Μὲ ἀφορμὴ Ἀνακοινωθὲν τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς (Ἰούνιος
2014) ἔγινε μιὰ ἀποκαλυπτικὴ
συζήτηση ἀπὸ δυὸ Ραββίνους, οἱ ὁποῖοι ἀπάντησαν μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο στὸν Πειραιῶς.
Στὴν συζήτηση αὐτή, μιλώντας γιὰ τὸν μεσσία καὶ τὸν
Ἀντίχριστο, περιγράφουν τὸ μοντέλο τῆς
Πανθρησκείας ποὺ ἑτοιμάζεται (ὅπως ἀσφαλῶς τοὺς τὴν διδάσκουν) καὶ ἡ ὁποία
ἀκριβῶς θὰ τελεῖ ὑπὸ τὴν ἐπικυριαρχία τοῦ Ἑβραίου Μεσσία, δηλ. τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἡ ὅλη συζήτηση, ὅμως, διαστρέφει τὴν διδασκαλία τῆς
Ἐκκλησίας, ἀφοῦ οἱ δυὸ Ραββίνοι δίνουν αὐθαίρετα δικές τους ἑρμηνεῖες, ὄχι μόνο
στὴν Π. Διαθήκη, ποὺ τὴ θεωροῦν δική τους, ἀλλὰ καὶ στὸ δικό μας Εὐαγγέλιο.
Παρουσιάζουν τὸν Χριστὸ νὰ ὑποτάσσει (ἀφοῦ εἶναι ἕνας
ἄνθρωπος κι ὄχι Θεός) τὸ θέλημά του στὸν Πατέρα Γιαχβέ. Μιλοῦν γιὰ «τέταρτο
ἀνώτατο ἐπίπεδο» στὸ ὁποῖο ἔφτασε ὁ Μωϋσῆς, καὶ μιλοῦν γιὰ τὸν γνωστὸ δρόμο τοῦ
... Καμπαλὰ καὶ τοῦ Χασιδισμοῦ»! Παρουσιάζουν τὸν Χριστὸ νὰ ἐκθέτει μέσα ἀπὸ τὴν
διδασκαλία του τὶς θέσεις τοῦ Νόμου τους τοῦ Ἑβραϊκοῦ, ὡς ὑπακούων καὶ
ὑποτασσόμενος σ’ αὐτὸν τὸν Νόμο καὶ ἑπομένως στὸ δικό τους Θεό!
Ἐπιχειροῦν νὰ ἀποδείξουν —χρησιμοποιώντας ὡς ...«δυνατό»
ἐπιχείρημα, χωρίο ἀπὸ ἐπιστολὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου(!)— ὅτι δὲν εἶναι δυνατὸν ὁ
Μεσσίας τους (ποὺ ἀκόμα περιμένουν) νὰ εἶναι ὁ Ἀντίχριστος, διότι ὁ δικός τους
Μεσσίας θὰ τηρεῖ τὶς Ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ, ἐνῶ ὁ ἀπ. Παῦλος (ὅπως ἰσχυρίζονται), λέγει ὅτι
ὁ Ἀντίχριστος θὰ εἶναι ὁ ἄνθρωπος τῆς Ἀνομίας!
Στὸ τέλος, ἀρνοῦνται ὅτι θέλουν τὴν κατάργηση τῶν
Θρησκειῶν καὶ τὴν ἵδρυση τῆς Πανθρησκείας! Καὶ τὸ ἀρνοῦνται, τὴν ἴδια στιγμὴ
ποὺ περιγράφουν τὸ Οἰκουμενιστικὸ μοντέλο Πανθρησκείας. Ἀρνοῦνται τὴ «θρησκεία Μου»,
δηλ. «τὴ θρησκεία τοῦ διεφθαρμένου Ἐγώ
Μου», καὶ θέλουν τὴν Θρησκεία τοῦ Ἑνός, τοῦ Ὑψίστου, τοῦ Ἀντιχρίστου δηλαδή, ποὺ θὰ παρουσιάσουν ὡς
τὸν Γιεχωβᾶ, τὸν Θεό, δηλαδή, ποὺ κατ’ αὐτοὺς ἔχουν ὡς βάση οἱ τρεῖς
Μονοθεϊστικὲς λατρεῖες: ὁ Ἰουδαϊσμός, ὁ Χριστιανισμός καὶ ὁ Μουσουλμανισμός!
Νὰ μιὰ πρόγευση, λοιπόν, τῆς Πανθρησκείας
ἀπὸ ραββινικὰ ἑβραϊκὰ χείλη. Ὅλοι τὸν ἴδιο Ἕνα
Ἅγιο Θεὸ πιστεύουν, κοινὰ σημεῖα ἔχουμε ὅλοι. Ἐξ ἄλλου τὸ ἔχει πεῖ ἐδῶ καὶ
χρόνια καὶ ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος, χωρὶς στὴν διαρρεύσασα δεκαετία νὰ τὸ
ἀνασκευάσει «ἔργοις καὶ λόγοις», ἀντίθετα τὸ ἐπιβεβαιώνει δωρίζοντας καὶ ἀποκαλώντας Ἱερὸ καὶ Ἅγιο τὸ Κοράνιο.
Οἱ Οἰκουμενιστὲς δέχονται ἢ ἀνέχονται ὅτι ἔχουμε τὸν
ἴδιο Θεό. Δὲν τολμοῦν νὰ παραβοῦν αὐτὴν τὴν Ἐντολὴ τῆς ἀνοχῆς, τοῦ νέου Οἰκουμενιστικοῦ
Εὐαγγελίου.
Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς ὅμως ἀπαιτεῖ τὴν μοναδικότητα. Μόνο
αὐτὸς λέγει «οὐκ ἔστι ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία». Ὅλοι οἱ ἄλλοι κάνουν
συμβιβασμούς. Εἴτε Ἑβραῖοι, εἴτε Παπικοί, εἴτε Προτεστάντες, εἴτε
Οἰκουμενιστές. Καὶ τελευταίως καὶ οἱ κοινωνοῦντες καὶ ἐφαρμόζοντες ἐν μέρει τὴν
Ἐντολὴ τῆς ἀνοχῆς, οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές!
Ἔτσι θὰ ἔρθει ἡ Πανθρησκεία.
ΕΒΡΑΪΚΟ ΦΩΣ: ΜΕΣΣΙΑΣ ή
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ;
Ἀπάντηση στὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς
(Μέρος 1ο)
ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ
ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ & ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ 1/2
ΜΙΑ
ΕΒΡΑΪΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ
ΤΟΥ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ,
ΣΤΙΣ
10/06/11 ΠΕΡΙ ΜΕΣΣΙΑ & ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ,
ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
ή ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ.
Παρουσιάζουν
οι: Εφράϊμ Γιοχανάν & Ραββίνος Μορντεχάϊ Φριζῆς
(Ανέβηκε στις 9 Αυγ 2011)
Μορντεχάϊ Φριζῆς: Μὲ ἀφορμὴ ὅλην αὐτὴν τὴν παραφιλολογίαν ποὺ γίνεται
περὶ Ἀντίχριστου τῶν Χριστιανῶν καὶ Μεσσία τῶν Ἑβραίων, καὶ ὅ,τι ἔχει σχέση
ἐπίσης μὲ ὅσα ἔγραψε στὸ Ἀνακοινωθέν του (στὶς 10 Ἰουνίου) ὁ Μητροπολίτης
Πειραιῶς Σεραφείμ, ἂς ὁλοκληρώσουμε μὲ ἀκόμα κάποια στοιχεῖα περὶ τὸν Μεσσία
καὶ περὶ τὸν Ἀντίχριστο. Παρακαλῶ Ἐφράϊμ.
Εφράϊμ
Γιοχανάν: Μὲ λύπη μου, Μορντεχάϊ,
βλέπω, πῶς τὰ ἀνθρώπινα πνεύματα διαγείρονται πάνω σ’ αὐτὸ τὸ θέμα, ὥστε νὰ
ὑπάρχει τόσο πολὺ σύγχυση, ἀλλὰ καὶ τόση πολὺ βεβαιότητα ὅτι
ἐμεῖς εἴμαστε
σωστοὶ καὶ οἱ ἄλλοι εἶναι οἱ λάθος. Καὶ δὲν γίνονται μόνο στὴν Ἑλλάδα μὲ τοὺς
ἀκόλουθους τοῦ ἁγίου Πειραιῶς, δὲν γίνεται μόνο μὲ τοὺς Ναζιστὲς στὴν
Εὐρώπη..., καὶ μὲ τοὺς Μουσουλμάνους, κι αὐτοὶ περιμένουν τὸν Μεσσία καὶ τὸν
Ἀντίχριστο. Καὶ λένε ὅτι τάδε θὰ εἶναι ὁ Ἀντίχριστος, κι ἐμεῖς ἔχουμε τὸν
Μεσσία, κι αὐτὸς ποὺ περιμένουν οἱ ἄλλοι εἶναι ὁ Μεσσίας. Ἀκριβῶς εἶναι
παραμύθι. Μέσα σ’ αὐτὸ τὸ γενικὸ ἀλλαλούμ, ὁ Χριστὸς τοῦ ἑνὸς εἶναι ὁ Ἀντίχριστος
τοῦ ἄλλου καὶ ἀντίστροφα.
Ἀγαπητοὶ φίλοι Χριστιανοί, προσέξτε καλά, ὁ Ἰησοῦς σᾶς
μεταφέρει μιὰ διδασκαλία· λέγει: «Ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ
μία κεραία οὐ μὴ παρέλθει ἀπὸ τοῦ νόμου, ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματθ. 5, 17).
Μορντεχάϊ Φριζῆς:
Κι ἐδωπέρα νὰ ἀναφέρουμε ὅτι ὅταν
λέει ὁ Ἰησοῦς κεραία..., στὴν ἑβραϊκὴ γραφὴ ...πάνω ἀπὸ κάποια γράμματα βάζουμε
τὰ λεγόμενα ταγκίν, μοιάζουν μὲ κεραῖες... καὶ ἐννοεῖ οὔτε κἂν μία κεραία πάνω
ἀπὸ τὰ γράμματα θὰ ἀλλάξει· πρέπει ὁ νόμος, μὲ ἄλλα λόγια, νὰ παραμείνει
ἀκριβῶς ὅπως γράφεται, ὅπως εἶναι.
Εφράϊμ Γιοχανάν: Μὰ βέβαια, εἶναι ὁ αἰώνιος λόγος τοῦ Θεοῦ. Ἀκόμα καὶ
στὸ Λουκᾶ λέει ἀκριβῶς τὸ ἴδιο. «Εὐκοπώτερον δέ ἐστι τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν
παρελθεῖν ἢ τοῦ νόμου μίαν κεραίαν πεσεῖν» (16, 17). Ὁ ἀληθινὸς Μεσσίας θὰ φέρει τὰ πάντα καὶ ὅλους
κάτω ἀπὸ τὴν ὑπακοὴ τοῦ ἑνὸς καὶ ἀληθινοῦ Θεοῦ. Καὶ θὰ ὑψώσει τὸ Τορά
(σ.σ. στὰ ἑβραϊκὰ ὁ Νόμος). Θὰ ὑψώσει τὸ Νόμο
τοῦ Θεοῦ. Ὁ λαὸς τοῦ Ἰσραὴλ μαθαίνουμε, ὅτι τὸν καιρὸ τοῦ Μεσσία, μέσῳ τοῦ
Μεσσία θὰ τηρεῖ τὶς Ἐντολές, ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ Ἐθνικοὶ θὰ τηροῦν τὶς Ἐντολὲς ποὺ
εἶναι ἀνάλογες καὶ ἐφαρμόσιμες γιὰ αὐτούς.
Μορντεχάϊ Φριζῆς:
Τοὺς 27 νόμους...
Εφράϊμ
Γιοχανάν: Ὁ Ἀντίχριστος, περιγράφεται
ἀπὸ τὸν Παῦλο στὴν ἐπιστολὴ Πρὸς Θεσσαλονικεῖς ὡς «καὶ τότε θὰ ἀποκαλυφθῆ ὁ
ἄνθρωπος τῆς ἀνομίας»,
σὰν πρῶτο στοιχεῖο του. Δηλ. μαθαίνουμε ὅτι ὁ Ἀντίχριστος πρῶτο καὶ βασικὸ στοιχεῖο του θὰ εἶναι ἔχθρα γιὰ τὴν Τορά, γιὰ τὸν Νόμο τοῦ Θεοῦ.
Αὐτὸ εἶναι τὸ μεγάλο κλειδὶ τῆς κατανόησης. Ἀπὸ κεῖ γνωρίζεται ὁ ἄνθρωπος τῆς
ἀλήθειας καὶ ὁ ἄνθρωπος τοῦ ψεύδους. Καὶ δυστυχῶς ἡ
Ἐκκλησία γιὰ αἰῶνες δογματίζει καὶ κηρύττει
ὅτι ὁ Νόμος
τοῦ Θεοῦ καταργήθηκε
μέσῳ τοῦ Ἰησοῦ. Πάλι θὰ
ξαναποῦμε, αὐτὴ ἡ διδασκαλία, αὐτὸ τὸ Δόγμα, τὸ ἀντινομιανὸ Δόγμα λέγεται, τὸ
ὁποῖο ξεκίνησε ἀπὸ τὸν Μαρκίωνα, καὶ βρῆκε πολὺ βάση πάνω στὶς ἐπιστολὲς ποὺ
βρίσκονται μέσα στὴν Κ. Διαθήκη, ὁ ἀντινομιανισμός, εἶναι ἕνα Δόγμα ἀντίθετο στὴν διδασκαλία
τοῦ Δασκάλου σας. Καλεῖσθε νὰ τὸ ἀπορρίψετε. Ὁ
Ἰησοῦς εἶπε «ἐγὼ καὶ ὁ Πατέρας ἕνα εἴμεθα» (στὸ Κατὰ Ἰωάννη Εὐαγγέλιο),
Μορντεχάϊ Φριζῆς: Γι’ αὐτὸ κάποιοι θεωροῦν ὅτι μιλάει γιὰ τὴν θεϊκότητά
του.
Εφράϊμ Γιοχανάν: Ναί, ἀλλὰ θὰ τὸ ἐξετάσουμε ἐδῶ ἀπὸ τελείως διαφορετικὴ
σκοπιὰ τώρα. Γιατὶ μιλᾶμε γιὰ τὸ δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ γιὰ τὴν ἀναγνώριση τοῦ
ἀνθρώπου τοῦ Θεοῦ μέσ’ στὸν κόσμο. Ἀλλοῦ εἶπε, «ὅποιος εἶδε ἐμένα, εἶδε τὸν
Πατέρα» καὶ ἀλλοῦ εἶπε «δὲν ἦρθα νὰ κάνω τὸ θέλημα τὸ δικό μου, ἀλλὰ τὸ θέλημα
αὐτοῦ ποὺ μὲ ἔστειλε».
Μορντεχάϊ Φριζῆς:
Καὶ ἐπίσης εἶπε ὅτι δὲν ἦρθα νὰ
ἀλλάξω τὸν Νόμο, ἀλλὰ νὰ τὸν ἐκπληρώσω.