έδωσε ένα ξεχωριστό, δικό τους όνομα! Τους  ονόμασε α) Παπικούς ή Ρωμαιοκαθολικούς και β) Διαμαρτυρόμενους ή Προτεστάντες! Αυτά, λοιπόν, τα παρακλάδια, ομοιάζουν σε πολλά με το Κεντρικό Δένδρο, την Εκκλησία, πιστεύουν δηλ. στο Χριστό, αλλά με το δικό τους τρόπο! Συνεπώς ονομάζονται και είναι Χριστιανοί, αλλ΄όχι όμως ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ χριστιανοί! Είναι ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ, τα οποία απεκόπησαν και συνεπώς ΞΕΣΧΙΣΘΗΚΑΝ! Επομένως, άγιοι Πατέρες της Συνόδου εκεί κάτω στο Κολυμπάρι, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΩΝΤΑΙ «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»! Είναι απλώς χριστιανικές Ομολογίες! Πλανάσθε, λοιπόν, καί μάλιστα πλανάσθε πλάνην οικτράν! Με την απαράδεκτη Απόφασή Σας, προδώσατε την αγίαν Ορθοδοξίαν μας!


______Ιδού η σχετική Απόφαση της Συνόδου της Κρήτης: 

«Η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιώνκαι Ομολογιών, που δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με αυτήν» (παρ. §6).  ***
_________Όλα αυτά  λοιπόν, δηλ. τα περί οικτράς Κολυμπαριανής πλάνης,επιβεβαιώνονται από την τελετή της αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα! Από την στιγμή,που ο Ουρανός αρνείται πεισματικά να χαρίσει το Άγιο Φώς σε κάποιους άλλους από όσους  φέρουν τό όνομα «χριστιανός», παρά, μόνο στον Πατριάρχη των Ορθοδόξων καθίσταται και ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟΝ, ότι Μία Εκκλησίαυπάρχει, και αυτή είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία! Άρα η Απόφασις της δήθεν «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» των Ορθοδόξων στο Κολυμπάρι της Κρήτης ελέγχεται ως λανθασμένη! Είναι 100% αιρετική!  Οι άγιοι Πατέρες, οι συγκροτήσαντες την Σύνοδον εκείνην, επλανήθησαν! Ναί, υπέπεσαν σε αίρεση!
________Μοναδική εξαίρεση από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας της Ελλάδος υπήρξεν ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο Οποίος αρνήθηκε να προσυπογράψη, γι' αυτό και Τον συγχαίρουμε δημοσίως!

 _________Επιβεβαίωση των παραπάνω θέσεών μας αποτελούν  οι διορθωτικές προτάσεις του προαναφερθέντος Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου, οι οποίες -δυστυχώς- απερρίφθησαν πανηγυρικώς από την Σύνοδο του Κολυμπαρίου!   


Το Κολυμπάρι απέρριψε ορθόδοξες βελτιωτικές προτάσεις
 Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος συμμετέσχε στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου, αλλά δεν υπέγραψε το εν λόγω προβληματικό κείμενο, σε ειδική ανάλυσή του («Οι αποφάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ΑκΜΣ και η κατάληξή τους»), μαρτυρεί ότι στο Κολυμπάρι απορρίφθηκαν (προσοχή!) οι εξής διορθωτικές (ορθόδοξες) προτάσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος (βλ. «Θεοδρομία», ΙΗ  3.4 [Ιουλ. –Δεκ 2016] 416-436):

(α) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν δέχεται την εγκυρότητα των μυστηρίων των ετεροδόξων (αιρετικών), ασχέτως από τον τρόπο που τους εντάσσει στην Εκκλησία, όταν μεταστραφούν.
(β) Τήν «ένωση των εκκλησιών» η Ορθοδοξία την κατανοεί μόνον ως επιστροφή («επισυναγωγή») των άλλων στην Ορθοδοξία.
(γ) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν βλέπει τον εαυτό Της ως μέρος «του διαιρεμένου χριστιανικού κόσμου», δηλ. σαν θραύσμα ενός ενιαίου μείγματος Ορθοδοξίας και αιρέσεως.
Η απόρριψη όλων των παραπάνω διευκρινίσεων «φωτίζει» το τι πραγματικώς εννοεί το Κολυμπάρι ονομάζοντας «Εκκλησίες» τους ετεροδόξους-αιρετικούς. Τους θεωρεί «Εκκλησία», όπως είναι οι Ορθόδοξοι.

 (Μοναχός Σεραφείμ, βλ. https://katihisis.blogspot.gr/2017/10/blog-post_23.html)
__________Κατόπιν των ανωτέρω, επικαλούμενος το αδιαμφισβήτητο θαύμα της αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα, και απευθυνόμενος στους αγαπητούς εν Χριστώ Αδελφούς μας της Εκκλησίας της Ελλάδος, προς εκείνους δηλ. οι οποίοι συνεκρότησαν την εικοσαμελή Αντιπροσωπείαν της Εκκλησίας μας, τους καλούμε αδελφικώς και χωρίς αναβολή, να σπεύσουν και να ανακαλέσουν τήν υπογραφή  τους στη σχετική Απόφαση, ώστε να αρχίσει τό ξήλωμα  αυτής της πεπλανημένης Αποφάσεως!  Θα είναι μια προσφορά στην αποκατάσταση της ορθής πίστεως!  ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩΜΕΝ: Η παράδοσις ουρανόθεν του αγίου Φωτός ΜΟΝΟΝ στον Ορθόδοξο Πατριάρχηαποδεικνύει, ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ! Η Εκκλησία είναι ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ, δηλ. η Ορθόδοξος ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Μόνον αυτή!   
        
 ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Αδελφοί και Πατέρες,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Αγαπητά μου Τέκνα εν Κυρίω.

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον, Δευτέρα του Θωμά, 16 Απριλίου 2018 

*** ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

 ΣΗΜ. 1Η 
ΙΔΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΣΧΕΤΙΚΗ
 -ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ- 
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ:

«Κατά τήν ὀντολογικήν φύσιν τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ἑνότης αὐτῆς εἶναι ἀδύνατον νά διαταραχθῇ. Παρά ταῦτα, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀποδέχεται τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τῶν μή εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ’ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καί Ὁμολογιῶν, ἀλλά πιστεύει ὅτι αἱ πρός ταύτας σχέσεις αὐτῆς πρέπει νά στηρίζωνται ἐπί τῆς ὑπ’ αὐτῶν ὅσον ἔνεστι ταχυτέρας καί ἀντικειμενικωτέρας ἀποσαφηνίσεως τοῦ ὅλου ἐκκλησιολογικοῦ θέματος καί ἰδιαιτέρως τῆς γενικωτέρας παρ’ αὐταῖς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ἱερωσύνης καί ἀποστολικῆς διαδοχῆς. Οὕτω, ἦτο εὔνους καί θετικῶς διατεθειμένη τόσον διά θεολογικούς, ὅσον καί διά ποιμαντικούς λόγους, πρός θεολογικόν διάλογον μετά τῶν λοιπῶν χριστιανῶν εἰς διμερές καί πολυμερές ἐπίπεδον καί πρός τήν συμμετοχήν γενικώτερον εἰς τήν Οἰκουμενικήν Κίνησιν τῶν νεωτέρων χρόνων, ἐν τῇ πεποιθήσει ὅτι διά τοῦ διαλόγου δίδει δυναμικήν μαρτυρίαν τοῦ πληρώματος τῆς ἐν Χριστῷ ἀληθείας καί τῶν πνευματικῶν αὐτῆς θησαυρῶν πρός τούς ἐκτός αὐτῆς, μέ ἀντικειμενικόν σκοπόν τήν προλείανσιν τῆς ὁδοῦ τῆς ὁδηγούσης πρός τήν ἑνότητα».

ΣΗΜ. 2Α

Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

† ὁ Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου Προκόπιος (Εκοιμήθη ήδη)
† ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος
† ὁ Ἠλείας Γερμανός
† ὁ Μαντινείας καί Κυνουρίας Ἀλέξανδρος
† ὁ Ἄρτης Ἰγνάτιος (Έχει παραιτηθή)
† ὁ Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καί Σουφλίου Δαμασκηνός
† ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱερόθεος ( Άρνήθηκε να προσυπογράψει)
† ὁ Σάμου καί Ἰκαρίας Εὐσέβιος
† ὁ Καστορίας Σεραφείμ
† ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ Ἰγνάτιος
† ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος
† ὁ Ὕδρας, Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἐφραίμ
† ὁ Σερρῶν καί Νιγρίτης Θεολόγος
† ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος
† ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος
† ὁ Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
† ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος
† ὁ Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως Ἀθηναγόρας
† ὁ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καί Ρεντίνης Ἰωάννης
† ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας Γαβριήλ
† ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος


Στούς παραπάνω αγαπητούς εν Χριστώ Αδελφούς μας
- Μέλη της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος- υπενθυμίζουμε, ότι η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας σε έκτακτη Σύνοδό της, είχε προσδιορίσει και είχε αποφανθή σαφώς, σαφέστατα, ότι οι άλλες χριστιανικές Ομολογίες ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ως «Εκκλησίες»!
Ιδού το σχετικόν απόσπασμα:
 "Κατά την οντολογικήν φύσιν της Εκκλησίας η ενότης αυτής είναι αδύνατον να διαταραχθή.  Η Ορθόδοξος Εκκλησία γνωρίζει την ιστορικήν ύπαρξιν άλλων χριστιανικών ομολογιών και κοινοτήτων μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ' αυτής, αλλά και πιστεύει ότι αι προς ταύτας σχέσεις αυτής πρέπει να στηρίζωνται επί της υπ' αυτών όσον ένεστι ταχυτέρας και αντικειμενικωτέρας αποσαφηνίσεως του όλου εκκλησιο-λογικού θέματος και ιδιαιτέρως της γενικωτέρας παρ' αυταίς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ιερωσύνης και αποστολικής διαδοχής".

Αδελφικώς, λοιπόν, Σας ερωτώ όλους μαζί καί ένα έκαστον εξ Υμών χωριστά:

Πρώτον, Υμάς τους είκοσι (20) Αρχιερείς
- Μέλη της Αντιπροσωπείας:

Γιατί υπερέβητε την δοθείσαν Εξουσιοδότησιν;
 Δεύτερον, Υμάς τους υπολοίπους εξήκοντα (60) Ιεράρχας, Μέλη της Ι.Σ.Ι., οι οποίοι εδώσατε την σχετική Εξουσιοδότηση: 

          Γιατί δεν ελέγχετε τους παραπάνω είκοσι (20) Αρχιερείς, Μέλη της Αντιπροσωπείας 
για την σημειωθείσα παράκαμψη ή καί υπέρβαση
της δοθείσης εξουσιοδοτήσεως;;;

Με αδελφική αγάπη, αλλά και με χριστιανική παρρησία
+ ο Κ και Αι. Α.

25 σχόλια:

  1. Σεβασμιώτατε ἅγιε ἐπίσκοπε Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας Ἀμβρόσιε, δοξάζουμε τὸν Θεὀ καὶ σᾶς εὐχαριστοῦμε θερμά! Εὐλογεῖτε.

    Μέσα στὴν ἀπελπισία τῆς θεωρουμένης ἐγκαταλείψεως τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τοὺς περισσοτέρους ὁρισθέντες ποιμένες καὶ φύλακές του, ἐσεῖς μὲ κἀποια κείμενά σας, ὅπως είδικὰ τὸ συγκεκριμένο ἀπόσπασμα ποὺ δημοσιεύεται στὴν "ὁμολογία", ἀντανακλᾶτε τὸ ἀναστάσιμο φῶς τῆς ἐλπίδος. Αὐτὴ ἡ ὁμολογία, ἀπολογία καὶ διακήρυξις τῆς Ὀρθοδοξοτάτης Πίστεως, Σεβασμιώτατε, εἶναι μία άπὸ τὶς φωτεινότερες 'φετινὲς Ἀναστάσιμες ἀκτῖνες καὶ λάμψεις ἐξ ἀντανακλάσεως τοῦ ἀληθινοῦ ἁγίου Φωτὸς τοῦ Κόσμου, τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, λᾶμψις ἁγία καὶ ἐλπιδοφόρος, λᾶμψις ποὺ μἐσῳ τῆς εύθαρσοῦς ὁμολογίας Σας, ἀντανακλᾶται στὸν κάθε ἐλπίζοντα ἀνάστασιν πιστό, ὁδηγῶντας τον ἀπὸ τὴν Κολυμπάρειο ἀπελπισία σκότους στὴν Εύαγγελικὴ Ἐλπίδα Φωτός. Χριστὸς Ἀνέστη!

    Θαρσεῖτε Χριστιανοί! Τὸ πιστεύαμε, ὅτι δὲ θὰ κιοτέψει ὁ Ἀμβρόσιος. Φοράει παντελόνια κάτω ἀπὸ τὸ τἰμιο ῥάσο.
    Καὶ ἂν σὲ κάποια δευτερεύοντα ίδίως έκ παρορμητικότητος προκύπτοντα θέματα, κάπου μποροῦμε νὰ μὴν ταυτιζόμεθα, ὅπως δικαιούμεθα ἐν τῇ ἐλευθερία ἐν ἦ ὑπὸ τοῦ Κυρίου πάντες ἐκλήθημεν, τόσον ὁ Σεβασμιώτατος ὅσον καὶ ὁ εὐλαβὴς κλῆρος καὶ ὁ εύσεβὴς λαός, ὅμως, στὰ πρωτεύοντα θέματα, τὰ Δογματικά τῆς Πίστεως ταυτιζόμαστε ἀπολύτως. Στὸ παρελθόν, ἐν τῇ ῥύμη τοῦ λόγου, ἀρκετοὶ Όρθόδοξοι ἀπεκάλεσαν "'εκκλησίες" τοὺς παπόφρονες, λέγοντες: "τὸ σχῖσμα τῶν "ἐκκλησιῶν", "ἀνατολικὴ καὶ Δυτικὴ "ἐκκλησία" κλπ. Μετὰ τὸ Κολυμπάρι, ὅμως, εἴμεθα προσεκτικώτεροι, διότι ἀντὶ διὰ τῶν ἀενάων διαλόγων οἱ αἱρετικοί νὰ ἐπιστρέψουν στὴν Ὀρθοδοξία, επιχειρήθηκε ... Συνοδικὴ κατοχύρωσις τῶν αἱρέσεων, παρὰ τὴν ἐπιμονῆ στὸ ἀλάθητο, στὸ πρωτεῖο, στὴν Κρατικὴ Ἀρχηγικὴ Ἐξουσία, στὸ Φιλιόκβε, στὴν ἀγαμία τοῦ Κλήρου κ.ἂ. Δὲν εἶναι συνεπῶς μόνον ἡ λέξις "ἐκκλησία" ἢ ὄχι, ἀλλὰ καὶ ἡ ἐγκυρότητα ἢ μὴ τῶν μυστηρἰων καὶ ἡ πιστότης στὰ Δὀγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο κ. Σημάτης δεν ξέρω αν συμφωνεί στο να επαινείτε τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο. Ίσως να μην συμφωνεί και να δυσαρεστηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐχει εκφραστεί στην "πατερική παράδοσι" επί του θέματος που θίξατε. Και δημοσιεύει πλέον, προς τιμή του και τα καλοπροαίρετα σχόλια, ακόμα και εκείνα με τα οποία δεν συμφωνεί.

      Διαγραφή
    2. Ο Παναγιωτης Σηματης εκφραζει τον Παναγιωτη Σηματη και εμεις εκφραζουμε εμας.
      Δεν καταλαβα, παπαγαλακια μας θελετε;
      Ο καθεναας τιμωρειται για τις προσωπικες του αμαρτιες και επαινειται για τις προσωπικες του αξιεπαινες πραξεις.

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη θα ήθελα να πω και εγώ με τη σειρά μου δυο λόγια για τον σεβασμιώτατο ιεραρχει πατέρα Αμβρόσιο Καλαβρύτων . Τα χρόνια που υπηρέτησε στον τόπο μου υπήρξε ένας καλός ιερέας ένας καλός πνευματικός και με πολύ αγάπη και ζήλο μας μιλούσε για την πίστη μας για το Χριστό . Προσπάθησε να μας μεταδώσει αυτήν την αγάπη του με τη χάρη του Θεού αλλά Όποιος θέλει θα πάρει, και όποιος ψάχνει βρίσκει.

    Τον γνώρισα από τότε που ήμουν μικρό παιδάκι όλοι μικροί μεγάλοι τον σεβόμασταν και τον αγαπούσαμε. Ήταν απλός και ταπεινός υπηρετούσε στον τόπο μου απλώς Αρχιμανδρίτης. Κατά καιρόυς γράφτηκαν σχόλια αρνητικά και άλλα θετικά, πολύ εύκολο είναι να κρίνουμε τους άλλους αλλά δεν κάνουμε αυτοκριτική. Ο καθένας μας πρέπει να κάνει την αυτοκριτική του και να καταλάβει τα δικά του λάθη και έτσι θα μπορεί να λέει έναν καλο λόγω να επαινέσει κάποιον ο όποιος τολμά ανάμεσα σε τόσους Ιεράρχες να λέει τα πράγματα με το όνομα τους και την προδοσία της πίστης μας, ας μη ζητάμε να κάνουν κάτι οι άλλοι περισσότερο από αυτό πού μπορούνε να μην τους κρίνουμε και να τους βάζουμε εμπόδια για να συνεχίσουν τον αγώνα και ας μην περιμένουμε στη γωνία τον κάθε ιερέα αρχιμανδρίτη ιεράρχη ακόμα και λαϊκό να τον στείνουμε στον τοίχο και να τον κατηγορούμε, πρέπει να στηρίζονται οι πατέρες στον αγώνα τους και όχι να τους κατηγορούμε ελαφρά τη Καρδία Ο νοών νοείτω. Εμείς οι τέλειοι. Μακάρι να βγουν και άλλοι Ιεράρχες και κληρικοί και λαϊκοί όλοι στον αγώνα κατά της πανθρησκείας του οικουμενισμού. Καλόν αγώνα πατέρα Αμβροσιε Χριστός Ανέστη.Μη σταματάς Αμήν



















    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη ο Κύριος. Ἐχετε δίκαιο.

      Διαγραφή
  4. Αγαπητε κ.Οδυσσεα αφου τοσο πολυ επαινεις τον επισκοπο Αμβροσιο ειναι καιρος να τον καμεις και πνυματικο σου πατερα.Να πηγαινετε δε να κοινωνατε απο τα χερια του.Εχει βεβαια κοπο το πραγμα και πολλα χλμ αλλα αξιζει να καμετε αυτο το δωρο στον εαυτο σας αφηνοντας πισω σας ολους τους καθηρημενους και λοιπους αδεσποτους κληρικους τους και αποτειχισμενους μονο για τα sites.Επιτελους τολμηστε να καμετε αυτο το βημα.Διαφορετικα θα ειστε και εσεις σαν τους πλανεμενους γοχ. ΟΥ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΚΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ !!! Επισης για οσους γραφουν περι του μακαριστου Πατριαρχη Αθηναγορα θα ελεγα πως ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΝΕ πως ΚΡΙΤΗΣ ολων μας ειναι Ο ΑΓΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΜΑΣ.Συνεπως ας γραφουν αυτα που θελουν αλλα ας βαζουν και λιγο αγαπη και περισσοτερο προσευχη για την ψυχη ενος Πατριαρχου που πλεον δεν μπορει να βοηθησει τον εαυτο του.Αραγε θα χαρουν αν κολαστει ο Πατριαρχ.Αθηναγορας ? Θα ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ πως δικαιωθηκαν για τους μυδρους που εγραφαν εναντιον του ? Η μηπως θεωρουν εαυτους αλαθητους ? Αυτα για αποψε και με το καλο να πατε στο ΑΙΓΙΟ.Εχει μεγαλη πειρα ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ και θα σας βοηθησει πολυ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγες ημέρες θα κάνει Θ.Λ. στον Άγιο Μάρκο ο Αμβρόσιος στην Σουρωτή.

      Διαγραφή
    2. Γιατι οχι, μετα χαρας θα τον δεχθουμε.

      Διαγραφή
    3. Κοιταξε φιλε.
      Σκεφτομαι να τον καλεσω να ρθη να λειτουργηση εδω στον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο Σουρωτης, τον οποιο και τελευταια μιμειται και βαδιζει στα ιχνη του.

      Διαγραφή
    4. Δεν μπορω να μην σας γραψω το ποση χαρα μου δωσατε με τα παραπανω λογια σας.Να εχετε την ευχη του και επιτρεψτε μου να σας ξαναγραψω οτι αφηστε πισω σας ολους τους καθηρημενους και λοιπους αδεσποτους κληρικους τους και αποτειχισμενους μονο για τα sites.Βεβαια ετοιμαστειτε ολοι αυτοι που τωρα σας λενε ΜΕΓΑ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ θα σας αποκαλουν πλεον ΜΕΓΑ ΠΡΟΔΟΤΗ,ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ,ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ,ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ κ.α. Μην δωσετε καμια σημασια απολυτως.Κοιταξτε την ψυχη σας και συνεχιστε την ΚΑΛΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ μεσα απο την Αγια μας Εκκλησια.Οχι μεσα απο τις παρασυναγωγες του καθε αυτοκλητου σωτηρα της Εκκλησιας.Οπως καποιου που τα πρωτα χρονια της καθαιρεσης του σεβοταν την αποφαση του Συνοδικου διακαστηριου και μετα την ξεχασε για να λειτουργησει με ετερο επισκοπο καθηρημενο απο αλλη εκκλησια. Και ... τωρα να τον εγκαλει οτι ταχα παρεβηκε κανονες χειροτονωντας μονος του επισκοπους και τελειωμο δεν εχει η πλανη τους ...Αχ ,κυριε Οδυσσεα πολλοι θα βρεθουν να νομιζουν οτι ορθοδοξουν αποτιχεισμενοι και μεσα τους θα λενε οτι μιμουνται τον οσιο Θεοδωρο το ΣΤΟΥΔΙΤΗ.Ομως ουτε στο νυχακι του δεν φτανουν.ΜΟΝΟ παχια αντιοικουμενιστικα λογια,ομιλιες,αναρτησεις και απο αρετη... ο εγωισμος μεχρι το Εβερεστ.Εχω αδικο ? Καντε τους ολους περα κ.Οδυσσεα και να ειστε σιγουρος πως ΜΕΣΑ στην ΑΓΙΑ ΜΑς ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ με την Χαρι ΤΟΥ ΘΕΟΥ δεν θα κολαστουμε επειδη κοινουμε απο τους κανονικους επισκοπους μας.Καλη δυναμη και παλι σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Που γράφει ο Μάρκος ότι ο Πάπας δεν είναι αιρετικός ;
      Που λέει ο Άγιος ότι δεν ξέρει από που πηγάζει το Άγιο Πνεύμα;;
      Που διδάσκει ο Άγιος Μάρκος τις κακοδοξίες του βλάσφημου Αμβροσίου;;;
      Πες μου τον φίλο σου να σου πω ποίος είσαι!
      Τα εγκεφαλικά που έπαθες δεν σε βοήθησαν να καταλάβεις τις πλάνες σου!!

      Διαγραφή
    6. Aγαπητε ανωνυμε δεν μας τα λες και τοσο καλα.
      Ετερον εκατερον.
      Ο επαινος μου και η εκτιμησι μου προς το προσωπο του σεβ. Αιγιαλειας, δεν ακυρωνει ουτε τις αποφασεις μου, ουτε και τις πεποιθησεις μου για προσωπα και για πραγματα που τολμησαν την Αγιοπατερικη Αποτειχισι και βαδιζουν την μαρτυρικη οδο των διωξεων και του μαρτυριου.
      Ουτε Ομολογητης αισθανομαι ουτε μεγαλομαρτυρας, αλλα δουλος του Ιησου Χριστου και περιτριμμα και πολλες φορες περα του περιτριμματος.
      Οι κληρικοι στους οποιους αναφερεσαι ειναι αξιεπαινοι και εκλεκτοι του Κυριου Παντοκρατορος.
      Ασφαλως εννοεις τον π. Ευθυμιο Τρικαμηνα πρωτοπορο Αγωνιστη της Πατρωας ευσεβειας και Δις αποτειχισμενο για την Δοξα της Αγιας Εκκλησιας μας και ακολουθος της Πρακτικης των Αγιων μας.
      Καπου τα πραγματα δεν τα βλεπεις καλα φιλε μου.
      Η Αποτειχισι ειναι Κανονικο Δικαιωμα και οχι αξιοκατακριτη πραξι.
      Ο πατηρ Ευθυμιος απο μια κακη εκττιμησι των πραγματων διεκοψε την επιτελεσι των Αγιων Μυστηριων οχι διοτι θεωρησε κακονικη την δικη μαϊμου και την ψευτοκαθαιρεσι του απο αρχιερεις αιμοσταγεις και ενοχους της εσχατης ποινης της καθαιρεσεως.
      Η προσφυγη του αλλωστε στο Ανωτατο Δικαστηριο της Πατριδος μας αυτο αποδεικνυει οτι δηλαδη δεν εδεχθη την αποφασι.
      Για τι αγωνιστηκε αδελφε ο πατηρ Ευθυμιος ο μονοχιτων και ανυποδητος; Μηπως για τα αμπελοχωραφα του;
      Απορω με το πνευμα σας, ειλικρινα.
      Απορω επισης γιατι δεν εχουμε το ιδιο πνευμα.
      Θεωρειτε επισης καθηρημενο τον Αγιωτατο ΑΡΤΕΜΙΟ τον ευλαβεστατο .....κοντορεβυθουλη που κραταει στους ωμους του τον σταυρον του Ιουστινου Ποποβιτς σε ενα πατριαρχειο που δεσποζουν οι αχαριστοι και οι προδοτες του, αλλα και της Αγιας Ορθοδοξιας.
      Προσωπικα διαφωνω με τον πατερα Ευθυμιο στο ζητημα της στασης του στις χειροτονιες ΧΩΡΕΠΙΣΚΠΟΠΩΝ που ετελεσε ο Αγιωτατος Αρτεμιος.
      Ειχε και εχει το δικαιωμα αυτο εν καιρω αιρεσεως και των δυσκολοτατων συνθηκων που διερχεται η ορθοδοξια, οπως ειναι οι σημερινες.
      Και ακομα κατι.
      Οι Αποτειχισμενοι αδελφε δεν ειναι εξω απο την Εκκλησια, αλλα ειναι εξω απο την Αιρεσι και απο τους Αιρετικους.
      Εκκλησια δεν ειναι τα ντουβαρια, αλλα η Ορθοδοξη Πιστι και ο Λαος του Θεου.
      Εσενα δεν σε απασχολει καθολου αυτο το ζητημα δηλαδη αν εισαι μεσα στην εκκλησια ή βρισκεσαι μεσα σε αιρεσι;
      Και δεν επικαλουμαι ολοκληρο το παρελθον της ακρατης μειωδοσιας της Πιστεως του Κυριου μας με το ΠΣΕ και τα συνεδρια στα οποια ξεπουληθηκαν τα παντα, ή τις υποδοχες του Παμπαλαιου Αιρετικου Παπα απο τους Φαναριωτες προδοτες εν οις ο πρωτευων αυτοις Αθηναγορας και σημερον ο ανταξιος αυτου Βαρθολομαιος.
      Ουτε οι υπογραφες των 10 εκκλησιων στην συναξι της Κρητης δεν σε απασχολησαν και τι ακριβως εγενετο εκει;
      Μετα απο αυτην την ξενοκινητη συναξι, αραγε υπαρχει η Εκκλησια ή εγενετο Αιρεσι και εσυ βρισκεσαι μεσα εις Αυτην;
      Σκεψου το αδελφε μου και παρτο το ζητημα πολυ ζεστα.
      Και προχωρησε, μην φοβασαι ο Θεος θα σε ευλογηση ιδιαιτερα.

      Διαγραφή
  5. Ιουδας ο ΔΟΥΛΟΣ και ΔΟΛΙΟΣ !!!! Ο νοων νοειτω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη ο κύριος σταυρώθηκε για μας και μας δίνει την Ελευθερία κάνουμε λάθη αλλά μας περιμένει μέχρι που να κλείσουμε τα μάτια μας να κάνουμε το ορθό να μετανοήσουμε και να αγωνιστούμε για την πίστη μας μην είσαι κριτής για για κανέναν Ποιος άλλος ιεράρχης βγήκε και μίλησε τόσο ανοιχτά για την προδοσία κάνε προσευχή για την Ξεφεύγεις μην κρίνεις Ίνα μην κριθείς. Η κρίση περί βίου εστί Ναι μεν αλλά καλή μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μην κρινεις ινα μην κριθεις ειναι για τον ΒΙΟ ΟΧΙ για την ΠΙΣΤΗ...(ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ)...ΟΙ δημοσια λεγοντες ΔΗΜΟΣΙΑ και ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ( για την ΠΙΣΤΗ παντα)..(ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ) Θα μιλαμε με συνεση και αγαπη παντα για τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ Και ΔΕΝ ΘΑ ΣΙΩΠΑΜΕ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ (ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ)... ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ γιατι ειναι πλασματα ΘΕΟΥ ..

      Διαγραφή
  7. Άλλοι σταυρώνονται και άλλοι καμώνονται ομολογία και σταυρώνουν την Αλήθεια του Χριστού δίνοντας το φιλί του Ιούδα χωρίς αιδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αυτοσταύρωση είναι αμαρτἰα.
      Η σταύρωση λὀγω προσωπικών επιλογών συγκεκριμένης κατευθύνσεως είναι επιλογή.
      Η κατηγορία ότι η ομολογία της Αλήθειας του Χριστού είναι "φιλἰ του Ιούδα", μήπως είναι συκοφαντία;

      Διαγραφή
    2. Άλλοι σταυρώνονται από τους οικουμενιστές και άλλοι καμώνονται ομολογία και σταυρώνουν την Αλήθεια του Χριστού δίνοντας το φιλί του Ιούδα χωρίς αιδώ συνεχίζοντας την εκκλησιαστική κοινωνία άχρι καιρού... μέχρι να πεθάνουν για να βρεθούν στην αιώνια κόλαση που επέλεξαν...

      Διαγραφή
    3. ...καμώνονται... δεν ομολογούν... ποιοι συκοφαντούν;

      Διαγραφή
    4. ρ. (καμώθηκα) προσποιούμαι, υποκρίνομαι: καμώθηκε τον άρρωστο, για να μην πάει στη δουλειά του | ακκίζομαι, κάνω νάζια

      Διαγραφή
  8. Διαβάζω:‘‘Θα καλέσω τον Αιγιαλίας για να λειτουργήσει στο εκκλησάκι μου‘‘!
    Μα αυτό είναι προδοσία και μαϊμού αποτείχιση κ.Τσολογιάννη.Ο Αμβρόσιος ανήκει στο Π.Σ.Ε. και υπόγραψε τις αιρετικές αποφάσεις στον Λίβανο.Μνημονεύει μια καθαρά αιρετική σύνοδο και έναν καραμπινάτο Οικουμενιστή Πατριάρχη.Σαν Επίσκοπος ακολουθεί την γνώμη ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση και ότι τα μυστήρια του Πάπα είναι Αγιοπνευματικά.
    Εγώ δεν θα έλθω σε τούτο το θέατρο!

    Σωτηριάδης Κ.(Χαλάστρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν θα μνημονευσει κανενα ο Αμβροσιος.
    Θα κανει αποτειχισι και θα την ομολογηση δημοσια.
    Θα τριβετε τα ματια σας και τα αυτια σας μαζι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαβάζω :" .... Δεν θα μνημόνευσει κανενα ο Αμβρόσιος.
    Θα κανει αποτειχισι και θα την ομολογήσει δημοσια....."

    Απάντηση :Μακάρι να είχα το εκατοστό απο την αισιοδοξία σου Μα το βλέπω ανθρωπίνως αδύνατο .Ο Αμβρόσιος δεν είναι απλά εχθρός του Σημάτη . Είναι εχθρός του Θεού μας και διώκτης των Χριστιανών .Τώρα θα μου πείς ...Αν ο Σαύλος ο διώκτης μας έγινε Παύλος και ο Αμβρόσιος ο διώκτης μας ναι μπορεί αν γίνει αν ο Θεός το θέλει .Τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ εστίν .
    Κάτι τέτοιο θα ήταν μέγα Θαύμα .
    Είθε να δώσει ο Θεός .

    Πλήν όμως ρεαλιστικά ρεαλιστικά φίλτατε ΠΡΌΣΕΧΕ μη στην προσπάθεια να σώσεις τον ναυαγό πας στον πάτο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΚΑΡΙ "ΟΜΟΛΟΓΙΑ" ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ,ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ,ΑΓΙΑΣ,ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ,ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου