Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ "ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ". Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου

 ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ 

ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ


Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ "ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ".

Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου

5ον
 




   ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ και ΧΑΡΑΓΜΑ by Odtsol

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Αυτοι οι Σωτηρικοι, πλην του κ. Νικολαου Βασιλειαδη, εχουν καταντησει ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ μεσα στο Σωμα της Εκκλησιας.

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 

ΚΑΙ Ο ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ

ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΟΣΜΑΣ.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΤΑΙ 

Η "ΟΜΟΛΟΓΙΑ".

«Μητρότητα: οδηγίες χρήσεως» Μηνιαία Σύναξη της Διακονίας Στηρίξεως Γυναικών Αγρινίου

Η Ιερά Μητρόπολις Αιτωλίας και Ακαρνανίας ανακοινώνει ότι την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 06:00’ μ.μ. θα πραγματοποιηθεί η μηνιαία σύναξη της Διακονίας Στηρίξεως Γυναικών «Παναγία η Παραμυθία». Η σύναξη θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο της Διακονίας, που βρίσκεται στο ισόγειο του Πνευματικού Κέντρου του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Αγρινίου.
Ομιλητής θα είναι ο πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Θερμός, (ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ενθερμος υποστηρικτης της ομοφυλοφιλικης αναισχυντιας) ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, επίκουρος Καθηγητής Ποιμαντικής στην Ανωτάτη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθηνών, ο οποίος θα αναπτύξει το θέμα: «Μητρότητα:  οδηγίες  χρήσεως».


Ο Οικουμενιστής Πατριάρχης Κύριλλος, "τιμά" κακοτρόπως, όσους αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν υπέρ των Αγίων Εικόνων!

Ο Πατριάρχης Μόσχας θα προσευχηθεί στο (Παπικό) άγαλμα του Χριστού στο Ρίο ντε Τζανέιρο

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην Βραζιλία ο Πατριάρχης Κύριλλος, θα προσευχηθεί ενώπιον του 38 μέτρων αγάλματος του Χριστού στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Προκαθήμενος της Ρωσικής Εκκλησίας, απόφάσισε να τιμήσει με τον τρόπο αυτό την Βραζιλία της οποίας το 91% των κατοίκων είναι Χριστιανοί.
   Να αναφερθεί ότι το άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή αποτελεί σύμβολο για την Βραζιλία, ενώ κάθε χρόνο 1 εκατομμύριο άνθρωποι ανεβαίνουν στη κορυφή του λόφου Κορκοβάντο.

Η αφέλεια των αντι-Οικουμενιστών! --Περιμένουν από τους Οικουμενιστές... εντιμότητα!!!

Αὐτὸ παθαίνουν ὅσοι ἀρνοῦνται τὴν διδασκαλία-προειδοποίηση τῶν Ἁγίων, ὅτι τοὺς αἱρετικοὺς δὲν τοὺς ἐμπιστεύευσαι, ἀλλὰ παύεις τὴν μετ' αὐτῶν κοινωνία!
http://katanixis.blogspot.gr/2016/02/blog-post_413.html#more

 Μια τίμια εξήγηση Παναγιώτατε..



Προτού προλάβει να στεγνώσει το μελάνι από τα σχόλια  ικανοποίησης του πιστού λαού της Θεσσαλονίκης για την επιτυχημένη: Εκδήλωση στο Βελλίδειο για την Ορθόδοξη Πίστη μας 14-2-2016 (ΒΙΝΤΕΟ-ΨΗΦΙΣΜΑ) και τη στάση του Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης, στάση που κάποιοι από εμάς τη θεώρησαν έμπρακτη απόδειξη της αλλαγής των θέσεων του Παναγιωτάτου, (οι πιο αισιόδοξοι τολμήσανε και ένα βήμα παραπάνω Λυκούργος Νάνης, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΔΙΩΓΜΟ ΤΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ!), βρισκόμαστε σήμερα έκπληκτοι, αντιμέτωποι με το δημοσίευμα που ακολουθεί.

ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ του αρχιμ. Δανιηλ Αερακη ======≪Οἱ πραγματικοὶ ἐσχατολογοῦντες εἶναι οἱ ἡσυχάζοντες (ὄχι οἱ ἐφησυχάζοντες). Διότι ἡ πραγματικὴ ᾿Ορθόδοξη ᾿Εσχατολογία εἶναι ὁ ῾Ησυχασμός≫. (Πρωτοπρ. ᾿Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου, Πατερικὴ Θεολογία, ἐκδόσεις «Παρακαταθήκη», Θεσσαλονίκη 2004, σελ. 111)



≪Οἱ πραγματικοὶ ἐσχατολογοῦντες 
εἶναι οἱ ἡσυχάζοντες (ὄχι οἱ ἐφησυχάζοντες). 
Διότι ἡ πραγματικὴ ᾿Ορθόδοξη ᾿Εσχατολογία εἶναι
ὁ ῾Ησυχασμός≫.


(Πρωτοπρ. ᾿Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου, Πατερικὴ Θεολογία, ἐκδόσεις «Παρακαταθήκη», Θεσσαλονίκη 2004, σελ. 111)


ΠΟΛΛΟΙ 

ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ

 του αρχιμ. Δανιηλ Αερακη




Ο πολιος αξιοθαυμαστος συγγραφεας αρχιμανδριτης Δανιηλ Αερακης εγγιζει ηδη την εκατονταδα στη συγγραφη περισπουδαστων και σημαντικοτατων ερμηνευτικων βιβλιων της Αγιας Γραφης.

«Τετυφωμενο ετεροδιδασκαλο», χαρακτηριζει καποιος νεοκοπος παρ-
«ερμηνευτης» της Αγιας Γραφης …διμελους Συλλογου της Αθηνας, τον εκλεκτο διδασκαλο του Ευαγγελιου, αεικινητο και ακαματο ιεροκηρυκα, νεαζοντα 80ουτη αρχιμανδριτη πατερα  Δανιηλ Αερακη.

Νομισαν ότι βρηκαν καποιο …πατημα στον μεστωμενο ευαγγελικης σοφιας γεροντα και εσπευσαν αυτοι και ...αλλοι τινες,....περιχαρεις και αγαλλομενοι, να τον κακολογησουν και να τον εκθεσουν ως ...ετεροδιδασκαλο του Ευαγγελιου!!!

Ο πατηρ Δανιηλ μεσα σε μια προφορικη ομιλια και εν τη ρυμη του λογου (του προφορικου) που μπορουν πολλα να παρεξηγηθουν και να παρερμηνευθουν,ερριψε το κεντρο βαρους της ομιλιας του στους Αντιχριστους, στους παμπολλους Αντιχριστους, που υπηρξαν, υπαρχουν και θα υπαρχουν παντοτε στη ζωη των ανθρωπων και μεχρι της συντελειας του αιωνος. 
Αυτό ηταν το κεντρο βαρους της ομιλιας του και όχι ο αντιχριστος ή αλλεως πως ονομαζομενος. 
Και αυτο ειναι εκεινο που ενδιαφερει κυριως τους πιστους της καθε εποχης και οχι ο μελλοντικος αντιχριστος ο οποιος θα εμφανισθη οταν το επιτρεψει ο Θεος.

Είναι αληθεια ότι όταν ρωτας σημερα τον οιονδηποτε σχετικο ή ασχετο χριστιανο, ΠΟΥ αναφερεται στη Γραφη ο Αντιχριστος, θα σου απαντηση στην ….Αποκαλυψη!!!

 Όμως είναι επισης Αληθεια ότι η λεξι Αντιχριστος δεν αναφερεται πουθενα στην Αποκαλυψι η οποια μιλαει για δυο Θηρια.

Η Αποκαλυψη είναι βιβλιο συμβολικο και δεν μπορουμε να γνωριζουμε την ερμηνεια των συμβολισμων. 
Τι σημαινουν οι Ακριδες, τι σημαινουν οι Ιπποι, τι σημαινουν τα Θηρια; 
Διδονται διαφορες ερμηνειες ακομα και από τον α΄αιωνα μ.Χ. 
Αποδεκτες ή μη, και ου προς θανατον, η οποια επιφυλαξι των πιστων. Ερμηνευτικο είναι το ζητημα.

Αλλα οι μανιωδως αντιχριστολογουντες σημερινοι νεοκοποι συνωμοσιολογοι «ερμηνευτες» δεν θελουν αυτή την ερμηνεια της Αποκαλυψεως, αλλα θελουν την δικη τους ερμηνεια που να ταιριαζει απολυτα με τις Χιλιαστικες παρερμηνειες των ημερων μας.

Όπως παθαινει και ο εξ Αθηνων παρερμηνευτης, ο οποιος ενώ δεν εβλεπε τους προηγουμενους πολιτικους Αντιχριστους που ηπιαν το αιμα του λαου, ψηφισαν την αποποινικοποιησι της μοιχειας, τις κανιβαλλικες μεταμοσχευσεις ( για τις οποιες ουδεις πλεον ομιλει και διαμαρτυρεται μπροστα στα απεχθη και αποτροπαια αυτα καθημερινα εγκληματα, τον αντιρατσιστικο νομο, την καταργησι της Κυριακης αργιας και σχεδον κατελυσαν όλα τα οσια και τα ιερα της Πατριδος μας, εσπευσε να γραψη ως μαινομενος μονο για τον τελευταιο αντιχριστο ή αντιχριστους που επραξε τα ολιγωτερα από τους προηγουμενους πασχων απο ...δεξιαν πολιτικην ....αμβλυωπιαν!!!

Όμως  οι επιρρεπεις στην διαστρεβλωσι κυριοι, διαψευδονται από τον πατερα Δανιηλ με άλλο αρθρο του το οποιο αυτοι αντιπαρερχονται και κανουν ότι αγνοουν, αλλα εμεις το δημοσιοποιουμε, για την διαλευκανσι του ζητηματο και για να εντραπουν οι διαστρεβλωτες της .Χιλιαστικης ...Αντιχριστολογιας!!!!






  ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ by Odtsol

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΣΚΑΛΤΣΗ Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη


ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΣΚΑΛΤΣΗ

 
 
Του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη


Επιτρέπεται ο κ. Σκαλτσής να θέτει την υπογραφή του κάτω από ένα επαίσχυντο κείμενο, όπως αυτό της θεσμοθετήσεως της ιδρύσεως "κατευθύνσεως ισλαμικών σπουδών" εντός των πλαισίων λειτουργίας της θεολογικής σχολής του ΑΠΘ;

Επιτρέπεται να "φιγουράρει" και η δική του υπογραφή παραπλεύρως εκείνων κάποιων "καιριτών" και "συναξιακών" προφεσσόρων-συναδέλφων του στο ΑΠΘ, με την οποία ούτε πολύ ούτε λίγο προέβησαν σε έγκληση των ομολογητών μητροπολιτών Πειραιώς και Κυθήρων (εξαιτίας των αντιοικουμενιστικών τους αγώνων), οι πεπαρρησιασμένες παρεμβάσεις των οποίων διασώζουν το κύρος και την αξιοπρέπεια του επισκοπικού αξιώματος, αποτελούν όαση εν μέσω της αυχμηράς ερήμου του συμβιβασμού των ποιμένων με το πολυποίκιλο και άνομο κατεστημένο και χρήζουν, αναντιλέκτως, τιμής, επαίνου και υπερεξάρσεως και ουδόλως μομφής ή ψόγου; 

Πώς ανέχεται τις διαβρωτικές του Ορθοδόξου Δόγματος και υπονομευτικές του Ορθοδόξου Ήθους ετεροδιδασκαλίες που εκπορεύονται από ένια καθηγητικά χείλη και παράγονται από κάποιες ακαδημαικές-"θεολογικές" γραφίδες συναδέλφων του και οι οποίες αποτελούν όψεις και εκφάνσεις μιας αγνώριστης και παραμορφωμένης, μεταλλαγμένης και εκτρωματικής "θεολογίας";

Κάποιοι συνάδελφοι του κ. Σκαλτσή, γνωστής "θεολογικής" σκέψεως και κατευθύνσεως, έχουν καταστεί θεράποντες, υπηρέτες και κήρυκες της "ερωτοθεολογίας", του οικουμενιστικού συγκρητισμού, διαχριστιανικού και διαθρησκειακού, προδρόμων, αμφοτέρων, της επαράτου και δαιμονικής παν-θρησκείας, του ορθολογισμού, του φιλελελευθερισμού, της "πολιτικής ορθότητας", του φεμινισμού, επενδεδυμένου με "θεολογικό" μανδύα, κ.ο.κ., με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης, προς τους φοιτητές, διδασκαλίας.

Συγγενεύει, άραγε, ιδεολογικά μαζί τους ο κ. Σκαλτσής; Συμφωνεί με τις στρεβλές τους αντιλήψεις, θέσεις, απόψεις, τοποθετήσεις, παρεμβάσεις, επιλογές και πρακτικές τους;
Μάλλον όχι!

Πώς, μετά, δεν εξεγείρεται η ορθόδοξη χριστιανική του συνείδηση επί τη θέα και τω ακούσματι τέτοιου είδους αντιχριστιανικών και αθεολόγητων ληρημάτων και φαντασιοκοπημάτων; Πώς αντιδρά με την καινούρια θεσμική του ιδιότητα;

Αντιλαμβανόμαστε τις αντικειμενικές δυσκολίες που αναμένουν το έργο του, ως νέου προέδρου του τμήματος Θεολογίας, λόγω της θλιβερής κληρονομιάς που παρέλαβε να διαχειριστεί...

Η καταθλιπτική παρουσία των "καιριτών" σκιάζει, αναμφιβόλως, το όλο κλίμα!

Πλην, όμως, απαιτούνται ρήξεις με το νοσηρό παρελθόν ούτως ώστε η θεολογική σχολή του ΑΠΘ να ανακτήσει, εν τινι μέτρω, το απωλεσθέν κύρος της.

Υπάρχει, όμως, διάθεση για την υιοθέτηση μίας τέτοιας στρατηγικής απ’ την πλευρά του ή, μήπως, πρυτανεύει η "λογική" του συμβιβασμού με το ως άνω περιγραφέν νοσηρό και εκφυλιστικό καθεστώς;

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου

 ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ 

ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ

Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως

Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου

4ον




Αλλη μια φωτογραφια της προσφατης συγκεντρωσης των Αθηνων. 
Υπηρχαν ανθρωποι που πηγαν για να διαδηλωσουν κατα της Καρτας του Πολιτη, που θα συγκεντρωνη τα ηδη καταχωρημενα στις υπηρεσιες στοιχεια μας και κινδυνευουν να διαρρευσουν στα τεσσερα σημεια του οριζοντα απο μια σαπια και διεφθαρμενη και προσκυνημενη Κυβερνησι Δοσιλογων Πολιτικων.  
Ο αγωνας αυτων των Ελληνων πολιτων, ειναι επαινετος και πληρως δεδικαιολογημενος. 
Υπηρχαν ομως και καποιοι αλλοι, μεταξυ των οποιων και λιγοι ....αξιοθρηνητοι μοναχοι και κληρικοι,  που κατεβηκαν για να ....συγκρουσθουν με τον Αντιχριστο(!!!), διακατεχομενοι απο την Προτεσταντικη Τρελλα του 666. 
Ο Θεος να μας φυλαξη απο τις ...τρελλες των ημερων μας, που ειναι βεβαιοτατα ....παρανοϊκες.


 ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ by Odtsol

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ 

ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ

Ορθοδοξη Πατερικη Ερμηνευτικη της Ιερας Αποκαλυψεως

Υπο ιερομοναχου ερημιτου ασκητου
Απο την τελευταια συγκεντρωσι των Αθηνων.
Συνεχιζουν να ομιλουν για χαραγμα, αντιχριστο και 666 οι ...Ρελφιστες της συγκεντρωσης.


   ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ by Odtsol

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο κολακας Γοντικακης ...ευσεβοφανως εγκωμιαζει και κολακευει τους Οικουμενιστες πατρωνες του που ταυτιζουν ΑΣΕΒΕΣΤΑΤΑ την Αληθινη Εκκλησια του Χριστου με τις Αιρεσεις. ΑΙΣΧΟΣ Αγιορειτα προσκυνητα των Αιρετικων Μολυσμενε προηγουμενε, μνημονευτα των Προδοτων της Πιστεως των Ορθοδοξων. Μυριακιις ΑΙΣΧΟΣ. Και σε σενα και στους ομοιους σου Αγιορειτες. Αποτελειτε ΣΚΟΤΟΣ και μονον ΣΚΟΤΟΣ και αν στις παναθλιες ημερες μας ουδεις σας ελεγχει και σχεδον ουδεις σας καταδικαζει, ειναι βεβαιο οτι οψεποτε η Ιστορια και θα σας καταδικαση και θα σας ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΗ.

Εξ αφορμής της Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας (Αρχιμ. Βασίλειος Γοντικάκης) 

 

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Απο το παρακατω ΑΙΣΧΟΣ βιντεο της παρασυναγωγης των Φραγκολατινων που αναγνωρισαν με την υπογραφη τους, οι ....μαριονετες "πατριαρχες" της ασεβους των "ορθοδοξιας" ως "εκκλησιας", ο Γοντικακης, αλλα και οι Αγιορειτες - εκτος εξαιρεσεων - ουτε διαμαρτυρονται, ουτε ποσως ανησυχουν.

Απαθεστατοι, τους μνημονευουν και τους υμνολογουν

Πως να μην πιστεψουμε οτι βρισκομαστε πραγματικα στα ΕΣΧΑΤΑ και ο Αντιχριστος ισταται πλεον "εν τω ναω του Θεου";

 


Ὁ π. Βασίλειος Γοντικάκης μὲ ἕνα μακροσκελέστατο ἄρθρο ἀσχολεῖται μὲ τὴν «Μεγάλη Σύνοδο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας». Τὸ κείμενό του, ὅπως κι ὅλα τὰ ἄλλα, κατάσπαρτο ἀπὸ ἁγιογραφικὲς καὶ λειτουργικὲς φράσεις, ἐντυπωσιακὲς λογοτεχνικὲς ἀντιθέσεις, ἀλλὰ καὶ πολλὲς ἀμφισημίες, στὶς ὁποῖες τὸ οἰκουμενιστικὸ πνεῦμα εἶναι ψηλαφητό.
Ἐνῶ ὁ π. Βασίλειος μᾶς μιλᾶ περὶ τῆς ἐκκοπῆς τοῦ θελήματός μας, ὡς προϋπόθεση νὰ ἔχει καλὰ ἀποτελέσματα ἡ διεξαγωγὴ τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου, “Μὴ τὸ θέλημά μου, ἀλλὰ τὸ σὸν γινέσθω”, ἐνῶ γράφει πὼς «ἡ συνειδητὴ κατάληξι τῆς ἀγωνίας σου στὸ “γενηθήτω τὸ θέλημά Σουἀνοίγει τὸ δρόμο τῆς ζωῆς», τελικὰ δὲν ἀπαξιώνει τὴν ἐπιβολὴ τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ θελήματος, τοῦ θελήματος ποὺ ἐπὶ χρόνια προετοιμάζουν καὶ οἰκοδομοῦν, ὅσοι Πατριάρχες καὶ Ἐπίσκοποι θὰ συγκροτήσουν τώρα τὴν Σύνοδο. Γίνεται κι αὐτὸς μιὰ μικρὴ κερκόπορτα, μέσα ἀπὸ τὴν ὁποία οἱ νεοβάρβαροι εἰσέρχονται ἀθόρυβα γιὰ νὰ καταλάβουν τὴν «βασιλεύουσα» τῆς ψυχῆς μας!
Καὶ εἶναι φανερὸ ὅτι τὸ συγκεκριμένο θέλημα τοῦ Θεοῦ τὸ παραβαίνουν –ὁλοφάνερα πλέον– ἐκεῖνοι ποὺ σιγοντάρουν τοὺς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι ἀντιτίθενται  στὸ Θεῖο θέλημα· ἐκεῖνοι ποὺ ἀρκοῦνται νὰ συμβουλεύουν ὅτι μόνο ὁ ἀγώνας μας γιὰ τὴν κάθαρση ἐκ τῶν παθῶν καὶ ἡ προσευχὴ ἀρκοῦν γιὰ τὴν ἀπώθηση τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ἀντίθετα, τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ τὸ πραγματοποιοῦν ἐκεῖνοι ποὺ μιμοῦνται τοὺς Ἁγίους, οἱ ὁποῖοι ἀγωνίστηκαν γιὰ τὴν διαφύλαξη τῆς Πίστεως. Τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ τὸ πραγματοποιοῦν ἐκεῖνοι ποὺ δὲν δίδουν τὸ χρόνο στοὺς αἱρετικοὺς νὰ ἐπιβάλλουν τὴν κακοδοξία τους πρὸς ἀπώλεια ψυχῶν.
Αὐτὸ εἶναι τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ σὲ καιρὸ κηρυττομένης αἱρέσεως: ἡ ἐναντίωση, ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.

ΦΩΤΟ: Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΚΙ ...ΕΞΩ!

 Στην  Πάτμο  τα  ανταλλάγματα...



   "...Ύστερα από πολλές διαπραγματεύσεις που είχε ο Μητροπολίτης Βελγίου με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, παραχωρήθηκε ο Ιερός Ναός στην Ενορία των Πολωνών.. "

Την πρώτη Θεία Λειτουργία στον νέο Ιερό Ναό που απέκτησε η πολωνόφωνη Ενορία των Γενεθλίων της Θεοτόκου τέλεσε την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελγίου κ. Αθηναγόρας.
Λίγο πριν ξεκινήσει η Θεία Λειτουργία, τελέσθηκε η Ακολουθία του Αγιασμού για το ξεκίνημα στον νέο Ιερό Ναό και ακολούθησε η πρώτη Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του Μητροπολίτου Βελγίου κ. Αθηναγόρα συμπαραστατούμενος από τον Αιδεσιμολογιώτατο
Πρωτοπρεσβύτερο κ. Heikki Huttunen, τον Ιερατικώς Προϊστάμενο του Ναού Αιδεσιμολογιώτατο Πρεσβύτερο κ. Pawel Cecha, τον Αρχιδιάκονο κ. Αθανάσιο Τοπαρλάκη και τον Διάκονο κ. Φιλάδελφο Καφαλή.
Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης εξέφρασε τη χαρά του για την απόκτηση του Ιερού Ναού για την Ενορία των Πολωνών, η οποία εδώ και ένα χρόνο δημιουργήθηκε και υπάγεται κανονικώς στη δικαιοδοσία της Ιεράς Μητροπόλεως Βελγίου.
Ύστερα από πολλές διαπραγματεύσεις που είχε ο Μητροπολίτης Βελγίου με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, παραχωρήθηκε ο Ιερός Ναός στην Ενορία των Πολωνών, οι οποίοι εδώ και ένα χρόνο λειτουργούσαν περιστασιακά στο Ναΐδριο «Chapelle de la Resurrection».
Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Βελγίου ευχαρίστησε θερμά τον π. Pawel, ο οποίος έχει αποσταλεί από την Αγιωτάτην Εκκλησίαν της Πολωνίας, για την καλή συνεργασία και την άριστη οργάνωση της Ενορίας του. Δεν παρέλειψε να συγχαρεί τη χορωδία για την όμορφη απόδοση των ύμνων και να ευχαριστήσει όλα τα μέλη της Ενορίας, τα οποία κατέκλισαν τον Ιερό Ναό, για τη προσέλευση τους.
Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης δέχτηκε ευχαριστίες από πολλούς ενορίτες, οι οποίοι ήταν βαθύτατα συγκινημένοι για τον νέο Τόπο Λατρείας που απέκτησαν.
                                 

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Συνεντευξι του π. Θεοδ. Ζηση στη Μολδαυια για την Μεγαλη Συνοδο, για την ομοφυλοφιλια, για την συχνη Θεια Κοινωνια και για το Κανονικο Βαπτισμα και οχι ραντισμα. "Ολοι οι Παραδοσιακοι Ελληνες, κατεληξε ο π. Ζησης, θα παμε στη Μολδαυια". ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΛΔΑΥΙΑ. Εκ Βορρα το Φως.

Συνεντευξι του π. Θεοδ. Ζηση στη Μολδαυια για την Μεγαλη Συνοδο, για την ομοφυλοφιλια, για την συχνη Θεια Κοινωνια και για το Κανονικο Βαπτισμα και οχι ραντισμα. 
"Ολοι οι Παραδοσιακοι Ελληνες, κατεληξε ο π. Ζησης, θα παμε στη Μολδαυια". 
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΛΔΑΥΙΑ.
Εκ Βορρα το Φως.

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ Η ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΧΙΛΙΑΣΤΩΝ

 ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ 

ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ

Η ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ 

ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΧΙΛΙΑΣΤΩΝ



Συνεχιζουμε την παραθεσι της Ορθοδοξου Πατερικης Εσχατολογιας που κινδυνευει να αλλοιωθη με προεκτασι να εχη ακομα και σωτηριολογικους κινδυνους, αν γινη δεκτη η βασις και η νοοτροπια των σημερινων Εσχατολογικων Ανησυχιων. 
Ομως η Ι. Αποκαλυψι εχει πρωτον χαρακτηρα μεταφορικης και πνευματικης εννοιας και δεν επιτρεπεται να ερμηνευεται κατα γραμμα. 
Σκοπος μας ειναι "ινα μη το χωλον εκτραπη, ιαθη δε μαλλον"(Εφεσ.ιβ΄13).




   ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΧΙΛΙΑΣΤΩΝ by Odtsol

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ

ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ 


ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ



Η Παλαια αλλα και η προσφατος παρανοϊκη Χιλιαστικη Αντιχριστολογια. 

 Αρχιζουμε απο σημερα και σε συχνα, οχι καθημερινα, διαστηματα την δημοσιευσι σπουδαιοτατης μελετης ιερομοναχου ερημιτου ασκητου ενδελεχως και επισταμενως ασχολουμενη με την ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ προς απομακρυνσι της απεριγραπτης συγχυσης και την υιοθετησι ενος ηθους αντιεκκλησιαστικου και αντικοινωνικου, αλλα και την χθεσινη και σημερινη...ΤΡΕΛΛΑ του 666, που οχι μονο δεν εσβησε κατα το παρελθον, αλλα και επανηλθε ...δριμυτερη. Και ενω η υπαρξι ή μη στους Γραμμωτους κωδικες του 666 ηταν ευκολο να διαλευκανθη, οπως εγινε και απο την δικη μας προσφυγη στους καταλληλοτερους Ελληνες επιστημονες κ. Ευστρ. Νικελλη διευθυντη μηχανογραφικων συστηματων της Πατριδος μας, βασει επιστημονικων προδιαγραφων κατασκευης και λειτουργιας των γραμμωτων κωδικων και ευλογως θα αναμενονταν οτι η διακηρυξις της αληθειας οτι οι Γραμμωτοι κωδικες δεν εχουν καμμια απολυτως σχεσι με το 666 και προξενησε αισθημα ανακουφισεως στους ευσεβεις, (οχι στους θρησκοληπτους, νοσηρους και ανεγκεφαλους) και επομενως εκτονωσι της εντασεως και αγωνιας των, το ζητημα αναφλεγεται και παλι κατα τακτα διαστηματα οπως και σημερα με την Καρτα του Πολιτη και με καθε τεχνολογικη χρησι υπο των Κρατικων υπηρεσιων των νεων μηχανογραφικων συστηματων αναγνωσεως, αρχειοθετησεως, επεξεργασιας, αναγνωρισεως κλπ και θεωρουνται και παλι υποπτα και εντασσωνται στο συνωμοσιολογικο σχεδιο του Αντιχριστου.
Και ολα απο που ξεκινουν; Απο την νοθευσι της ερμηνειας της Ιερας Απιοκαλυψεως.
Η ανανεωσις και η διατηρησις της ΣΦΡΑΓΙΔΟΣ του ΑΡΝΙΟΥ αποτελει την μοναδικη προυποθεσι για την συμμετοχη "εις το Δειπνον του Γαμου Αρνιου" . Και εις αυτο ακριβως θελει να βοηθηση και η παρουσα μελετη. Να απαλλαξη τους πιστους και ευσεβεις ανθρωπους απο το ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΑΓΧΟΣ. με την παραθεσι της Ορθοδοξης Πατερικης Εσχατολογιας.



 ΙΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ by Odtsol

ΤΟΥΡΚΑΛΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ!!!

φοτο

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Με ένα καταληκτικό της άρθρο η γνωστή Τουρκάλα αρθογράφος- κοινωνιολόγος, Leyla İpekçi, και μάλιστα στην φιλοκυβερνητική εφημερίδα Yeni Şafak, προτείνει χάριν της ειρήνης που τελευταία απειλείται έντονα στην ευρύτερη περιοχή, να προχωρήσει η Τουρκία στην παραχώρηση της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης στην ορθόδοξη τελετουργία!
Η Τουρκάλα αρθρογράφος επισημαίνει την τελευταία μεγάλη κρίση στις σχέσεις Τουρκίας Ρωσίας που απειλεί με ολοκληρωτική καταστροφή την ευρύτερη περιοχή, ενώ τα τύμπανα του πολέμου ηχούν όλο και πιο δυνατά και προτρέπει το ίδιο το κυβερνητικό κόμμα να προχωρήσει σε πρωτοβουλίες ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία του, που θα εξομαλύνουν την κατάσταση και θα αναστείλουν τους ανέμους του πολέμου που φυσούν έντονα πάνω από όλη την Τουρκία.
Σαν ένα πρώτο και σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, όπως υποστηρίζει η Leyla İpekçi, θα είναι να δοθεί η Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης, αυτό το μεγάλο όπως αναφέρει και η ίδια σύμβολο των Βυζαντινών και της Ελληνορθόδοξης χριστιανοσύνης, να αποδοθεί ξανά σε ορθόδοξη θρησκευτική τελετουργία, (ayin), ένα γεγονός που σίγουρα θα επηρεάσει θετικά την κατάσταση υπέρ της ειρήνης που τόσο απειλείται τελευταία.
34e3qwf5tg_4-1
Μάλιστα επισήμανε ότι όπως οι άλλες δυο Αγίες Σοφίες της Τραπεζούντιας και της Νίκαιας αποδόθηκαν στο Ισλάμ, έτσι και η Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης που σήμερα λειτουργεί σαν μουσείο θα μπορούσε να αποδοθεί στην Ορθοδοξία.
Με αυτή την γενναιόδωρη χειρονομία, όπως ισχυρίζεται η Τουρκάλα αρθρογράφος, θα καταδειχτεί στον κόσμο ότι η Τουρκία σέβεται τις άλλες θρησκείες και έτσι θα κερδίσει μεγάλη εκτίμηση που θα συμβάλλει στην εξομάλυνση των σχέσεων της με την Ρωσία και όχι μόνο.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Πατηρ Παΐσιος Αγιορείτης: 

Το «Δόξα σοι ο Θεός» ρίχνει τους δαίμονες στην θάλασσαΑγιος Παΐσιος Αγιορείτης: Το «Δόξα σοι ο Θεός» ρίχνει τους δαίμονες στην θάλασσα

- Γέροντα, στενοχωριέμαι γιατί έχω πολλά προβλήματα υγείας.
- Όλα να τα δέχεσαι σαν μεγάλα δώρα του Θεού. Ο Θεός δεν είναι άδικος. Στον ουρανό θα έχης πολλά να απολαύσης θα έχης σύνταξη μεγάλη, εάν δεν την μειώσης μόνη σου με τον γογγυσμό.
- Πώς, Γέροντα, αφού τώρα δεν νιώθω μέσα μου τον ουρανό;
- Δε νιώθεις τον Ουρανό, γιατί δεν δοξολογείς τον Θεό. Όταν ο άνθρωπος κινείται στον χώρο της δοξολογίας,… χαίρεται με όλα. Υπάρχουν κοσμικοί άνθρωποι που θα μας κρίνουν εμάς τους μοναχούς. Να δήτε οι Βεδουίνοι τι ταλαιπωριά περνούν, αλλά ευχαριστούν τον Θεό και είναι χαρούμενοι! Το σιτάρι δεν το καθαρίζουν, για να βγάλουν την πέτρα, αλλά το αλέθουν όπως είναι, και το ψωμί τους είναι όλο πέτρα!
Και οι τροφές τους, φαίνεται, δεν έχουν τα απαραίτητα συστατικά, ασβέστιο κ.λπ., οπότε τα δόντια τους καταστρέφονται τελείως. Και βλέπεις Βεδουίνους να έχουν μόνον ένα δόντι και να χαίρωνται σαν να είναι το δόντι μαργαριταρένιο. Και άλλος του λείπει ένα δόντι και αισθάνεται μειονεκτικά. Με όλα αυτά που ακούτε, να κινήσθε συνέχεια στην δοξολογία να δοξάζετε μέρα-νύχτα τον Θεό για τις ευεργεσίες Του.
Μου έλεγε κάποιος επίσκοπος ότι σε έναν ναό, την ώρα που ο διάκος διάβαζε το Ευαγγέλιο της θεραπείας των δαιμονισμένων των Γεργεσηνών, ένας άνθρωπος πολύ απλός στεκόταν πίσω από το δεσποτικό και έλεγε συνέχεια «δόξα σοι ο Θεός».
Αρχίζει ο διάκος : «Τω καιρώ εκείνω ελθόντι τω Ιησού εις την χώραν των Γεργεσηνών, «δόξα σοι ο Θεός» λέει εκείνος, «υπήντησαν αυτώ δύο δαιμονιζόμενοι», «δόξα σοι ο Θεός» «χαλεποί λίαν», «δόξα σοι ο Θεός » «και ιδού ώρμησε πάσα η αγέλη των χοίρων …εις την θάλασσαν», «δόξα σοι ο Θεός».
«Κατάλαβα, μου είπε ύστερα ο επίσκοπος, ότι είχε δίκαιο αυτός ο απλός άνθρωπος που έλεγε «δόξα σοι ο Θεός» γιατί το «δόξα σοι ο Θεός» ρίχνει τους δαίμονες στην θάλασσα . Και εσείς πάντα να λέτε «δόξα σοι ο Θεός, δόξα σοι ο Θεός», μέχρι να ορμήσει η αγέλη στην θάλασσα .
Η δοξολογία αγιάζει τα πάντα. Με την δοξολογία διαλύεται ο άνθρωπος από ευγνωμοσύνη, παλαβώνει με την καλή έννοια, πανηγυρίζει τα πάντα. Και όταν ο άνθρωπος ευχαριστή τον Θεό ακόμη και για τα λίγα, έρχεται μετά τόσο πλούσια η ευλογία του Θεού, που δεν μπορεί να την αντέξη και τότε ο διάβολος δεν μπορεί πια να σταθή και φεύγει.

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για το ημερολογιακό ζήτημα

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για το ημερολογιακό ζήτημα




Τετ 17 Φεβ 2016, 20:03
Ἐν Πειραιεῖ τῆ 17/2/2016



ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟ ΖΗΤΗΜΑ

Ἡ Ἱερά Σύναξις τῶν Προκαθημένων τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν πού συνῆλθε στό Σαμπεζύ τῆς Ἑλβετίας ἀπό 21 ἕως 28 Ἰανουαρίου ἐ.ἔ. ἔκρινε σκόπιμον ὅτι ὅσον ἀφορᾶ εἰς τό ἡμερολογιακό ζήτημα «ἑκάστη Ἐκκλησία νά ἀφεθῆ ἐλευθέρα ἵνα τηρῆ τό ὑπ’ αὐτῆς θεωρούμενον ὡς λυσιτελές διά τήν πνευματικήν οἰκοδομήν τοῦ ποιμνίου αὐτῆς ἡμερολόγιον, χωρίς τοῦτο νά ἐπηρεάζει τόν ὑπό πάντων τῶν Ὀρθοδόξων κοινόν ἑορτασμόν τοῦ Πάσχα».

Ἡ Β΄ Προσυνοδική Πανορθόδοξος Διάσκεψις εἶχε ἐξετάσει τό θέμα μέ γνώμονα: ὅτι εἶναι πολύ πέραν τῆς ἐπιστημονικῆς ἀκριβείας, εἶναι θέμα ἐκκλησιολογικῆς αὐτοσυνειδησίας τῆς μιᾶς καί ἀδιαιρέτου Ὀρθοδοξίας τῆς ὁποίας ἡ ἑνότης κατ’ οὐδένα λόγον ἤ τρόπον ἔπρεπε νά διασαλευθῆ ἐν τῇ πεποιθήσει ὅμως ὅτι «τό Σάββατον διά τόν ἄνθρωπον ἐγένετο καί οὐχ ὁ ἄνθρωπος διά τό Σάββατον» (Μαρκ. 2, 27).



Ὅπως εἶναι γνωστό ἡ Ἁγία Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος μέ ὅρον Της πού διασώζεται στόν πρῶτο Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς Συνόδου, ὁ ὁποῖος ἐπεκυρώθη ἀπό τόν Β΄ Κανόνα τῆς Ἁγίας ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡρισμένως, καθώρισε ὅτι τό Ἅγιον Πάσχα θά ἑορτάζεται πάντοτε τήν πρώτην Κυριακήν μετά τήν πανσέληνον, μετά τήν Ἐαρινήν ἰσημερίαν, ὥστε νά μή συμπίπτει ποτέ μέ τό Νομικόν Φάσκα τῶν Ἰουδαίων, διότι κατά τόν Ζ΄ Κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων «εἴ τις Ἐπίσκοπος ἤ Πρεσβύτερος ἤ Διακόνος τήν Ἁγίαν τοῦ Πάσχα ἡμέραν πρό τῆς ἐαρινῆς ἰσημερίας μετά Ἰουδαίων ἐπιτελέσοι, καθαιρείσθω». Ὁ ὅρος τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου περιλαμβάνεται εἰς τόν Α΄ Κανόνα τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, ὁ ὁποῖος διά τῆς ἐπικυρώσεως ὑπό τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἔχει Οἰκουμενικήν καταξίωσι: «Πάντας τοὺς τολμῶντας παραλύειν τὸν ὅρον τῆς ἁγίας καὶ μεγάλης συνόδου τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης, ἐπὶ παρουσίᾳ τῆς εὐσεβείας τοῦ θεοφιλεστάτου βασιλέως Κωνσταντίνου, περὶ τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καὶ ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας, εἰ ἐπιμένοιεν φιλονεικότερον ἐνιστάμενοι πρὸς τὰ καλῶς δεδογμένα, καὶ ταῦτα εἰρήσθω περὶ τῶν λαϊκῶν. Εἰ δέ τις τῶν προεστώτων τῆς Ἐκκλησίας, ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος ἢ διάκονος, μετὰ τὸν ὅρον τοῦτον τολμήσειεν ἐπὶ διαστροφῇ τῶν λαῶν καὶ ταραχῇ τῶν ἐκκλησιῶν ἰδιάζειν καὶ μετὰ τῶν Ἰουδαίων ἐπιτελεῖν τὸ Πάσχα˙ τοῦτον ἡ ἁγία σύνοδος ἐντεῦθεν ἤδη ἀλλότριον ἔκρινε τῆς Ἐκκλησίας, ὡς οὐ μόνον ἑαυτῷ ἁμαρτίας ἐπισωρεύοντα, ἀλλὰ πολλοῖς διαφθορᾶς καὶ διαστροφῆς γινόμενον αἴτιον· καὶ οὐ μόνον τοὺς τοιούτους καθαιρεῖ τῆς λειτουργίας, ἀλλὰ καὶ τοὺς τολμῶντας τούτοις κοινωνεῖν μετὰ τὴν καθαίρεσιν. Τοὺς δὲ καθαιρεθέντας ἀποστερεῖσθαι καὶ τῆς ἔξωθεν τιμῆς, ἧς ὁ ἅγιος κανὼν καὶ τό τοῦ Θεοῦ ἱερατεῖον μετείληφεν».

Ὅπως εἶναι γνωστό τό πρῶτο σύγχρονο ἡμερολόγιο εἰσήχθη ἀπό τόν Ἰούλιο Καίσαρα ἀπό τόν ὁποῖο ἔγινε γνωστό ὡς Ἰουλιανό καί ἄρχισε νά ἰσχύει ἀπό τό 45 π.Χ. Ἡ δημιουργία του ὀφείλεται στόν Ἕλληνα ἀστρονόμο Σωσιγένη ἀπό τήν Ἀλεξάνδρεια, ὁ ὁποῖος μέ βάση τούς ὑπολογισμούς τοῦ Ἱππάρχου ὅτι ἡ διάρκεια τοῦ ἔτους εἶναι ἴση μέ 365,242 ἡμέρες, θέσπισε ἕνα ἡμερολόγιο τοῦ ὁποίου τά ἔτη εἶχαν 365 ἡμέρες ἐνῶ σέ κάθε 4ο ἔτος προσέθετε ἀκόμη μία ἡμέρα μετά τήν «ἕκτη πρό τῶν καλενδῶν τοῦ Μαρτίου» πού ὀνομάζονταν bis sextus. Ἔτσι ἡ ἡμέρα αὐτή ἐπειδή ἐμετρᾶτο δύο φορές ὀνομάζεται δίς ἕκτη καί τό ἔτος πού τήν περιέχει δίσεκτο.

Τό Ἰουλιανό ἡμερολόγιο δέν ἦταν τέλειο διότι παρά τόν καλύτερο προσδιορισμό τοῦ ἡλιακοῦ ἔτους ἀπό τόν Σωσιγένη ὑπῆρχε ἀκόμη μία μικρή ἀπόκλιση ἀφοῦ ἡ διάρκεια τοῦ ἡλιακοῦ ἔτους εἶναι 365,242199 ἡμέρες. Ἔτσι τό καθωρισμένο ἀπό τόν Σωσιγένη ἔτος εἶναι μεγαλύτερο τοῦ πραγματικοῦ κατά 0,0078 τῆς ἡμέρας, δηλ. κατά 11 λεπτά καί περίπου 13 δευτερόλεπτα. Κάθε ὅμως 4 χρόνια τό μικρό αὐτό λάθος γίνεται περίπου 45 λεπτά καί κάθε 129 χρόνια φθάνει τήν μία ὁλόκληρη ἡμέρα. Μέσα στά πρῶτα 400 χρόνια ἀπό τήν ἐφαρμογή τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου τό λάθος εἶχε φθάσει τίς 3 ἡμέρες μέ ἀποτέλεσμα τό 325 μ.Χ. ἡ ἐαρινή ἰσημερία νά συμβεῖ 21 Μαρτίου ἀντί τῆς 25. Τό λάθος ὅμως τῶν 11 λεπτῶν συσσωρευόταν καί ἡ ἐαρινή ἰσημερία μετατοπίζετο ὅλο καί πιό ἐνωρίς. Τό 1572 ἐξελέγη πάπας Ρώμης ὁ Γρηγόριος 13ος ὁ ὁποῖος ὅρισε τόν Ἰησουΐτη ἀστρονόμο Χριστόφορο Κλάβιους μέ τή βοήθεια τοῦ ἀστρονόμου Λουΐτζι Λίλιο νά ἐπεξεργαστοῦν τήν ἡμερολογική μεταρρύθμιση, μέ τήν ὁποία ἡ 5 Ὀκτωβρίου 1582 ὀνομάστηκε 15 Ὀκτωβρίου γιά νά διορθωθεῖ τό λάθος τῶν 10 ἡμερῶν πού εἶχε συσσωρευτεῖ τούς προηγούμενους 11 αἰῶνες.

Γιά νά μήν ἐπαναληφθῆ τό λάθος τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου ὁ Λουΐτζι Λίλιο ἐξαίρεσε ἀπό τά δίσεκτα ἔτη τά «ἐπαιώνια» τά ἔτη δηλ. τῶν αἰώνων, ἀπό τά ὁποῖα ὥρισε ὡς δίσκεκτα μόνο ὅσα ἔχουν ἀριθμό αἰώνων πού διαιρεῖται μέ τό 4. Ἡ τροποποίηση αὐτή καθορίζει ὅτι κάθε 400 χρόνια ἔχουμε 97 δίσεκτα ἔτη, ἀφοῦ τό λάθος τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου, εἶναι 3 ἡμέρες καί περίπου 3 ὧρες κάθε 400 χρόνια.

Τό νέο ἡμερολόγιο πού ὀνομάστηκε Γρηγοριανό, δέν ἐγένετο ἀποδεκτό ἀπό τά 4 πρεσβυγενῆ Πατριαρχεῖα τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας διότι παρεβίαζε τόν ὅρο τῆς Α΄ Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὅσον ἀφορᾶ εἰς τόν προσδιορισμό τοῦ Ἁγίου Πάσχα. Τό 1919 ἡ Ἑλληνική Πολιτεία ἀνεκίνησε τό ἡμερολογιακό θέμα ὁπότε ἡ Ἱ. Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀπεφάσισε παμψηφεί ὅτι «ἡ μεταβολή τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου μή προσκρούουσα εἰς κανονικούς καί δογματικούς λόγους δύναται νά γίνει... ἡ δέ Πολιτεία εἶναι ἐλευθέρα νά δεχθῆ τό Γρηγοριανόν ὡς εὐρωπαῖον ἡμερολόγιον». Τοιουτοτρόπως ἡ Πολιτεία μέ τό ΝΔ τῆς 18/1/1923 ὥρισε τήν ἔναρξι ἐφαρμογῆς τοῦ νέου ἡμερολογίου τήν 16/2/1923 τήν ὁποία ὀνόμασε 1/3/1923. Ἀφαιρέθηκαν δηλ. 13 ἡμέρες ἀπό τό ἔτος 1923, διότι στίς 10 ἡμέρες λάθους μεταξύ Ἰουλιανοῦ καί Γρηγοριανοῦ ἡμερολογίου εἶχε ἐπέλθει καθυστέρησι καί ἄλλων 3 ἡμερῶν στά 340 χρόνια πού εἶχαν παρέλθει ἀπό τήν πρώτη εἰσαγωγή τοῦ Γρηγοριανοῦ ἡμερολογίου τό 1582.

Ἡ ἀποδοχή τῆς διορθώσεως τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου πού ἐπεκράτησε εἰς ὡρισμένας Αὐτοκεφάλους Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας διότι δέν ἠλλάγη ὁ Πασχάλιος Κανών καί ὁ ὅρος τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὥστε νά μιλοῦμε γιά ἀποδοχή τοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου χωρίς ὅμως γενική ἀποδοχή αὐτῆς τῆς διορθώσεως ὑφ’ ὅλων τῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν διέσπασε τήν λειτουργική ἑνότητα τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, γεγονός πού τραυματίζει τήν ἑνότητα τοῦ σώματος Αὐτῆς καί σήμερον.

Ἑπομένως ἡ μή συμπερίληψις τοῦ Ἡμερολογιακοῦ ζητήματος εἰς τά ὑπό διάσκεψι καί συζήτησι θέματα τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου καί ἡ μή ὑπό πάντων τῶν Ὀρθοδόξων συναπόφασις ἐπ’ αὐτοῦ καί ἡ συνέχισις τῆς διασπάσεως τῆς λειτουργικῆς ἑνότητος καταδεικνύει μίαν σοβαράν ἀδυναμίαν.

Εἰς τήν ἐγκατάλειψι τοῦ συγκεκριμένου θέματος καί τήν μή σύμφωνο γνώμη συμπεριλήψεώς του εἰς τήν ἡμερησία διάταξι τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου, συνέτεινε καί ἡ ἄκριτος ὑπό τινων συζήτησις τοῦ ἐπαναπροσδιορισμοῦ τοῦ ἁγίου Πάσχα διά τόν ἀπό κοινοῦ μετά τῶν ἑτεροδόξων Χριστιανῶν συνεορτασμόν του, γεγονός πού ἐνέπλεξε τά πράγματα καί τά ἐφόρτισε ἀρνητικῶς διότι ὁ συνεορτασμός προϋποθέτει τήν «κοινωνίαν ἐν τοῖς αὐτοῖς μυστηρίοις καί τῇ αὐτῇ πίστει» καί βεβαίως τόν ἀπόλυτον σεβασμόν τοῦ ὅρου τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ



+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Πρὸς τὸν Ναυπάκτου Ἱερόθεον



Πρὸς τὸν Ναυπάκτου Ἱερόθεον


Διάβασα στὴν ἐφημερίδα «ρθόδοξη λήθεια» (17-2-2016) ἕνα κείμενο σὲ ἐμφανέστατη προβολὴ «Ναυπάκτου μαινόμενος» κατὰ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου γιὰ τὸ θέμα τῆς δικαιώσεως τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου ἀπὸ τὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας. Τὰ βάλατε μὲ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο, Δεσπότη μου, διότι δὲν μπορεῖτε νὰ δεχθῆτε ὅτι πάνω ἀπὸ Μητροπολῖτες, Ἱερὰ Σύνοδο, Ἀρχιεπισκόπους καὶ Πατριάρχες ὑπάρχει ὁ Θεός, ὁ Θεὸς τῆς Ἀγάπης καὶ τῆς Δικαιοσύνης.

Γιατί δὲν μπορεῖτε νὰ δεχθῆτε ὅτι ὁ Θεὸς ἄκουσε τοὺς στεναγμοὺς καὶ τὶς προσευχὲς τῶν τόσο πολὺ ἀδικηθέντων καὶ βασανισθέντων ἀπὸ σᾶς Μοναχῶν καὶ πιστῶν καὶ ἐπενέβη πρὸς ἀπονομὴ τῆς δικαιοσύνης;

Μὴ ταλαιπωρεῖτε πλέον περισσότερο τὴν Ἱερὰ Σύνοδο. Δὲν τὴν λυπόσαστε; Ἀρκετὰ τὴν ἔχετε παρασύρει καὶ τὴν ἔχετε ἐκθέσει. Δὲν σέβεστε τὸ κῦρος τῆς Ἐκκλησίας; Τί εἶναι αὐτὰ ποὺ γράφετε στὸ Δελτίο Τύπου, τὸ γεμᾶτο μῖσος, ποὺ ἐκδώσατε; Ἐπιτέλους ἄν εἴχατε λίγη ταπείνωση, θὰ ἔπρεπε νὰ δεχθῆτε τὴν ἀπόφαση τοῦ Σ.τ.Ε. σὰν θέλημα Θεοῦ καὶ νὰ ὑποταχθῆτε σὲ αὐτό. Ὅ,τι ἄλλο σκεφθῆτε νὰ κάνετε εἰς βάρος τοῦ Μοναστηριοῦ θὰ σᾶς ἐκθέσει γιὰ πολλοστὴ φορά. Τὴν Μητρόπολη Ναυπάκτου, ὅπως καὶ ὅλες τὶς Μητροπόλεις, δὲν διοικεῖ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος, ἀλλὰ ὁ οἰκεῖος Ἱεράρχης. Ὅσες ἄδικες ἀποφάσεις πῆρε ἡ Ἱερὰ Σύνοδος κατὰ τῆς περιφήμου Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως τὶς πῆρε κατόπιν ἰδικῶν σας εἰσηγήσεων, ἐνεργειῶν καὶ ψευδῶν καταγγελιῶν. Σταματῆστε. Ἀρκετὰ ὅσα κακὰ ἐπράξατε ἕως ἐδῶ.

Πρεσβυτέρα Ερήνη . Διώτη

Ναυπάκτια

ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ, αλλά ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!

ΕΜΜΕΣΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ, αλλά ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!

Μέχρι τώρα, ὁ κ. Τελεβάντος καὶ οἱ σύμμαχοί του, ἔχει (γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουμε μιὰ λαϊκὴ ἔκφραση) κυριολεκτικὰ «λυσσάξει», ὄχι ἐναντίον τοῦ Πατριάρχη καὶ τῶν παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν (μὲ αὐτοὺς κοινωνεῖ ἀνετότατα), ὅσο ἐναντίον ἐκείνων ποὺ ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἐπειδὴ δὲν ἐφάρμοσαν τὴν συμβουλή-διαταγή του περὶ  μὴ ἀποτειχίσεως.
Καὶ ἐνῶ θεωρεῖ ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς πρέπει νὰ κριθοῦν ἀπὸ Σύνοδο γιὰ να θεωροῦνται αἱρετικοί, γιὰ τοὺς ἀποτειχισμένους ἔχει ἄλλα κριτήρια (γι' αὐτοὺς δὲν χρειάζεται ἀπόφαση Συνόδου! Φτάνει ἡ δική του γνώμη!). Διότι, κατ' αὐτόν, ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ ἀποτειχίστηκαν, εἶναι –ἀποφαίνεται αὐτὸς καὶ ἡ παρέα του– ἐκτὸς Ἐκκλησίας, χωρὶς ἀπόφαση Συνόδου, παρότι οἱ ἀποτειχισμένοι ἀποδέχονται κατὰ πάντα τὴν Πίστη τῆς Ἐκκλησίας καί (παρὰ τὶς ἀτέλειές τους) ἐφαρμόζουν ὡς μέλη τῆς Ἐκκλησίας τὴν ἐκκλησιαστικὴ …Παράδοση περὶ ἀπομακρύνσεως ἐκ τῶν αἱρετικῶν, κατοχυρωμένη καὶ μὲ Ἱ. Κανόνες!
Ἐπανέλαβε ὁ κ. Τελεβάντος πολλὲς φορὲς τὴν θέση (χωρὶς οὐδέποτε νὰ αἰσθανθεῖ τὴν ἀνάγκη τῆς συγγνώμης) ὅτι σήμερα μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὰ πράγματα εἶναι πολὺ καλύτερα ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ …Ἀθηναγόρα καὶ τῶν ἀνοιγμάτων ποὺ ἐκεῖνος ἔκανε!!!
Ἔπαψε νὰ ἀποκαλεῖ αἱρετικὲς τὶς ἐνέργειες τῶν Οἰκουμενιστῶν τοῦ Φαναρίου! Τὶς ἀποκαλεῖ ἁπλὰ ἀσχήμιες, γιατί, ἂν τὶς ἀποκαλοῦσε αἱρετικὲς ἐνέργειες καὶ πράξεις (ὅπως καὶ εἶναι), θὰ εἶχε πρόβλημα, ἀφοῦ ἔπρεπε νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ αὐτούς, ἐνῶ αὐτὸς πεισμόνως κοινωνεῖ μὲ ἐκείνους ποὺ τὶς διαπράττουν.
Ἔφτασε στὸ σημεῖο πολλάκις νὰ ψευσθεῖ, νὰ διαστρέψει ἢ νὰ ἀποσιωπήσει καὶ τὸ συμπέρασμα ποὺ διατύπωσε ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος ὅτι, ὅποιος ἀποτειχίζεται γιὰ θέματα Πίστεως κάνει πολὺ καλά, ἀρκεῖ νὰ μὴν προχωρήσει σὲ δημιουργία ἄλλης Ἐκκλησίας, ὅπως ἔκαναν οἱ Παλαιοημερολογῖτες.
Ἔλεγε ὁ π. Ἐπιφάνιος:
Ἂν δὲ ἡ συνείδησίς τινος δὲν ἀνέχηται νὰ μνημονεύῃ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἔχει τὸ δικαίωμα, προβαίνων ἔτι περαιτέρω, νὰ παύσῃ τὸ μνημόσυνον του, συμφώνως τῶ ΙΕ΄ Κανόνι τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Τοῦτο ὅμως εἶνε τὸ ἔσχατον βῆμα, εἰς ὃ δύναται νὰ προχωρήσῃ, ἂν θέλῃ νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας" (σελ. 89).
 ἀποτείχιση εἶναι, «κανονικὸν δικαίωμα... Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ! (Τὰ Δύο Ἄκρα, σελ. 90) (ἐδῶ).
Κι ὅλα αὐτὰ κι ἄλλα πολλά, γιὰ νὰ ἀποτρέψει τὴν ἐκκλησιαστικὴ πράξη (Ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴν Π. Διαθήκη μέχρι τὴν Καινὴ καὶ τὴν Πατερικὴ Παράδοση) τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς ("Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν...").
Τοῦ ἐπισημάναμε πολλὲς φορὲς ὅτι ἡ ἐμπειρία τῶν Ἁγίων καὶ ἡ διδασκαλία τῶν Πατέρων (κι ὄχι ἡ δική μας) ἦταν πώς, ἡ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς, συνεπάγεται τὴν ψυχικὴ μόλυνση τῶν Ὀρθοδόξων, ἄμβλυνση καὶ ἀλλοίωση τοῦ φρονήματός τους· ὅτι ὁ συμφυρμὸς μαζί τους ἀποτελεῖ καὶ προδοσία τῆς Πίστεως, ἐγκληματικὴ δὲ ἐνέργεια γιὰ τὶς ψυχὲς τῶν ἀγνοούντων ἢ ἀδιαφόρων Χριστιανῶν, οἱ ὁποῖοι βλέποντες αὐτὸν τὸν συμφυρμὸ Ὀρθοδόξων καὶ Οἰκουμενιστῶν, ἐμπιστεύονται τὴν ψυχή τους ἀδιακρίτως στοὺς αἱρετικούς.
Τίποτα ἀπὸ αὐτὰ δὲν συγκινεῖ τὸν κ. Τελεβάντο καὶ συνεχίζει τὸ ἔργο του, παρότι καὶ ἐκ τῶν γραπτῶν του ἀποδεικνύεται τὸ λάθος τῶν Ὀρθοδόξων, ἀφοῦ πλέον ὁ χαρτοπόλεμος ποὺ μονοδιάστατα διεξάγουν εἶναι ἄκρως ἀναποτελεσματικός. Ἕνας τέτοιος χαρτοπόλεμος, βέβαια, δὲν ἀνησυχεῖ, οὔτε σταματᾶ, οὔτε ἀνατρέπει τὰ χρονοδιαγράμματα τῶν Οἰκουμενιστῶν (παρότι ὡς ἀνατροπὴ τῶν κακοδοξιῶν τους εἶναι ἀναγκαιότατος).
Καὶ ποιός εἶναι ὁ ρόλος τῶν πιστῶν, κατὰ τὸν κ. Τελεβάντο; Ἁπλῶς «οι παραδοσιακοί πιστοί», ὅπως γράφει σήμερα, «θα παρακολουθούν με πολύ άλγος ψυχής» τὰ γενόμενα! Δηλαδή, θέλει τοὺς πιστοὺς ἁπλοὺς παρατηρητὲς τῶν ἐξελίξεων καὶ ἀναποτελεσματικοὺς χαρτοπολεμιστές!
Αὐτὸν λοιπόν, τὸν παθητικὸ ρόλο -διδάσκει- ὅτι ἁρμόζει στοὺς πιστούς! Καὶ διδάσκει, ἐπίσης, ὅτι προϋπόθεση ἀπομακρύνσεως (ἀποτειχίσεως) ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές (ὅπως ἰσχυρίζεται ἰδιογνώμως καὶ ἀντιθέτως μὲ τὴν Ἁγιοπατερικὴ Παράδοση ὁ κ. Τελεβάντος) εἶναι νὰ ἀρχίσουν τὸν ἀγώνα οἱ «στρατηγοὶ» καὶ μετὰ νὰ ἀκολουθήσουν οἱ πιστοί· ἂν δὲν προχωρήσουν οἱ στρατηγοί (ὅπως ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ μητρ. Πειραιῶς Σεραφεὶμ κ.λπ., ποὺ ὁ κ. Τελεβάντος τοὺς ἐξελάμβανε ὡς «στρατηγοὺς» τοῦ ἀγώνα)  οἱ πιστοὶ εἶναι καταδικασμένοι νὰ ἀλλοιωθοῦν στὴ συνείδηση καὶ νὰ ὑποταγοῦν στὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! (Καὶ τὸ σχιζοφρενικό: ἡ ἐπένδυση στοὺς "στρατηγούς" του, δὲν τὸν ἀπέτρεψε, ὥστε -μὲ τὰ γραπτά του- πολλὲς φορὲς νὰ τοὺς ἐξευτελίζει ὕπουλα καὶ χαιρέκακα, ἐπειδὴ δὲν ἀνταποκρίνονταν στὶς προσδοκίες τους καὶ στὶς υἱικὲς πρὸς αὐτοὺς συμβουλές του).
Δὲν δύναται νὰ ἀντιληφθεῖ τὴν ὁλοφάνερη καὶ φοβερὴ πραγματικότητα, ὅτι κάτω ἀπ’ αὐτὲς τὶς συνθῆκες τοῦ χαρτοπολέμου, ὅταν θὰ δώσουν τὸ σύνθημα οἱ στρατηγοὶ γιὰ τὴν μάχη (ἂν τὸ δώσουν ποτέ), ἐλάχιστοι θὰ εἶναι οἱ πολεμιστές, ἀφοῦ σύμφωνα μὲ τὴν διαπίστωση-διατύπωση πρὶν ἀπὸ χρόνια ἑνὸς ἐκ τῶν προτεινόμενων «στρατηγῶν» (τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση), ὁ Οἰκουμενιστικὸς ἰὸς ναρκώνει τὰ ὀρθόδοξα αἰσθητήρια τῶν πιστῶν καὶ παραλύει τὶς ἀντιδράσεις!
απο την Πατερικη παραδοσι

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου