Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Πολεμείτε αυτούς που απομακρύνονται από την αίρεση διότι εσείς δεν το κάνετε, είστε ένοχοι διότι κοινωνείτε με αυτήν και καταδικάζετε αυτήν θεωρητικώς. Η Αποτείχισή μας σας ταράζει, σας ξεσκεπάζει.



ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ 

ΤΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ 

ΕΣΠΙΛΩΜΕΝΟΝ ΧΙΤΩΝΑ






Στο αγαπητό Ιστολόγιο «Ομολογία», διάβασα επί του άρθρου μου: «Απάντηση σε ανώνυμο σχόλιο για την παρουσία του Πατριάρχου στους εορτασμούς για τον Όσιο Παϊσιο» http://apotixisi.blogspot.com.au/2015/07/blog-post_23.html δύο πικρόχολα ανώνυμα σχόλια στα οποία κατ’ εξαίρεσιν απαντώ. Υπενθυμίζω στους ανωνύμους κατηγόρους πως έχω κάνει χρήση του νομικού μου δικαιώματος και αιτήθηκα από τον Συναγωνιστή μας Ιστολόγο να μην δημοσιεύει ανώνυμες κατηγορίες, λοιδορίες και κοροϊδίες κάτω από το δικά μου κείμενα.
 

Πρώτο ανώνυμο σχόλιο:
Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2015 – 6:57 μ.μ.
«Υπάρχει πραγματική πρεμούρα για την ανωνυμία. Τι σημασία έχει η επωνυμία; Για να αρχίσουμε, α, ο τάδε που ήταν Σωτηρικός, που ήταν Χριστοδουλικός, που ήταν με τους παπικούς, που στο τάδε Συνέδριο είπε οικουμενιστικά, κ.λπ, κ.λπ; Παλαιότερα είχαμε έναν ΙΚ, που δεν τόλμαγε να γράψει κάτι και έπεφταν να τον φάνε. “Α, εσύ που είσαι φιλοκαζαντζακικός, εσύ που βρίζεις τους αγίους”, κ.λπ. Σημασία δεν έχει το επώνυμο, αλλά αν αυτά που λέει είναι σωστά ή όχι. Το λέει και ο ιερός Χρυσόστομος. Δεν έχει σημασία, ποιος είναι αυτός που λέει κάποια πράγματα, αλλά αν αυτά που λέει είναι σωστά ή όχι».
 

Απάντηση:
Ρωτάς, ανώνυμε, τι σημασία έχει η ανωνυμία;
Έχει για ΜΕΝΑ ΜΕΓΑΛΗ σημασία. Αυτό και μόνο επαρκεί, ως δική μου ξεκάθαρη ΕΠΙΛΟΓΗ να μην επιθυμώ να συνδιαλέγομαι με ανωνύμους κατηγόρους και θα πρέπει κάποτε όλοι εσείς οι απόκρυφοι και μασκαρεμένοι να συνετιστείτε και να το σεβαστείτε αυτό! Ας γράψετε ανωνύμως σε άλλα Άρθρα, στα δικά μου πάντως ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ.
Όσο για τις «ταμπέλες» που αναφέρεσαι, προσωπικώς ποτέ δεν μου άρεσε να τις βάζω, και το έχω αρχή μου να μην γενικεύω και «τσουβαλιάζω». Είναι αλήθεια όμως, πως κάποιοι χώροι υποθάλπουν και καλλιεργούν κάποιες στερεότυπες νοοτροπίες οι οποίες καθίστανται άκρως χαρακτηριστικές αυτών των οπαδών και ομοφρονούντων… Και ο νοών νοείτω…
Όσο για την ανώνυμη κατηγορία, το Διεθνές Δίκαιο αποφαίνεται:
«Μια κατηγορία μπορεί να σταθεί σε δίκη επαρκής για την στήριξη κατηγορητηρίου, μόνο εφόσον συγκεντρωθεί ικανός αριθμός ΕΠΩΝΥΜΩΝ καταγγελιών για το ίδιο πρόσωπο!»
Και επειδή σε τούτο εδώ το Δημόσιο Δικαστήριο του Διαδικτυου κρινόμεθα άπαντες, θα πρέπει να γνωρίζετε πως «η ανώνυμη κατηγορία θεωρείται εκ των προτερών αυθύπαρκτα ψευδής» και η ψευδής καταγγελία αποτελεί σοβαρότατο ποινικό αδίκημα!
Εφ’ όσον αναφέρεσαι στον Μέγα Χρυσόστομο, καλό θα είναι να παρουσιάσεις και το αρχαίο κείμενο και την παραπομπή για να δούμε πως και γιατί το λέγει.
Πάντως, για τους τους «μεμφομένους κρυφίως» λέγει:
 
«Αλλ’ ου τοις πολλοίς δει προσέχειν, ουδέ εντεύθεν θορυβείσθαι, αλλά ζητούν τους ολίγους και πανταχόθεν εαυτούς συγκροτούντας ούτως αυτήν βαδίζειν (την στενήν και τεθλιμμένην οδόν). Και γαρ προς το στενήν αυτήν είναι, πολλοί και οι υποσκελίζοντες εισί την εκείσε φέρουσαν είσοδον. Διό και επήγαγε, Προσέχετε από των ψευδοπροφητών, ελεύσονται γαρ προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισί λύκοι άρπαγες. Ιδού μετά των κυνών και χοίρων έτερον είδος ενέδρας και επιβουλής, πολύ χαλεπώτερον εκείνου. Οι μεν γαρ ΩΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΟΙ, ΟΥΤΟΙ ΔΕ ΣΥΝΕΣΚΙΑΣΜΕΝΟΙ. Διό και εκείνων μεν απέχεσθαι εκέλευσε, τούτους δε και διασκέπτεσθαι μετά ακριβείας, ως ουκ ενόν εκ πρώτης αυτούς ιδείν προσβολής. (Εις το Κατά Ματθαίον Ομιλία ΚΓ’ 331-332)
 
Αξιόλογη είναι και αυτή η αναφορά του:
 
«Το δε του λόγου πικρόν σώζειν πέφυκεν, κινδυνεύει μέντοι πολλή τις είναι σπάνις υμίν των το ύστερον επισταμένων, ούτε δύναμις περιγίγνεται διά τούτου, αλλ’ απέχθεια μάλλον και λοιδορία και προπηλακισμός, ων ίσως ουκ έδει φροντίζειν. Τοιγαρούν διά την εκείνων αναχώρησιν και σιωπήν, ερίδων υμίν φύεται πλήθος και δικών και βοή τραχεία και γλώτται βλαβεραί και ακόλαστοι, κατήγοροι, συκοφαντήματα, γραφαί, ρητόρων όχλος, καθάπερ οίμαι δι’ ένδειαν ιατρών ή δι’ απειρίαν πλείους οι θάπτοντες γίγνονται.» (Προς Αλεξανδρείς Λόγος ΛΒ’ 422).
 
Το επόμενο σχόλιο, εμπαθές και κακόβουλο, έχει ως εξείς:
Ανώνυμος 8 Ιουλίου 2015 – 9:14 π.μ.
«Το μίσος σου για το Πατριάρχη αγαπητέ μου δεν έχει όρια. Αυτά κηρύττει η Εκκλησία; Είναι δυνατόν εσύ ένας θεολόγος και άνθρωπος υποτίθεται της Εκκλησίας να μιλάς και να συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον απαράδεκτο και διαβολικό τρόπο; Κατηγορείς τον Πατριάρχη και όλους τους Επισκόπους ως αιρετικούς, και δεν κοιτάς τον κατακερματισμό των ακολουθούντων το παλαιό ημερολόγιο και όλων όσοι έχουν κόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου τους; Κατηγορείς τον Πατριάρχη ως Αρχιεαιρεσιάρχη, και δεν βλέπεις ότι έχει ευλογηθεί από τον Θεό και την Παναγία να ζήσει στιγμές πού κανείς Πατριάρχης από την Καταστροφή του 1922 και μετά δεν έζησε; Να λειτουργήσει στον Πόντο και σε όλη την Μικρά Ασία; Εσείς οι αποτειχισμένοι έχετε ξεφύγει από την παράδοση της Εκκλησίας. Εσείς έχετε αναγάγει σε ένα στείρο δογματισμό την διακοπή του μνημοσύνου. Μήπως και ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος στην ομιλία του “περί ποιμένος” εκεί πού αναφέρεται ότι άν κάποιος αιρετικός σας καλεί να φάτε και να μιλήσετε να πάς και να μην φοβηθείς να μιλήσεις μαζί του, εκτός και άν δεν έχεις επιχειρήματα, οπότε καλό θα είναι να μην πάς; Μήπως αιρετικός είναι και ο πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση της Πόλεως Γεννάδιος ο Σχολάριος και οι Μοναχοί του Σινά, πού ζήτησαν την γνώμη του εάν πρέπει να δίνουν για προσκύνημα στους Αρμενίους και τους Λατίνους την Εικόνα της Παναγίας; Για να απαντήσει ο Γεννάδιος στους Μοναχούς του Σινά, ότι όχι μόνο να την δίνουν, αλλά και στην Εκκλησία να τους βάζουν και ευλογία να τους δίνουν και αντίδωρο και αγιασμό να τους δίνουν εκτός από την Θεία Κοινωνία, γιατί είναι αποσχισμένοι χριστιανοί όπως τους αποκαλεί και όχι αιρετικοί. Θα βγάλουμε τώρα και τον Γεννάδιο Αρχιεραισιάρχη. Μήπως θα βγάλουμε τους Πατριάρχες Κύριλλο Λούκαρι και Ιερεμία τον Β’ αιρετικούς, γιατί είχαν αρχίσει ένα σημαντικό διάλογο με τους Θεολόγους της Τυμβίγγης, όταν εκείνοι είχαν αποσχιστεί από την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, άλλο εάν ο διάλογος αυτός δεν καρποφόρησε; Σταματήστε πιά να κατηγορείται και κοιτάξτε να επανέλθετε στην Εκκλησία. Διότι είναι καλλίτερο να αγωνίζεσαι μέσα στην Εκκλησία παρά έξω πού μπορεί εύκολα να χαθείς.»
 

Απάντηση:
Ανώνυμε κατήγορε και διαστροφέα της Αγιοπατερικής Αληθείας: Ξεχνάς ότι γράφεις σε Επώνυμη Ιστοσελίδα. Σου διαφεύγει φαίνεται ότι γράφεις για επώνυμο Αθρογράφο, ο οποίος αναφέρεται σε επώνυμο Πατριάρχη και ασκεί έλεγχο κατ’ όνομα σε διάφορα εκκλησιαστικά πρόσωπα επωνύμως.
Και σεις κατηγορείτε με ανώνυμα σχόλια. Ε… όχι δα! Δεν έχεις μάθει να σέβεσαι! ΜΑΘΕ λοιπόν πως διατηρώ το αναφαίρετο δικαίωμά μου, στα δικά μου άρθρα, να επιθυμώ τον διάλογο ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ! Κι’ όχι μόνο επωνύμους, (διότι στην επωνυμία εντάσσεται και η ΨΕΥΔωνυμία), αλλά και υπευθύνους με αξιοπρέπεια και υπόσταση, με εντίμους που σου παρέχουν ευχαρίστως και ευπροσδέκτως τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις διαπροσωπικώς μαζί τους ανά πάσα στιγμή.
ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΏ διάλογο με ανωνύμους κατηγόρους! Το έχω πει πάρα πολλές φορές. Το επαναλαμβάνω και τώρα, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ! ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να εμπλέκομαι σε ατέρμονες λογομαχίες και “γραώδεις μύθους” απο ψυχές δειλιόδουλες και καρδιές συγκύπτουσες στης αναισθησίας το πάθος. Είναι απάθεια όντως, πώρωση και αναισθησία να μην σέβεσαι την κατά πάντα σεβαστή, λογική και έννομη επιθυμία αρθρογράφου-θεολόγου, να συνδιαλέγεται ΜΟΝΟΝ με επώνυμα και αληθινά, προσιτά πρόσωπα.
Και λέγω “έννομη” διότι και σένα ασφαλώς σου παρέχεται το νόμιμο δικαίωμα της ανωνυμίας. Είμαστε όμως και οι δύο φιλοξενούμενοι σε σεβαστό Επώνυμο Ιστολόγο ο οποίος δέχεται μεν την ανωνυμία, σέβεται όμως και το δικαίωμα Επωνύμων Αρθρογράφων, εάν και εφ’ όσον εκείνοι το ζητήσουν, να μην βγαίνουν ανώνυμες κατηγορίες κάτω από δικά τους Άρθρα.
Η ελευθερία σου λοιπόν ΣΤΑΜΑΤΑ, εκεί που αρχίζει η δική μου. Κι είναι ΑΡΧΗ μου, να μην υποβιβάζομαι και σέρνομαι χαμερπής στο βούρκο “βολεμένων” που βολεύονται να ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ πίσω από μια “άλαλη και μπάλαλη” οθόνη, φορώντας προκλητικότατα την ηλεκτρονική μάσκα και διαδικτυακή κουκούλα και να επιρρίπτουν βολές εναντίον μας.
Με σας τους παραπάνω δύο ανωνύμους, κάνω εξαίρεση και συγκαταβατική υποχώρηση και παρ’ όλα αυτά ΑΠΑΝΤΩ, μήπως και δεν το γνωρίζατε ή κάνετε πως δεν το γνωρίζατε για να περάσετε έτσι να ρίξετε τη στάχτη σας και ν’ αποχωρήσετε έπειτα ανενόχλητοι.
 

Πρώτον αναφαίρεσαι σε “μίσος μου για το Πατριάρχη”. Κάνεις μεγάλο και οικτρό λάθος. ΔΕΝ μισώ τον ίδιο, ως πρόσωπο. Οι Χριστεπώνυμοι και Ορθοδοξώνυμοι δεν μισούμε κανέναν. Μισούμε μόνο τις αρρωστημένες αντιλήψεις, τις αιρετικές διδασκαλίες και καταστρεπτικές ιδέες. Πολεμούμε τις ψυχοφθόρες πλάνες. Αγωνιζόμαστε εναντίον της αιρέσεως χωρίς να ταυτιζόμαστε με αυτήν και ΧΩΡΙΣ να κοινωνούμε με τους φορείς της.
ΔΕΝ θα πάω, για παράδειγμα, να γραφτώ ως ενεργό Μέλος σε μια Σατανική Λέσχη Παιδεραστών και αφού συμμετάσχω σε διαβολικές τελετές τους, να πάω να τους κάνω κήρυγμα και να τους «ευαγγελίσω» καλώντας τους να μετανοήσουν…..


Μισούμε τα έργα του σκότους ΧΩΡΙΣ να γινόμαστε εμείς σκοταδιστές και να βουτάμε το ποίμνιο στο βούρκο της Παναιρέσεως και του Συγκρητισμού. Μισούμε τις ψυχοφθόρες ασθένειες τις ιδεολογικές. Όπως ο γιατρός αγαπά τον καρκινοπαθή αλλά μισεί το καρκίνο. Αγαπά και e επι-“κοινωνεί” με τον ασθενή του AIDS αλλά ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΕΙ και δεν λαμβάνει το ΑΙΜΑ του για σωτήρια αιμοδοσία.
Αποτελεί τόλμημα άκρως επικίνδυνο για την ψυχή σου, η βουτιά σου στα άδυτα της ψυχής μου, και η εξαγωγή αυθαιρέτων συμπερασμάτων πως τάχα “μισώ” τον Πατριάρχη.
Μισώ τα έργα του και τις κακοδοξίες του. Τις αντορθόδοξες και αντι-Κανονικές παραβάσεις του. Μισώ τις αιρέσεις του και τις βλασφημίες του. Και αυτό το μίσος είναι όντως ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ, ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΟ, ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ και ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΟ!
Ο Απόστολος Ιούδας, λίαν ενδεικτικώς και όλως χαρακτηριστικώς, όχι μόνο αναφέρεται αλλά και προτρέπει, ΚΗΡΥΤΤΕΙ στην Προστακτική αυτό το Θεϊκό το ΜΙΣΟΣ.
Άρχεται την Επιστολή του “παρακαλῶν ἐπαγωνίζεσθαι τῇ ἅπαξ παραδοθείσῃ τοῖς ἁγίοις Πίστει”, την Ορθοδοξία. Μιλά συνεπώς για αιρετικούς, κακοδόξους. “Πρεισέδυσαν γάρ τινες ἄνθρωποι” (αιρετικοί)…. οἱ πάλαι προγεγραμμένοι εἰς τοῦτο τὸ κρῖμα, ἀσεβεῖς (στο δόγμα και το ήθος)…. “ὅτι ἐν ἐσχάτῳ χρόνῳ ἔσονται (κατά το άλλο χωρίο “λύκοι βαρείς”) και (Θεο)ἐμπαῖκται κατὰ τὰς ἑαυτῶν ἐπιθυμίας πορευόμενοι τῶν ἀσεβιῶν”.
 

Μας προτρέπει ο Λόγος του Θεού να έχουμε διάκριση και εάν μπορούμε κάποιους να τους γλυτώσουμε, “οὓς δὲ ἐν φόβῳ σῴζετε, ἐκ τοῦ πυρὸς (της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού) ἁρπάζοντες, ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ καὶ τὸν ἀπὸ τῆς σαρκὸς ἐσπιλωμένον χιτῶνα”!!! (Ιου. 1, 23).
 
«Μισούντες» ακόμη και τα ρούχα που φορούν. Η ψυχική-δογματική ακαθαρσία βρωμίζει ακόμη και τα υφάσματα, τον χιτώνα. Και το ράσο, χιτώνας είναι! Δεν μισούμε το ράσο γενικώς, αλλά το ξεπουλημένο, παπόφιλο και αιρεσιαρχικό το ράσο!
Αγωνιζόμαστε, όχι μόνο μισούντες τις αιρετικές τους διδασκαλίες, αλλά μισούντες, βδελυσσόμενοι και αηδιάζοντες τους χιτώνες και τα άμφιά τους ακόμη!!! 

Ούτε το χέρι των Οικουμενιστών (και των Αντι-Οικουμενιστών) δεν πρέπει να φιλούμε και να μην ζητούμε καμιά “ευλογία” και καμία “ευχή” τους! Αυτό μας το απαγορεύουν οι Απόστολοι και οι Άγιοι Πατέρες!
 

“Οτι ου δει (ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, παρ’…) Αιρετικών ευλογίας λαμβάνειν, αίτινες εισίν αλογία μάλλον ή (παρά) ευλογία.” (Κανών ΛΒ΄της εν Λαοδικεία Συνόδου!)
 
Ο άγιος Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος, ο οποίος ΕΠΑΥΣΕ την Μνημόνευση του Πατριάρχου, μας δίδει μιαν άριστη μαρτυρία και πιστή εφαρμογή του παραπάνω Χωρίου απο την ίδια την μητέρα του όταν ο ίδιος ήταν νέο παιδί και τους είχε επισκεφθεί στο σπίτι κάποια πλανεμένη γυναίκα του χωριού σαν μέντιουμ, η οποία φεύγοντας είχε ξεχάσει την ζακέτα της κι’ όταν η μητέρα του γέροντα την αντιλήφθηκε, την άρπαξε και την πέταξε αμέσως στη φωτιά στο τζάκι! Ο π. Αθανάσιος έκπληκτος ρώτησε το γιατί και η ευλογημένη οσιακή αυτή μητέρα επικαλέστηκε αυτό το Χωρίο, πραγμάτωσε αυτό το Θεϊκό το μίσος!
Θέλεις και άλλο «μισούντες»; Άκουσε και τούτο: «Ἡ ἀγάπη (ημών, έστω) ἀνυπόκριτος. ἀποστυγοῦντες (μισούντες ουχί απλώς, αλλά σφοδρώτατα μετά μανίας!) τὸ πονηρόν, κολλώμενοι τῷ ἀγαθῷ!» (Ρωμ. 12, 9). Θέλεις να δεις πω το ερμηνεύει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος;
 

«Είτα, επειδή εστί και αγάπη επί ΠΟΝΗΡΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙΝ», (ιδού η πονηρά αγάπη των Οικουμενιστών, η πλάνα και Εωσφορική Αγαπολογία η οποία διαφέρει μέρα και νύχτα από τη Θεολογία, η Σατανική «αγάπη» των Οικουμενιστών: «αγαπήσωμεν αλήλλους» και «Δεύτε διαλεχθώμεν» εν αγάπη, ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ και που το γράφω καθότι ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ την του Χριστού αγάπη!) «οία η των ακολάστων εστί, η των επί χρήμασι και αρπαγαίς ομονοούντων, η των επί μέθαις και συμποσίοις, εκκαθαίρων αυτήν από τούτων, φησίν: Αποστυγούντες το πονηρόν. Και ουκ είπεν, Απεχόμενοι, (όπως εμείς οι Αποτειχισθέντες ΑΠΕΧΟΥΜΕ), αλλά Μισούντες, και ουχ απλώς μισούντες, αλλά και σφόδρα μισούντες! Το γαρ από τούτο πολλαχού επιτάσεώς εστι παρ’ αυτώ, διά τούτο είπεν, Αποστυγούντες. Αυτός γαρ και την διάνοιαν καθαρεύειν βούλεται, και πολλήν ημάς έχθραν έχειν προς την κακίαν, ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΝ! ΜΗ ΓΑΡ, επειδή είπον, φησίν, Αγαπήσατε αλλήλους, νομίσητε μέχρι τούτου λέγειν, ως και εν τοις πονηροίς (και αιρετικοίς και πλανεμένοις πάσι) συμπράττειν αλλήλοις (και συγκοινωνείν), τουναντίον γαρ άπασαν νομοθετών, ου μόνο της πράξεως, αλλά και της διαθέσεως αυτής αλλότριον είναι, (αλλοτρίωσις, αποξένωσις, απομάκρυνσις, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ) αλλά και μεθ’ υπερβολής αυτήν ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙΝ!!!» (Εις την Προς Ρωμαίους Ομιλία Λ’, Σελ. 604).
 

Λοιπόν, ανώνυμε, «μισείν ημάς εντέλλεται, αποτειχίζεσθαι βούλεται, εξέρχεσθαι και αφορίζεσθαι κελεύεται, Κύριος Παντοκράτωρ!»
Το πρώτο σου ολίσθημά τυγχάνει επακριβώς ενδεικτικό ΟΛΩΝ των υπολοίπων… Οπότε το λογοπαίγνιό σου και κύμβαλον αλλαλάζον ερώτημά σου, ματαίως εκτοξεύεις:
«Είναι δυνατόν εσύ, ένας θεολόγος και άνθρωπος υποτίθεται της Εκκλησίας να μιλάς και να συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον απαράδεκτο και διαβολικό τρόπο;»
 
Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ τρόπος, ανώνυμε και δειλέ, διαβάλλει την Αγιογραφική, Αγιοπατερική Αλήθεια και συ αποκαλείς εμένα «διαβολικό» εξ’ ιδίων κρίνων τα αλλότρια… Απαράδεκτες είναι οι δικές σου πλάνες να προτρέπεις τον πιστό κι ανύποπτο λαό να παραμένει σε μολυσματική και αυτοκατάκριτη κοινωνία με αιρετικούς επισκόπους. Απαράδεκτος και εξωφρενικός ο δόλιος τρόπος σου από τη μια θεωρητικώς να διαφωνείς και να χαρτοπολεμείς, κι από την άλλη να ενώνεσαι μυστηριακώς με αυτούς που καταδικάζεις και να επεκτείνεις την παναίρεση διά της συνυπάρξεως και του συμβιβασμού. Τέτοια ανίατη περίπτωση δεινού εκκλησιολογικού σχιζοφρενισμού δεν έχω ξαναεμπειρευτεί…
 

Παραλήρημά σου και φανφαριστική φρενίτιδα δεύτερη:
«Κατηγορείς τον Πατριάρχη και όλους τους Επισκόπους ως αιρετικούς, και δεν κοιτάς τον κατακερματισμό των ακολουθούντων το παλαιό ημερολόγιο και όλων όσοι έχουν κόψει το μνημόσυνο του Επισκόπου τους;»
 

Πρώτον, δεν είναι απλή κατηγορία (εννοείται πάντοτε ΕΠΩΝΥΜΗ) αλλά και βασική, αποδεδειγμένη ΑΛΗΘΕΙΑ. Είναι αιρετικός διότι κηρύσσει ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ και αιρέσεις ΗΔΗ προκατεδικασμένες! Δεν πρόκειται λοιπόν για «κουτή, ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΗ εκ μέρους σας κατηγορία περί «υφαρπαγής εξουσίας» και δήθεν “τοποθετήσεως του ευατού μας υπεράνω Συνόδων!” Οι γελοίοι γελοία εφεύρουν και γελοποιούνται! Δεν χρειάζεται να περιμένουμε κάποια Σύνοδο από το υπερπέραν να συνέλθει, ούτε χρειάζεται να περιμένουμε να περάσουν άλλοι ΤΟΣΟΙ ΔΕΚΑΔΕΣ αιώνες από την Σύγκληση της Ενάτης Συνόδου επί Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, για να γίνει σήμερα η υποτιθεμένη Δεκάτη! Και ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ πως αυτή η επερχομένη τάχα «Μεγάλη και Μελετωμένη Σύνοδος του 2016» θα είναι η επομένη “Οικουμενική”, ενώ θα είναι εκ των πραγμάτων αποδεδειγμένως ΑΙΡΕΤΙΚΗ, διότι θα εξευτελιστείς περισσότερο!
Επιπλεόν, τολμάς και μας κατηγορείς για Παλαιοημερολογίτες, ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ! Ποιόν «κατακερματισμό» να κοιτάξω; Εφ’ όσον εμείς οι ίδιοι οι Αποτειχισθέντες και ο γέροντάς μας π. Ευθύμιος, καταδικάζουμε οι ίδιοι αυτόν τον κατακερματισμό και δεν δεχόμαστε να υπαχθούμε σε ΚΑΜΙΑ από τις πάμπολλες αλληλοαφοριστικές και αλληλοκαταδικαστικές τους Συνόδους; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ (δεν ξέρω εάν είσαι και ιερωμένος…) να μας ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΣ αγνοώντας την βαρυτάτη και κολάσιμη αμαρτία της συκοφαντίας, εφ’ όσον ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΚΑΜΙΑ δική μας Σύνοδο Επισκόπων;;;; «Λίγη τσίπα» που λέγει ο Άγιος Γέροντας Παϊσιος, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ; Λίγη λογική δεν υφίσταται; Λίγο «νιονιό» δεν έχεις;;
 
Φληνάφημά σου τρίτο:
«Κατηγορείς τον Πατριάρχη ως Αρχιαιρεσιάρχη, και δεν βλέπεις ότι έχει ευλογηθεί από τον Θεό και την Παναγία να ζήσει στιγμές πού κανείς Πατριάρχης από την Καταστροφή του 1922 και μετά δεν έζησε; Να λειτουργήσει στον Πόντο και σε όλη την Μικρά Ασία;»
 

Αυτό, ανώνυμε, είναι για σένα «κάνα κατόρθωμα»; ΣΙΓΑ τις «στιγμές δόξης»….. «Πήρε άδεια από τη σημαία», την Σιωνιστική Σημαία που κυματίζει στο Εβραϊκό Λόμπυ που επισκέφθηκε και ομολόγησε πως έχουμε μαζί τον «ίδιο Θεό», τρομάρα σας!
Κατόρθωμα το θεωρείς εσύ «να λειτουργήσει στον Πόντο και σε όλη την Μικρά Ασία;» «Ε ΚΑΙΙΙΙΙ;;;;;» (όπως λέγει κι ο αγαπητός μου «Sotirio») Και νομίζεις τώρα του χρωστάει χάρη του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη, η Παναγία Σουμελά κι άντε να πάμε με κλαρίνα και βιολιά, με χορούς κι ορχήστρες, με προκλητικές εύμορφες και καλλίφωνες μοιρολογίστρες να της «τα πούμε» κανονικά με ήλιο και βροχή;
Αυτές οι στιγμές δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα «μανιφέστο Ορθοδοξοφροσύνης», «σαπουνόφουσκα πατριδοσύνης» και παρασκηνιακή απόδοση ευγνωμοσύνης από τη Μασονία για την μεγάλη του προθυμία να χορεύει το χορό τους τέλεια και υπάκουα, να γαυγίζει όταν αυτοί του διατάζουν να γαυγίσει και να διατρανώσει «ομολογίες» πως δεν προδίδει τον Ορθοδοξία ενώ στην ουσία την καταπατεί, κατακερματίζει, καταβλασφημεί και ξεπουλεί στο Εωσφορικό το Π.Σ.«ε» με χιλιάδες άλλα ΑΙΡΕΤΙΚΑ δόγματα τα οποία όμως κατά δική του πάλι «ομολογία», ΣΩΖΟΥΝ όλα και αποτελούν απλά «διαφορετική οδό» προς τη σωτηρία! Σανίδα βρεγμένη που σας περιμένει! Και πάλι όπως λέγει ο Άγιος Γέροντας Παϊσιος «ο Προφήτης Ηλίας θα ξανάρθει και ετοιμάζει την μάχαιρά του, (με την οποία κατέσφαξε τότε τους ιερείς της αισχύνης) και ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ!!!»
Και τι νομίζεις, πως τις Αγιοκατατάξεις των Νεωτέρων Αγίων Χαρισματούχων Γερόντων, τις ήθελε;;;;; ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!! Δεν τους χωνεύει, τους μισεί και τους αηδιάζει και δεν θα συγχωρέσει ποτέ αυτό το ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ και ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΟ του Αγίου Γέροντος Παϊσίου πως τα έργα του Πατριάρχου αποτελούν ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ!!!! (έτσι ονόμαζαν παλιά τις πρόστυχες, βρωμερές «ιερόδουλες», ως σιχαμερές «κουρελούδες του διαβόλου»). 
Από τη μια θα πάει να λειτουργήσει στο τάφο του, κατόπιν προσκλήσεως, άααλλο πάλι κόλπο του «κατσαμπέκου», και από την άλλη μέσα του θα λέει «α, ρε παλιόγερε, τι μου κανες, μ’ έκαψες!»
ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ λοιπόν, να τους Αγιοκατατάξει. ΕΠΡΕΠΕ να το κάνει για αναγκαίο πολιτικό, «επικοινωνιακό τρικ», για να «τα χάπτουν» οι λοιποί Γεροντάδες Αγιορείτες και «Αμερικάνοι» Εφραίμ, πως βέεεεβαια…. αγαπά ο Πατριάρχης μας την Ορθοδοξία και τους Αγίους της», και ενδόμυχα να «λιγουρεύονται» πως άντε θα’ρθει κι η σειρά μας να μας “αγιοποιήσει” και μας, αφού τον προσκυνούμε και τον λιβανίζουμε απανωτά.
 
Τάφος σου και παγίδα τέταρτη:
«Εσείς οι αποτειχισμένοι έχετε ξεφύγει από την παράδοση της Εκκλησίας. Εσείς έχετε αναγάγει σε ένα στείρο δογματισμό την διακοπή του μνημοσύνου.»

Ανώνυμε! Αποκαλύφθηκες! Ζυγίστηκες, μετρήθηκες και βρέθηκες ΘΕΟΜΠΑΙΚΤΗΣ! Μόνο το ότι τόσο ξεδιάντροπα και απροκάλυπτα αποκαλείς μια τόσο φρικτή, ανατριχιαστική, σημαντική, Λειτουργική και εν Αγίω Πνεύματι Μυστηριακή Ένωση των Πιστών, (ομοούσια και αυτή με την Ένωση της Θείας Ευχαριστίας) «αναγωγή σε στείρο δογματισμό» αυτό αποκαλύπτει τον πάτο της ασεβείας σου, το μέγεθος της βλασφημίας σου και τον βέβαιο ΜΟΛΥΣΜΟ του πιστεύω σου!
Η Μνημόνευση του Επισκόπου είναι Ένωση και Πίστεως Υποταγή, Αγιοπατερικώς κατοχυρωμένη με Ασάλευτους και Θεοπνεύστους Ιερούς Κανόνες. Η Διακοπή πάλι της Μνημονεύσεως, για λόγους Πίστεως και διακηρύξεως αιρέσεως, είναι και ΑΥΤΗ επιβεβλημένη από τον Μέγα Φώτιο και όλη την εκατοντάδα, πλειάδα Θεοφόρων και Θεωμένων Αγίων που την θέσπισαν εν Αγίω Πνεύματι! Όσο κι αν ΔΕΝ σου αρέσει εσένα! ΠΟΣΩΣ μας ενδιαφέρει! Δεν είσαι συ, ανώνυμε, το κριτήριο της Ορθοδοξίας. Ούτε και μεις βέβαια, ΟΥΤΕ και ο Πατριάρχης σας! Οι Άγιοι Πατέρες, τους οποίους εσύ σφετερίζεσαι και διακωμωδείς, ΑΥΤΟΙ είναι οι Οδοδείκτες!
 

Αναφέρεσαι στον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος. Πολύ καλά και άγια πράττει και σοφώτατα διδάσκει «άν κάποιος αιρετικός σας καλεί να φάτε και να μιλήσετε, να πάς και να μην φοβηθείς να μιλήσεις μαζί του!» Αυτό κάνω και εγώ, τους κάλεσα μερικούς και στο γάμο μου και προσπάθησα συν Θεώ να τους φέρω στην Αλήθεια της Αγίας μας Ορθοδοξίας! (άλλο που ο Πατριάρχης σου μου λέγει πως ΚΑΚΩΣ κάνω διότι «και η δική τους οδό ΣΩΖΕΙ») άρα η οποιαδήποτε Ιεραποστολή “μια τρύπα στο νερό…”
Ξεχνάς όμως και παραβλέπεις σκοπίμως το δεύτερο μισό της διδασκαλίας του Αγίου Ιωάννου, την οποία (ευτυχώς) αναφέρεις, αλλά σκοπίμως αγνοείς, περιφρονείς και αποσιωπείς: «Εκτός και άν δεν έχεις επιχειρήματα, οπότε καλό θα είναι να μην πάς!» Η ΟΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ εκεί έγκειται, στο να προσπαθούν οι απαίδευτοι Αγιογραφικών Γνώσεων και αμέτοχοι Αντιαιρετικού Αγώνος να «προσελκύσουν» εις μάτην τους αιρετικούς. Είδα αρκετούς «θεολόγους» εδώ της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας να εξευτελίζονται κυριολεκτικώς από αιρετικούς και να μην έχουν τι να απολογηθούν και τι να απαντήσουν…


  Η περίπτωση λοιπόν του Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος, ΠΟΥΘΕΝΑ και σε ΤΙΠΟΤΕ δεν έχει σχέση με την Μνημόνευση Αιρετικών. Το επιχείρημα δεν υπέρ σου αλλά εναντίον σου!
 

ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ να πηγαίνουμε ελεύθερα και να συμπροσευχόμαστε μαζί τους, και να γινόμαστε ισότιμα και ισόκυρα, Οργανικά ΜΕΛΗ Παναιρετικής, Πανβλασφήμου, Σατανικής Συνομοσπονδίας!
 

ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ να Μνημονεύουμε τον Αιρεσιάρχη Πάπα εν πλήρη καταστολή από την Ωραία Πύλη, να τον υποδεχόμαστε με Δογματικά, Μεσσιανικά και Σωτηριολογικά ΩΣΑΝΝΑ, «Ευλογημένος ο ερχόμενος!!!!» και με Ύμνους Δοξαστικούς που γράφτηκαν από ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ γεροντάδες!!!!!!
 

ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ, να ασπαζόμαστε Δογματικά τον Αντίχριστο Πάπα, εν τη Φρικτή Στιγμή της Θείας Λειτουργίας, στο «Αγαπήσωμεν αλλήλους», ως «Κανονικό Ορθόδοξο Επίσκοπο»!!!
 

ΔΕΝ ΛΕΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ να αποδίδουμε τιμές βασιλικές στον Αιρεσιάρχη Πάπα και να εκφράζουμε, εμείς οι μηδαμινοί Ζηζιούληδες, εκ μέρους ΟΛΩΝ των Ορθοδόξων, μεγάλες ευγνωμοσύνες! ΟΧΙ ΔΑ!!!
 
Ο «πρώτος μας Πατριάρχης μετά την Άλωση της Πόλεως, Γεννάδιος ο Σχολάριος», περί του οποίου «κοκορεύεσαι», ήταν ευθύς εξ’ αρχής σφόδρα Ενωτικός και ΦΙΛΟΠΑΠΙΚΟΣ! Αυτό δεν τον τιμά καθόλου! Ο πνευματικός του όμως, ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, τον ΕΠΕΠΛΗΞΕ και τον έβαλε κανονικά στη θέση του! Το ότι παρεχώρησε κατ’ άκραν εξαίρεσιν την Εικόνα της Παναγίας για προσκύνημα, αυτό ήταν κατ’ άκραν οικονομίαν, κατά μεγίστη παραχώρηση και παράβαση δική του. Αυτός θα δώσει λόγο, όπως όλοι μας για τις πράξεις μας. ΔΕΝ θα πάρουμε όμως την εξαίρεση να την αναγάγουμε σε γενικό Κανόνα και να ξεπουλήσουμε τα Όσια και Ιερά της Πίστεώς μας στους αιρετικούς! Αυτό θέλεις να πεις; Εκεί το πάει ο σιγονταρο-οικουμενιστικός συλλογισμός σου;
Δηλαδή, εν ονόματι των Διαθρησκειακών Διαλόγων, ας στείλουμε και την Χείρα του Προδρόμου, την Κάρα του Χρυσοστόμου για Παλλαϊκό Προσκύνημα των Αμετανοήτων Μελών των κάθε λογής Αιρετικών του Π.Σ.«ε» και γιατι όχι, ας στείλουμε και την Αγία Ζώνη της Παναγίας στις Λεσβίες «Επισκοπίνες» του Π.Σ.«ε» μπας και κυοφορήσουν οι άκαρπες και έρμες;;;;
 

Πικρία σου Πέμπτη:
Ρωτάς αν θα βγάλουμε αιρετικούς, τους Πατριάρχες Κύριλλο Λούκαρι και Ιερεμία Β’ τον Τρανό οι οποίοι ξεκίνησαν διάλογο με τους προτεστάντες θεολόγους της Τυβίγγης το 1579. Βεβαίως όχι. Πολύ ορθά έπραξαν. Πιο πολλές πιθανότητες έχει να ασπαστεί την Ορθοδοξία αυτός που απαρνείται τον Παπισμό παρά αυτός που τον αποθεώνει. Είχαν λοιπόν εύλογες ελπίδες.


Αλλά γιατί, ανώνυμε, αποφεύγεις, αποκρύπτεις μια μεγάλη αλήθεια για την πολύ διδακτική περίπτωση αυτή, η οποία μάλιστα λειτουργεί ως «μπούμεραγκ» εναντίον σου;;; Μια αλήθεια που ΔΕΝ σε συμφέρει και αποκαλύπτει ως σκάρτους και αθέους τους δικούς σου εκκλησιαστικούς ηγέτες και ιδίως τον Πατριάρχη σου.
Ο Κύριλλος Λούκαρις και Ιερεμίας, ναι μεν, έκαναν διάλογο (όπως έκανε και ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ΔΕΝ είμαστε εναντίον του Διαλόγου, κάθε άλλο!) αλλά όταν αυτοί οι ξύπνιοι Πατριάρχες διαπίστωσαν ότι ο διάλογος δεν απέφερε κανέναν καρπό, ο Ιερεμίας Β’ ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ!!! Με ιερή οργή και αγανάκτηση περισσή αντιτάχθηκε: «Μη μας κουράζετε άλλο… Ας πορευθείτε τον δικό σας δρόμο. Αν θέλετε, μπορείτε να μας γράφετε, (κάπου-κάπου να μας γράφετε και μια κάρτα…) αλλά όχι πλέον για δόγματα πίστεως!!»


  Τ’ ακούς, ανώνυμε;;; ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ! Ο δικός σας πότε λέει να τον διακόψει;; Στα πεθεπόμενα 50 χρόνια; Μάλλον δεν πρόκειται να τον διακόψει, μέχρι να γίνει τελικώς «το ποθούμενο», η Ένωση!
Εσύ όμως, παρ’ όλα αυτά, εκφράζεις την απογοήτευσή σου για την «ακαρπία» του διαλόγου και όπως βλασφημεί ο Πατριάρχης σου, φταίει η «αστοχία των Πατέρων, των κληροδοτησάντων εις ημάς την διάσπασιν», και έρχεσαι εσύ τώρα και μας λέγεις «άλλο εάν ο διάλογος αυτός δεν καρποφόρησε»…
Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ “άλλο πράγμα” που δεν καρποφόρησε ο διάλογος! (θα θέλατε, ε;;) Οι αιρετικοί είναι κατά το απελπιστικόν πλείστον αμετανόητοι και δεν απαρνιούνται το πιστεύω τους προκειμένου να ασπαστούν την Ορθοδοξία! Πενήντα χρόνια πέρασαν από τα Πορνοπαρατράγουδα του Αθηναγόρα, βλάσφημη “Πεντηκοστή” εόρτασε ο Βαρθολομαίος με αισχρούς ενηγκαλισμούς και Φιλήματα Ιούδα επί του Παναγίου Τάφου, και συ κι ο κάθε “πικραμένος” συμβιβασμένος “Αντι-οικουμενιστής” κάθεσαι και μου λες: “άλλο πράγμα που δεν καρποφόρησε ο διάλογος!”
Για να καρποφορήσει ο διάλογος, θα πρέπει πρωτίστως οι αιρετικοί να είναι διατεθειμένοι να απαρνηθούν οριστικώς όλες τις αιρέσεις τους και όλες τις πλάνες τους. ΠΩΣ όμως θα γίνει αυτό, όταν οι Ορθόδοξοι ΔΕΝ τις υποδεικνύουν, δεν τις ελέγχουν και δεν τις ανατρέπουν;;
Για να καρποφορήσει ο διάλογος, θα πρέπει πρωτίστως οι αιρετικοί να είναι διατεθειμένοι να ασπαστούν όλα ανεξαιρέτως τα Δόγματα της Ορθοδοξίας και να αλλάξουν νοοτροπία “μετα-νοώ” με θαυματουγργική στροφή 180 μοιρών και να ζουν πλήρη μυστηριακή, Πνευματική Ζωή! ΠΩΣ όμως θα γίνει αυτό, όταν οι Ορθόδοξοι ΔΕΝ την ζουν οι ίδιοι και καταφρονούν τους Πατέρες και καταπατούν τους Ιερούς Κανόνες;;
 

Οδυρμός έκτος και «Κύκνειό σου άσμα»:
“Σταματήστε πιά να κατηγορείτε και κοιτάξτε να επανέλθετε στην Εκκλησία. Διότι είναι καλλίτερο να αγωνίζεσαι μέσα στην Εκκλησία παρά έξω πού μπορεί εύκολα να χαθείς”.

Εδώ διαβλέπω, ανώνυμε, μιαν απόγνωση και απελιπιστική κατάντεια να διαστρέφεις την τραγική αλήθεια ως άδικη κατηγορία και να επιχειρείς ανεπιτυχέστατα να μας “επαναφέρεις”, ταλαίπωρε, στο Παόφιλο ποίμνιο, καλώντας μας να επανέλθουμε στο ίδιον εξέραμα και βδέλυγμα της ερημώσεως. Ερημωμένη η Βαρθολομέϊκη Παρασυναγωγή από Χριστό. Το Φως δεν συγκατοικεί με το Σκότος και η Αλήθεια δεν υπανδρεύεται το Ψεύδος. Ο Χριστός δεν κοινωνεί μετά του Βελίαρ.
Αλήθεια, ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να σφετερίζεσθε εσείς και να καταχράσθε το όνομα της Εκκλησίας;
Ποιος σας πότισε με την ψωρο-υπερήφανη υπεροψία πως εσείς, και μόνον εσείς, αποτελείτε αποκλειστικώς την Εκκλησία του Χριστού, επειδή ανήκετε δουλοπρεπώς σε μια Παπομίμητη Οικουμενικότητα και Πατρότητα Παγκοσμία;
Ποιοι νομίζετε πως είστε και ποιον τελικά εκπροσωπείτε, απλά επειδή κυριαρχείτε ως δεδουλωμένοι δεσποτοκράτες σε μια βέβηλη, Βαρθολομέϊκη Απολυταρχία;
Και το «μη φοβού το μικρόν ποίμνιον», που πάει; Εσείς είστε το μικρό, ή το μεγάλο; Είστε οι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το Όνομα του Χριστού, ή είστε η «πλατεῖα καὶ εὐρύχωρος ἡ ὁδὸς ἡ ἀπάγουσα εἰς τὴν ἀπώλειαν καὶ πολλοί εἰσιν οἱ εἰσερχόμενοι δι’ αὐτῆς;;;»
Και μεις είμαστε οι «απ’ έξω»; Και σεις, οι έξυπνοι και σεσωσμένοι οι «από μέσα»; Και αγωνίζεστε εσείς «από μέσα»; Ναι; Με ποιο τρόπο; Με ομολογίες, χαρτοπόλεμο, υπογραφές; Με Ημερίδες, ανακοινώσεις και επιστολές προς την παντελώς άπρακτη και εν Χειμερία Νάρκη ευρισκομένη Σύνοδο;
Και μεις, ποιο ακριβώς Δόγμα της Πίστεως απαρνηθήκαμε; Επειδή δεν κοινωνούμε με ακοινωνήτους και δεν παρευρισκόμαστε σε Ευκτηρίους Οίκους όπου μνημονεύεται ο Βαρθολομαίος και ο Πάπας;
Επειδή απαρνούμαστε τις αιρέσεις που κηρύσσει ο Πατριάρχης σας και δεν συμφωνούμε με το να ενταχτούμε οργανικά, μυστηριακά ως ισότιμα και ισόκυρα Μέλη του Π.Σ.«ε»;
Επειδή ενημερώνουμε και ξυπνάμε το ποίμνιο και αποκαλύπτουμε την μεγίστη σας πλάνη να τους ενώνετε με τον Πάπα διά μέσου μιας Νέας Εκκλησίας Οικουμενιστικής, η οποία δεν έχει καμία μα καμία σχέση με την Εκκλησία του Χριστού παρά μόνο κρατά εθιμοτυπικά την εξωτερική της όψη, τους τύπους, τα άμφια και τις στείρες τελεσιουργίες, επιτελούμενες πάντοτε στο όνομα, το υπέρ παν όνομα του πρώτου υπέρ παντός της Οικουμένης;
Και ποιος σου έδωσε εσένα, ανώνυμε, το δικαίωμα να με εκτοπίζεις καταχθονίως εκτός Εκκλησίας; Έχω Πίστη Ορθόδοξη, αδιάφθορη και απαράλλακτη με αυτήν των Αγίων Πατέρων. Έχω καθοδήγηση. Έχω πνευματικό. Έχω κοινωνία με τη Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού και μυστήρια Αμόλυντα από την αίρεση και πλάνη της Μνημονεύσεως Αιρετικού Επισκόπου. Έχω Χριστό. Έχετε τον Αντίχριστο και ενώνεστε με αυτόν στις εκάστοτε Λειτουργίες σας. Έχω υποχρέωση να κρατήσω την Πίστη ανόθευτη. Έχετε δικαίωμα, «δυνητικότητα» και δυνατότητα διαμαρτυρίας, αλλά και πάλι δεν το κάνετε. Δειλιάζετε. Φοβείσθε. Έχετε πολλά να χάσετε και δεν είστε πρόθυμοι να υποστείτε διωγμόν χάριν του Χριστού. Προσκυνείτε και λατρεύετε τον χρυσό.
Για αυτό και πολεμείτε αυτούς που απομακρύνονται από την αίρεση διότι εσείς δεν το κάνετε, είστε ένοχοι διότι κοινωνείτε με αυτήν και καταδικάζετε αυτήν θεωρητικώς. Η Αποτείχισή μας σας ταράζει, σας ξεσκεπάζει.
Έχει καλώς, ανώνυμε. Άφησέ με ήσυχο και μη νοιάζεσαι για μένα. Έχω τον πενυματικό μου να νοιάζεται για την σωτηρία μου. Αυτός θα μου πει εάν είμαι εντός, εκτός και επί τα αυτά.
Καλή μετάνοια.

6 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια στουσ Αγιορειτες που σχεδον κανεισ δεν πηγε στην Σουρωτη στον Πατριαρχη συγχαρητηρια επισησ στους ηγουμενουσ μοναχουσ Γεροντισσες και μοναχες που δεν πηγε σχεδον κανεισ στην Σουρωτη στον Πατριαρχη. Εκτοσ βεβαια των ΒΛΙΑΓΚΟΦΤΗ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ Π. ΣΕΡΑΠΙΩΝΑ ΣΙΜΩΝΟΠΕΤΡΙΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΟΡΜΥΛΙΑΣ ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΩΣΕ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΘΕΗ ΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΣ ΣΟΥΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΓΙΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ. ΞΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΟΣΙΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΟΙ ΟΣΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΟΠΩΣ Η ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΣ ΣΟΥΡΩΤΗΣ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ «ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙΤΕ» ΑΙΣΧΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ασχολειστε με την Φιλοθεη την ηγουμενη τησ Σουρωτης εδω αυτη εχει παραποιησει πολλεσ φορεσ την αληθεια προκειμενου να εκμεταλευτει το ονομα του οσιου Παισιου. Δεν δεχεται οτι κτητωρ ειναι ο Γ. Πολυκαρποσ Ματζαρογλου και στην την πρωτη εκδοση του βιβλιου «ο Αγιοσ Αρσενιοσ ο Καππαδοκησ» που ειχε γραψει ο οσιοσ Γεροντασ Παισιοσ και εγραφε οτι Γεροντασ ηταν ο π. Πολυκαρποσ στις επομενεσ εκδοσεισ η «ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΙΛΟΘΕΗ ΤΗΣ ΣΟΥΡΩΤΗΣ» ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Π. ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ. Καταλαβαινετε τι εκανε;;; Ασεβεια προσ τον οσιο Παισιο και με ποιο δικαιωμα αφαιρεσε λογια του Οσιου Παισιου. Ψαξτε το τα συμπερασματα δικα σας
    Χρυσορυχειο ο ταφιοσ του Οσιου Παισιου για την Φιλοθεη. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΣΙΟ»;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ειδα και την ηγουμένη της Ορμύλιας παρούσα στα προσκυνήματα Βαρθολομαίου αδελφή του τεως ηγουμενου Σιμωνόπετρας.

      Διαγραφή
  4. Κύριε Πανταζή Πανταζή Νικόλαε γράφετε: "Υπενθυμίζω στους ανωνύμους κατηγόρους πως έχω κάνει χρήση του νομικού μου δικαιώματος και αιτήθηκα από τον Συναγωνιστή μας Ιστολόγο να μην δημοσιεύει ανώνυμες κατηγορίες, λοιδορίες και κοροϊδίες κάτω από το δικά μου κείμενα". Είναι λοιπόν δυνατόν να πιστεύετε ότι ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ "ΑΙΤΗΣΗ" ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, η δεοντολογία και οι κανόνες ευπρεπούς και δημοκρατικού διαλόγου στο διαδίκτυο;

    Μήπως υπάρχει νόμος που απαγορεύει την δική μου τεκμηριωμένη, νόμιμη και ευπρεπή άποψη επειδή ο κύριος Τσολογιάννης, διαχειριστής του ιστολογίου, δεν έχει νόμιμα ούτε θεολογικά και λογικά επιχειρήματα για να απαντήσει;


    Υ.Γ. Θα σεβαστεί την δεοντολογία ο διαχειριστής της σελίδας για να δημοσιεύσει το επώνυμο ευπρεπές και νόμιμο σχόλιο μου; Ή όπως παλιότερα θα συνεχίσει να δημοσιεύει μόνο τις παράνομες συκοφαντικές ύβρεις ανωνύμων αιρετικών (ύβρεις ανωνύμων ακόμα και απέναντί στο Χριστό και τους αγίους μας!) ως σκαιός συνεργός και συνένοχός τους; Βέβαια αν δεν έχει το θάρρος να δημοσιεύει την αλήθεια στην σελίδα του θα δημοσιευτεί στην σελίδα μου η συνεχιζόμενη αμετανοησία του κύριου Τσολογιάννη και η προσβολή του απέναντί στην Αλήθεια και στην απλή λογική.

    (Συμπλήρωση του πρώτου σχολίου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλεπω Μοσχοβιτη παραμενεις αμετανοητος και ασεβης σε αφανταστο βαθμο απεναντι στο ιστολογιο μας.
      Τι ειναι αυτα τα γελοια που ξαναγραφεις;
      Κατσε φρονιμα θα υποστης ταλαιπωριαν εγω δεν αστειευομαι.
      Σου εκανα καποιες συστασεις θυμασαι;
      Τις τηρησες;
      Αν οχι θαχης καποια στιγμη ΥΠΟΤΡΟΠΕΣ.
      Εδω ειμαστε και θα το δουμε.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου