Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

22 Ιανουαριου 2016 Απο την Ορθοδοξη Σλαβικη Συνοδο της Μολδαβιας για το ζητημα της Μεγαλης Συνοδου και του Συγκριτικου Οικουμενισμου.

            22 Ιανουαριου 2016

Απο την Ορθοδοξη Σλαβικη Συνοδο της Μολδαβιας για το ζητημα της Μεγαλης Συνοδου και του Συγκριτικου Οικουμενισμου. 




Συνήγοροι διαφθορᾶς


τοῡ ἱεροκήρυκος ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη








Χριστός καί ἁμαρτωλοί! Θέμα ἐπίκαιρο. Ὄχι πρόβλημα, ἀλλά θέμα. Θέμα ἐκ τοῦ μή ὄντος. Ξεκάθαρη εἶναι ἡ ἀλήθεια, ὅτι ὁ Χριστός εἶναι ὁ ἀναμάρτητος Κύριος, ὁ «μή γνοῦς ἁμαρτίαν», «ὅς ἁμαρτίαν οὐκ ἐποίησεν οὐδέ εὑρέθη δόλος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ» ( Α΄ Πέτρ. β΄ 22).
Ξεκάθαρη εἶναι ἡ ὑποδειγματική Του ἀναμαρτησία. Ἡ ζωή Του εἶναι ὁ ὑπογραμμός γιά ὅλους. Ἡ ἁγιότητά Του εἶναι ὑπόδειγμα τέλειο καί παράδειγμα πρός μίμησι. Τά ἴχνη τῆς διαβάσεώς Του εἶναι τά σημάδια γιά τή δική μας πορεία. «Χριστός ἔπαθεν ὑπέρ ἡμῶν, ὑμῖν ὑπολιμπάνων ὑπογραμμόν, ἵνα ἐπακολουθήσητε τοῖς ἴχνεσιν αὐτοῦ» ( Α΄ Πέτρ. β΄ 21).
Ξεκάθαρη ἡ ἀγάπη Του στούς ἁμαρτωλούς, πού μετανοοῦν. «Οὺκ ἦλθον καλέσαι δικαίους, ἀλλά ἁμαρτωλούς εἰς μετάνοιαν» ( Ματθ. Θ΄ 21).
Αὐτονόητα τά παραπάνω. Καί ὅμως μερικοί ψευτοθεολογοῦντες, λαϊκοί καί κληρικοί, σπεύδουν νά στηρίξουν καί… ἁγιογραφικά τήν πάσης φύσεως (καί ἐκτός φύσεως) ἁμαρτία, καί τή διαστροφή, καί τήν ὁμοφυλοφιλία. Δια­στρεβλώνουν ἤ κόβουν καί ράβουν χωρία τῆς Γραφῆς στά μέτρα ἐκφύλων, καί, γιατί ὄχι, καί στά δικά τους! Κατ’ αὐτούς:
 Ὁ Χριστός δέχεται τούς μοιχούς καί τούς πόρνους! Ἄρα ὁ Χριστός δέχεται τήν πορνεία καί τή μοιχεία! Ὅταν ὁ γιατρός δέχεται τόν ἄρρωστο, σημαίνει, ὅτι βραβεύει καί στεφανώνει τήν ἀρρώστια; Ὁ Χριστός εἶναι ὁ Ἰατρός, ὁ μόνος πού μπορεῖ καί γιατρεύει τά πάθη, καί τά πιό βρωμερά. «Οὐ χρείαν ἔχουσιν οἱ ἰσχύοντες ἰατροῦ ἀλλ’ οἱ κακῶς ἔχοντες» ( Ματθ. θ΄ 12).
Ποιοί δέν ἔχουν ἀνάγκη τόν Χριστό, πού μόνο γιατρεύει καί ποτέ δέν χαϊδεύει ἁμαρτίες; Οἱ δύο κατηγορίες.
Στή μία ἀνήκουν ὅσοι τήν ἀρρώστια τήν θεωροῦν ὑγεία, τήν κοπριά τήν λένε εὐωδία, τή χυδαιότητα τήν βλέπουν ὡς… λουλούδι! Πρόκειται γιά τούς ἀμοραλιστές.
Στήν ἄλλη κατηγορία ἀνήκουν αὐτοί, πού θεωροῦν τούς ἑαυτούς τους ὑγιεῖς, ἁναμάρτητους. Πρόειται γιά τούς ὑποκριτές.
Ὁ Χριστός -λένε- δέχεται καί ἀγκαλιάζει, πόρνους καί μοιχούς! Ὅσοι, ἐν ἐπιγνώσει μάλιστα τῆς διαστροφῆς, ὑποστηρίζουν κάτι τέτοιο, δέν εἶναι μόνο ἀγράμματοι ἁγιογραφικῶς. Εἶναι καί βλάσφημοι! Φἐρνουν δέ ὡς παράδειγμα τήν πόρνη, πού δέχτηκε ὁ Χριστός, καί τή μοιχαλίδα καί εἶπε: « Ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος τόν λίθον βαλέτω» ( Ἰωαν. η΄ 7).
Ἀλλ’ ὦ διαστρεβλωτές! Ὁ Χριστός δέχτηκε τή μετάνοια τῆς πόρνης, ὄχι τήν πορνεία αὐτήν καθ’ ἑαυτήν. Ὁ Χριστός συγχώρεσε τίς ἁμαρτίες της, διότι ἔκλαψε πολύ καί ἀγάπησε πολύ. Ὁ Χριστός συγχωρεῖ (Λουκ. ζ΄ 47) ὄχι ἁπλῶς πολλούς, ἀλλά ὅλους. Καμμιά ὅμως ἁμαρτία δεν κυρώνει καί δέν ἐπισφραγίζει.
Καί ὡς πρός τήν μοιχαλίδα, εἶπε μέν τό «ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος τόν λίθον βαλέτω» γιά τούς σκληρούς φαρισαίους, ἀλλ’ ἡ σημασία τῆς σχέσεως Του μέ τήν ἁμαρτωλή βρίσκεται στό «μηκέτι ἁμάρτανε» (Ἰωαν. Η΄ 11).
Λένε οἱ διαστεβλωτές: «Ὁ Χριστός δέν ποινικοποιεῖ τήν κάθε μορφή ἁμαρτίας» Λάθος. Τί εἶναι φοβερώτερο: Ἡ ποινικοποίησις τῆς ἁμαρτίας ἤ  ὁ αἰώνιος κολασμός τῆς ἁμαρτίας; Ἡ ἀποποινικοποίησις τῆς φαυλότητας, τῆς διαστροφῆς, ὅπως εἶναι ἡ κλοπή, ἡ μοιχεία, τά ναρκωτικά, ἡ ὁμοφιλοφυλία, ἡ ληστεία, ὁδηγοῦν τήν κοινωνία σέ κόσμο ζούγκλας καί ἐγκλήματος.
        Ὁ Χριστός δέν ἀμνηστεύει ἁμαρτίες. Προειδοποιεῖ πολλάκις γιά κολασμό ὅσους τήν ἁμαρτία τήν κάνουν θεωρία, τρόπο ζωῆς, σημαία, νόμο τοῦ κράτους
    •Πάντως ὅλσοι θεολογώντας (δήθεν) γίνονται αὐτόκλητοι συνήγοροι τῆς ὁμοφιλοφυλίας, ἄς μήν ἐπικαλοῦνται μάρτυρα τόν Ἀναμάρτητο Χριστό, πού, ναί, διδάσκει τήν «ἠθική καθαρότητα».


Καί οἱ προκλήσεις συνεχίζονται!





τοῡ ἱεροκήρυκος ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη






 Πρωτος - μετα τον πρωτο (Βαρθολομαιο) βεβαια να μην τον αδικουμε - σε φαιδροτητες, δηλαδη σε μοιρασμα παρασημων και Κορανιων, ο Οικουμενιστης Θεοφιλος ο παρανομος Καταληψιας του πατριαρχειου των Ιεροσολυμων.
Ποιο χωριο της Αγιας Γραφης αναφερεται στην διανομη του αντιχριστιανικου Κορανιου που εφαρμοζουν οι, - ο ενας μετα τον αλλο - πατριαρχες,  ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ;


Ἄλλη πρόκλησις: Ὁ πατριαρχης Ἱεροσολίμων, πρίν ἀπό δύο περίπου μῆνες, ἀπένειμε στόν Πρωθυπουργό τῆς Ἑλλάδος τόν «Μεγάσταυρο τοῦ Τάγμτος τοῦ Παναγίου Τάφου»! Παράσημο τοῦ Σταυροῦ σέ ἄνθρωπο, πού ἐκ πεποιθήσεως δέν κάνει οὔτε τυπικά τό σταυρό του!

·     Ἄλλη πρόκλησις: Οἱ ὁμοφυλόφιλοι ἄρχισαν νά τυπώνουν προσκλητήρια «γάμου». Δύο Κύπριοι, ὀνόματι Μάριος καί Φάνος, καλοῦν φίλους καί γνωστούς νά δοῦν «τίς δύο βέρες, πού ὑπόσχονται αἰώνια εὐτυχία», νά παραστοῦν στό «γαμήλιο γλέντι γιά τήν τέλεση τῆς πιό ἱερῆς στιγμῆς τῆς ζωῆς τους» κ.λ.π.!

              Ἐρωτᾶται: Αὐτοί οἱ δυό δέν θεωροῦνται ἀκόμα μέλη τῆς Ἐκκλησίας; Καί ὅσοι θα συμμετάσχουν στά ἐπαίσχυντα (καί θά εἶναι πολλοί), δέν θεωροῦνται μέλη τῆς Ἐκκλησίας; Ὀρθῶς, λοιπόν, τό «Παγκύπριον Χριστιανικόν Ὀρθόδοξον Κίνημα» ρωτάει τήν Ἐκκλησία τῆς Κύπρου: « Θα ἀνεχθεῖ αὐτήν τήν δημόσιαν προσβολήν; Θά τολμήσουν οἱ ἱεράρχες νά ἀφορίσουν τούς βουλευτές, πού ψήφισαν τοιαῦτα αἴσχη;».

·     Κανείς δέν μιλάει γιά βία ἐναντίον τῶν διεστραμμένων. Ἀλλά καί κανείς ἀπό τούς προεστῶτες τῶν ἐκκλησιῶν δέν ἔχει δικαίωμα νά ἀνέχεται ὅσους τελοῦν  ἤ μετέχουν σέ «γάμους» ἀνωμάλων. Πολύ περισσότερο κανείς χριστιανός, λαϊκός ἤ κληρικός, δέν μπορεῖ νά μιλάη γιά σεβασμό καί τιμή σέ μιά ἰδιαιτερότητα, πού δέν ἔχει σχέσι μέ τή δημιουργία τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τόν Θεό. Ὁ Θεός «ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησε» ( Γεν. α΄ 27). Δέν δημιούργησε ἄφυλα ἤ ...τριτόφυλα ὄντα!

·     Γιά τήν ποιμαντική τῆς Ἐκκλησίας ἡ τάσις πρός ὁμοφυλοφιλία εἶναι καί αὐτή ἕνα πάθος, ὅπως τόσα ἄλλα ἁμαρτωλά πάθη (καί δή σαρκικά). Γιά πάθη θλιβόμαστε καί ἀγωνιζόμαστε, ἀλλ’ οὐδέποτε τά βραβεύουμε.




Προκλήσεις


τοῡ ἱεροκήρυκος ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη



Ἡ ἐπέκτασης τοῦ «Συμφώνου Συμβίωσης» καί στούς ὁμοφυλοφίλους (22 Δεκεμβρ. 2015) ἀπετέλεσε πρόκλησι αἰσχίστου εἴδους. Ἡμέρες Χριτουγέννων, πού οἱ πιστοί ὑποδέχονται τόν σαρκωθέντα Υἱό τοῦ Θεοῦ, βρῆκε ἡ Κυβέρνησις ὡς κατάλληλες, γιά νά ψηφιστῆ στή Βουλή ἡ νομιμοποίησις τοῦ «γάμου» ἀνδρός μέ ἄνδρα καί γυναικός μέ γυναῖκα! Ὁ Ἰησοῦς Χριστός ἦλθε, «ἵνα σώσῃ τόν λαόν αὐτοῦ ἀπό τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν» (Ματθ. α΄ 21), καί ἡ Βουλή τῶν Ἑλλήνων, μέ εἰδικό νόμο, ἦλθε νά στεφανώση τήν πιό ἐπαίσχυντη ἁμαρτωλή σαρκική μῖξι.
Τῆς μιᾶς προκλήσεως, τῆς μεγάλης, ἀκολούθησαν ἄλλες σχετικές προκλήσεις. Ἀναφέρουμε μερικές:
Ὅταν τό ἀντιχριστιανικό (και φυσικά ἀνήθικο) νομοσχέδιο ψηφίστηκε ἀπό τή Βουλή (κατά πλειονοψηφία), τότε γνωστός ἡγέτης τῶν ὁμοφυλοφίλων, στά θεωρεῖα τῆς Βουλῆς, σηκώθηκε καί ἀγκάλιασε ἕναν «ὅμοιό» του, φιλώντας τον περιπαθῶς στό στόμα! Καί ἀντί νά κληθῆ ὁ φρούραρχος νά ἐπιβάλη, ἐπί τῇ βάσει τοῦ Κανονισμοῦ τῆς Βουλῆς, τήν τάξι (ἐπί προσβολῇ τῆς δημοσίας αἰδοῦς), πολλοί βουλευτές χειροκρότησαν τή χυδαία πρόκλησι!
Ἄλλη πρόκλησις: Ἀμέσως μετά τήν ψήφισι τοῦ νόμου ὑπέρ τοῦ «γάμου» ὁμοφυλοφίλων, δημόσιοι χῶροι, καί δή πανεπιστημιακοί, γέμισαν  ἀπό ἀφίσες βλάσφημες γιά τό Πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τό πρόσωπο τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου!
Ἄλλη πρόκλησις: Ἀκόμα δέν εἶχε στεγνώσει το μελάνι, πού ὑπεγράφη ὁ ὑπέρ τῶν ἀνωμάλων νόμος, καί ὁ μεγάλος ἔνοχος ἔγινε δεκτός τήν Πρωτοχρονιά στό Ναό τοῦ Ἁγίου Διονυσίου Ἀθηνῶν μέ τιμές καί χαμόγελα ἀπό τήν ἐκκλησιαστική ἡγεσία!
Φαντάζεσθε τόν Πρόδρομο νά ὑποδέχεται τόν Ἡρώδη, ἤ τόν Παῦλο νά ὑποδέχεται τόν αἱμομίκτη τῆς Κορίνθου στήν ἐκκλησία; Διαβάστε το Α΄ Κορ. ε΄ 5, γιά νά δῆτε, ποιά ἡ στάσις τῆς Ἐκκλησίας σέ σκανδαλοποιό, πολύ περισσότερο σέ νομοθετοῦντα ὑπέρ τῶν σκανδαλοποιῶν. Βεβαίως, ὁ ἴδιος ὁ Παῦλος συνιστᾶ ἀργότερα ἀγάπη στόν σκανδαλοποιό (Β΄ Κορ. β΄ 8). Πότε ὅμως; Ὅταν αὐτός μετανόησε γιά τήν ἀνώμαλη σαρκική του μῖξι καί ἔκλαυσε.
Ἄλλη πρόκλησις: Ὁ πρωτοστατήσας γιά τή νομιμοποίησι «γάμου» μεταξύ ὁμοφυλοφίλων ὁ πρωθυπουργός, ἀπό τό βήμα τῆς Βουλῆς ζήτησε συγγνώμη ἀπό τούς ὁμοφυλοφίλους, διότι… ἄργησε ἡ Πολιτεία νά ἱκανοποιήση τό αἰτημά τους νά «παντρεύωνται» μεταξύ τους!
Ἄλλη πρόκλησις: Τήν ἡμέρα τῶν Θεοφανείων ὁ προεξάρχων τῆς ἀκολουθίας στόν ἱ. Ναό Ἁγίου Διονυσίου Ἀθηνῶν ἐπίσκοπος,… εὐγενῶς φερόμενος, πρόσφερε τό Σταυρό νά τόν ρίψη στά νερά τῆς Δεξαμενῆς, σέ ποιόν παρακαλῶ; Στόν βραβευτή καί στεφανωτή τῶν ὁμοφυλοφίλων, στόν κ. Πρωθυπουργό!
Ἄλλη πρόκλησις: Τούς νεώτερους Σοδομῖτες, τούς ἐκφύλους καί ἀνωμάλους, προσπαθοῦν ἀκόμα καί κληρικοί νά τούς… δικαιολογήσουν, μέ ἐπιχειρήματα ψυχολογικά! Ἔτσι γίνονται εὐγενέστεροι, στοργικότεροι καί σοφότεροι ἑνός Παύλου, πού λέει γιά τούς ὁμοφυλόφυλους: «Ἐσκοτίσθη ἡ ἀσύνετος αὐτῶν καρδία» - «Παρέδωκεν ὁ Θεός αὐτούς εἰς πάθη ἀτιμίας» - «Παρέδωκεν ὁ Θεός εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποεῖν τά μή καθήκοντα» (Ρωμ. α΄ 22.26.28).

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Η νέα εκκλησία είναι εδώ! ΑΠΟΔΕΙΞΗ για τους άπιστους Θωμάδες, ή τους Επισκόπους, η παρακάτω Επιστολή που μας εστάλη:

Η νέα εκκλησία είναι εδώ! ΑΠΟΔΕΙΞΗ για τους άπιστους Θωμάδες, ή τους Επισκόπους, η παρακάτω Επιστολή που μας εστάλη:




Αδαμάντιος Τσακίρογλου:

 Κραυγή απόγνωσης από έναν ορθόδοξο πιστό της Γερμανίας





    ...Ο λόγος που σας γράφω αυτήν την επιστολή είναι η κατάσταση απόγνωσης, στην οποία έχουμε φθάσει, όσοι ορθόδοξοι πιστοί της Γερμανίας θέλουν να κρατήσουν παρά τις αμαρτίες τους τις παρακαταθήκες του Χριστού, των αποστόλων, των πατέρων και των αγίων ανόθευτες και ακέραιες, ως μαρτυρία και απόδειξη Ορθοδοξίας σε έναν όλο και πιο έντονα χειμαζόμενο κόσμο. Η κατάσταση στην Γερμανία έχει καταντήσει πια τραγική για κάποιον που αναζητάει το βίωμα της Ορθοδοξίας..

Ποιός θα δώσει εις τα βλεφαρά μου πηγήν δακρύων, δια να κλαύσω επί πολλάς ημέρας τον λαόν, ο οποίος μαζί με αυτάς τας πονηράς διδασκαλίας σπρώχνεται εις την καταστροφή (Μέγας Βασίλειος).

               Πατέρες και αδελφοί, ιερείς και λαϊκοί, εν Χριστώ στην Ελλάδα,
      Το ονομά μου είναι Αδαμάντιος Τσακίρογλου. Είμαι 46 χρονών, κάτοικος Γερμανίας εδώ και 22 χρόνια, σύζυγος και πατέρας πέντε παιδιών και καθηγητής, Oberstudienrat, στο γερμανικό Gymnasium ως προς το επάγγελμα. Ο λόγος που σας γράφω αυτήν την επιστολή είναι η κατάσταση απόγνωσης, στην οποία έχουμε φθάσει, όσοι ορθόδοξοι πιστοί της Γερμανίας θέλουν να κρατήσουν παρά τις αμαρτίες τους τις παρακαταθήκες του Χριστού, των αποστόλων, των πατέρων και των αγίων ανόθευτες και ακέραιες, ως μαρτυρία και απόδειξη Ορθοδοξίας σε έναν όλο και πιο έντονα χειμαζόμενο κόσμο.
Η κατάσταση στην Γερμανία έχει καταντήσει πια τραγική για κάποιον που αναζητάει το βίωμα της Ορθοδοξίας. Αυτά που διαβάζω τόσο καιρό στην Ελλάδα από λίγους πιστούς αγωνιστές, για τις αντικανονικές, αντιπατερικές, αντιορθόδοξες ενέργειες επισκόπων και ιερέων, τω ονόματι μεν ορθοδόξων, ταις πράξεσιν δε λύκων προβατοσχήμων (ο χαρακτηρισμός είναι των πατέρων και όχι δικός μου) που γίνονται ή πρόκειται να γίνουν, λαμβάνουν μέρος στην Γερμανία εδώ και δεκαετίες. Αυτή η κατάσταση δεν δικαιολογείται από το επιχείρημα, ότι τάχα οι καταστάσεις το επιβάλουν, διότι είμαστε στην διασπορά. Άλλο συμβιώνω ειρηνικά και με σεβασμό στην πίστη και την ζωή του καθενός και άλλο αναγνωρίζω την πίστη και την ζωή του καθενός ως θεάρεστη, αληθινή και ως προϋπόθεση σωτηρίας. Το ποίμνιο έχει χωρισθεί μέσω αυτών των αλλοπρόσαλλων και τρομερών σε επίδραση και επικαιρότητα μηνυμάτων και πράξεων σε εν γνώσει και εν αγνοία υποστηρικτές των, σε αδιάφορους και σε λίγους εναντίους αυτών και των εκπροσωπών τους. Άλλοι θαυμάζουν αυτήν την αγαπολογία και δεν ντρέπονται κιόλας να παρακολουθούν αλλόδοξες λειτουργίες με το επιχείρημα, ότι και αυτοί Χριστιανοί είναι, άλλοι δεν βλέπουν πια καμία διαστροφή, γιατί και η εκκλησία μας, όπως λένε, δεν την καταδίκασε, άλλοι νομίζουν, ότι δεν χρειάζεται να μιλήσουν, γιατί έτσι και αλλιώς δεν σωζόμαστε με τίποτα. Οι πιο πολλoί ιερείς και λαικοί συναγωνίζονται στον φιλελευθερισμό για να αδράξουν τους κλάδους της κοσμικής δόξας και αναγνώρισης αδιαφορώντας για την αναγνώριση από τον Θεό. Το πνεύμα του Οικουμενισμού, του θρησκευτικού συγκρητισμού, της εκκοσμίκευσης, της ασέβειας και της επιφανειακής ευσέβειας τουτέστιν του φαρισαισμού έχει φθάσει σε τέτοια σημεία, που αμφιβάλω αν έχει μείνει έστω και λίγο ορθόδοξο φρόνημα. Η κάθε μορφής ασέλγεια νομιμοποιείται και η επίσημη εκκλησία σιωπά και με την σιωπή της συνηγορεί στην εξάπλωση της αμαρτίας και στην διάβρωση του φρονήματος των πιστών.
Αυτά φυσικά δεν είναι νέα για τον Ορθόδοξο. Ο μέγας Βασίλειος έγραφε στην επιστολή του «Πρός τούς δυτικούς επισκόπους»: «Τής ευσεβείας τα δόγματα έχουν ανατραπεί, της Εκκλησίας οι θεσμοί έχουν συγχηθεί. Οι φιλοδοξίες των μη φοβουμένων τον Κύριο εισπήδησαν στα υψηλά αξιώματα και το επισκοπικό αξίωμα προβάλλεται ως έπαθλο δυσσεβείας τόσο, ώστε εκείνος που βλασφημεί με τον χειρότερο τρόπο να είναι προτιμότερος στη διαποίμανση του λαού... έχει αμαυρωθεί η ακρίβεια των κανόνων...οι λαοί μένουν ανουθέτητοι, εκκλησιαστικοί ηγέτες δεν έχουν το θάρρος να εκφραστούν, γιατί αφού απέκτησαν την εξουσία μέσω ανθρώπων, είναι δούλοι αυτών, που τους έκαναν την χάρη». Έτσι είναι πάντα επίκαιροι οι Άγιοι.
Τα γράφω αυτά γιατί εδώ και δεκαετίες στην Γερμανία:
* γίνονται συμπροσευχές με τους αιρετικούς, όπως την λεγόμενη «εβδομάδα προσευχής υπέρ της ενότητος των χριστιανών» που λαμβάνουν χώρα και σε ορθόδοξες εκκλησίες,
* αναγνωρίζεται η κακοδοξία, κατά την οποία η Ορθοδοξία αποτελεῖ µόνο ἕνα µέρος της Εκκλησίας,
* αποδέχονται ὡς βάση της ενώσεως των ορθοδόξων µε τις αιρέσεις µία µινιµαλιστική πίστη, δηλ. µόνο τήν πίστη στήν Ἁγία Τριάδα και στον Ιησοῦ Χριστό ως Σεσαρκωµένο Θεό καί Σωτήρα, παραβλέποντας όλα τά ὑπόλοιπα δόγµατα της Εκκλησίας, συµπεριλαµβανοµένης της µυστηριακής ιερωσύνης, των ιερων εικόνων, της ακτίστου Χάριτος, της τιµητικῆς προσκυνήσεως των Αγίων κλπ,
αναγνωρίζουν ή ανέχονται την αίρεση, κατά την οποία αρκεί να πιστεύει κανείς στην Ἁγία Τριάδα και στον Κύριο Ιησού, ως Θεό και Σωτήρα, για να ανήκει στην Εκκλησία. Δηλ. η Εκκλησία θεωρειται ως σύναξη όλων των χριστιανικών «οµολογιών», 
αναγνωρίζουν και προωθούν συστηματικά την αἵρεση, σύµφωνα µε την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία και η αίρεση του Παπισµού είναι «αδελφές εκκλησίες» και «οι δύο πνεύµονες», µε τους οποίους αναπνέει η Μία Εκκλησία,
αναγνωρίζουν και στηρίζουν τις ανορθόδοξες συµφωνίες, τις οποίες υπέγραψαν οι εκπρόσωποι των Ορθοδόξων Εκκλησιών στο πλαίσιο του διαχριστιανικού διαλόγου, ο οποίος δεν διεξάγεται µε ορθόδοξες βάσεις και δεν έχει ως σκοπό την ἐπιστροφή των αιρετικών στην Ορθόδοξη Εκκλησία δια της κατηχήσεως, της αποκηρύξεως των αιρέσεών τους και των ιερῶν µυστηρίων του Βαπτίσµατος, του Χρίσµατος και της Θείας Ευχαριστίας,
* υποστηρίζουν, ότι υπάρχει σωτήρια Χάρις και εκτός της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας και ότι ὑπάρχει έγκυρο βάπτισµα καί ενεργούσα Χάρις της ιερωσύνης και εκτός της Ορθοδόξου Εκκλησίας,
μετατρέπουν την Θεία οικονομία σε κανόνα και περιφρονούν τις παρακαταθήκες των Αποστόλων και Αγίων Πατέρων,
αναγνωρίζουν και τις άλλες θρησκείες, ως οδούς σωτηρίας και κάνουν και άλλα πολλά.
Για να μην φανεί, ότι υπερβάλλω ή ότι εμφανίζω τον εαυτό μου ως υπερζηλωτή της πίστεως, παραθέτω τα λίγα μέσα από έναν συρφετό γεγονότα ως αποδείξεις των λεγομένων μου (όταν αναφέρω τους όρους εκκλησίες, Χριστιανοί, οικουμενικός αντί για οικουμενιστικός, που είναι το σωστό, κλπ για τα άλλα δόγματα, είναι χάριν της μετάφρασης και όχι χάριν αληθείας) Τα παρατιθέμενα γερμανικά κείμενα υπηρετούν την εξυπηρέτηση της αλήθειας:
Από το καταστατικό της εργασιακής ομάδας χριστιανικών εκκλησιών Γερμανίας http://www.oekumene-ack.de/:
«Στην εργασιακή ομάδα χριστιανικών εκκλησιών της Γερμανίας συμμετέχουν οι εκκλησίες και οι εκκλησιαστικές κοινότητες, οι οποίες αναγνωρίζουν τον Χριστό με κριτήριο την Αγία Γραφή ως Θεό και σωτήρα και επιθυμούν μαζί, να εκπληρώσουν την αποστολή τους προς τιμήν του Πατρός, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Κέντρο βάρους της εργασίας τους είναι η κοινή προσευχή (οικουμενική πνευματικότητα), η θεολογική ανάκλαση και ο θεολογικός συλλογισμός , η πρακτική της πίστης (η κινητοποίηση για την δικαιοσύνη, την ειρήνη και την προστασία του περιβάλλοντος), όπως και η επαφή με άλλες οικουμενικές οργανώσεις.
»Το διοικητικό συμβούλιο αποτελούν ... ένας ρωμαιοκαθολικός επίσκοπος, ένας ορθόδοξος Πρωτοπρεσβύτερος, δύο ευαγγελιστές επίσκοποι και για να μην χαλάσουμε το μήνυμα ισότητας και μία ευαγγελική επίσκοπος την οποία το ορθόδοξο μέλος σίγουρα λόγω καταστατικού αναγνωρίζει ως κληρικό. Στα μέλη αυτής της οργάνωσης ανήκουν
ανάμεσα σε Ρωμαιοκαθολικούς και Ορθόδοξους οι Κόπτες, οι Αρμένιοι, οι κάθε είδους Προτεστάντες, οι Αγγλικανοί, οι Παλαιορωμαιοκαθολικοί, και σαν επισκέπτες μέλη ο σύνδεσμος ελευθέρων προτεσταντικών εκκλησιών, οι Μεθοδιστές, οι Πεντηκοστιανοί, οι Αντβεντιστές, οι Κουακέροι κλπ.
Die ACK In der Arbeitsgemeinschaft Christlicher Kirchen in Deutschland (ACK) schließen sich Kirchen und kirchliche Gemeinschaften zusammen, die den Herrn Jesus Christus gemäß der Heiligen Schrift als Gott und Heiland bekennen und gemeinsam erfüllen wollen, wozu sie berufen sind, zur Ehre Gottes, des Vaters und des Sohnes und des Heiligen Geistes. Schwerpunkte ihrer Arbeit sind das gemeinsame Gebet (ökumenische Spiritualität), die theologische Refl exion, die Glaubenspraxis (Engagement für Gerechtigkeit, Frieden und die Bewahrung der Schöpfung) sowie der Kontakt zu anderen ökumenischen Einrichtungen. Dem Vorstand der ACK gehören an: Bischof Dr. Karl-Heinz Wiesemann (DBK) – Vorsitzender, Bischof Prof. Dr. Martin Hein (EKD), Pastor i. R. Heinrich Lüchtenborg (EAK), Erzpriester Radu Constantin Miron (OBKD), Bischöfi n Rosemarie Wenner (EmK). Mitglieder Arbeitsgemeinschaft Anglikanisch-Episkopaler Gemeinden in Deutschland, Arbeitsgemeinschaft Mennonitischer Gemeinden in Deutschland, Armenisch-Apostolische Orthodoxe Kirche in Deutschland, Äthiopisch-Orthodoxe Kirche in Deutschland, Bund Evangelisch-Freikirchlicher Gemeinden in Deutschland, Die Heilsarmee in Deutschland, Evangelisch-altreformierte Kirche in Niedersachsen (EAK), Evangelische Brüder-Unität – Herrnhuter Brüdergemeine, Evangelische Kirche in Deutschland (EKD), Evangelisch-methodistische Kirche (EmK), Katholisches Bistum der Alt-Katholiken in Deutschland, Orthodoxe Kirche in Deutschland – Orthodoxe Bischofskonferenz (OBKD), Koptisch-Orthodoxe Kirche in Deutschland, Mülheimer Verband Freikirchlich-Evangelischer Gemeinden, römisch-katholische Kirche – Deutsche Bischofskonferenz (DBK), Selbständige Evangelisch-Lutherische Kirche, Syrisch-Orthodoxe Kirche von Antiochien Gastmitglieder Apostelamt Jesu Christi, Apostolische Gemeinschaft, Bund Freier evangelischer Gemeinden, Bund Freikirchlicher Pfi ngstgemeinden in Deutschland, Freikirche der Siebenten-Tags-Adventisten in Deutschland, Freikirchlicher Bund der Gemeinde Gottes
Από την ιστοσελίδα του ιερού ναού Αγίου Ανδρέου Ντύσσελντορφ http://www.agiosandreas.de/index.php/paradosi/latria/diekklisiastika/me-tis-germanikes-ekklisies
Όλες μαζί οι Χριστιανικές Εκκλησίες του Ντύσσελντορφ έχουν συμπήξει την τοπική ACK και εκπροσωπούνται εκεί από τους Ιερείς των που συναντώνται δυο έως τρεις φορές το χρόνο για συζητήσεις και μια ή δυο φορές ακόμη για λειτουργικές συμπροσευχές συνήθως στην Καθολική Lambertuskirche στην Altstadt και στην Evangelische Johanneskirche δίπλα στη Jan Wellem Platz. Στις συζητήσεις έρχονται θέματα κοινού ενδιαφέροντος και γίνεται αμοιβαία ενημέρωση για τις πρωτοβουλίες και το έργο της κάθε Ενορίας ενώ οι συμπροσευχές γίνονται πάντα για την επανένωση των Εκκλησιών. Η συμμετοχή της Ενορίας μας γίνεται στα πλαίσια της Kokidues μαζί και μέ άλλους Ορθοδόξους Ιερείς.
Γερμανικές Ενορίες
α) Στο πνεύμα του Οικουμενικού Διαλόγου και της καλής συνεργασίας με τις αδελφές γερμανικές Εκκλησίες γίνονται αμοιβαίες επισκέψεις των Ιερέων διαφόρων Ενοριών και της δικής μας με αφορμή μεγάλες εκκλησιαστικές γιορτές, επετείους και άλλα έκτακτα εκκλησιαστικά γεγονότα.
β) Ειδικά με τις Καθολικές και Ευαγγελικές Ενορίες Reisholz-Hassels-Benrath-Holthausen οι σχέσεις καλλιεργούνται σε κοινό πρόγευμα (Frühstück) που γίνεται ανά εξάμηνο και εκ περιτροπής στις συνεργαζόμενες Ενορίες.
Εσπερινός της Αγάπης
Κάθε χρόνο την Κυριακή του Πάσχα και ώρα 13.00, που ψάλλεται ο Εσπερινός της Αγάπης στην Εκκλησία μας, καλούνται Ιερείς από την Καθολική και την Ευαγγελική Εκκλησία, διαβάζουν το Ευαγγέλιο της Ακολουθίας σε άλλες γλώσσες και μετέχουν μαζί και μέ άλλους προσκεκλημένους στο πασχαλινό τραπέζι.
Η ημέρα Οικουμενισμού στο Μανχάιμ http://aktines.blogspot.de/2012/05/blog-post_3633.html
Γερμανία- Μανχάιμ 18. Μαΐου 2012. Οικουμενιστική Αρτοκλασία κατά την Ημέρα Οικουμενισμού (Ημέρα Οικουμένης) στο Ρωμαιοκαθολικό ναό του Χριστού.
Στις φωτογραφίες που υπάρχουν στο Ιντερνετ διακρίνονται ο Μητροπολίτης Γερμανίας Αυγουστίνος ο πρόεδρος της Γερμανικής Διάσκεψης Ρωμαιοκαθολικών Επισκόπων, Αρχιεπίσκοπος Ρόμπερτ Zollitsch, ο Προτεστάντης Επίσκοπος της Βάδης, Ούλριχ Φίσερ,η Επίσκοπος των Μεθοδιστών Rosemarie Wenner και ο Παλαιοκαθολικός Επίσκοπος Matthias Ring.

EΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ 

ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΦΟΔΟ!

Στρατηγοι

\


Μια καινούργια είδηση έθεσε κυριολεκτικά σε συναγερμό την Άγκυρα που στέλνει μεγάλες στρατιωτικές δυνάμεις στα σύνορα με την Συρία στην καυτή ζώνη της πόλης Cerablus, που βρίσκεται υπό την κυριαρχία των Τζιχαντιστών.
Η είδηση που μεταδόθηκε από τα τουρκικά ΜΜΕ, είναι ότι ο υπουργός Άμυνας της Συρίας του Άσαντ, Fahd Jassem al-Freij, μετέβηκε εκτάκτως, (με ποιον αεροδιάδρομο ?) στην Μόσχα και είχε προσωπική συνάντηση με τον Ρώσο ομόλογο του, Sergey Şoygu. Η έκτακτη αυτή μετάβαση στην Μόσχα του Σύριου υπουργού Άμυνας εν μέσω συνθηκών άγριου πολέμου, ερμηνεύεται πως επίκειται κάτι πολύ σημαντικό!
Οι πληροφορίες που έχουν στην Άγκυρα λένε ότι οι δυο υπουργοί Άμυνας συζήτησαν τις τελευταίες λεπτομέρειες για την γενική έφοδο που ετοιμάζουν οι συριακές δυνάμεις στην καυτή ζώνη των Τζιχαντιστών, ενώ παράλληλα και οι Κούρδοι από τα ανατολικά ετοιμάζονται και αυτοί να περάσουν δυτικά του Ευφράτη.
Όλα αυτά έχουν θορυβήσει έντονα την Άγκυρα που, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ετοιμάζεται ακόμα και για άμεση σύγκρουση με τους Ρώσους μέσα στο συριακό έδαφος γιατί, όπως υποστηρίζουν τα τουρκικά ΜΜΕ, η Τουρκία δεν θα επιτρέψει την κατάληψη της ζώνης του Cerablus από δυνάμεις που δεν θα είναι φιλικές προς την Τουρκία
Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός πως σήμερα σε δημοσίευμα τους η Financial Times αναφέρουν ότι πολύ πιθανό να υπάρξει σύντομα πολεμική σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας στο συριακό έδαφος.
Οι εξελίξεις τρέχουν, ενώ εμείς κοιμόμαστε στον ύπνο του… μνημονιακού «δικαίου»!


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Εκει που περιμεναμε να μειωιθουν οι μισθοι των βουλευτων απο 7.000 ευρω το μηνα και αφορολογητα σε 3.500 ευρω και φορολογημενα ΑΡΠΑΖΟΥΝ τα παναθλια κομματα τους τα 4,5 εκατομμυρια ευρω ενω κατεβαζουν τις συνταξεις στο μισο και επιβαλλουν αγρια φορολογια στο λαο. Αυτοι ειναι οι πολιτικοι μας, Αδιστακτοι, Αρπακτικοι, Βρυκολακες...και ακομα τους ψηφιζουμε αντι να αποδοκιμασουμε ΟΛΟΥΣ και να απαξιωσουμε ολοκληρο αυτο το ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.


ΙΔΟΥ κυριε ΤΣΙΠΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

 =============

Κρατική ενίσχυση 4,52 εκατ. στα κόμματα - Πώς έγινε η κατανομή της πρώτης δόσης του 2016



Το ποσό 4.520.600 ευρώ κατανέμεται στα δικαιούχα κόμματα και συνασπισμούς κομμάτων ως πρώτη δόση της κρατικής οικονομικής ενίσχυσης για το 2016.
Η κατανομή αφορά στα κόμματα που εξέλεξαν βουλευτές στις βουλευτικές εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 και στις ευρωεκλογές του Μαΐου 2014, καθώς και αυτά που στις ανωτέρω εκλογικές αναμετρήσεις συγκέντρωσαν τουλάχιστον 1,5% των ψήφων της επικράτειας.
Από το ανωτέρω ποσό, τα 3.767.167 ευρώ αποτελούν την τακτική χρηματοδότηση και τα υπόλοιπα 753.433 ευρώ είναι η οικονομική ενίσχυση για ερευνητικούς και επιμορφωτικούς σκοπούς.
Ειδικότερα, με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Κουρουμπλής, στα δικαιούχα κόμματα και συνασπισμούς κομμάτων κατανέμονται τα εξής ποσά:
ΣΥΡΙΖΑ 1.483.455,39
NEA ΔHMOKPATIA 1.198.916, 55
ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 383.487,29 - (*)
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) 299.742, 63
ΚΚΕ 327.992
ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ 271.575,72
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ 199.332,05
ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ 189.455,96
ΕΛΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ (ΠΑΣΟΚ - Συμφωνία για τη Νέα Ελλάδα - Δυναμική Ελλάδα - Μεταρρυθμιστική Αριστερά - Νέοι Μεταρρυθμιστές - ΠΟΛΙΤΕΙΑ 2012 - ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Β΄) 56.729,
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΥΡΙΚΑΥΣΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ 56.729,10
ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 26.591, 76
ΛΑΟΣ 26.591,76
- (*) Όπως είναι γνωστό, η χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής έχει ανασταλεί λόγω της εμπλοκής της με τη Δικαιοσύνη και το ποσό που της αναλογεί θα αποδοθεί άτοκα σε περίπτωση έκδοσης αμετάκλητου απαλλακτικού βουλεύματος ή αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης.

Καλό πράγμα η απαίτηση εφαρμογής Ι. Κανόνων από τον Καλαβρύτων, αλλά εσείς (κ. Ιερεμία) γιατί δεν εφαρμόζετε τους Ι. Κανόνες περί απομακρύνσεως από τους Οικουμενιστές; (Βίντεο)

Καλό πράγμα η απαίτηση εφαρμογής Ι. Κανόνων από τον Καλαβρύτων, αλλά εσείς (κ. Ιερεμία) γιατί δεν εφαρμόζετε τους Ι. Κανόνες περί απομακρύνσεως από τους Οικουμενιστές; (Βίντεο)


Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος:
«Το αν είναι αίρεση ο παπισμός είναι από τα λεγόμενα θεολογούμενα. Δεν υπάρχει απόφασις τοπικής η Οικουμενικής Συνόδου που να λέει, πως οι ΡΚαθολικοι δεν έχουν βάπτισμα και μυστήρια… Ο Καθολικισμός δεν είναι αίρεση μ’ αυτήν την έννοια, είναι σχίσμα. Και γι’ αυτό έχουν μυστήρια…”»!!!


Γόρτυνος προς Αμβρόσιο:

 Θαυμάζω την αγανάκτησή σας, αλλά

γιατί όχι και κατά του Παπισμού;     

«Αλλά, Σεβασμιώτατε –συγχωρήσατέ με διά την αυθάδειάν μου–, ενώ Σας βλέπω και Σας ακούω να αγανακτήτε κατά των αναιδώς αμαρτανόντων και θεσπιζόντων ως νόμον την αμαρτίαν –και καλώς ποιείτε!– όμως δεν εδιάβασα κείμενά Σας στρεφόμενα κατά της αιρέσεως του Παπισμού και δεν είδα διαμαρτυρίαν Σας δυναμικήν (χαλαράν είδα) κατά των παραβάσεων των Ιερών Κανόνων διά τας συμπροσευχάς μετά των αιρετικών, και μάλιστα και αυτού του ιδίου του Πατριάρχου μας συμπροσευχομένου μετ᾽ αυτών» αναφέρει μεταξύ άλλων σε επιστολή του προς τον Μητρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιο, ο Μητρ. Γόρτυνος Ιερεμίας.
Επίσης, ο Μητρ. Γορτύνος στηρίζει τον Καλαβρύτων για το "φτύστε τους" και όχι για την κόντρα του με τον Μητρ. Σισανίου. Αναλυτικά:
Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα
Καλαβρύτων και Αιγιαλείας
Κύριε, Κύριε Αμβρόσιε,
Ευλογείτε!
1. Ηθέλησα να Σας γράψω μερικά τινά επί του θέματος το οποίον μας αναφέρετε εις την επιστολήν Σας, την σταλείσαν προς όλους τους Αρχιερείς.
Διά Σας, Σεβασμιώτατε, ισχύει το λεγόμενον επαινετικώς εις το βιβλίον της Αποκαλύψεως προς τον άγγελον (τον Επίσκοπον) της Εκκλησίας της Εφέσου, ότι «ου δύνη βαστάσαι κακούς» (2,2). Πράγματι, όπως το διαγιγνώσκω από ετών ήδη, επιτίθεσθε, μετά σφοδρότητος μάλιστα, κατά των σκανδαλοποιών και παραβατών των εντολών του Παντοκράτορος Κυρίου. Προσωπικώς, όταν βλέπω τοιαύτα ελεγκτικά κείμενά Σας, Σας θαυμάζω εσωτερικώς διά την αγανάκτησιν της ψυχής Σας κατά της
αμαρτίας και των ποιούντων την αμαρτίαν, έχω όμως την ειλικρίνειαν να πω διά τον εαυτόν μου, ότι εγώ δεν έχω την δύναμιν να εκφρασθώ τόσον δυναμικώς, δος δ᾽ ειπείν, και επιθετικώς κατά των ποιούντων τα σκάνδαλα.

OMOΛΟΓΙΑ: Μειωσαν τις συνταξεις κατα 40% για να πληρωνουν τα ρεμαλια της ΕΡΤ και ολο το κηφηναριο των δημων και του δημοσιου απο τα χρηματα μας. Ελατε να δητε τι γινεται στον δημο Θερμης Θεσσαλονικης. Οι υπαλληλοι του ο ενας επανω εις τον αλλο με ενα κομπιουτερ μπροστα του. Και τι κοιταζουν; Τον Ουρανο με τ΄αστρα; Και θελαμε να ρωτησουμε τι μισθους παιρνουν ολοι αυτοι οι καλοντυμενοι κυριοι και κυριες που τσαμπουναν αερολογα και βλακειες απο το πρωι μεχρι το βραδυ; Ειτε στους δημους και ιδιαιτερα στον δημο Θερμης Θεσσαλονικης με ....τον εσμο των πολλων παρασιτων;


«Ακριβή μου ΕΡΤ» – Από τους φόρους των πολιτών το 97% των εσόδων της!

«Διατέθηκαν 2,7 εκατ. ευρώ μόνο για υπερωρίες»


Ως πανάκριβο για τους πολίτες, σε σχέση με τα πενιχρά αποτελέσματά της στην τηλεθέαση, χαρακτηρίζει το τελικό προσφερόμενο από την ΕΡΤ προϊόν ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος με αφορμή τη συμπλήρωση 1 χρόνου λειτουργίας του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινόπουλο ε
ίναι χαρακτηριστικό ότι το 96,4% των συνολικών προσδοκώμενων εσόδων της (τα 177 εκατ. ευρώ από τα 183,65 εκατ. ευρώ συνολικά) προέρχονται από τους φόρους των πολιτών, ενώ μόνο για υπερωρίες το 2015 διατέθηκαν 2,7 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σε ερώτησή του προς τον αρμόδιο υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, ο βουλευτής σχολιάζει πως «δυστυχώς οι πολίτες, παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, δεν ικανοποιήθηκαν από αυτό που παρουσίασε η κυβέρνηση ως ανεξάρτητη δημόσια τηλεόραση.» «Τα αποτελέσματα είναι πενιχρά και το ποσοστό είναι χαμηλό γιατί χρησιμοποιείται ως βραχίονας της κυβέρνησης. Ωστόσο, το τελικό 'προϊόν' είναι πανάκριβο: για υπερωρίες και μόνο κατεβλήθησαν - μόνο για ένα εξάμηνο! - 2,7 εκατ. ευρώ το 2015» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Δυστυχώς με βάση τον προϋπολογισμό της ΕΡΤ Α.Ε. που υπογράψατε στις 15 Ιανουαρίου από κοινού με τον Αν.Υπουργό Οικονομικών κ.Γ.Χουλιαράκη, φαίνεται πως ελάχιστα από αυτά προσδοκά η ΕΡΤ να εισρεύσουν στα δικά της ταμεία: επί συνόλου 183,65 εκ.ευρώ, τα 177 εκ.ευρώ θα προέλθουν από τους φόρους των πολιτών, ήτοι το υποχρεωτικό ανταποδοτικό τέλος υπέρ ΕΡΤ που εισπράττεται μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ» προσθέτει ο βουλευτής.

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Tα σύμφωνα μη επιβίωσης…

Tα σύμφωνα μη επιβίωσης




του Λεβεντοπαπα ΠαπαΗλια Υφαντη


Χάλασε ο κόσμος για το «σύμφωνο συμβίωσης». Και άλλοι το έφτυναν και άλλοι ζητούσαν συγνώμη, που τόσο πολύ καθυστέρησαν να το ψηφίσουν.…
Όμως εκείνο που εκπλήσσει στην προκειμένη περίπτωση, είναι το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια με καταιγιστικό ρυθμό ψηφίζονται συστηματικά και προγραμματισμένα σύμφωνα μη επιβίωσης του ελληνικού λαού. Κι εντούτοις  δεν βρέθηκαν κάποιοι είτε από τη μια είτε από την άλλη όχθη του Αχέροντα της υποκρισίας, να ζητήσουν συγνώμη από αυτόν το λαό. Ή από το άλλο μέρος να φτύσουν τους αρχιτέκτονες της μεγάλης προδοσίας. Αντίθετα μάλιστα τους  εκλέγουν και σε ηγετικές, μάλιστα,  θέσεις, γιατί φοβούνται μήπως τυχόν χάσουμε τα ανεπανάληπτα αυτά κελεπούρια!
Και συμβαίνειο αλληθωρισμός αυτός, γιατί το παμπόνηρο φαρισαϊκό κατεστημένο φρόντισε να περιορίσει το ηθικό περισκόπιο της κοινωνίας μας στο υπογάστριο. Επειδή ακριβώς οι σχετικές με το υπογάστριο γαργαλιστικές περιπέτειες προσφέρονται, ιδιαίτερα για να αποπροσανατολίζεται η κοινή γνώμη απ’ τα τόσα άλλα καυτά και καίρια προβλήματα. Και προς αυτή την κατεύθυνση παίζουν αποφασιστικό ρόλο τα ΜΜΕ (=μέσα μαζικής εξαχρειώσεως). Δεδομένου ότι μας κατακλύζουν καθημερινά με οχετό προκλητικών εικόνων και παραστάσεων,  που  εξαχρειώνουν την κοινωνία και αποπροσανατολίζουν ιδιαίτερα τη νέα γενιά. Έτσι ώστε να ξεχνούμε ότι ο άνθρωπος, εκτός απ’ το υπογάστριο, έχει και γαστέρα. Και είναι οικτρό και φοβερό το θέαμα τόσων ανθρώπων, οι οποίοι υποσιτίζονται και λιμοκτονούν και αναγκάζονται να ψάχνουν στα σκουπίδια, για να αντιμετωπίσουν την πείνα τους. Ή εκείνων, που, εξαιτίας  καθενός  Κυριάκου και άλλων πολιτικών φωστήρων και σωτήρων, χάνουν τη δουλειά τους, με αποτέλεσμα να  βλέπουν την οικογένειά τους και τα παιδιά τους να αργοσβήνουν. Ή που έχουν χάσει  ή κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους και να βρεθούνε στο δρόμο. Έτσι ώστε να ζούνε μέσα σε μια ατμόσφαιρα θρίλερ, που έχουν σκηνοθετήσει γύρω τους οι τραπεζικοί αρχιλήσταρχοι  και οι τοκογλύφοι δολοφόνοι.  Ή τις μύριες άλλες μεθοδεύσεις με τις οποίες υπονομεύουν την ηθική μας υπόσταση και αξιοπρέπεια. Γιατί γι’ αυτούς δεν φαίνεται να ταράσσονται και να ευαισθητοποιούνται οι ευαίσθητες συνειδήσεις από καμιά πλευρά. Γιατί προφανώς τους ανθρώπους με τα χοντρά πορτοφόλια και τα υπερκορεσμένα στομάχια τους ενδιαφέρει να προωθήσουν τα πάσης φύσεως σατανικά τους σχέδια. Και καθόλου δεν τους ενδιαφέρει, αν το μεγαλύτερο μέρος του λαού λιμοκτονεί και υποφέρει. Απεναντίας μάλιστα τους χαροποιεί και τους διασκεδάζει. Όπως ακριβώς και τους όχλους της ρωμαϊκής αρένας το θέαμα των ανθρώπων, που κατασπαράσσονταν απ’ τα θηρία.
Και υπάρχει και κάτι άλλο ακόμη: Το γεγονός ότι η γενετήσια ορμή είναι παρά πολύ ισχυρή,  ώστε να μπορεί να διεμβολίσει πολλούς άλλους τομείς  της ανθρώπινης ζωής. Έτσι ώστε να ξεχνούμε ο άνθρωπος δεν είναι μόνο υπογάστριο και γαστέρα. Αλλά ότι πάνω από τη γαστέρα βρίσκεται η καρδιά. Η οποία συνιστά τεράστια δύναμη, ικανή να τιθασεύσει το υπογάστριο και να το οδηγήσει προς τη σωστή κατεύθυνση. Έτσι ώστε, αντί να είναι παράγοντας  εξαχρειώσεως και καταστροφής για τα άτομα και τις κοινωνίες, να γίνεται πνοή αναγέννησης και δημιουργικότητας. Κι από το άλλο μέρος η καρδιά μπορεί να λύσει ακόμη και τα προβλήματα της γαστέρας. Γιατί η καρδιά διαθέτει την αλάθευτη ζυγαριά της δικαιοσύνης, με την οποία μπορούν να ισορροπήσουν όλες οι παλιρροϊκές αντιθέσεις και διακυμάνσεις της κοινωνικής θάλασσας.
Αλλά για την καρδιά υπάρχει μόνο μια δύναμη, η οποία μπορεί να την προσανατολίσει και να την ποδηγετήσει προς τη σωστή κατεύθυνση. Και αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από τη θρησκεία. Που στη δική μας βέβαια περίπτωση είναι ο Χριστιανισμός. Και όχι όλα τα άλλα με τα οποία προσπαθούν να τον νοθεύσουν οι διάφοροι δολιοφθορείς. Ο Χριστιανισμός όμως στη διάσταση, που τον τοποθέτησαν οι Πατέρες της Εκκλησίας. Και όχι, όπως τον κατάντησαν ο κληρικαλικός επαγγελματισμός, ο δεσποτικός αριβισμός και  οι παντοειδείς ανήθικοι συμβιβασμοί με την περιρρέουσα πραγματικότητα.
Στη Ρωσία, για παράδειγμα, και στις υπόλοιπες χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού έγινε το πείραμα της πραγμάτωσης μιας δίκαιης κοινωνίας. Αλλά έγινε, όχι μόνο χωρίς τον Χριστιανισμό, αλλά και σε μετωπική σύγκρουση με αυτόν. Γιατί, πέραν του αθεϊστικού προσανατολισμού του μαρξισμού,υπήρχε και το γεγονός της παραφθοράς του Χριστιανισμού, μέσα απ’ τον φθοροποιό εναγκαλισμό του τσαρικού καθεστώτος και των άλλων κοινωνικών ρευμάτων της εποχής. Η ευρωπαϊκή και αμερικάνικη Δύση, εξάλλου, φιγουράρει ως χριστιανική. Και υπάρχουν ακόμη και πολιτικά κινήματα και κόμματα, που έχουν χριστιανικές ταμπέλες. Παρότι κινούνται σε διαμετρικά αντίθετη κατεύθυνση από αυτήν, που οραματίζεται ο χριστιανισμός. Που σημαίνει ότι στις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού, έγινε προσπάθεια  επικράτησης της δικαιοσύνης, με παράλληλο όμως στραγγαλισμό της ελευθερίας. Ενώ στη, λεγόμενη, χριστιανική Δύση διατυμπανίζεται η δήθεν ελευθερία, με την ολοσχερή, σχεδόν εξαφάνιση της δικαιοσύνης.
Αλλά, όπως όλοι γνωρίζουμε τα χελιδόνια, που μας φέρνουν την άνοιξη δεν πετούν μόνο με τη μια τους φτερούγα. Που σημαίνει ότι παρόμοια  η κοινωνία δεν μπορεί να προκόψει με  την προκρούστεια τακτική ούτε της τέως μαρξιστικής Ανατολής ούτε της εσαεί καπιταλιστικής Δύσης. Παρά μόνο με την εναρμόνιση ελευθερίας και δικαιοσύνης. Και η εναρμόνιση αυτή μπορεί να υπάρξει μόνο μέσα στο Χριστιανισμό και ιδιαίτερα στην Ορθοδοξία. Της οποίας την παρακαταθήκη κουβαλάει μέσα στα σπλάχνα του ο λαός μας.
Και αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος, για τον οποίο αγωνίζονται να τον εξαφανίσουν οι διεθνείς δολοφόνοι και οι ντόπιοι εφιάλτες με τα διάφορα σύμφωνα μη επιβίωσης που μεθοδεύουν σε βάρος του…

ΛΑΖΑΡΕ ΔΕΥΡΟ ΕΓΩ! - Η 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ 

ΚΑΙ Η ΜΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ








Στο αγαπητό και συμμαχητικό μου Ιστολόγιο "Ομολογία", στο άρθρο μου: “Οὐ κοινωνῶ. Ὅτι ἔξω ἐβάλατε τὰς Συνόδους!” (Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής)  http://www.wallingoff.com/557, έλαβα το παρακάτω ενδιαφέρον σχόλιο, να μεν ανώνυμο, αλλά λόγω της σπουδαιότητος των θέσεων και αντιπαραθέσεων, ασχολήθηκα μαζί του.

·  Ανώνυμος
Αγαπητε Νικολαε θα σε ρωτησω ευθεως - εχεις βαπτισει τα τεκνα σου; Αν ναι ποτε και σε ποιο ιερο ναο; Ελπιζω να βρεις την δυναμη να ομολογησεις την αληθεια. Σε παρακαλω πολυ να σταματησεις να πιστευεις τοσο πολυ τον λογισμου σου.Προσεξε τον κρυφο λογισμο οτι εισαι η εγινες μιμητης των Αγιων Πατερων.Πολλοι παραφρονησαν με αυτο τον λογισμο και ... Συμβουλεψου και αλλους ταπεινους πατερες.Μην ξεχνας πως ο αγιος Νεκταριος εβαζε μετανοια στον Μελετιο Μεταξακη και ο αγιος Νικολαος ο Πλανας μνημονευε αυτον και τον Αρχιεπ. Χρυσοστομο Παπαδοπουλο και ο αγιος Σαββας της Καλυμνου τους διαδοχους του Μεταξακη στο Φαναρι.Ολοι αγιασαν, βλασφημεις μιλωντας ετσι για τα αγια μυστηρια της Αγιας μας εκκλησιας. Εκτος αν τους θεωρεις και αυτους "προδοτες" της πιστεως μας. Συγνωμη αλλα καπου το παρακανεις. Διαβασε και ξαναδιαβασε βιους Αγιων αλλα οχι για να δικαιολογεις τον εαυτο σου αλλα για να ταπεινωνεσαι. ΕΙΘΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΕΜΠΑΘΗΣ. Καλο αγωνα ! Λ
 =====================




Αγαπητέ μου "ανώνυμε" και Αρχικώνυμε "Λ",

Με ρωτάς όπως μου λες, "ευθέως"... Δεν γνωρίζω ποιά ευθύτητα μπορεί να έχει η ανωνυμία. Εσύ μιλάς με κάποιον που καταθέτει αξιοπρεπώς το Ονοματεπώνυμό του και δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, όποιους διωγμούς κι αν υποστεί, αυτός, η σύζυγός του και τα 5 του τέκνα. Εγώ μιλώ με κάποιον που κρύβεται, έστω "για λόγους δικούς του". Είμαι άρα σε μειονεκτική θέση. Πως να σεβαστώ κάποιον που δεν σέβεται τον ίδιο του τον εαυτό; Το "Λ" μπορεί να σημαίνει ότιδήποτε... ακόμη και....  "Λιακόπουλος!" (ακόμη και σ' αυτόν τον ταλαίπωρο και πλανεμένο, ευχαρίστως θ' απαντούσα εάν μου έγραφε επωνύμως...)

Παρ' όλα αυτά, σε σέβομαι και σ' εκτιμώ. Χαριτολογώντας θα το πω, από δω και πέρα αυτό το "Λ"... Λάζαρε θα το πω, με ελπίδα άμεση το "δεύρο έξω!" Λαζαρέ μου, αδελφέ μου, πίστεψέ με, πιστεύω ακράδαντα στις αγαθές του τις προθέσεις και δεν διαισθάνομαι, δόξα τω Θεώ, καμία υποψία πως με πειράζεις ή με κοροϊδεύεις. Γι αυτό και θα σου απαντήσω κι' εγώ ευθέως:

Με ρωτάς αν έχω βαπτίσει τα τέκνα μου. Προφανώς αναφαίρεσαι στην πρόσφατη δεύτερη σειρά διδύμων. Όχι ακόμη. Γεννήθηκαν στις 5 Νοεμβρίου 2015, δηλαδή διόμισυ μηνών.

Με ρωτάς, "Αν ναι πότε και σε ποιό ιερό ναό; Ελπίζω να βρεις την δύναμη να ομολογήσεις την αλήθεια."

Σε διαβεβαιώ πως δεν χρειάζεται να ελπίζεις "να βρω τη δύναμη να ομολογήσω την αλήθεια". Την δύναμη την έχω και είναι δώρο Θεού, όχι δικό μου κατόρθωμα. Μία αμαρτωλή ψυχή που έχει τη δύναμη να ομολογήσει έμπρακτα και όχι χαρτοπολεμικά εναντίον του Οικουμενισμού Αποτειχισθεί, έχει εκ Θεού τη δύναμη να είναι ειλικρινής μέχρι βαθμού εξομολογήσεως.

Δοξαζω τον Τριαδικό μας Θεό που με λυπήθηκε κατά το ΜΕΓΑ Αυτού έλεος και μου χάρισε σύζυγο συναντιλήπτορα σε όλα, ιδίως στην έμπρακτη απομάκρυνση και Αποτείχιση από Οικουμενιστές επισκόπους. Είναι πράγματι λυπηρό να μην το βλέπουν αυτό άνθρωποι χρόνια "μπασμένοι" στη θεολογία και να το βλέπει απλά και ταπεινά δίχως γνώσεις θεολογικές μια απλή ψυχή που πέρασε τα πρόθυρα του θανάτου. Ο Χριστός μας της πρόσθεσε πιότερο λάδι στης ζωής της την καντήλα και είμαι ευγνώμων ισοβίως που με αξίωσε να συνδεθώ μαζί της στα δεσμά αυτά του μεγάλου μυστηρίου.

Όταν την νυμφεύτηκα, (το υπογραμμίζω, δεν "παντρεύτηκα" διότι δεν μπήκα υπό τον ζυγό ανδρός (με αυτά τα άνομα κι ανώμαλα σύμφωνα συμβιώσεως χάνουν και οι λέξεις την πρωταρχική τους έννοια...) μέχρι τα πρώτα τρία μας παιδιά, δεν γνώριζα για την ορθή Αγιοπατερική στάση της απαγορευμένης κοινωνίας με ακοινώνητους. Με είχαν μπολιάσει με την επάρατη πλάνη της συγκοινωνίας, της συνυπαρξίας και την ήττα του συμβιβασμού. Με είχαν εκπαιδεύσει στον άχαρο κι αναποτελεσματικό χαρτοπόλεμο, στις υπογραφές και τις κραυγές του "αίσχοοοος", μέσα σε ασφαλείς αίθουσες δίχως καμία διακινδύνευση, δίχως διωγμό, δίχως δημόσια ομολογία μετά παρρησίας, ενώπιον δεσποτοκρατικών τυράννων και σφετεριστών, ενώπιον αιρετικών αρχιερέων και οικουμενιστών.

Τώρα που μας χάρισε ο Θεός δεύτερη σειρά διδύμων, βρισκόμαστε σε δοκιμασία πίστεως και ελπίδος σταθερής. Συμφωνήσαμε εν Κυρίω πως ΔΕΝ πρόκειται να δεχθούμε να βαφτίσουν τα τέκνα μας ιερείς που μνημονεύουν αιρετικούς επισκόπους. Όχι, δεν θα πάμε σε ναό της "ιεράς" Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας. Ελπίζουμε ακράδαντα να μας στείλει ο Θεός έναν ιερέα που να μην μνημονεύει κανέναν επίσκοπο ο οποίος να ενωσματώνεται στην "εκκλησία πονηρευομένων" των πέντε πρεσβυγενών πατριαρχείων. Του ζητάμε "ψωμί", λέτε να μας πετάξει πέτρα κατά πρόσωπο;

Δυστυχώς ο πνευματικός μας, π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς δεν μπορεί να κάνει τέτοιο τεράστιο ταξίδι. Δυστυχώς, φθάσαμε στην επαλήθευση της προφητείας του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, που είπε ότι "στα έσχατα χρόνια θα χρειαστεί να ταξιδέψεις από το ένα έθνος στο άλλο για να βρεις ευσεβή (ορθόδοξο πιστό) ιερέα." Το "ευσεβής" εδώ, δεν εκλαμβάνεται με έννοια ηθική, αλλά δογματική. Δεν είναι κρίμα και ντροπή; Να μην μπορείς να βρεις στην Αυστραλία ιερέα που να αρνείται να μνημονεύσει όσους μνημονεύουν Πάπα ως Παναγιώτατο;

Προτιμώ να τα αφήσω αβάπτιστα παρά να λάβουν βάπτισμα βουτηγμένο στης παποσύνης τα μολυσματικά παναιρετικά νερά. Κι αν χρειαστεί να επιστρέψουμε στην εποχή που δεν ήταν ευρέως κι επισήμως διαδεδομένος ο Νηπιοβαπτισμός, τότε ζει Κύριος, ο Θεός, γεννηθήτω το θέλημά Του. Θέλημά Του είναι το εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε" από αυτούς που "αφορίσαν" αδίκως και ανυποστάτως τον διδάσκαλό μου, από αυτούς που "καθήρεσαν" " αδίκως και ανυποστάτως τον πνευματικό μας.

Εμείς δε τί; Να κοινωνώ μαζί τους για να επικυρώνω διά της αναγνωρίσεώς μου και αποδοχής της διεφθαρμένης τους πίστεως τον αφορισμό και την καθαίρεση;;;ΜΗ γένοιτο! Δεν μετανιώνω στιγμή που έγραψα εκείνη την Ανοικτή Επιστολή στον πατριάρχη, http://www.wallingoff.com/91 καταδικάζοντας τον ψευδο-κουρελο-αφορισμό του Νικολάου Σωτηροπούλου. Δέχτηκα απειλές και προσπάθησαν να με διώξουν μαζί με την Αγγελική και το μωρό στην αγκαλιά της, κακήν κακώς ως κακούργους από το ναό. Δεν μπόρεσαν όμως, διότι γνωρίζουν πως γνωρίζω τους Κανόνες και δεν έχουν κανένα Κανονολογικό έρεισμα.

Και απαντώ τώρα στο υπόλοιπο σχόλιό σου. Πριν όμως προχωρήσω, θα κάνω πάλι ΕΝΤΟΝΗ παράκληση, ρε παιδιά ΒΑΛΤΕ τουλάχιστον κάνα τόνο να μην τα παίρνουμε όλα σβάρνα! Από το Ατονικό, καλύτερο το Μονοτονικό! Μας διαβάζουν και νέοι της Αυστραλίας που τα ελληνικά τους είναι πολύ φτωχά και μεις τα φτωχαίνουμε περισσότερο...

Μου γράφεις: "Σε παρακαλω πολυ να σταματησεις να πιστευεις τοσο πολυ τον λογισμο σου. Προσεξε τον κρυφο λογισμο οτι εισαι η εγινες μιμητης των Αγιων Πατερων. Πολλοι παραφρονησαν με αυτο τον λογισμο και ..."  ΚΑΙ;;;;;;;Και τι;;;; γιατί σταματάς και τα λόγια σου μασάς;;;;;

Πρώτον, ΔΕΝ πιστεύω στον λογισμό μου αλλά ΜΟΝΟ στον Θεό μου. Ο δικός μου Θεός, ΔΕΝ είναι ο "θεός" του Βαρθολομαίου, κοινός με τους Σιωνιστές, Ισλαμιστές και δαιμονιώδεις εραστές του Παγκοσμίου Συμβουλίου ΒΛΑΣΦΗΜΙΩΝ. Ο δικός μου ο ΘΕΟΣ, δεν είναι ο "θεός" του Πάπα, δηλαδή ο εαυτός του!

Δεν πιστεύω καθόλου στο λογισμό μου, μα στον Τριαδικό Θεό μου, τον Θεό των Αποστόλων, τον Θεό των Αγίων Πατέρων και Διδασκάλων της Οικουμένης εις των οποίων το όνομα επισφραγίζουμε κάθε Μυστήριο, κάθε Ακολουθία και Ευχή.

Δεν είναι ο λογισμός μου που μου είπε να εξέλθω εκ μέσω αυτών και να αφοριστώ απ' ανάμεσά τους, αλλ' ο Παντοκράτωρ Κύριός μου!

Δεν είναι ο λογισμός μου που μου είπε να ΜΗΝ κοινωνώ τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μα ο Θεόπνευστος Λόγος του Θεού!

Δεν είναι ο λογισμός μου που μου είπε το "χαίρειν αυτώ μη λέγετε" και ακόμη και αν άγγελος εξ' ουρανού να κατέβει και να διδάξει ΕΤΕΡΟΝ ευαγγέλιον, ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΩ ΔΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΙΣΟΒΙΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Ουκ απειθής εγενόμην τη Θεϊκή Εντολή.

Δεν είναι ο λογισμός μου που μου είπε να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΩ της κοινωνίας μου μετά επισκόπων οι οποίοι ΔΗΜΟΣΙΩΣ, γυμνή τη κεφαλή, κηρύττουν, διαδίδουν και προωθούν την ΠΑΝ-αίρεση του Οικουμενισμού, αλλά ολόκληρη Αγία, Αποστολική ΣΥΝΟΔΟΣ και μερικές ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ Αγίων Θεοφόρων Πατέρων (σου φτάνουν;;) και ιδίως η μεγάλη προεδρεύσασα φυσιογνωμία του Μεγίστου εν Πατράσι Φωτίου του Ιερού! Κι αυτός, κι αυτοί όλοι "πλανεμένοι";;;; Και το Άγιο Πνεύμα που τους εφώτισε; Κι Αυτός ο ΘΕΟΣ ΛΑΘΟΣ;;; Και είναι σωστός ο Βαρθολομαίος και ο Πάπας; Μήπως εξέστημεν;;;;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου