Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Ο "Πατριάρχης" στην 

ενθρόνιση του Πάπα Φραγκίσκου



          Tακτικιστικα παιχνιδια 

        του μητροπολιτη Πειραιως




    
  του Θεολογου κ. Παν. ΣΗΜΑΤΗ


Ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς, μὲ σημερινὸ Ἀνακοινωθέν του, πάλι ξιφουλκεῖ καὶ χτυπᾶ λάθος στόχο. 
Δυστυχῶς, ἐκτιμοῦμε, συνειδητὰ καὶ ἀποπροσανατολιστικά! 
Διατυπώνει τὴν θέση, ὅτι ὁ νέος Πάπας εἶναι «καταληψίας τοῦ πρεσβυγενοῦς Θρόνου τῆς παλαιᾶς Ρώμης».



Ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι σήμερα τὸ πρόβλημά μας τὸ ἄμεσο καὶ τραγικό;



 Ἀσφαλῶς ὄχι. 
Οὐδόλως μᾶς ἐνδιαφέρουν αὐτὴ τὴ στιγμὴ  οἱ ἀναλύσεις γιὰ τὶς ἀπάτες τοῦ Βατικανοῦ. 
Ξέρετε τί μᾶς ἐνδιαφέρει τώρα, Σεβασμιώτατε, τί μᾶς ἐξοργίζει, τί προκαλεῖ θλίψη καὶ ὀδύνη ἀφόρητη στὶς ψυχές μας;



Ὄχι οἱ χιλιοειπωμένες ἀπάτες καὶ τὰ δόλια καμώματα τοῦ αἱρετικοῦ οἰκοδεσπότη τοῦ Βατικανοῦ. Aλλὰ
 
α) ἡ πρωτοφανὴς καὶ ἀντικείμενη στὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας παρουσία τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου στὴν ἐνθρόνιση τοῦ αἱρετικοῦ Πάπα. 

Ποῦ ἀκούστηκε, ὁ «Ὀρθόδοξος» Πατριάρχης καὶ κατὰ καθῆκον φύλακας τῆς Πίστεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, νὰ πηγαίνει νὰ συγχαρεῖ τὸν αἱρετικό; 
Ἐπαναλαμβανόμενο καὶ βασανιστικὸ τὸ ἐρώτημα γιὰ μᾶς τοὺς ἐλάχιστους: 
Θὰ πήγαινε ὁ ἅγιος Γρηγόριος, ὁ Μ. Βασίλειος, ὁ Μ. Ἀθανάσιος, ὁ Μ. Φώτιος στὴν ἐνθρόνιση τοῦ Πάπα; 
Ἢ ἡ μίμηση τῶν Ἁγίων, θεωρεῖται πλέον ἀνοησία;



β) ἡ ἐπίσης πρωτοφανὴς καὶ ἀντικείμενη στὴν διαχρονικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας ἀδράνεια, ἀφωνία τῶν Ἐπισκόπων, Ἁγιορειτῶν, Ἀδελφοτήτων, ἀκαδημαϊκῶν κ.λπ. Ὀρθοδόξων, ἀφ’ ὅτου ἀνακοινώθηκε –προχθές– ἡ ἀπόφαση αὐτὴ τοῦ Πατριάρχη.



Φαντάζεσθε τί θὰ γινόταν, ἂν αὐτὸ ἀπετολμεῖτο πρὶν πενῆντα χρόνια;



 Τί ἄλλαξε σήμερα καὶ δὲν μιλᾶ κανείς; 
Κι ἂν μιλήσει, οὐδεὶς ἐκ τοῦ ἐσβεσμένου Φαναρίου θὰ τὸν ἀκούσει. 
Διότι ὁ Οἰκουμενισμὸς ἅλωσε τὶς συνειδήσεις. 
Οὐδεὶς ἀντιδρᾶ ἁγιοπατερικά. 
Οἱ ὅποιες ἐκ τῶν ὑστέρων ἀντιδράσεις, χλιαρὲς καὶ ἄσφαιρες.



 Συμπλέουν ἅπαντες οἱ ἀνωτέρω μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, Σεβασμιώτατε. 
Καὶ πρῶτος ἐσεῖς. 
Καὶ μάλιστα, ἐσεῖς προσπαθεῖτε, τάχα κατακεραυνώνοντας τὸν Πάπα, νὰ καλύψετε αὐτὸν ποὺ σέβεσθε (κατὰ δήλωσή σας), ἐπειδὴ σᾶς χειροτόνισε, τὸν ἀρχηγέτη τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ προδότη τῆς Πίστεως Πατριάρχη Βαρθολομαῖο μετὰ τοῦ δεξιοῦ του βραχίονα, μητροπολίτη Περγάμου κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα.

10 σχόλια:

  1. Επειδή πολλοί παρεξηγούν τον Σεβασμιότατο πατέρα Σεραφείμ, πρέπει την Κυριακή της Ορθοδοξίας να τους κλείσει τα στόματα και ειδικά αυτού, του ειδικευμένου στις ιδιαιτερότητες, Ζηζιούλα. Ήδη, με το καλημέρα τα Μ.Μ.Ε. της Ιταλίας, μιλάνε για το αποφασισμένο από πολλών χρόνων Παπικό Πρωτείο. Ας πούμε, «Η ιταλική RAI υπογράμμισε ότι «η στάση και οι πρώτες του κινήσεις δείχνουν ότι σημείο αναφοράς του πάπα Φραγκίσκου Α' φέρεται να είναι ένα εκκλησιαστικό σύστημα στην κορυφή του οποίου να μπορεί να βρίσκεται ένας "πρώτος μεταξύ ίσων"»!!!!!!!
    Άξιος ο κόπος του Ζηζιούλα, που έθεσε τα θεμέλια του ορθοδοξοποιημένου παπικού Πρωτείου. Κι επειδή μας διαμόρφωσαν να είμαστε αφελείς και υπάκουοι στους αφεντάδες μας Δεσπότες (οι Αδελφότητες και πρόσφατα οι Αγιορείτες), ελάχιστοι θα παραδεχθούν ότι όλα είναι φτιαχτά από δεκαετίες. Ότι αφήσαμε κι αναθρέψαμε εφιάλτες και, κατά τον ποιητή, «...οι Μήδοι επιτέλους θα διαβούνε».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΑ ΜΑΛΛΟΝ .
      ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΑΙ, ΤΗΝ ΝΙΣΑΝ ΠΟΙΙΥΜΕΝΟΙ,
      ΚΑΘΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΗΜΩΝ ΚΟΙΜΩΜΕΝΩΝ .

      Διαγραφή
  2. ΠΡΟΤΑΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΙΣΤΙΣΕΛΙΔΑ :

    ΜΕ ΙΔΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΙΝ, ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΗ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ:

    ΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ,ΤΙΣ ΣΥΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ,

    ΤΩΝ, ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ.

    ΣΥΝΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΙΣ ΕΠΙ ΣΥΝΚΕΡΙΜΕΝΗΣ, ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ,ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ , ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den exete katalabei oti o serafeim afoy exasfalise to apolytirio apo to oikoymeniko patriarxeio kai afoy egine MITROPOLITIS TOTE EGINE PERIERGOS MAXHTIS.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μόνο η προκλητικότατη παρουσία ουνιτών "κληρικών" θα έπρεπε να αποτρέψει το δίχως άλλο τους ορθοδόξους απ το να αποδώσουν έστω και εθιμοτυπικά τιμή διά της παρουσίας τους στο πρόσωπο του νέου πάπα της Ρώμης. Αλλά δυστυχώς πρυτάνευσαν άλλες σκέψεις! Δυστυχώς!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ

    10:30 μ.μ. (Πριν από 8 ώρες)

    προς Εμένα
    Πράγματι, είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Εκκλησίας, που Πατριάρχης ΚΠόλεως παρίσταται σε ενθρόνιση Πάπα Ρώμης και αυτό παρ' όλο που το Βατικανό διατηρεί το δόγμα του πρωτείου και του αλαθήτου!
    Πάντως να μη φανεί παράξενο, αν αναφερθεί, ότι το αντίθετο έχει ήδη συμβεί στην ιστορία της Εκκλησίας, δηλ. Πάπας της Ρώμης να έχει παραστεί σε ενθρόνιση Πατριάρχη ΚΠόλεως, όπου και τότε είχε εξασκηθεί το πρωτείο, αλλά και το αλάθητο!

    Πρόκειται, για τον Πάπα Ρώμης, άγιο Αγαπητό Α΄ (εορτάζεται παρ' ημίν στις 17 Απριλίου), ο οποίος, το 536, παρέστη στην ενθρόνιση του Πατριάρχη ΚΠόλεως Μηνά, όπου εκεί εξάσκησε και το πρωτείο και το αλάθητο (κατά τον άγιο Νεκτάριο), πολύ πριν τούτο το τελευταίο καθιερωθεί ως δόγμα, από την Α΄ Βατικανή. Συγκεκριμένα:


    Στον άγιο Αγαπητό, εκτός από την καταφανή εξάσκηση του πρωτείου, έχουμε και την προσπάθεια εξάσκησης του αλαθήτου, περίπου 1350 χρόνια πριν αυτό θεσμοθετηθεί επίσημα από την Α΄ Βατικανή Σύνοδο. Βρισκόμαστε την εποχή, που ο ΚΠόλεως Άνθιμος Α΄, μετατεθείς αντικανονικώς από την Τραπεζούντα με ραδιουργίες της Θεοδώρας, φίλος του Αντιοχείας Εφραίμ απέκρουε μαζί με αυτόν τα της Δ΄ Οικουμενικής. Ο Ρώμης Αγαπητός δεν κοινωνούσε με τον Άνθιμο και πέτυχε με τη συναίνεση του Ιουστινιανού Α΄, να συγκαλέσει σύνοδο στην Κων/πολη με την παρουσία Ορθοδόξων Επισκόπων και Αρχιμανδριτών και να καταδικάσει τον Άνθιμο, με τις ευλογίες δε του αυτοκράτορα, του κλήρου και του δήμου χειροτόνησε Πατριάρχη το Μηνά και έσπευσε να το αναγγείλει στον Ιεροσολύμων Πέτρο Α΄ και του ζητούσε να του απαντήσει περί του πως «υποδέξονται την κρίσιν της Αποστολικής καθέδρας», όχι την κρίση της τοπικής συνόδου. Ο Πέτρος συγκάλεσε σύνοδο στα Ιεροσόλυμα, η οποία ενέκρινε την απόφαση του Ρώμης Αγαπητού. «Εκ του τρόπου της καταδίκης του Ανθίμου και της υποδοχής της αποφάσεως της τοπικής ταύτης συνόδου υπό του Πέτρου Πατριάρχου Ιεροσολύμων, ικανώς δηλούται η ηγεμονία του Πάπα εν τη Εκκλησία και η ευπείθεια και υποταγή προς αυτόν των λοιπών Εκκλησιών και η του αλαθήτου αυτού αναγνώρισις» (αγίου Νεκταρίου, τα αίτια του σχίσματος, τ. Α΄, σελ. 158-159). Ο Πάπας Αγαπητός εκοιμήθη στην ΚΠολη, ένα περίπου μήνα μετά τη χειροτονία.



    Η ιστορία λοιπόν είναι πολύ παλαιά και απλώς επαναλαμβάνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άλλη βαρύτητα έχει τούτο δω το κακό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσύ της Πατερικής Παράδοσης, να μην λές όλες οι Αδελφότητες σε ένα τσουβάλι. Η ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΤΟΥ Π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ. Να μάθεις να είσαι δίκαιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το 536 αγαπητέ κύριε ιστοριοδίφη είμαστε ενωμένοι και δεν υφίστατο το σχίσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ

    10:31 μ.μ. (Πριν από 6 ώρες)

    προς Εμένα
    Αγαπητέ είρωνα αδελφέ

    Αν δεν κατάλαβες τι λέει ο άγιος Νεκτάριος, θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω. Ο άγιος λέγει, ότι:
    Όταν είμαστε ενωμένοι στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και δεν υφίστατο το σχίσμα, ο Πάπας της Ρώμης εκδήλωνε την ηγεμονία του σ' όλη την Εκκλησία και όλα τα Πατριαρχεία υποτάσσονταν τόσο στο πρωτείο του, όσο και στο αλάθητο. Ήταν ο φόβος και ο τρόμος σ' όλη την Εκκλησία, σε τέτοιο βαθμό, που ο άγιος Νεκτάριος αναφέρει για δυο άγιους Πάπες (τον Κελεστίνο και τον Λέοντα), ο Θεός να φυλάττει την Εκκλησία του (από τέτοιους αγίους). Και όλα αυτά πριν το Σχίσμα.
    Και όπως λέγει ο ίδιος άγιος, οι παρακάτω άγιοι Πάπες εξάσκησαν το πρωτείο και το δέχτηκαν οι Πατέρες, καθότι: "η φρόνησις απήτει την ανοχήν χάριν της πίστεως" και έτσι για να μη γίνει σχίσμα ανέχτηκαν οι Πατέρες το υπερφίαλο πρωτείο των αγίων Παπών: Κλήμη Α΄, Ανίκητου, Στέφανου Α΄, Κελεστίνου Α΄, Λέοντα Α΄, Αγαπητού Α΄, Γρηγορίου Α΄, Μαρτίνου Α΄, Αγάθωνα και των μη αγίων: Βίκτορα, Ιούλιου Α΄, Δάμασου, Συρίκιου, Ιννοκέντιου Α΄, Ζώσιμου, Βονιφάτιου, Ορμίσδα, Ιωάννη Β΄, Κωνσταντίνου, Γρηγορίου Β΄, Νικόλαου Α΄, Αδριανού Β΄, Ιωάννη Η΄και άλλων πολλών. και όλων αυτών πριν το Σχίσμα.
    Όλα αυτά όμως δεν μας έγιναν μάθημα. Άραγε θα μας γίνουν τώρα, που επαιτούμε τον Φραγκίσκο και τον κάθε τέτοιον να μας δεχτεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου