Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Καιρός Ομολογίας για όσους πραγματικά πιστεύουν Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος Γράφει: ο Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος

Καιρός Ομολογίας για όσους πραγματικά πιστεύουν


Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος












Με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί το χριστεπώνυμο πλήρωμα στην τοπική Εκκλησία τις εξελίξεις που σχετίζονται με τον Οικουμενισμό. Γεγονότα που αφορούν την - σε λίγους γνωστή - μεγάλη αίρεση της εποχής μας, καθώς χαρακτηρίσθηκε Παναίρεση, την οποία όμως δεν αντιμετώπισαν δυναμικά μέχρι τώρα οι πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, γι’ αυτό και φέρουν ευθύνη, αφού την άφησαν να εξαπλωθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, δείχνουν ότι τα πράγματα στην διοίκηση της Εκκλησίας πήραν τον κατήφορο. 

Η έκπτωση πλέον από την θέση του ηγουμένου, τώρα, και του αρχιμανδρίτου Μαξίμου Καραβά της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, αξίου κληρικού και πνευματικού τέκνου του αειμνήστου επισκόπου π. Αυγουστίνου, πρώην Μητροπολίτου Φλωρίνης, πέρα απ’ το ότι υπήρξε άστοχη ενέργεια από την διοίκηση της Μητροπόλεως θα πυροδοτήσει τέτοιες προϋποθέσεις πνευματικής μάχης Οικουμενισμού και Ορθοδοξίας που όντως θα ζήλευαν πολλοί άγιοι Πατέρες να ζούσαν στην εποχή μας προκειμένου να αγωνιστούν και ήταν αυτό που θέλαμε διότι παραέγινε το κακό και έπρεπε να ξυπνήσουμε.


 Ο κόσμος δεν κατάλαβε την προδοσία της πίστεως που γίνεται στις μέρες μας. Ακόμη και οι πιστοί άνθρωποι έχοντας μια ωραιοποιημένη εικόνα μέσα τους για την διοίκηση της Εκκλησίας νομίζουν ότι όλα πηγαίνουν καλά σαν να είναι η εποχή του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Δεν συνειδητοποίησαν ότι τόσο καιρό που γράφουμε και κηρύτουμε δεν κινούμαστε από εμπάθεια και φανατισμό αλλά το μόνο που κάνουμε είναι να σαλπίζουμε ότι στήνεται το σύστημα της Πανθρησκείας. Τους χαλάει βέβαια όταν τους το λέμε αλλά όταν θα διαπιστώσουν ότι συνεργούν σε αυτό θα είναι πλέον αργά, διότι δεν θα προλάβουν να αλλάξουν την ροή των γεγονότων αλλά και δεν θα μπορέσουν ξαφνικά να πουν στον κόσμο ότι καθοδηγούσαν τους πιστούς σε λάθος δρόμο, δηλαδή στην παγκοσμιοποίηση, με τελικό αποδέκτη τον Αντίχριστο. Αφού τελικά εκεί οδηγεί η Πανθρησκεία. Τόσο καιρό που τα λέμε φαντάζουν υπερβολικά. Σας έχουν πείσει με μια γλυκανάλατη ποιμαντική, πως όσοι μιλούμε για την αίρεση του Οικουμενισμού στα πλαίσια της “Νέας Εποχής ότι είμαστε πλανεμένοι“, εσείς οι πιστοί ως αφελείς τους πιστέυετε. Αφήσατε τον αληθινό δρόμο της σωτηρίας που σας διασφαλίζει η Ορθοδοξία και πορεύεσθε όπισθεν αυτών γιατί ακολουθούν το σύστημα. Και στο σύστημα πάντοτε όλα φαντάζουν ωραία αλλά και βολικά αλλά δεν είναι αληθινά. 

 Ακολουθούν τον αιρετικό Πατριάρχη και εσείς αντί να διαφυλάξετε την Ορθοδοξία τους στηρίζετε. Πολλές φορές τα είπαμε δεν θέλετε να ακούσετε! Έχετε τυφλωθεί και κλείσατε τα αυτιά σας διότι δεν σας φαίνονται ευχάριστα όσα τόσο καιρό σας εξηγούμε. Όταν λοιπόν θα γίνει η διακοινωνία, η λεγόμενη μυστηριακή κοινωνία στην βάση της Θείας Ευχαριστίας να γνωρίζετε ότι θα είναι πλέον αργά και θα χρειάζεται να μυρωθείτε ξανά με Άγιο Μύρο για να επιστρέψετε στην αληθινή Εκκλησία. Τώρα αυτοί όλοι σας βγάζουν από την Εκκλησία και δεν το καταλάβατε! Και βέβαια όταν το συνειδητοποιήσετε θα κλάψετε πικρά διότι θα έχετε προδώσει την Αγία μας Ορθοδοξία. Το είπαμε, το ξαναείπαμε και λέμε πάλι, τα πράγματα τα οδηγούν με πονηρό τρόπο με την λεγόμενη βαπτισματική ομολογία. Δηλαδή, αναγνωρίζουν το βάπτισμα των αιρετικών ως έγκυρο και η ένωση γίνεται σε αυτή την βάση χωρίς να το αντιλαμβάνεσθε. Έπειτα, με τους κοινούς εορτασμούς όπου συμμετέχουν ορθόδοξοι και παπικοί, προτεστάντες, μονοφυσίτες καί όποιοι άλλοι ,σας συνηθίζουν να τους βλέπετε από τηλεοράσεως, διαδυκτίου ακόμη και στις Εκκλησίες μαζί σε πολλές περιοχές της Ελλάδος και κυρίως στο εξωτερικό, οπότε αμβλύνεται το ορθόδοξο αισθητήριό σας και δεν αντιδράτε. Βοά το διαδύκτιο με όλα αυτά που γίνονται ένα μόλις χρόνο από την ψευτοκολυμβάρια Σύνοδο. Δυστυχώς κρίνουμε τα πράγματα από το στενό εκκλησιαστικό μας περιβάλλον και όχι από αυτά που γίνονται σε πανορθόδοξο επίπεδο. Μα, όταν η φωτιά θα φτάσει στην τοπική μας Εκκλησία, διότι ήταν φυσικό σε μία Μητρόπολη όπου ποίμανε ο επίσκοπος Αυγουστίνος τα πράγματα να μην είναι το ίδιο απροκάλυπτα όπως σε άλλες Μητροπόλεις, δεν θα υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης.

Πάντως, η υπόθεση τώρα μυρίζει “μπαρούτι” και καθώς φαίνεται τα πράγματα οδηγούνται στην πόλωση. Και όπως στο στρατό τα γαλόνια δεν τα παίρνει κανείς μόνο στις υπηρεσίες, στα γραφεία, αλλά δίδονται και σε καιρό πολέμου, και μάλιστα τότε έχουν αξία, καθώς οι άνδρες διακρίνονται στις μάχες, έτσι και ο Γέρο-Μάξιμος αποδείχθηκε μάχιμος στα δύσκολα! 

Σε μια ηλικία που οι περισσότεροι ψάχνουν φροντίδα ο άξιος Γέροντας, προς τιμή του, βγήκε στον πνευματικό πόλεμο εναντίον της αιρέσεως. Και αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερα αξιοθαύμαστο στην προσωπικότητα του γέροντα είναι η ειλικρίνεια των προθέσεών του και η παλικαριά του, σπάνια χαρίσματα, τα οποία δεν βρίσκεις εύκολα σε αγάμους κληρικούς.

Ακούγαμε τον τελευταίο καιρό κάτι περίεργα από ηγουμένους ότι δεν διακόπτουν το μνημόσυνο για να μείνουν στην Εκκλησία και προβληματίζεται κανείς και λέγει δεν διάβασαν ούτε εκκλησιαστική ιστορία; 

Άλλοι πάλι δεν ομιλούν καθόλου και διερωτάσαι μήπως φταίει το πολύ ψάρι; 

Πάντως δεν υπάρχει σοβαρή αντίσταση στην αίρεση ούτε από το Άγιον Όρος απ’ το οποίο περιμέναμε πολλά, ούτε και από τις άλλες μονές που είχαν αγίους Γεροντάδες. 

Το άσχημο είναι ότι ούτε και στην Μητρόπολη Φλωρίνης όπου ο π. Αυγουστίνος έκανε τόσες χειροτονίες δεν υπάρχουν  τελικά σοβαρές αντιστάσεις. 
Μάλιστα, ενώ τα πνευματικά τους αδέρφια παλεύουν, αυτοί με άνεση κάνουν χάζι κρατώντας την “ησυχία” τους. 
Πάντως τα επιχειρήματά τους δείχνουν ότι στερούνται πνευματικής διακρίσεως αφού το αποτέλεσμα είναι ο εφησυχασμός και η τελμάτωση του αγώνα και τελικά η παράδοση στην αίρεση. Τί λόγο θα δώσουν στον Θεό εν ημέρα Κρίσεως; Λυπούμαστε δε γι’ αυτό! Σαν να μην μας συμβούλευε τόσα χρόνια ο Γέροντας και σαν να είχαμε βουλομένα τα αυτιά μας. 
Πάντως, αν στους ελαχίστους και μικρούς, μολονότι είμαστε αμαρτωλοί, ευαρεστηθεί ο Θεός και ενεργήσει η Χάρις,  προς τούτο ζητούμε τις προσευχές σας, δια της αντιλήψεως του Ιησού Χριστού θα γίνει τέτοιος αγώνας που τα σχέδια των οικουμενιστών τελικά θα ματαιωθούν. 

Ο αγώνας όμως χρειάζεται εθελοντές! 
Η στρατευομένη Εκκλησία σαλπίζει εγερτήριο σάλπισμα για μάχη. 
Ω! Θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυριού μη δειλιάτε! 
Βγήτε στην μάχη, μαζί μας, στο πλευρό μας, πολεμά ό Ίδιος ο Κύριος, η Υπέρμαχος Στρατηγός, η Κυρία Θεοτόκος, τα τάγματα των Ουρανίων Δυνάμεων, ο Ταξιάρχης Μιχαήλ, όλοι οι άγιοι, Μάρτυρες, Ομολογητές, Προφήτες, Πατριάρχες, Δίκαιοι, Απόστολοι, Πατέρες,Όσιοι.

 Όλη η θριαμβεύουσα Εκκλησία βρίσκεται στο πόδι γι’ αυτό τον τελαυταίο πόλεμο! 
Μή πτοείσθε! Θαρσείτε! 
Το εσφαγμένο αρνίο «εξήλθε νικών και ίνα νικήσει»! 
Καλούνται όλοι οι αδελφοί μας μικροί και μεγάλοι, άνδρες και γυναίκες, πρόσωπα που ο Θεός μας αξιώσε να διακονήσουμε προσωπικά ως ιερείς κλείστε τα αυτιά σας στις ψευτο-ευλαβείς αιτιάσεις όσων συμπορεύονται με τον Οικουμενισμό. 
Ο αγώνας ξεκίνησε η καθοριστική μάχη επίκειται
Ή βγαίνουμε στην μάχη ή χάνουμε την αγία μας Ορθοδοξία, λοιπόν ή τώρα ή ποτέ! 


Να ζήσεις Γέρο-Μάξιμε είσαι παλικάρι,

τώρα στα γεράματα βγήκες για γυμνάσματα και έδραξες στεφάνι.
Φάνηκες αντάξιος του ομώνυμού σου Ομολογητή Μεγάλου αγίου Πατέρα

διόλου δε λησμόνησες παρακαταθήκη ιερά του  πνευματικού σου πατέρα!

Παράσημο ομολογιακό  η  παύσις η ηγουμενική στα γέρικά σου στήθη

σε καθιστά στους χριαστιανούς παράδειγμα αληθινό, σε βγάζει απο’ την λήθη.

Τα λόγια του ιεροκήρυκα στον άμβωνα είναι εύκολα μα οι πράξεις θέλουν κότσια

γι’ αυτό ποτέ δεν έστεργες να μπεις σε οικουμενιστικά καρότσια.



Γέροντα  η στάσις σου η σθεναρη ενάντια στον Οικουμενισμό εις τας δυσμάς του βίου

προκάλεσε στόματα απύλωτα  διότι δεν οικειοποιήθηκες  βλέψεις τας παπικάς του δίκερου θηρίου!

Σάλλιαγκοι καλαμαράδες γλύφουν μήτρα και παπάδες είναι και πολυλογάδες

γι’ αυτό την φλυαρία τους σαν ακούσεις πρόσεξε μην υπακούσης νοιάζονται για τεμενάδες!

Στεντόρια ακούγεται φωνή· «εμπρός, εμπρός, πιστοί βγήτε στην μάχη».

Δεν είναι άνθρωπος που καλεί, κέλευσμα είναι, προσταγή, Θεάνθρωπου Στρατάρχη!

Σαν θέλετε δόξα θεϊκή, Πνεύματος Αγίου μετοχή  και άφθαρτη κληρονομία

Ποσώς μην δειλιάσετε σε τούτη την εκκλησιαστική παρανομία.



Δεν είναι πάντοτε πρόσφορος καιρός ειρήνης, νηνεμίας,

υπήρξανε διαστήματα πειρασμικά αιφνίδια αλλά και εξ απήνης ομολογίας.

Νομίζετε ότι είναι καιρός σαν τα στερνά, τα εύθυμα, τα χρόνια;

Καθόλου δεν λογιάζετε αιώνες τώρα δάκρυα, αίματα, κορμιά σορούς καμνιόνια;



Χρόνια πολλά κουράστηκα ν’ αντιλαβάνομαι λόγια ψεύτικα, μετάνοιες μεγάλες

 σαν θάψαμε τον Γέροντα  γρήγορα διαπίστωσα ότι οι επιδιώξεις  ήταν άλλες!

Γέροντα δώσε την ευχή, τούτη την ώρα την στερνή,  να μην βρεθώ της Πίστεως επιλήσμων

τρέχοντας πίσω από δόξα και κτήματα αντί της Παραδόσεως ενώ υποσχέθηκα να μείνω ακτήμων!

Εσύ δεν ήσουν Γέροντα που μου ‘λεγες εις την Μονήν να κάτσω,

όμως δεν έβλεπες μακριά για όλα ετούτα τα παιδιά που μου ‘ρχεται να κλάψω.

Στου Οικουμενισμού την αγκαλιά μπήκαν τώρα για καλά και πώς να ησυχάσω;

Τους αδελφούς μου τους καλούς τους θεωρούσα για φρουρούς και πως να μη στενάξω;

Θεέ μου δώσε μου φτερά να πετάξω μακριά δεν αντέχει άλλο πόνο η καρδιά

τούτη την αποκοτιά να κόβουμε τις ρίζες μας με την φτηνή ψευτιά!

Τα δάκρυά μου γίνανε κρουνός τους πήρε όλους ο συρμός

βρήκανε και δικαιολογίες , μάνα μου κάτι αερολογίες, μπροστά τους τώρα  βρίσκεται κρημνός!

Άγιε Γρηγόριε Παλαμά, πρόσεξε καλά, αν αφήσεις τα παιδιά σε τούτη την βρωμικη ποδιά

να προσκυνάνε με φιλιά προδοτικά και άχαρα του Πάπα την πατημασιά,

το καντήλι θα σου σβήσω στην μικρή μου εκκλησιά και κερί και δεν θα σου στήσω,

ώσπου να τα καλέσεις πάλι στην Παράδοση την Ιερά, τότε ναό δικό σου μεγάλο θα σου κτίσω!

Και όταν θα ΄ρθει η ώρα η καλή στον Κύριο ν’ αποδημήσει η αγία σου ψυχή

μην θεωρήσεις αμετανόητη όποια ακαταστασία, προπέτεια, ανυπακοή και δεν προσάξεις την ευχή!

Προσκύνησε τον Δεσπότη μας Χριστό, την Παναγία μας και όλους τους αγίους

και ζήτησε απ’ τον Γέροντα να μας κρατά μέχρι να τον συναντήσουμε οσίους!


Υϊκώς  έγραψα ο ελάχιστος εν Ιερομονάχοις Αρχιμανδρίτης Παΐσιος Παπαδόπουλος       ο και Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα και  το αφιερώνουμε στον Γέροντα Μάξιμο Καραβάτον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου όλοι όσοι κρατούμε επάλξεις στον αγίους Ραφαήλ, Νικόλαο και Ειρήνη!

To μεγαλο εγκλημα συνεχιζεται.... Με ποιο δικαιωμα ο Ιερωνυμος Λιαπης -κριμασιν οις οιδε Κυριος - αρχιεπισκοπος Αθηνων, συνανταει και συζηταει με υπουργους μονος του με τον ιδιαιτερο του, για την περιουσια της Εκκλησιας; Δικη του, της μαννας του, ειναι η περιουσια; Ποιος τον εξουσιοδοτησε να το πραξη; Και με ποιο δικαιωμα τολμαει και χωρις καμμια εντολη, ουτε καν απο την μικρη συνοδο, να εκπροσωπει ολη την Εκκλησια της Ελλαδος; Δεν υπαρχουν αρχιερεις, δεν υπαρχουν ιερεις να φωναξουν, να διαμαρτυρηθουν, να τον καθισουν στο σκαμνι; Ποιος θα τον κατση στο σκαμνι;

20 arxiep
Σήμερα 21 Ιουλίου 2017 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην οποία συμμετείχαν ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Α. Χαρίτσης, o Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος Β’, ο Γενικός Γραμματέας Θρησκευμάτων κ. Γ. Καλαντζής και ο Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Συμεών Βολιώτης με αντικείμενο την διερεύνηση δυνατοτήτων συνεργασίας για την εκπόνηση ενός πιλοτικού προγράμματος μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας σχετικά με την δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας. Η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα.
Ο Αρχοντογιγαντας Αγιωτατος ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ ο Ποποβιτς θελγει και γλυκαινει τους φιλοαγιους του Θεου.



Εκπληξι μεγαλη ομως δοκιμασαμε οταν ειδαμε ατυχες τι συμπληρωμα. Στο αφιερωμα να εμφανιζεται η μεγαλυτερη ανθρωπινη ασχημια του πλανητη, που ακουει στο ονομα Αθανασιος Γιεφτιτς - πολλοι στην Σερβια τον αποκαλουν Σατανασιο - που αποτελει προσβολη και εντροπη της ανθρωπινης υπαρξης.
Μαζι δε με αυτο το ανθρωπινο εκτρωμα σιγονταρουν και οι ετεροι δυο προδοτες του Αγιου, ο Ειρηναιος Μπουλοβιτς και ο Αμφιλοχιος Ραντοβιτς.
Τιθεται σαν βιογραφια του Αγιωτατου Ιουστινου μια προσφωνησι του, που εγινε στην σημερινη Οικουμενιστικη μονη Βατοπεδιου, απο αυτον τον διαβολανθρωπο, τον υπαιτιο διαλυτη του πατριαρχειου της Σερβιας, τον σφοδροτερο διωκτη του Αγιωτερου πιστου μαθητου  του Ποποβιτς, του Αγιωτατου Αρτεμιου ο οποιος σημερα στην εποχη της εξαπλωσης της Φοβερης Παναιρεσης του Οικουμενισμου - Πανθρησκειασμου, ιδιαιτερα στην Σερβια, αποτελει την μοναδικη ελπιδα και καταφυγη του πιστου Σερβικου λαου. 
Η Εκκλησια των Κατακομβων της Σερβιας, των σκηνων, των αντισκηνων και των αχυροκαλυβων, που προϊσταται ο Αρτεμιος, ο ευαριθμος κληρος του και ο πολυπληθης λαος του, αποτελει την Κανονικη Εκκλησια της Σερβιας.
Και αυτη η Εκκλησια των Κατακομβων στη σημερινη Σερβια, αποτελει το μοναδικο στηριγμα του Λαου και την μοναδικη του βακτηρια. Γιατι εδω μεσα  αναπαυεται και κατοικει ο Θεος, γι αυτο και εδω μεσα αναπαυεται και κατοικει και ο Αγιωτατος Ιουστινος. Τρανοτατη αποδειξι των λεγομενων μας αποτελει η ερημωσι της μονης που ο ιδιος δημιουργησε, της μονης Τσελιε, που σημερα σε αντικομμουνιστικη εποχη που ο χριστιανισμος ειναι ελευθερος, καταντησε να απαρτιζεται απο τοσες μοναχες που δεν αριθμουν ουτε στα δακτυλα της μιας χειρος και αυτες σε βαθυτατο γηρας. 
Εφυγε και αναχωρησε απο την μονη του ο Αγιωτατος Ιουστινος και μετοικησε στις Αχυροκαλυβες της Σερβιας που σβηζουν απο ανθρωπινη ζωη, απο τους πιστους χριστιανους της Σερβιας.
Ο Αγιος Ιουστινος ευλογει αυτον τον κληρο και αυτον τον λαο και τον 85ουτη επισκοπο Αρτεμιο γιατι αυτοι και μονον επικαλουνται το ονομα του και αυτοι και μονο τον εκφραζουν, αφου αυτοι και μονο ειναι οι ανθρωποι του Ιησου, επομενως και οι δικοι του ανθρωποι.


(Μ. Βασίλειος – Ερμηνεία στον ψαλμό ΚΗ)

Αναμφίβολα, έχει μεγάλη σημασία όταν μιλάμε για την Ορθόδοξη Εκκλησία, για την Εκκλησιολογία της και για τη ζωή της, να χρησιμοποιούμε όρους όχι μόνο Αγιογραφικούς αλλά και όρους ενδελεχούς Πατερικής καταγραφής.
Σκόπιμα η οικουμενιστική αίρεση χρησιμοποιεί λέξεις και όρους με δυσδιάκριτη, πολλές φορές, σημασία.
Κάτω από την επιφάνεια της οικουμενιστικής ορολογίας κρύπτεται η εσώτατη υφή της παναιρέσεως του οικουμενισμού.
Ο Ζ. Σεβαλιέ τόνισε: «Οι ιστορικοί του μέλλοντος θα ονομάσουν τον 20ο αιώνα, αιώνα της προπαγάνδας».
Επίσης ο Κ. Μαρξ υπογράμμισε: «Η ιδέα μετατρέπεται σε δύναμη (υλική) όταν μπει μέσα στις μάζες».
Ο ιδεολογικός – προπαγανδιστικός μηχανισμός σκοπό έχει την κατάληψη του νου και της καρδιάς των ανθρώπων (αιχμαλωσία).
Η προπαγάνδα εξουδετερώνει τους αντιπάλους δημιουργώντας γι’ αυτούς «κλίμα λεπρών». Δημιουργεί στην κοινή γνώμη «αντανακλαστικά» εναντίον τους, ώστε τα ονόματά τους να συνδεθούν αυτόματα με επιφυλάξεις, απορρίψεις και απέχθειες. Σήμερα, η οικουμενιστική προπαγάνδα, προωθεί την πραγματικότητα αυτή. Δημιούργησε την αντιστοιχία: Αγιορείτες πατέρες – πλανεμένοι, Διακοπή μνημοσύνου – Σχίσμα, Αντι-οικουμενισμός – ανυπακοή στην Εκκλησία.
Ο εκφοβισμός αυτός διαλύεται από την ορθή πνευματική ζωή και τη μελέτη των Αγίων Πατέρων.
Στην οικουμενιστική λογική οι όροι «Εκκλησία», «Ορθοδοξία» και «αίρεση» έχουν αγιογραφικό περίγραμμα με ανατροπή της ιστορικοθεολογικής έννοιας, που μας παρέδωσαν οι Άγιες (9) Οικουμενικές Σύνοδοι και η διδασκαλία των Πατέρων, θεωρητική και πρακτική. 

Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ....

ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΝ....



ENTOΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.....
ΝΕΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ....

Και παλι η ηρωικη Μακεδονια εχει τον λογο. 
Εδω χτυπα η καρδια της Ορθοδοξιας μας, γιατι εδω ΖΕΙ η Ορθοδοξια μας. 
Εδω προβαινουν στην Ιερα Αποτειχισι και οι περισσοτεροι κληρικοι και μοναχοι.
Μπραβο στους κληρικους της Μακεδονιας μας, που αγαπουν περισσοτερο απο ολους τον Χριστο και την Πιστι του Χριστου και τους στοιχιζει αυτη η Πιστι τηρουντες επακριβως το Γραφικο:Παντες οι θελοντες ευσεβως ζειν διωχθησονται.
Εντος των ημερων θα ανακοινωσουμε νεες Αποτειχισεις κληρικων και μοναχων.
Δοξα τω Θεω παντων ενεκεν.

Ομως οι ....Κατωελλαδιτες, τι κανουν;
Δεν τους απασχολει η Παναιρεσι του Οικουμενισμου;
Δεν τους ενοχλει η παρουσια στις ταξεις της των περισσοτερων Οικουμενιστων αρχιερεων;
Δεν αισθανονται τον ΜΟΛΥΣΜΟ της Παναιρεσης να εισερχεται  στον νουν, στην ψυχη και στην καρδια τους;
Αραγε εκει κατω εμεινε καθολου Πιστι στο Θεο και στην Παντιμη Ορθοδοξια μας;

Εκει κατω ο λεγομενος αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος Λιαπης, οταν μπαινει στους χωρους των Μουσουλμανων βγαζει το εγκολπιο για να μη τους σκανδαλιση και δεν ακουγεται κιχ....
Σαν να εχουν πεθανει ολοι ή σαν να μετατραπηκαν ολοι σε αφωνα και σε αλαλα ....τενεκεδακια!!!
Ολοι αποδεχονται την ασεβεια αυτη αδιαφορα και απαθεστατα.
Αυτη ειναι η λεγομενη ....εκκλησια της Ελλαδος.
Αραγε αν ελθη σημερα ο Χριστος θα ευρη την Πιστι εν αυτη;
Ενθυμεισθε τι ειπε προ ολιγου καιρου ο πατηρ Θεοδωρος Ζησης;
Και ειχε αδικο ή δικαιο; 
Μηπως επαληθευεται πληρως;
Που χαρακτηρισε την εκκλησια της Ελλαδος συσσωμη ως  ....εκκλησια αιρετικη και ως ....εκκλησια Οικουμενιστικη;

ΝΕΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΝΟΧΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΕΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΦΩΤΙΟ

ΝΕΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΕΝΟΧΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΕΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΦΩΤΙΟ

Τι να πη κανεις πλεον; 
Ο παληοφιλος μου, ο πατηρ Μακαριος Φιλοθεου, "ουκ ηβουληθη συνιεναι".
Επανερχεται και ριπτει νεο ...αγγιστρι, στον ηδη εστεφανωμνο απο τον Θεο και τους Αγιους Του, πατερα Φωτιο. 
Ρε παληοφιλε, εμεις κατι αλλο περιμενουμε να πραξης.
Αυτο που σου επιτασσσει ο Θεος και αυτο που επραξαν ολοι οι Αγιοι Πατερες.

Να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΣ απο την Παναιρεσι του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ που συνταρασσει και κλονιζει τα θεμελια της Εκκλησιας.
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ απο τους ενεργητικους και τους παθητικους Αιρετικους, αλλα και απο οσους ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ με αυτους.

Και πρωτα πρωτα να καταδικασης την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι της Κρητης στην οποια συμμετειχες ψυχη τε και σωματι, που τσαλαπατησε και ευτελισε την Πατρωα Ευσεβεια των Ορθοδοξων και Την ταυτισε με τις Παμπαλαιες Αιρεσεις που αποβληθηκαν εδω και αιωνες απο την Εκκλησια και  εσεις ολοι οι συμμετοχοι της θλιβερας εκεινης συναξης τις επαναφερατε εν δοξη χωρις  καμμια ορθοδοξη ευαισθησια.

Δευτερον να παψης το μνημοσυνο του Αρχιαιρεσιαρχου πατριαρχου Βαρθολομαιου του Παγκακιστου, που γυμνη τη κεφαλη και στεντορεια τη φωνη, δημοσια και δι ολων των τηλεοπτικων μεσων, κηρυττει ανελλιπως διαφορες Αιρεσεις και καταπατει προκλητικα τους αγιους και θεοπνευστους Ιερους Κανονες

Και το δευτερο βημα σου ναναι, η Απομακρυνσι σου δηλαδη η Αποτειχισι σου, απο ολους τους ενοχους συναδελφους σου, που προσχωρησαν στην Παναιρεσι του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και ΜΟΛΥΝΟΥΝ τα θυσιαστηρια του Εσφαγμενου Αρνιου.

Αλλα και επιπλεον να καταδικασης αυτην την Παναιρεσι και ολα τα παραγωγα της, που υπογραφηκαν σε διαφορα συνεδρια και σε διαφορα συμβουλια και διαβουλια, που στρεβλωνουν και διαφοροποιουν την διδασκαλια του Ευαγγελιου και των Αγιων Πατερων. 

Κανε το, πατερ Μακαριε και ο Θεος θα σε ευλογηση πλουσιοπαροχα αν το πραξης. 
ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΟΥ αμεσα απο την Αιρεσι που ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ για να μεινης οροσημο στην ιστορια.
Αλλοιως θα χαθης και εσυ στο βυθο της Αβυσσου, αλλα και το μνημοσυνο σου εις τους αιωνες των αιωνων. 
Ακουσε τον παληοφιλο σου και θα κερδισης την δοξα των ΑΓΙΩΝ.
Και αληθεια, υπαρχει μεγαλυτερη απο αυτη τη δοξα; 

Μην ξεχνας σε παρακαλω, τον Ατλαντα της Ορθοδοξιας, τον Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο, τι διδασκε και τι τονιζε μεσα στην συνοδο της Φεραρας Φλωρεντιας που μονος μονωτατος σταθερα και αταλαντευτα θηριομαχουσε με τον πανισχυρο Παπα και με τους δικους μας τους προδοτες Γραικολατινους:   


Τούτο εστί το καύχημα ημών, η Πίστις ημών, η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών. Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν. Ταύτης δε άνευ ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται.

 

                 ΑΠΑΝΤΗΣΙ 

      ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ        ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΝ

Σταυροδρόμι: 18 /7/2017

    Σεβασμιώτατε

   Ἔλαβα τό ἔγγραφο τῆς Ἱ. Μητροπόλεως πού συντάξατε καί ὑπογράφετε (μέ ἀριθ. Πρωτ. 94/5-7-2017) στό ὁποῖο μοῦ ἀνακοινώνετε ὅτι ἀσκεῖτε ἐναντίον μου «Κανονικήν δίωξιν» καί «παραγγέλλετε τήν διεξαγωγήν τακτικῶν ἀνακρίσεων», μέ καλεῖτε δέ «ὅπως, ἀνυπερθέτως, ἐντός πέντε (5) ἡμερῶν ἀπό τῆς λήψεως τοῦ παρόντος ἡμετέρου ἐγγράφου νά ἀπαντήσω ἐγγράφως ἐπί τῶν κατηγοριῶν οἱ ὁποῖοι μοῦ ἀποδίδονται καί νά δώσω ἐξηγήσεις δι’ αὐτάς».
     Οἱ κατηγορίες πού μοῦ ἀποδίδετε συνοπτικῶς εἶναι:
«α) σχίσμα
  β) απείθειαν και καταφρόνησιν της προϊσταμένης   εκκλησιαστικής αρχής
  γ) σκανδαλισμόν των πιστών, και
  δ) εξύβρισιν και συκοφαντίαν».
  Θά μέ συγχωρέσετε γιατί λόγῳ τῶν γνωστῶν σ’ ἐσᾶς προβλημάτων ὑγείας, δέν μπόρεσα νά ἀπαντήσω στὸ μικρό περιθώριο τῶν πέντε ἡμερῶν πού μοῦ ὁρίσατε. Καί ἔρχομαι εὐθαρσῶς νά ἀπαντήσω.

Α) Μέ κατηγορεῖτε ὅτι κάνω σχίσμα.
     Ὄντως, Σεβασμιώτατε, δέν ὑπάρχει ὁμολογουμένως χειρότερον πρᾶγμα ἀπό τό νά ἀποσχισθεῖ κάποιος ἀπό τήν Ἐκκλησία. Τό σχίσμα κατά τόν ἅγιον Ἰωάννη τόν Χρυσόστομο δέν συγχωρεῖται οὔτε μέ τό αἷμα τοῦ μαρτυρίου. Καί ἀσφαλῶς ἐγώ, ἕνας «ἀγράμματος» ἱερέας –ὅπως μέ ἀποκαλέσατε τηλεοπτικά– τοῦ ὁποίου «ἄλλοι γράφουν τά κείμενα» –ὅπως εἴπατε– τί σχίσμα νά κάνω; Ἡ κατηγορία αὐτή, λοιπόν, εἶναι παντελῶς ἀστήρικτη, διότι, ὅπως ὁ Μ. Βασίλειος γράφει στόν πρῶτο του Κανόνα (σύμφωνα μέ τήν ἑρμηνεία αὐτοῦ τοῦ Ἱ. Κανόνος ἀπό τόν ἅγιο Νικόδημο), «σχισματικοί ὀνομάζονται ἐκεῖνοι ὅπου διαφέρονται πρός τήν καθολικήν ἐκκλησίαν, ὄχι διά δόγματα πίστεως, ἀλλά διά κάποια ζητήματα ἐκκλησιαστικά καί εὐκολοϊάτρευτα». Σχίσμα δέ, «λέγεται ἡ ὀργανωμένη ἄρνηση ὑποταγῆς στήν κανονική τάξη καί ἀρχή τῆς Ἐκκλησίας καί ὁ ἀποχωρισμός μιᾶς μερίδος ἀπό αὐτή μέ τή σύμπηξη ἰδιαίτερης θρησκευτικῆς κοινότητας… Ἡ σχισματική ἐκκλησιαστική κοινότητα συνήθως φθάνει καί σέ αἱρετικές δοξασίες» (Μπούμης Π., Καθηγητής Κανονικοῦ Δικαίου, «Κανονικό Δίκαιο», σελ. 244. Ἐπίσης, οἱ καθηγητές Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου Τρωιάνος-Πουλῆς, σελ. 587: «Στο σχίσμα εἶναι ἀναγκαία ἡ παρουσία μεταξύ τῶν δραστῶν ἑνός τουλάχιστον Ἐπισκόπου» (αὐτ. σελ. 588) Καί: «Στό σχίσμα ὑπάρχει πάντα ἀρχηγός ἐπίσκοπος» γιατί «προϋποθέτει συμπαγή, ὀργανωμένη “Ἐκκλησία” (Μαντζουνέα Εὐάγγ., Ἐκκλησιαστικόν Ποινικόν Δίκαιον, σελ. 169). Ὅπως, ὅμως, σᾶς ἀνέφερα μὲ τήν ἐπιστολή ἀποτειχίσεώς μου, οἱ λόγοι διά τούς ὁποίους διέκοψα τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματός σας, εἶναι καθαρά λόγοι Πίστεως. Ἔγραφα: «1. Δέν φρονοῦμε Ἄκυρα–Ἀνυπόστατα Μυστήρια (πού τελοῦνται στήν Ἱ. Μητρόπολη). Ἤτοι δέν πιστεύουμε ὅτι ἐξέλιπε ἡ Χάρις ἐκ τῶν Μυστηρίων ἀλλ’ ὅτι εἰς τούς ἐν γνώσει μεταλαμβάνοντας ἀποβαίνει εἰς κρίμα καί κατάκριμα (ἴδετε παράδειγμα Ἰούδα). 2. Δέν εἰσερχόμεθα εἰς παρατάξεις Παλαιοημερολογιτῶν (Γ.Ο.Χ.) ἤ δέν δημιουργοῦμε ἄλλη νέα. Συνεπῶς δέν δημιουργοῦμε σχίσμα. 3. Θά μνημονεύεται Πάσης Ἐπισκοπής Ὀρθόδοξου…». Καί δέν δίδαξα τούς πιστούς τίποτε ὀλιγότερο καί τίποτε περισσότερο ἀπ’ ὅ,τι μᾶς ἔχουν διδάξει οἱ Ἅγιοι Πατέρες.

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Η σκιά του Εωσφόρου θα σκιάζει πλέον το μοναστηράκι της Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, μια που τα τρωκτικά του Μεταξάκη, του Αθηναγόρα, του Βαρθολομαίου και του Φραγκίσκου, θα τσιρίζουν τις νύχτες. Κρατήστε τα ντουβάρια, ο Ένοικος θα έχει φύγει. Αλλά σας περιμένει… δεν βραδύνει ο Κύριος…..ο Κύριος εγγύς.




ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ  ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΙΚΩΝ
«ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ»


Ο εδω και 50 χρονια 82ουτης Γερων Καθηγουμενος της Ιερας μονης Αγιας Παρασκευης  Μαξιμος Καραβας που απειλειται με εκδιωξι απο τους Οικουμενιστες και τα ...κοπελια τους.

Πτολεμαϊδα 19/7/2017


Προς :
Τον Μητροπολίτη Φλωρίνης κ.Θεόκλητο  Πασσαλή ,
Tον Πρωτοσύγκελο κ.Νικηφόρο Μανάδη.

Γράφει ο Μέγας Αθανάσιος ότι είναι πιο πιθανό να αλλάξει η λεοπάρδαλη τα στίγματα στη γούνα της, παρά ο αιρετικός να αναγνωρίσει την αλήθεια. 
Δεν περιμέναμε  να αναγνωρίσετε  την αλήθεια, γιατί είδαμε ποιά τύχη  επιφυλάξατε στις  προσπάθειες που κάναμε στο παρελθόν για να συνδεθείτε μαζί της.  
 Επιπλέον, γιατί έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στην σοφία των αγίων Πατέρων από τα ψέματα και τις πλάνες, με τα οποία γαλουχήτε  και αποβλακώνετε ψυχές, για τις οποίες ο Χριστός σταυρώθηκε για να σώσει. 
Πιστεύαμε  όμως ότι έμεινε μέσα σας λίγη ντροπή, λίγο φιλότιμο, λίγα ψήγματα ευαγγελικού πνεύματος, κάποια απομεινάρια χριστιανικής καρδιάς σαν αυτά που βρίσκει κανείς ακόμα και στους κοινούς εγκληματίες. 
Πιστεύαμε ότι κάτι θα έμεινε από την Παρακαταθήκη που σας παρέδωσε ο μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης, τον οποίον εσείς προδώσατε και απαρνηθήκατε ενόσω ήταν ακόμα εν ζωή.
Ο Γέροντας Μάξιμος και  ο  πατήρ  Ιγνάτιος υπηρέτησαν τον άνθρωπο και την Αλήθεια, -με τις  όποιες  δυνάμεις τους-  επί 44 χρόνια ο πρώτος και επί 20 χρόνια ο δεύτερος. Αγωνιζόμενοι μέσα στο  κλίμα λοιδορίας και απαξίωσης που συστηματικά επιβάλατε απέναντι τους,  προσπάθησαν να αφυπνίσουν τον ευσεβή λαό από τον ψυχοκτόνο  ύπνο της αίρεσης, την οποία εσείς με λόγια και  έργα εδραιώνετε.
Την ώρα που:  «Της ευσεβείας τα δόγματα έχουν ανατραπεί, της Εκκλησίας οι θεσμοί έχουν συγχηθεί, oι φιλοδοξίες των μη φοβούμενων τον Κύριο εισπήδησαν στα υψηλά αξιώματα …[την ώρα που] έχει αμαυρωθεί η ακρίβεια των κανόνων.…[και] οι λαοί μένουν ανουθέτητοι, [εσείς] αφού αποκτήσατε την εξουσία μέσω ανθρώπων, γίνατε  δούλοι αυτών που σας έκαναν την χάρη». [1]
Εσείς: «Βλέπετε τον κλέφτη και μαζί του συντροφιάζετε και με τον μοιχό έχετε δοσοληψίες». [2]
Επιλέξατε να είστε «φίλοι με τους εχθρούς του βασιλέως Χριστού».[3]
Μετατρέψατε την Μητρόπολη Φλωρίνης από παγκόσμιο φάρο της Ορθοδοξίας επι Αυγουστίνου Καντιώτη, σε χωματερή των κακοδοξιών του Φαναρίου. 
Τρώτε στην τράπεζα της Ιεζάβελ δεκαετίες  μα δε χορτάσατε, και τώρα ορεχτήκατε το  μοναστηράκι της Αγίας Παρασκευής σαν την άμπελο του Ναβουθαί και το αρπάζετε. Είπατε: «Ας κληρονομήσουμε για τους εαυτούς μας τον Άγιο τόπο του Θεού».[4]
Ανίκανοι να αρθρώσετε Ορθόδοξο Πατερικό λόγο–μια που δεν τον ξέρετε ή δεν τον πιστεύετε πλέον- καμουφλάρατε τα ερπετά της ψυχής σας  με την κρατική βία και εξουσία, ροχαλίζοντας στα τυφλά ακροατήρια σας, τις δαιμονολογίες  του Ζηζιούλα και των βατράχων της Αποκάλυψης.
Μέχρι τώρα εργαζόσασταν σιωπηλά αλλά σταθερά για την διάσπαση της Εκκλησίας με την αποδοχή και  υποθάλψη των Οικουμενιστικών  κακοδοξιών. Άλλωστε σε αυτό είχετε επιτυχή εμπειρία κι από το παρελθόν. Τώρα ήρθε η ώρα να αποδείξετε έμπρακτα στον Αφέντη σας ότι του ανήκετε ολοκληρωτικά, άλλωστε: «Καλὰ περνάτε καὶ στὴν Αίγυπτο»,[5]τρώγοντας κρεμμύδια.
Προφασιζόμενοι την ειρήνη, την αγάπη και την ομόνοια στους αφελείς «νοσείτε και κηρύττετε τὴν αποστασία,[6] η οποία είναι κατα τον θείο Απόστολο πρόδρομος της παρουσίας του Αντιχρίστου.[7]
 «Μέσα στην Εκκλησία  κηρύττεται το κίβδηλο παράλληλα με το γνήσιο»,[8] και εσείς όχι μόνο συντάσσεστε με το κίβδηλο, αλλά τολμήσατε ως άλλοι σταυροφόροι κατακτητές να διώξετε τον υπερήλικα και ασθενή κτήτορα της Μονής και την αδελφότητα. 
 Υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη ότι η καρδιά σας πλέον είναι παραδομένη στο κακό;
 Eίστε οι Γραικολατίνοι  του 21ου αιώνα, που ελκύεστε απο τον «Δικέρατο γίγα»,[9] τον Πάπα. Έχετε προδώσει την Ορθοδοξία  αφού ο αφέντης σας, με τις  πάμπολλες επιστολές του ονομάζει τον πάπα «αδελφό» και την αίρεση του «αδελφή εκκλησία», κι εσείς λόγοις και έργοις τον τιμάτε και τον προστατεύετε. 
Εμπαίκτες των Αγίων Πατέρων και των αιμάτων των Μαρτύρων και των διδαγμάτων των Ομολογητών, που διδάσκουν πως κάθε αίρεση «έχει πατέρα τὸν διάβολο».[10]  
Εραστές του ψεύδους που «δέσατε τον δίκαιο, γιατί σας είναι δύσχρηστος».[11] Ὁ σεβασμὸς στὸ ψέμα όμως είναι όχι μόνο περιφρόνηση της αλήθειας,[12]  αλλά λογίζεται κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση,  αν κανείς  ἐφησυχάζει καὶ δὲν ἐλέγχει.[13] 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου