Τρίτη 5 Απριλίου 2016

OI ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ (Και για τα γραφεντα και για τον μητροπολιτη Αρκαλοχωριου Κρητης Ανδρεα).



      OI ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
(Και για τα γραφεντα και για τον μητροπολιτη Αρκαλοχωριου Κρητης Ανδρεα).

 

Με κανεναν επισκοπο και μητροπολιτη μας δεν εχουμε κατι το προσωπικο, αλλα οσα λεμε και γραφουμε εναντιον τους αφορουν μονο αποψεις, ενεργειες και πραξεις δημοσιες και δημοσιως πραττομενες και τιποτα περισσοτερο.

Οσοι εχουν προσωπικα εναντιον τους ας απευθυνθουν εκει που απαιτειται και εκει που επιβαλλεται και ας μην προσπαθουν μεσα από τα ιστολογια να προωθησουν τις εν πολλοις ανεντιμες και ανωνυμες ψευτοκαταγγελιες τους.

Εμεις ειμαστε ένα επωνυμο ιστολογιο με ονομα επωνυμο, υπογραφη, διευθυνσι και τηλεφωνο και μαλιστα γνωστοι εν τη Ιουδαια και δεν φημιζομαστε για ΕΚΠΩΜΑΤΙΣΤΑΙ, αλλα για εντιμοι ΕΛΕΓΚΤΑΙ, δικαιωμα που μας το διδουν και μας το παραχωρουν οι Γραφες και ο ιδιος ο Κυριος και Θεος μας.

Ουτε και με τον μητροπολιτη Αρκαλοχωριου εχουμε εμεις κατι το προσωπικο, ουτε καν τον γνωριζουμε αλλα και ουδεποτε τον συναντησαμε από κοντα.

Ετσι και εν προκειμενω η προθεσι μας ηταν να ασχοληθουμε και μονο για τα εγκωμια που εγραψε για τον Αντιχριστο Καζαντζακη τον οποιο τελευταια εσπευσαν να τον εκθειασουν ακομα και αλλοι καθηγητες της Θεολογικης σχολης Θεσσαλονικης.

Όμως καμια φορα εμεις οι ιστολογοι που ασχολουμαστε με διαφορα και ποικιλλα θεματα και ζητηματα επι ολου του επιστητου, παρασυρομεθα από αλλους καλοθελητες και προωθουμε και άλλες διαφορες ειδησεις ακομα και ψιθυρους εναντιον υπεροχικων προσωπων και ετσι τα αδικουμε και αυτό μας ενοχοποιει οχι μονο απεναντι στα ματια των ανθρωπων, αλλα ιδιαιτερα στα ματια του Θεου μας που δεν αγαπαει τους αδικους και τους ψευδολογους ουδε και καθ’ υποψιαν, αφου κατά την Ιερα Αποκαλυψι αυτοι θα σταλλουν εις το …πυρ το εξωτερον (Αποκ. ).

Ετσι, λοιπον και για τα γραφομενα για τον μητροπολιτη Αρκαλοχωριου Ανδρεα, νομιζουμε ότι παρασυρθηκαμε από υπερβαλλοντα ζηλο και απο βεβιασμενη και ακριτη οργη, παρασυρομενοι από τα περι τον ασυμπαθητον για μας Καζαντζακη και μαλλον υπερεβημεν τα εσκαμμενα και αδικησαμε τον σεβασμιωτατο πατερα Ανδρεα, οσον αφορα το προσωπο του και παρακαλουμε οσοι τον γνωριζουν να τον ενημερωσουν ότι επικαλουμεθα τις προσευχες του ενωπιον του Αγιου θυσιαστηριου καθοτι αρχιερευς του Θεου και ζητουμε και εμεις από τον Θεο να μας συγχωρηση για τις αστοχες υπερβολες μας ή τις αδικες κατηγοριες μας εναντιον του, γιατι υπαρχει το Μελλοντικο Μεγαλο Κριτηριο και η …Κολασι την οποια φοβουμεθα και δεν επιθυμουμε να μας πη ο Κυριος μας, όταν οψεποτε αναχωρησουμε καθοτι περιμενουμε ηδη το ΕΞΠΡΕΣ, το …απελθετε απ΄Εμου οι εργαζομενοι την ανομιαν.

Ουδεν το προσωπικον εχουμε με τον πατερα Ανδρεα αλλα επιθυμια μας ηταν μονο να τον ελεγξουμε για τα εγκωμιαστικα του προς τον απεχθη σε μας και στους πιστους ανθρωπους της Εκκλησιας Πιθηκανθρωπο Καζαντζακη, και ας μην φανη υπερβολικος και αδικος και συκοφαντικος ουτε αυτος ο λογος του, αφου ο θλιβερος και αξιοθρηνητος εκεινος ανθρωπος, πιστευε ότι προηλθε από την …γιαγια του την μαϊμου!!!ενω εμεις πιστευουμε ότι ο ανθρωπος επλασθη περιτεχνα,αριστοτεχνικοτατα και επιμελεστατα, από τα χερια του ιδιου του ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ Θεου.

Παρακαλουμε όμως τον σεβασμιωτατο, να αναθεωρηση και να ανακαλεση όλα οσα καταγραφει για τον ανεκδιηγητο Καζαντζακη, αφου αρθη υπερανω της κοινης εθνικης τους καταγωγης και να δειξη, αλλα και να ΑΠΟΔΕΙΞΗ εμφανως ότι ΟΣΟΙ ΟΥ ΦΙΛΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ, ΗΤΩ ΑΝΑΘΕΜΑ.

Αληθεια τον διαβεβαιωνουμε, ότι αυτό θα δωση μεγαλην χαραν και αγαλλιασιν σε ολους τους πιστους ανθρωπους, αλλα και εις ολοκληρον την γην και εις ολοκληρον τον Ουρανον.

Η ανακλησι του αυτή και η αναθεωρησι, πιστευουμε και επιθυμουμε, να υπολογισθη ως καθαρη ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ και αυτό θα βαραινει περισσοτερο από όλοκληρης της ζωης του τα αμαρτηματα, που λογω αξιωματος και ευθυνων, πιστευουμε ότι είναι κατά πολύ επηυξημενα από εμας τους κοσμικους.

Και για να μην αδικησουμε και εδώ την πλερια αληθεια καταχωρουμε επιτροχαδην καποια αποσπασματα από σελιδες των βιβλιων του ΦΡΚΑΛΕΟΥ Καζαντζακη που ειρωνευονται, υβριζουν και σαρκαζουν τον Χριστο και την σωτηρια μας και οφειλουμε ΟΛΟΙ μας και Επισκοποι και Λαος του Θεου να αποδοκιμαζουμε παντου και παντοτε, με ιερα οργη, αποτροπιασμο και δικαιη αγανακτησι.

Γιατι πιστευουμε οτι ολες οι αποψεις του θλιβερου Καζαντζακη, οσον αφορα την Πιστι και το Ηθος της Εκκλησιας του Χριστου, είναι αποψεις από πασης εποψεως, ακομα και απλα λεκτικης, τελειως και κατηγορηματικως  ΑΧΡΕΙΕΣ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ.

Και ρωτουμε και αν μπορει καποιος θιασωτης του, ας μας απαντηση:  Γιατι αραγε, ο αξιοθρηνητος Καζαντζακης, δεν προεβη σε παρομοια καταγραφη και αποδοκιμασια και σαρκασμο, των αλλων θρησκειων ή θρησκευτικων δοξασιων, όπως επραξε με το Αθανατο Αγιο Ευαγγελιο του Χριστου;

Και αν εχουμε και εμεις τις ιδιες φρικτες και ελεεινες σκεψεις και αποψεις με τον ατερματιστο και μηδενιστη Καζαντζακη, πως είναι δυνατον να μπορουμε να δεχθουμε και να μεταδωσουμε το Ευαγγελιο του Χριστου που ερχεται σε πληρη αντιθεσι με τις ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ αποψεις του;

Πως είναι δυνατον οι αρχιερεις και οι ιερεις αλλα και εμεις οι πιστοι ανθρωποι, να αποδεχομεθα η να αποδεχθουμε το Αγιο Ευαγγελιο και ταυτοχρονα να πρεσβευουμε τις αναρχικες και αντιχριστιανικες και μηδενιστικες αποψεις του αδεσποτου Καζαντζακη;

Και τωρα μερικα μονο αποσπασματα από τα βιβλια αυτου του ....ανθρωποποειδους, που ελκει την καταγωγην του, οπως ο ιδιος λεγει, από τον …πιθηκο!!!

Δε μπορει ναναι λευτερος που ελπιζει Παραδεισο και φοβαται Κολασι (Αναφορα397).


Ο ανθρωπος ειναι μια φουσκα που φουσκωνει, φουσκωνει και ξαφνικα τσουφ σκαει και παει στο Διαολο, ηθελε να πει στον Παραδεισο (Καπ.Μιχ.229).


Και ο Πετρος αναστεναζοντας: Ακομα κι ο Θεος να με βγαλει ψευτη, γρηγορα θα τον δουμε να φωναζει κι αυτος. Μετανοειτε...εφτασε η βασιλεια των ουρανων! Ποια βασιλεια των ουρανων; Δεν ντρεπομαστε, λεω εγω!...(Ο τελευτ. πειρασμος, 47). 


Με συγχωρεις παιδι μου, μα ολη την ωρα που μιλουσες σε κοιταζα. Μπορει ολοι οι ανθρωποι, καθως λες, να καταγονται απ' τον πιθηκο. Ετουλογου σου ομως, και να με συμπαθας, κατ' ευτειας απ' το γαϊδαρο, ειπε ενας παπας στο φιλο του, που διακηρυττε οτι οι ανθρωποι καταγονται απο τον πιθηκο.

Ποιος ειναι μεσα μου Αφεντης κι εγω σκλαβος του; Ενας δαιμονας ειναι μεσα μου και πολλες φορες ψυχανεμιζουμαι με τρομο πως δεν ειμαι εγω.(Αλεξ.185).


Ειμαι ενα παιχνιδι στα χερια ενος Αγνωστου που ειναι μεσα μου και που ειμαι εγω ο ιδιος, η ουσια μου, η περα απ' την εφημερη υπαρξι μου ουσια του κοσμου.(Βρετ. 74).Καταλαβαινω πως μεσα μου ειναι καποιος αλλος που σφυριζει σαν το χαρο με στραβα το φεσι του. Θαναι κανενας προγονος ή απογονος, σιγουρα οχι εγω.(Ποιητ.258).

Ο μαντραχαλος ο Ναθαναηλ θυμωμενος ειπε στον Ιησου: Ποιον ουρανο...τα φουμαρα, τα μεγαλεια, οι βασιλειες των ουρανων που μας κοπανουσες; ( Αν. 70).


Αληθινος αντρας ειναι εκεινος που δεν καταδεχεται να τσιμπησει το δολωμα της μεταφυσικης ελπιδας.(Αναφ.405).


Να δωσει ο "Θεος" - δηλαδη ο ανωτατος μεσα μας Μυθος. (Προς Κακριδη, 7.1.1943).


12 σχόλια:

  1. "Ο μακαριστός Ευγένιος έπραξε το αυτονόητο. Κήδευσε τη μεγαλύτερη προσωπικότητα ή ένα από τα μεγαλύτερα αναστήματα που στη διαχρονική της πορεία έχει αναδείξει η πόλη του Ηρακλείου και η Κρήτη, παρόλο που δεν έλειψαν οι αντιδράσεις. Γύρω από τον Άγιο Μηνά έκαιγαν εφημερίδες και φωνασκούσαν φανατικοί και ακραίοι θρησκευόμενοι και κατά την ώρα της κηδείας. Η δε «Σπίθα» του τότε Αρχιμανδρίτη και μετέπειτα Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνου έγραψε μεταξύ άλλων: «Και όμως, τον υβριστήν, τον μυκτηριστήν, τον βλάσφημον τούτον (…) η Ελλάς (…) εκήδευσεν εν πομπή και παρατάξει (…)». «Κατά την κηδείαν παρέστησαν ο Υπουργός των Θρησκευμάτων και Παιδείας, ένας εκ των αρχηγών της αντιπολιτεύσεως, συναρχηγός μεγάλου και ιστορικού κόμματος της Πατρίδος, βουλευταί, πρόεδροι και δήμαρχοι, δημοσιογράφοι, καλλιτέχναι, καθηγηταί, ο Πρύτανις του εν Θεσ/κη Παν/μίου κ. Κακριδής, σπουδασταί της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, οι οποίοι εκράτουν εις τας χείρας των αντί Ευαγγελίων τα βιβλία του Κ., το δε θλιβερώτερον εξ όλων εις την κηδείαν παρέστη και ο Σεβασμ. Μητροπολίτης Κρήτης κ. Ευγένιος. Ούτος αν και προειδοποιήθη εξ Αθηνών περί της αλγεινής εντυπώσεως, την οποίαν θα εδημιούργει παρά τω ευσεβεί λαώ η δια εκκλησιαστικής ακολουθίας κήδευσις του δεινού υβριστού της αμωμήτου ημών πίστεως, δεν ηθέλησε δυστυχώς να μιμηθή το παράδειγμα του Μ. Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Θεοκλήτου, όστις ηρνήθη να τεθή εντός ναού της πρωτευούσης, έστω και ολίγας ώρας, ο νεκρός του Κ., αλλ’ υπεχώρησεν ίσως εις πίεσιν κοσμικών παραγόντων και παρέστη. Να ψάλλη ευχάς επικηδείους εις ποίον; Εις ένα Αντίχριστον. Εύγε άγιε Κρήτης! Εξ αφορμής της παρουσίας του Σεβ. Μητροπολίτου Κρήτης εις την κηδείαν του αντιχρίστου, ηκούσαμεν πιστόν της Εκκλησίας τέκνον να λέγη: Πόσον επεθύμουν να ήμην Μητροπολίτης Κρήτης μίαν και μόνον ημέραν, την ημέραν της κηδείας του Κ. δια να κλείσω όλους τους ναούς της πόλεως, δια ν’ απαγορεύσω εις όλους τους ιερείς να παρακολουθήσουν την κηδείαν, δια να είπω προς τους επιμένοντας: πηγαίνετέ τον, κύριοί μου, εις τζαμί, εις Χάβραν, εις στοάν Μασονικήν, πηγαίνετέ τον όπου θέλετε, αλλ’ εις ναόν Ορθόδοξον δεν θα επιτρέψω,…», «Δια την συμμετοχήν σας αυτήν και μόνον, κ. Πρύτανι, εις κηδείαν ενός τοιούτου ασεβούς, του οποίου τα συγγράμματα κατεδίκασεν η Εκκλησία ημών, ο Π. Μητροπολίτης Θεσ/κης κ. Παντελεήμων διαμαρτυρόμενος δεν πρέπει να πατήση εις το Πανεπιστήμιον, σού πρυτανεύοντος, ούτε να επιτρέψει την είσοδόν σου εις ναόν Ορθόδοξον κατά την εορτήν των Τριών Ιεραρχών, οι οποίοι εάν έζων σήμερον θα αφώριζον και θα εξέβαλλον των Ιερών Ναών όλους τους συνευδοκούντας και επαινούντας τα συγγράμματα ενός απίστου και βλασφήμου συγγραφέως.»[13].
    Λ.Ν. (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βέβαια γκρίζοι λύκοι, φανατικοί και διχαστικοί, υπάρχουν παντού και πάντοτε. Το ζητούμενο είναι πόσο το συλλογικό σώμα της κοινωνίας βοηθάει και ενισχύει τέτοιες συμπεριφορές, πεποιθήσεις και εκφράσεις ή σέβεται, επιτρέπει και διασφαλίζει την ελεύθερη έκφραση των συνειδήσεων, των πολιτισμών, των θρησκειών και των συμβόλων τους μέσα πλέον στην κοινωνία των πολιτών".
    Χαρακτηριστικό απόσπασμα περί του Καζαντζάκη από την πλευρά του μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου. Είναι ενδεικτική η αναφορά του στο μακαριστό Φλωρίνης Αυγουστίνο και σε όσους τον ακολουθούσαν στους αντικαζαντζακικούς του αγώνες.
    Γράφει για "γκρίζους λύκους" υπονοώντας, προφανώς, τους πιστούς που έκαψαν τα καζαντζάκεια αισχρογραφήματα.
    Ολόκληρο το κείμενο του Αρκαλοχωρίου Ανδρέα εδώ: http://imakb.gr/Nikos_Kazantzakis_ar8ro.htm
    Λ.Ν.
    υ.γ.1.: Τι έχει να πει ο μητροπολίτης για τα άνήκουστα αίσχη που έγραψε σε βάρος του Θεανθρώπου ο υβριστής και συκοφάντης του Καζαντζάκης στον τρισαίσχιστο "Τελευταίο Πειρασμό"; Να αναπαραγάγουμε, ενταύθα, το ρύπο αφού πρώτα λάβουμε αντιεμετικό σκεύασμα; Ακόμη και ο άψυχος υπολογιστής θα ξεράσει από αηδία και αγανάκτηση!

    υ.γ.2.: Μήπως έχει υπόψιν του ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου το παράδειγμα των χριστιανών της Εφέσου που κατέκαυσαν τα ειδωλολατρικά-δαιμονικά βιβλία οπως περιγράφεται σχετικώς στο Θεόπνευστο βιβλίο των Πράξεων των Αποστόλων; Μήπως και εκείνοι υπήρξαν "φανατικοί" και "γκρίζοι λύκοι";


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμη χειρότερα απ το Νανάκη έχει πει ο Χαρκιανάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρε όμως πληρωμένη απάντηση απ το μακαρίτη Σωτηρόπουλο!

      Διαγραφή
  4. Κύριε Τσολογιάννη, πράγματι αδικήσατε τον π. Ανδρέα Νανάκη με τα προσφάτως γραφόμενά σας, αλλά αφού το αναγνωρίζετε, τούτο σας τιμά διπλά: και ως αρθρογράφο - ιστολόγο για την αναγνώριση της αδικίας αθέλητα διαπράξατε και - κυρίως - ως χριστιανό που μάχεται και αγωνίζεται για την αλήθεια. Ο π. Ανδρέας πήρε μια νέα Μητρόπολη και την έχει κάνει "Βασιλειάδα" για τους ανήμπορους, τους πένητες, τους ασθενείς, δίνει τον εαυτόν του στον συνάνθρωπο, αγωνίζεται να διακρατήσει ζωντανή τη μνήμη και την αγάπη για τις αλησμόνητες πατρίδες της Ρωμιοσύνης, τιμώντας με το παραπάνω το επισκοπικό αξίωμα, υπηρετώντας με το ράσο του Χριστό και Ελλάδα Διαφωνείτε με τις απόψεις και τις θέσεις του για τον Καζαντζάκη, όπως έχετε κάθε δικαίωμα, μη λησμονείτε, όμως, ότι (συμ-) πατριώτης του ήταν (του π. Ανδρέα) και όλοι οι κρητικοί του έχουν (του Καζαντάκη) μια συμπάθεια. Μπράβο σας για την αποκατάσταση. Αποδείξατε ότι έχετε παρρησία, που στη συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει παλλικαριά. Καλόν υπόλοιπο Σαρακοστής.

    Χ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Пρος Χ.Α.: έπρεπε να ονόμαζαν κάποιοι τον πατέρα του Αρκαλοχωρίου μπ... όπως ο αρχιβλάσφημος τον κοινό πατέρα μας Χριστό και θα σου έλεγα εγώ αν καθόταν ο λεγάμενος με σταυρωμένα τα χέρια...
      Κατά τα άλλα αλληθωρίζουμε στη "βασιλειάδα" του!
      Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι!

      Διαγραφή
    2. To σχόλιό μου αφορούσε κυρίως στην πεπαρρησιασμένη πράξη και στάση του κ. Τσολογιάννη όσον αφορά εις την αποκατάσταση μιας αδικίας για το πρόσωπο του Επισκόπου Αρκαλοχωρίου π. Ανδρέα Νανάκη. Το έπραξε ο κ. Τσολογιάννης για λόγους π ν ε υ μ α τ ι κ ο ύ ς και το εξήγησε δεόντως και αρίστως, γεγονός που τον τιμά σαν ιστολόγο που θέλει να προσφέρει μαρτυρία πίστεως, τουτέστιν αληθείας, για πρόσωπα και πράγματα στο χώρο της Ορθοδοξίας. Οσον αφορά στην "Βασιλειάδα" μακάρι κι άλλοι Επίσκοποι νά΄ χαν μια σαν αυτή που στήθηκε απ΄ τον π. Ανδρέα Νανλακη στο μικρό και ταπεινό Αρκαλοχώρι της Κρήτης - γιατί από λόγια αρχιερατικά χορτασμένοι είμαστε, αλλ΄ από πράξεις πράγματα "αλλήθωρα" βλέπομε και ελάχιστα. Μην υποτιμάτε το ψωμί στο φτωχό, τη φροντίδα στον άρρωστο, του Θεού αγάπη είναι.

      Χ.Α.

      Διαγραφή
    3. Ντροπή και αίσχος στον/στην Χ.Α.!
      Φαίνεται δεν αγαπάει καθόλου τον Χριστό γι΄ αυτό προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!

      Αρίστιπος

      Διαγραφή
  5. "Διαφωνείτε με τις απόψεις και τις θέσεις του για τον Καζαντζάκη, όπως έχετε κάθε δικαίωμα, μη λησμονείτε, όμως, ότι (συμ-) πατριώτης του ήταν (του π. Ανδρέα) και όλοι οι κρητικοί του έχουν (του Καζαντάκη) μια συμπάθεια".
    "Φοβερό" επιχείρημα η επίκληση ενός γελοίου και ανόητου τοπικισμού που ουσιαστικά βάζουν τον Καζαντζάκη πάνω απ το Χριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αυτό και αν δεν είναι αίσχος! Επειδή σου λέει είναι Κρητικός και τον αναγνωρίζουν πολλοί στην Ελλάδα και το Εξωτερικό σαν μεγάλο συγγραφέα του συγχωρούμε τα όσα έγραψε για το Θεάνθρωπο! Τι να πει κανείς!

      Διαγραφή
    2. Προφανώς δεν είναι επιχείρημα και δη "φοβερό", αλλά επεξηγηματική άποψη μιας συμπεριφοράς συνηθισμένης στην ελληνική σκέψη, στάση και συμπεριφορά. Και, ασφαλώς, έχει ο καθείς το δικαίωμα να κρίνει και επικρίνει μια τέτοια συμπεριφορά και, ιδίως, για περιπτώσεις ωσάν αυτή των κρητικών φίλων μας έναντι του συμπατριώτη τους, λογοτέχνη Νίκου Καζαντζάκη. Αλλο όμως αυτό - η θεμιτή επίκριση στην άποψη, η κατάκριση σ΄ οποιαδήποτε θέση ή "τοπικιστική" αντίληψη - και άλλο το να θίγεις αδίκως ανθρώπινες υπολήψεις. Ευτυχώς που για μας τους χριστιανούς στην άγια πίστη μας υπάρχει η όντως φοβερή λέξη "μετάνοια", η οποία, όταν τη βάλουμε στη καρδιά μας, βοηθάει την προσευχή μας να φθάσει στον Ουρανό - και, ιδίως, σε μέρες σαρακοστιανές, αδελφέ.

      Χ.Α.

      Διαγραφή
    3. Χ.Α. ντροπή σου να λές απλά λογοτέχνη τον υβριστή και βλάσφημο Καζαντζάκη.
      Φαίνεται για εσένα δεν σε αγγίζουν οι βλασφημίες. Εχεις παχυδερμισμό!

      Αρίστιπος

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου