Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Αποτειχισι: ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΙ την οποια δημοσιευουμε για να μελετηθη και να αξιολογηθη βασει της Εκκλησιαστικης μας Ιστοριας. Αποδεκτες οι οποιες διαφωνιες.



«ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ



Κρατωντας στα μεμιασμενα χερια του την εικονα του μεγαλυτερου σημερινου Αντιοικουμενιστου Αγιου Ιουστινου Πόποβιτς, ταυτοχρονα δηλωνε ο ...Αχυρενιος της Σερβιας οτι ειναι: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!!!!


του κ. Κωνσταντινου Γεωργιτση



- Στὸ πλαίσιο τῆς κατάθεσης μίας ἐπιβαλλόμενης, συνειδησιακά, ἔνστασης, ἀπέναντι στὸν παρατηρούμενο στὶς ἡμέρες μας καταιγισμὸ «ἁγιοκατατάξεων» στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, προσώπων στὰ ὁποία δὲν πληροῦνται οἱ προϋποθέσεις ποὺ ἀπαιτοῦνται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, οἱ ἀνάλογες πρὸς τὴν κατάσταση ποὺ διαμορφώνεται σὲ κάθε χρονικὴ περίοδο, ἡ ὁποία ἔχει ἄμεση ἐπίδραση στὴν ἱστορικὴ πορεία Της πρὸς τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ, κρίνεται ἀπαραίτητη ἡ, (ἔναντι αὐτῶν τῶν «ἁγιοκατατάξεων»), ἀντίταξη ἀπόψεων ἐνισχυομένων ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ὀρθόδοξη διδασκαλία, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὴν «λυδία λίθο» γιὰ τὴν ἀμερόληπτη, ἀπροκατάληπτη, ἀπροσωπόληπτη καὶ τὴν, μακρὰν πονηρῶν σκοπιμοτήτων, ἐξαγωγὴ συμπερασμάτων περὶ τοῦ θέματος αὐτοῦ.


- Ἀνατρέχοντας στὸ ἱστορικὸ παρελθὸν τῆς Ἁγίας Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, διαπιστώνουμε πὼς Αὐτὴ χαρακτηρίζει καὶ ἀναδεικνύει ὡς Ἁγίους, (μὲ τὴν γνωστὴ σὲ ὅλους ἔννοια τοῦ ὅρου), δηλαδὴ ὡς «ἀληθινοὺς καὶ πιστοὺς φίλους τοῦ Θεοῦ», κατὰ τὸν Ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη, ὅλους ἐκείνους ποὺ ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση τους ἦταν ἀπολύτως ἐναρμονισμένες μὲ τὴν κατάσταση στὴν ὁποία βρισκόταν Αὐτή, κατὰ τὶς διαδοχικές, μέχρι τῶν ἡμερῶν μας, χρονικὲς περιόδους. Συνέβαλαν δὲ αὐτές, (ἡ ἐκκλησιαστικὴ βιοτὴ καὶ ἡ στάση τους), ὡς καθοριστικοὶ παράγοντες στὸν χαρακτηρισμό τους ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ποὺ τὸν ἐξέφραζε ἀποδίδουσα σ’ αὐτοὺς μία προσηγορία (=προσωνυμία) ἀνάλογη καὶ σχετιζόμενη πρὸς τὴν τηρούμενη ἀπ’ αὐτοὺς στάση, ἀπέναντι στὶς ποικιλόμορφες καταστάσεις ποὺ προέκυπταν διαδοχικὰ σ’ Αὐτὴν καὶ ποὺ εἴχαν ἄμεση ἐπίδραση ἐπ’ Αὐτῆς.


- Συμφώνως, λοιπόν, πρὸς τὰ ἀνωτέρω, ἐξάγεται τὸ συμπέρασμα, πὼς ἡ Ἐκκλησία κατατάσσει τοὺς Ἁγίους Της, κατ’ ἀναλογίαν χρονικῶν περιόδων μὲ τὶς παράλληλα διαμορφούμενες καταστάσεις, ὡς ἑξῆς:


Α’.) Στὶς περιόδους τῶν διωγμῶν ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες αὐτοκράτορες τῆς Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας, τοὺς Ἁγίους Μεγαλομάρτυρες, τοὺς Ἁγίους Μάρτυρες, τοὺς Ἁγίους Ἱερομάρτυρες, (προκειμένου περὶ Κληρικῶν Μαρτύρων), τοὺς Ἁγίους Ὁσιομάρτυρες καὶ τοὺς Ἁγίους Νεομάρτυρες τῶν νεωτέρων ἱστορικὰ χρόνων, (κυρίως τῆς περιόδου τῆς Τουρκοκρατίας).


Β’.) Στὶς περιόδους τῶν ποικιλωνύμων αἱρέσεων κατὰ τὶς ὁποῖες ἀναβίωναν οἱ διωγμοί, μὲ διῶκτες σ’ αὐτὴν τὴν περίπτωση, αἱρετικοὺς αὐτοκράτορες τῆς Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας, κληρικούς, (κυρίως ἐπισκόπους) καὶ τοπικοὺς ἄρχοντες, (ἐπάρχους), τοὺς Ἁγίους Ὁμολογητᾶς. Καὶ


Γ’.) Στὶς εἰρηνικὲς περιόδους ποὺ διερχόταν ἡ Ἐκκλησία, (ποὺ ἦταν οἱ μικρότερες σὲ χρονικὴ διάρκεια), τοὺς Ὁσίους.


-  Κατόπιν αὐτοῦ τοῦ εἰσαγωγικοῦ προλόγου, θὰ κατατεθοῦν κάποιες ἐνστάσεις, ἐξ ἀφορμῆς  δυὸ προσφάτων δημοσιευμάτων τῆς ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος Τύπος», (ἀριθ. φύλ. 2053 τῆς 16/1/15 καὶ 2054 τῆς 23/1/15, διὰ μέσου τῶν ὁποίων προβάλλεται μὲ ἐμφανῆ ἐνθουσιαστικὴ διάθεση ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου τοῦ ἁγιορείτου, ἀπὸ τὴν οἰκουμενιστικὴ – ληστρικὴ σύνοδο(!!!) τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ὁποία («ἁγιοκατάταξη»), ἀποτελεῖ τὴν συνέχεια μίας σειρᾶς «ἁγιοκατατάξεων», ποὺ ἔχουν ὑπόβαθρο τὶς οἰκουμενιστικὲς πονηρὲς σκοπιμότητες αὐτῶν ποὺ τὶς πραγματοποίησαν. καὶ ἀφοροῦν παράλληλα καὶ τὸν γέρονται Πορφύριο τὸν Καυσοκαλυβίτη καὶ  τὸν γέροντα Ἰουστίνο Πόποβιτς. Ἑστιάζονται δὲ ἡ ἐπικρότηση, ἡ ἀποδοχὴ καὶ ἡ ἐνθουσιώδης προβολὴ τῆς «ἁγιοκατατάξεως» τοῦ γέροντος Παϊσίου, σὲ μία «ἀντιπαπικὴ ἐπιστολή», τῆς ὁποίας ἡ συγγραφὴ ἀποδίδεται στὸ γέροντα Παΐσιο, καὶ τὴν προβάλλει ὁ πραοαναφερθεὶς «Ὀρθόδοξος Τύπος», ὡς μοναδικὸ τεκμήριο ἐπὶ τοῦ ὁποίου κατοχυρώνεται(;;;) καὶ καταδεικνύεται ὡς ἔχουσα ὀρθόδοξα ἐρείσματα, ἡ ἀνωτέρω «ἁγιοκατάταξη».


- Ἡ παράθεση στὴ συνέχεια, ἑνὸς τμήματος αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, ποὺ εἶναι ἀντιπροσωπευτική του ἐκκλησιαστικοῦ φρονήματος τοῦ (παρουσιαζομένου ὡς) συντάξαντος αὐτὴν γέροντος Παϊσίου καὶ ἡ ἀντιπαραβολὴ πρὸς αὐτὸ, τῆς ἀντίστοιχης εὐαγγελικῆς διδασκαλίας, ἀλλὰ καὶ τῶν ἀντιστοίχων διδασκαλιῶν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, θὰ καταδείξουν πὼς ὁ γέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας καθὼς ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά του, πὼς ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση του δὲν ἐναρμονίζονται μὲ τὴν κατάσταση ποὺ διέρχεται ἡ Ἐκκλησία στὴν παροῦσα χρονικὴ περίοδο, καὶ συνεπῶς εἶναι ἀδύνατο νὰ ἐνταχθεῖ μεταξὺ τῶν Ἁγίων Ὁμολογητῶν, ἀλλὰ καὶ πὼς ἀντιμάχεται (ἑκούσια ἢ ἀκούσια), αὐτὴν τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία μέσω τῶν γραφομένων του, διότι καταλύει εὐαγγελικὴ ἐντολὴ καὶ διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ συνιστοῦν, αὐτονόητα, τὴν ἐπίσημη σώζουσα διδασκαλία τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας.  γεγονὸς πού, ἀφ’ ἑνὸς μέν, τοῦ ἀποστερεῖ τὸ προνόμιο τῆς ἐντάξεώς του μεταξὺ τῶν Ὁσίων, ἀφ’ ἑτέρου δέ, τὸν κατατάσσει μεταξὺ αὐτῶν ποὺ ὁ ἐκκλησιαστικὸς λόγος τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου Ἀντιοχείας τοῦ Θεοφόρου ὑποδεικνύει ὡς ἀντιτασσομένους στὴν ἐκκλησιαστικὴ ὀρθόδοξη θεσμοθεσία ὡς ἑξῆς:


«Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα (δηλαδὴ ἀντίθετα ἀπὸ τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου καὶ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων), κἄν ἀξιόπιστος ἡ, κἄν νηστεύη, κἄν παρθενεύη, κἄν σημεῖα (δηλαδὴ θαύματα) ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοιφαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος». (ΒΕΠΕΣ 2, σέλ.330).


- Ἀναφέρει μεταξὺ ἄλλων ὁ (φερόμενος ὡς) συντάκτης τῆς «ἀντιπαπικῆς», ὅπως χαρακτηρίζεται, ἐπιστολῆς, γέροντας Παΐσιος: «Εἰς τοὺς καιρούς μας βλέπομεν ὅτι πολλὰ πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, ἔχουν, δυστυχῶς, ἀποσχισθῆ ἀπὸ αὐτήν, ἐξαιτίας τῶν φιλενωτικῶν. Ἔχω τὴν γνώμην ὅτι δὲν εἶναι καθόλου καλὸν νὰ ἀποχωριζόμεθα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν κάθε φορὰ ποὺ θὰ πταίη ὁ Πατριάρχης. (Σημ. σύν: ἡ ἐνσυνείδητη ἐκτροπὴ τοῦ Πατριάρχη στὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὸν γέροντα Παΐσιο ὡς ἁπλὸ πταῖσμα). Ἀλλὰ ἀπὸ μέσα, κοντὰ στὴν Μητέρα ἐκκλησία ἔχει καθῆκον καὶ ὑποχρέωση ὁ καθένας ν’ ἀγωνίζεται μὲ τὸν τρόπο του. Τὸ νὰ διακόψῃ τὸ μνημόσυνον τοῦ Πατριάρχου, νὰ ἀποσχισθῇ καὶ νὰ δημιουργήση ἰδικὴν του Ἐκκλησίαν καὶ νὰ ἐξακουληθῇ νὰ ὁμιλῇ ὑβρίζοντας τὸν Πατριάρχην, αὐτό, νομίζω, εἶναι παράλογον.
Ἐὰν διὰ τὴν α’ ἢ τὴν β΄ λοξοδρόμησι τῶν κατὰ καιροὺς Πατριαρχῶν χωριζώμεθα καὶ κάνωμε δικές μας Ἐκκλησίες – Θεὸς φυλάξει – θὰ ξεπεράσουμε καὶ τοὺς Προτεστάντες ἀκόμη. Εὔκολα χωρίζει κανεὶς καὶ δύσκολα ἐπιστρέφει. Δυστυχῶς ἔχουμε πολλὲς «ἐκκλησίες» στὴν ἐποχή μας. Δημιουργήθηκαν εἴτε ἀπὸ μεγάλες ὁμάδες ἢ καὶ ἀπὸ ἕνα ἄτομο ἀκόμη... Ἐὰν οἱ φιλενωτικοὶ δίνουν τὸ πρῶτο πλῆγμα στὴν Ἐκκλησία, αὐτοί, οἱ ἀνωτέρω, δίνουν τὸ δεύτερο...».


- Ὅπως μας βεβαιώνουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, κάθε λόγος τοῦ Κυρίου ποὺ περιλαμβάνεται στὴν Ἁγία Γραφή, (Παλαιὰ καὶ Καινή), ἀποτελεῖ σαφὴ καὶ κατηγορηματικὴ ἐντολή Του, ποὺ ἐνδεχόμενη παράβαση ἢ κατάλυση ἢ καὶ – τὸ χειρότερο –,παρότρυνση καὶ ἄλλων πρὸς ἀθέτηση αὐτῆς, συνιστᾶ θανάσιμη ἁμαρτία καὶ θέτει σὲ κίνδυνο τὴν σωτηρία αὐτοῦ ποὺ θὰ τὰ διαπράξει.
Περὶ αὐτοῦ, πρῶτος ὁ ἴδιος ὁ Κύριος ἐφιστᾶ τὴν προσοχή μας προειδοποιώντας: «Ὃς ἐὰν οὖν λύση μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξη οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν». (Μάτθ. ε’ 19).



Ἐπεξηγῶν δὲ σαφέστερα αὐτὴν τὴν προειδοποίηση τοῦ Κυρίου, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος διδάσκει πώς: «Ὁ  πίπτων (ἐνν. σὲ ὁποιαδήποτε ἁμαρτία) οὐχὶ τοῦ ἰδίου πτώματος δίδωσι μόνον δίκην, ἀλλ’ ὅτι καὶ ἄλλους ὑποσκελίζων κολάζεται». (Ε.Π.Ε. 34, σελ. 124). Δηλαδή, ὁ ἁμαρτάνων δὲν τιμωρεῖται μόνον γιὰ τὴν πτώση του, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ ὅτι ἀνατρέπει (παρασύρει) καὶ ἄλλους. Καὶ εἶναι «ἡλίου φαεινότερον» πὼς ὁ (φερόμενος ὡς) συντάκτης αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, γέροντας Παΐσιος, προτρέποντας τοὺς Χριστιανοὺς νὰ μὴν «ἀποχωρίζονται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, (ἐννοῶντας προφανῶς ὡς Ἐκκλησία τὸν ἐκτραπέντα στὴν αἵρεση Πατριάρχη καὶ τοὺς περὶ αὐτὸν κληρικούς), κάθε φορὰ ποὺ θὰ πταίει ὁ Πατριάρχης...», (σ.σ. δηλαδὴ θὰ ἐκτρέπεται σὲ αἵρεση): 


Α’) Καταλύει καὶ ἀκυρώνει  τὴν ἐντολὴ τοῦ Κυρίου, (ἡ ὁποία προσιδιάζει στὴν παροῦσα κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας), ποὺ λέγει: «Διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἄπτεσθε, καγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθε μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ». (Β’ Κορ. στ’ 17-18).


- Β’.) θετε τν ντολ τν γίων ποστόλων, γι ποτείχιση π τος διαφθορες – αρετικος ποιμένες, ποὺ λέγει: «... σπερ δ τ καλ ποιμένι τ μ κολουθον πρόβατον λύκοις κκειται ες διαφθοράν, οτω τ πονηρ ποιμένι  τ κολουθον πρόδηλον χει τν θάνατον, τι κατατρώξεται ατό. ΔΙΟ ΦΕΥΚΤΕΟΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΦΘΟΡΕΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ». (Διατ.Ἁγ. Ἀποστ. βιβ. Β’,§19, σελ. 88).


Ὅπως, δηλαδή, τὸ πρόβατο ποὺ δὲν ἀκολουθεῖ τὸν καλὸ ποιμένα, εἶναι ἐκτεθειμένο στοὺς λύκους ποὺ θὰ τὸ ἀφανίσουν, ἔτσι καὶ αὐτὸ (τὸ πρόβατο) ποὺ ἀκολουθεῖ τὸν κακὸ (ἀνάξιο) ποιμένα, ἔχει φανερὸ ἐκ τῶν προτέρων τὸν θάνατο, διότι θὰ τὸ καταφάγει. (ὁ ποιμένας). Γι’ ατ ν φεύγετε π τος φαύλους (διαφθορες) ποιμένες.
Εἶναι δὲ γνωστό, πὼς θέτηση τν ντολν τν γίων ποστόλων ποτελε θέτηση το δίου το Κυρίου κα τν ντολν Του, ὅπως ὁ Ἴδιος τὸ βεβαιώνει λέγων πρὸς τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους πὼς «... θετν μᾶς μ θετεῖ κα μ θετν θετεῖ τν ποστείλαντά μέ. (Πατέρα)». (Λουκ. ι’ 16).


- Γ’) Μέμφεται τν κκλησία πς Ατ παραλογίζεται κα ταυτόχρονα πικροτεῖ τν «δημιουργία λλων κκλησιν», ξένων πρὸς Αὐτήν, ὅταν μᾶς διδάσκει, (ὑβριστικὰ πρὸς τὸν Πατριάρχη, κατὰ τοὺς ἰσχυρισμοὺς τοῦ γέροντα Παϊσίου!!!), διὰ στόματος, π.χ. α’) τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου Αλεξανδρείας: «Ἐὰν πίσκοπος πρεσβύτερος ο ντες φθαλμο τς κκλησίας, κακς ναστρέφωνται κα σκανδαλίζωσι τν λαόν, χρ ατος κβάλλεσθαι. Συμφέρον γρ νευ ατν συναθροίζεσθαι ες εκτήριον οκον, μετ’ ατος μβληθῆναι, ς μετ ννα κα Καϊάφα, ες τν γέεναν το πυρός». (ΒΕΠΕΣ 33, 199). Ἤ


β’) Διὰ στόματος τοῦ Ἁγίου Μάρκου Ἐφέσου τοῦ Εὐγενικοῦ: «... Φευκτέον ατούς, (σ.σ. τοὺς λατινόφρονες ἐπισκόπους), ς φεύγει τις π φεως, ς ατος (σ.σ. τοὺς ὄφεις) κείνους (σ.σ. τοὺς λατινόφρονες) ... τος χριστοκαπήλους κα χριστεμπόρους...» Καὶ ἀλλοῦ: «...Φεύγετε ον ατος δελφοί, κα τν πρς ατος κοινωνίαν. ο γρ τοιοτοι, (σ.σ. οἱ φιλενωτικοὶ λατινόφρονες), ψευδαπόστολοι, ργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι ες ποστόλους Χριστο...». (Patrologia Orientalis, Tome XV, Au Concile de Florence, σελ. 318-320). Προκύπτει δέ, παράλληλα μὲ αὐτά, πὼς ἡ Ἐκκλησία, μὲ βάση τὶς ἀνωτέρω διδασκαλίες Της, ὑποδεικνύει στοὺς πιστοὺς τὸν μοναδικὸ τρόπο ἀγῶνος σὲ περιόδους αἱρέσεων, καὶ πὼς δὲν νομιμοποιεῖται «... καθένας ν’ γωνίζεται μ τν τρόπο του...», παραμένοντας ταυτόχρονα σὲ πλήρη ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση καὶ τοὺς φορεῖς αὐτῆς, προφασιζόμενος «προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις», μία ἐκ τῶν ὁποίων εἶναι πὼς πρέπει νὰ ἀγωνίζεται ὁ πιστὸς κατὰ τῆς αἱρέσεως, παραμένοντας «μέσα στν Μητέρα κκλησία»(!!!). Καὶ


Δ’) Ἐκφράζοντας τὴν ἀμέτοχη ὀρθοδόξου θεμελιώσεως προσωπική του ἄποψη, πὼς οἱ ἀποτειχισθέντες ἀπὸ τοὺς φιλενωτικοὺς ἐπισκόπους, «...ἔχουν δυστυχῶς ἀποσχισθῆ...» ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία,  μ ποτέλεσμα ν «... χουμε πολλς “κκλησίες” στν ποχή μας...», ὑποβαθμίζει τὴν ἀξία καὶ τὸ κῦρος τῆς γνώμης τῶν Ἁγίων Πατέρων πού, μὲ ὑπερέχοντα τὸν Ἁγιώτατο Φώτιο, συγκρότησαν τὴν Πρωτοδευτέρα Ἁγία Σύνοδο, καὶ οἱ ὁποίοι μὲ τὸν ΙΕ’ (15ον) Ἱερὸ Κανόνα τους, ἀποφαίνονται πὼς οἱ ἀποτειχισθέντες, «... ο σχίσματι τν νωσιν τς κκλησίας κατέτεμον, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ῥύσασθαι. (=σπευσαν ν προστατεύσουν)».


- Ὁλοκληρώνοντας τὴν παροῦσα ἔνσταση, μὲ ὅσα ἐγράφησαν ἕως ἐδῶ, ἀνεπιφύλακτα ἐξάγονται τὰ παρακάτω συμπεράσματα:


Α’) Ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου, ἀλλὰ καὶ ἡ προγενέστερή τοῦ γέροντος Πορφυρίου τοῦ (ἐν Ἀθήναις!!!) Καυσοκαλυβίτου, ποτελον καρπ δόλιας ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ, τν ποίαν συνδράμουν κα ο ατοπροβαλ-λόμενοι ς (δθεν) ντιοικουμενιστές, λλ ατοαποκαλυφθέντες ς ο «πεμπτοφαλαγγίτες» το Οκουμενισμο, μὲ τὴν ἄκριτη, ἐνθουσιαστικὴ ἀποδοχὴ καὶ υἱοθέτηση αὐτῶν, (τῶν «ἁγιοκατατάξεων»), ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν, μὲ κάθε τρόπο καὶ μέσον προβολὴ των, ποὺ θὰ ἐπιφέρουν πνευματικὰ ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις καὶ στὶς σύγχρονές μας, ἀλλὰ καὶ στὶς ἐπερχόμενες γενεές, λόγω τῆς διαμόρφωσης καὶ παγίωσης μίας ἀλλοιωμένης, νεωτεριστικῆς, ἀντορθόδοξης ἐκκλησιολογίας, στὸ θέμα τῆς ἀντιμετώπισης τῶν αἱρέσεων ἀπὸ τὸ ἐκκλησιαστκὸ σῶμα. Καὶ


Β’) Οκουμενισμς πο εναι «τύπος κα παύγασμα» τς Μασωνίας, (καθότι καὶ οἱ δυὸ περιλαβάνουν στοὺς κόλπους τους, ὅλα τὰ θρησκευτικὰ δόγματα σὲ μία συγκρητιστικὴ συνύπαρξη, δίχως νὰ ἐπιχειροῦν τὴν ὁποιαδήποτε ἀλλοίωσή τους), παρήγαγε δι τν κκλησιαστικν ργάνων του, τος δικούς του «γίους», (Παΐσιο, Πορφύριο κλπ.), κατ μίμηση τς Μασωνίας πο δι τν κκλησιαστικν ργάνων της, (ἄραγε νὰ πρόκειται γιὰ σύμπτωση;) παρήγαγε τν δικό της «γιο», τὸν ἐθνομάρτυρα Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομο Καλαφάτη, πλήττοντας καίρια τὴν Ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογικὴ παράδοση, πρὸς ἀπώλεια τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος.


- Εἴθε ὁ Κύριος νὰ ἀπαλλάξη σύντομα τὴν Ἐκκλησία Του, «ἣν ἐκέκτητο τῷ ἰδίῳ Αὐτοῦ αἵματι», ἀπὸ  τά σαπρόφυτα τοῦ Μασωνοκίνητου Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῶν συνοδοιπόρων αὐτοῦ! Γένοιτο!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Λ. ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ
ΜΩΛΟΣ – ΛΟΚΡΙΔΟΣ

25 σχόλια:

  1. Πράγματι δεν μπορεί κάποιος με σιγουριά να μιλήσει για αγιότητα των σύγχρονων γερόντων. Ωστόσο, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι και για τη μη αγιότητα τους.
    Αυτό επειδή έχουμε Αγίους οι οποίοι επίσης πέσανε σε μεγάλα σφάλματα δεν κρίνει όμως κανείς την αγιότητα τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Άγιος Αυγουστίνος επίσκοπος Ίππωνος, ο οποίος εξ αγνοίας είχε υιοθετήσει κακόδοξα δόγματα. Παρόλα αυτά τον θεωρούμε Άγιο, βεβαίως κανείς δεν δέχεται τις κακοδοξίες του Αυγουστίνου, αλλά από αυτόν κρατάνε ότι καλό είχε και ότι σαπρό το αφήνουμε. Ομοίως, πρέπει να πράξουμε και με τους σύγχρονους γέροντες ας κρατήσουμε ότι σωστό βρίσκουμε σε αυτούς (που είναι η αγία βιότη τους) και ας αφήσουμε ότι σαπρό που είναι οι εκκλησιολογικές τους θέσεις. Βεβαίως και οι αγιοκατατάξεις αυτές φαίνονται λίγο βεβιασμένες αν σκεφτεί κανείς ότι άλλες μεγάλες προσωπικότητες της εκκλησίας μας έμειναν εκτός του αγιολογίου (βλέπε Ιωσήφ Βρυέννιος, Δοσίθεος Ιεροσολύμων, Μελέτιος Πηγάς, Ηλίας Μηνιάτης, Ευγένιος Βούλγαρις κλπ). Συνεπώς, πως μπορεί κάποιος την στιγμή που τέτοιες προσωπικότητες έχουνε μείνει εκτός αγιολογίου ελαφρά την καρδία να δέχεται ως Αγίους τους Παϊσιο, Πορφύριο και άλλους χωρίς να έχουνε δείξει εμφανή σημάδια αγιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ (ως κατ’ εικόνα) και ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΕ (ως πωρώσεως Κορώνα) Κώστα Γεωργίτση

      Εφ’ όσον ο Ιστολόγος έκανε το φοβερό λάθος να φιλοξενεί έναν εχθρό, είρωνα και υβριστή ενός ΑΓΙΟΥ, του Αγίου Γέροντος Παϊσίου, του οποίου την διδασκαλία μονίμως φιλοξενεί σε διπλανή στήλη με στόμφο και έντονη γραμματοσειρά, θα απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου, μιας και ο αγαπητός μου εν Χριστώ αδελφός Οδυσσέας ελευθέρως προέτρεψε και δικαίως ανέγραψε: «Αποδεκτές οι όποιες διαφωνίες…»

      Κώστα, δεν σε γνωρίζω, ούτε άκουσα ποτέ για σένα. Δεν έχω τίποτα μαζί σου αλλά έχω κάτι τεράστιο και άκρως προσβλητικό εναντίον σου το ότι ΥΒΡΙΖΕΙΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και μαζί με αυτούς ΜΥΡΙΑΔΕΣ πιστών όπου γης που τους σέβονται και τους αναγνωρίζουν ως ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ. Απ’ ότι φαίνεται, δεν σέβεσαι ούτε αυτούς, ούτε τους Αγίους αλλ’ ούτε το Θεό τον Ίδιο ο Οποίος τους ανέδειξε και θα αναδεικνύει μέχρι Δευτέρας Αυτού Παρουσίας.

      Από την αρχή κιόλας του αηδιαστικού σου άρθρου, αποκαλύπτεις την αρρωστημένη σου ειρωνεία αναφερόμενος σε "καταιγισμό αγιοκατατάξεων". Αμέσως ξεχύνεις το δηλητήριό σου αποκαλύπτοντας το όλο ΦΑΥΛΟ φάσμα της πωρώσεώς σου γράφοντας: «προσώπων στα οποία δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις που απαιτούνται από την Εκκλησία.»

      Και ενώ από τη μια τολμάς και βάζεις στο στόμα σου τον Άγιο Θεόδωρο το Στουδίτη με τα άγια λόγια του «αληθινούς και πιστούς φίλους του Θεού» (σε αντίθεση με τους Νέους Αγίους που εσύ βρίζεις ως ψευτο-αγίους και εχθρούς του Θεού!) ανοίγεις ένα λάκκο και πέφτεις ο ίδιος μέσα, λέγοντας: «όλους εκείνους που η βιοτή και η στάση τους ήταν απολύτως εναρμονισμένες με την κατάσταση στην οποία βρισκόταν Αυτή (η Εκκλησία), κατά τις διαδοχικές, μέχρι των ημερών μας, χρονικές περιόδους.»
      Κρίνεις και κολάζεις ΑΓΙΟΥΣ του ΘΕΟΥ χωρίς να εφαρμόζεις την ίδια σου ως άνω πρακτική, διότι «η στάση και η βιοτή των Αγίων Γερόντων Παϊσίου, Πορφυρίου και Ιακώβου Τσαλίκη) ήταν απολύτως εναρμονισμένες με την (απελπιστικά τραγική) κατάσταση στην οποία βρισκόταν Αυτή (η Εκκλησία), (με τα ΠΟΛΥΚΕΦΑΛΑ και ΠΟΛΥ-σύνοδα Σχίσματα), κατά τις διαδοχικές, μέχρι των ημερών μας, χρονικές περιόδους.»

      Οι καθαγιασμένοι αυτοί και φωτισμένοι Γέροντες ενήργησαν σύμφωνα με τις τραγικές αναφυόμενες καταστάσεις και το εσφαλμένο εκκλησιολογικό επίπεδο των φανατισμένων Ημερολογιολατρών, (από τους οποίους μάλλον είσαι και συ!) όθεν και απέφευγαν οι Άγιοι Γέροντες να συστήνουν την Ορθή, Αγιοπατερική Αποτείχιση! Ενώ τους καταλαβαίνω και τους δικαιολογώ, διαφωνώ με τη στάση τους αυτή και δημοσίως την απέρριψα και κατέκρινα, χωρίς όμως, ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ να αρνηθώ την ΠΑΝΘΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ τους Αγιότητα! ΛΙΓΗ διάκριση ΔΕΝ βλάπτει. Ο σκοταδισμός βλάπτει σοβαρά την πνευματική υγεία.

      Συμφωνώ μαζί σου (περίεργο ε;) πως ήταν "Οικουμενιστική, Ληστρική η Σύνοδος του Πατριαρχείου" που έκανε την Αγιοκατάταξη. Μιας και γράφεις κύριο Άρθρο στην «Αποτείχιση» μάλλον θα παρακολουθείς και θα έπρεπε να γνωρίζεις τη θέση μου, όπου πρόσφατα έγραψα:

      http://apotixisi.blogspot.com.au/2015/01/1024x768-normal-0-false-false-false.html

      «Η Αγιοκατάταξη ΔΕΝ έγινε κατ’ εντολήν της Πατριαρχικής Συνόδου ουδέ κατά «την εισήγησιν της Κανονικής Επιτροπής», όπως εθιμοτυπικά αναφέρει το όντως διάτρητο Ανακοινωθέν… Έγινε κατ’ εντολήν του κυρίαρχου Πιστού Λαού του Θεού. Ο Γέροντας Παϊσιος ήταν πρώτα Άγιος στην ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
      Είναι ακριβώς Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ, που εκφράζει αλάνθαστα ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, διά των Κανονολογικών προϋποθέσεων παρά των Αγίων Πατέρων. Ο Θεός όμως, ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝ, εξοικονομεί και επιτρέπει η Αγιοκατάταξη αυτή, να διεκπεραιώνεται από αιρετικό, λατινόφρονα Πατριάρχη. Είναι, θα λέγαμε, μια αναγκαία Εκκλησιαστική Πράξη εκ του Πατριαρχικού Γραφείου, μια «εκκλησιολογική γραφειοκρατία» προκειμένου να αποφευχθούν συγχύσεις, πλάνες και αναγνωρίσεις παρατυπικές. Το επισήμως πλέον τοποθετούμενο Φωτοστέφανο Αγιότητος, είναι μια ιερή «Σφραγίδα Γνησιότητος» που πιστοποιεί, όχι την ίδια την αγιότητα, αλλά την Πίστη και Συνείδηση, επαναλαμβάνω, του Πιστού Λαού του Θεού. Επικυρώνει το πιστεύω της Ορθοδόξου Λαϊκής ετυμηγορίας.»

      Διαγραφή
    2. Με θολερή μεροληψία και μοχθηρή υποκειμενικότητα παρασέρνεσαι σε ένα άλλο φοβερό ατόπημα.

      Προχωράς στο τμήμα της Επιστολής του Αγίου Γέροντος, όπου αναφέρει: "κάθε φορά που πταίει ο Πατριάρχης" και κάνεις μία ρηχή και εμπαθή, αυθαίρετη δική σου ερμηνεία ότι υπονοεί τάχα "απλό πταίσμα"...

      Μα, και ο Χριστός ο Ίδιος μιλά για παραβίαση ολοκλήρου του νόμου από όποιον πταίση-καταλύση μία των εντολών των ελαχίστων (Ματθ. 5, 19) το οποίο Χωρίο και ΕΣΥ ο ίδιος χρησιμοποιείς στο άρθρο σου, και ο Άγιος Ιάκωβος ο Αδελφόθεος, ερμηνεύοντας τον λόγο του Χριστού χρησιμοποιεί τον ίδιο όρο: "ο πταίσας εν ενί, γέγονε πάντων ένοχος!» (Ιακ. 2, 19), αλλά και οι δυό τους δεν μιλούν ούτε υπονοούν για «απλό πταίσμα». Το «απλό» το τοποθετείς εσύ, ενώ η παραβίαση οποιουδήποτε δόγματος και καταπάτηση οποιουδήποτε Κανόνος, μικρού ή μεγάλου, είναι ΠΤΑΙΣΜΑ, μικρό ή μεγάλο, αναλόγως με την κάθε περίπτωση. Και μπορώ μάλιστα να σου παραθέσω, πως οι ίδιοι οι Άγιοι Πατέρες, αναφερόμενοι στις ΦΡΙΚΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ αμαρτίες τις Προδοσίας του Ιούδα και της Αρνήσεως του Πέτρου, χρησιμοποιούν εκάστοτε ΚΑΙ τον όρο «πταίσας…»

      Ο όρος "πταίσμα" δεν είναι καθόλου αυτόματα, αυθύπαρκτα υποτιμητικός ως προς την διάσταση ή βαρύτητα της καταπατήσεως. Ας σοβαρευτούμε λιγάκι.

      Και αφού παραθέτεις λόγους Αγίων Πατέρων που αναφέρονται κυριώτατα σε Ποιμένες Επισκόπους κλπ, (χωρίς βεβαίως να υπονοώ ότι οι απλοί μοναχοί εξαιρούνται του Κανόνος….) επιχειρείς να μας πείσεις (δι’ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ με πάταγο!) πως οι Άγιοι αυτοί Χαρισματούχοι Γέροντες είναι «παράγωγα» του Οικουμενισμού και της Μασονίας!

      Ω της σκοτομανίας και υποκρισίας! ΒΕΒΑΙΩΣ η Μασονία παρήγαγε το δικό της ΨΕΥΤΟ«άγιο» ΠΑΓΑΝΙΣΤΗ Χρυσόστομο Σμύρνης, αλλά ΟΧΙ και να τον συγκρίνουμε με τους Μεγάλους Αγίους και Αστέρες του Νοητού, Γεροντικού Στερεώματος!

      ΔΕΝ ΚΗΡΥΞΑΝ ΚΑΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ, ΕΜΙΣΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΑΝ ΜΕ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΙΧΕΙΑΚΑ ΑΙΣΧΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ, αλλά αστόχησαν περί την Πίστη, φοβούμενοι τα Σχίσματα της τότε Μανιακής Λερναίας Ύδρας…

      Ο ΘΕΟΣ ΟΜΩΣ θα τους κρίνει (καταδικάσει) και ΟΧΙ ΕΣΥ! Μη αναλαμβάνεις καθήκοντα Κριτού και Συμβούλου του Θεού!

      Καλύτερα και ασφαλέστερα να εύχεσαι ο Θεός να τους συγχωρέσει και να μην στήσει την αμαρτία τους αυτή. Αν ενεργήσουμε με αυτό το φαύλο, κολάζον σκεπτικό σου, ο Ιστολόγος τότε θα μπορούσε να σε ακολουθήσει (αλλοίμονο) και να κολάσει δημοσίως τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο και τον Άγιο Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνο! ΔΕΝ τον προτρέπω εις αυτό, ούτε συμφωνώ με αυτό! ΟΥΔΕΠΟΤΕ τους κόλασα, ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ μιλώ!! Και πάλι, λίγη διάκριση ΔΕΝ βλάπτει...

      Κλείνεις δε το ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ, δυσφημιστικό και ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟ σου άρθρο, βεβηλώνοντας το Υπέρ Παν Όνομα του Δωροθέτου και Αγιοποιούντος Κυρίου, την Πηγή κάθε αγιότητος, ευχόμενος να απαλλάξη σύντομα την Εκκλησία Του «ην εκέκτητο τω Ιδίω Αυτού Αίματι» από τα «σαπρόφυτα» (ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ ΦΥΛΑΚΗΝ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΜΟΥ!!!!!!!) του Μασωνοκίνητου Οικουμενισμού και των συνοδοιπόρων αυτού!»

      ΑΥΤΑ τα «σαπρόφυτα», σαπρώνυμε, κοπρώνυμε και αγεώργητε, ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΡΙΝΟΥΝ! (και όπου φύγει - φύγει) ΜΑΖΕΨΕ λοιπόν την βλάσφημη γλώσσα σου να μη σε συμμαζέψει ο Εωσφόρος και σε χαντακώσει στο ίδιο κοχλάζον καζάνι της Μασονίας που ρίπτεις τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ μας Γέροντες! Μετανόησε από τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ και φρικτότατές σου ΥΒΡΕΙΣ!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ μου εν Χριστώ, συναποτειχισθέντα αδελφέ Παναγιώτη,

      Λυπάμαι πάρα πολύ που οι εσείς οι εμπαθείς και σκοτεινιασμένοι αρνητές της αγιότητος του Αγίου Παϊσίου δεν έχετε την καθαρότητα του νου και ταπείνωση ψυχής (ως συναίσθηση αναξιότητος) να ξεχωρίζετε με διάκριση τα χαρίσματα του Παναγίου Πνεύματος από τα πταίσματα, τα θαύματα από τα τραύματα που προκάλεσαν τα ζηλωτικά σχίσματα στη ψυχή του οσίου γέροντα.

      "Λυπάμαι πάρα πολύ ειδικά για σένα, Παναγιώτη μου, που 3 φορές στο σχόλιό σου συνευδοκείς με τη "σαπρότητα" ΑΓΙΩΝ του Θεού!!!

      Οικτίρω την τυφλότητα και απαξιότητά σου να προσβάλλεις την υγιή ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΝΑ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ καθώς και τη δική μου, κατηγορώντας μας πως "ελαφρά την καρδία να δέχεται ως Αγίους τους Παϊσιο, Πορφύριο και άλλους ΧΩΡΙΣ να έχουνε δείξει εμφανή σημάδια αγιότητας..."

      Εεε ΟΧΙ και "ελαφρά τη καρδία:" Μήπως ΕΣΕΙΣ ελαφρώ τω νοί ΥΒΡΙΖΕΤΕ ΑΓΙΟΥΣ του Θεού! Έχετε μερικοί σαλέψει τελείως;;; Ή σας βάρεσε η Αποτείχιση την χονδρή φλέβα έπαρσης και τη ρίζα υπερηφανείας να τολμάτε να κατηγοράτε ΜΕΓΙΣΤΟΥΣ χαρισματούχους και Αγίους του Θεού πως "δεν έχουν δείξει εμφανή σημάδια αγιότητος;"

      ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΑΤΕ; Αξιωθήκατε Θεϊκών αποκαλύψεων και ουρανίων οπτασιών; Έχετε διαβάσει τα ΠΛΟΥΣΙΑ, γεμάτα ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ και ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Βιβλία τους; Έχετε εξετάσει λεπτομερώς, υπευθύνως τη ζωή τους και έχετε ακτινογραφήσει τη διδασκαλία τους και την ψυχή τους; Δε ντρέπεστε λιγάκι;

      ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ και βλασφημάτε το Πανάγιον Πνεύμα εν ονόματι της δοξολόγας αποτειχίσεώς σας και ξεχύνετε το δηλητήριό σας σε ΚΡΑΤΙΣΤΑ ΣΚΕΥΗ ΕΚΛΟΓΗΣ που εξυψώθηκαν σε επουράνια ύψη αγιότητος, θαυματουργίας και θεώσεως;

      Σας πληροφορώ πως αξιώθηκα Ο ΑΝΑΞΙΟΣ πολλά ΦΟΒΕΡΆ, ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΆ ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΆ ΘΕΙΚΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ αυτών των «φρικτών καν του αναφέρειν» ονομάτων, ιδίως του Αγίου Γέροντος Πορφυρίου, ακόμη και ΜΕΤΑ την Αποτείχισή μου, και τολμώ μετά παρρησίας και ευσυνειδησίας να πω:

      "ΚΑΛΥΤΕΡΑ να μην Αποτειχιζόμουν ΠΟΤΕ παρά να αμφισβητώ την Πασιφανή και Πανθομολογουμένη ΑΓΙΟΤΗΤΑ αυτών των Αγίων Γερόντων, ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ....

      ΟΧΙ, να τολμά το απόβρασμα της κολάσεως ο Κωνσταντίνος Γ. να τους αποκαλεί "σαπρόφυτα"… Τέτοια ΣΑΠΙΛΑ να μας ΛΕΙΠΕΙ!

      Διαγραφή
    4. Αγαπητε μου Νικο Πανταζη.
      Λυπουμαι για τις αντιδρασεις σου κατα των σχολιαστων που απο μια αλλη οπτικη γωνια βλεπουν τον π. Παισιο ΕΝΟΧΟ μιας κακιστης τακτικης.
      Κακο δεν ειναι αδελφε να κρινουμε ακομα και Αγιους, την τακτικη τους αν ειναι ορθοδοξη, ή τα κειμενα τους αν ειναι ορθοδοξα.
      Πιστευω οτι θα συμφωνεις.
      Ο Μεγας Φωτιος γραφει οτι Επιλειψει με ο χρονος διηγουμενον να αναφερω τον μεγαλο αριθμο των Αγιων Πατερων που επεσαν εξω σε λαθη οπως ο Διονυσιος Αλεξανδρειας και αλλοι πολλοι.
      Γιατι λοιπον σας πιανει ΑΜΟΚ οταν αμφισβητουμε την ορθοτητα των τοποθετησεων του πατρος Παισιου εναντι της Σημερινης Αιρεσεως Παναιρεσεως;
      Οι Σιγονταροοικουμενιστες αυτα δεν ισχυριζονται;
      Οτι ο π. Παισιος επειδη ειχε το προορατικο θα εβλεπε;
      Ομως αφου δεν ειδε ποια ειναι η ορθη οδος αρα ειχε δικηο και οφειλουμε την ιδια τακτικη την ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ τακτικη του ιδιου να ακολουθησουμε και εμεις.
      Ειναι ΛΑΘΟΣ, ειστε ΛΑΘΟΣ.
      Δεν υβριζουμε τον αγιο Πατερα Παισιο οταν ελεγχουμε καποιες στασεις του που δεν συμφωνουν ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ Με τα Πατερικα προτυπα στα οποια ο ιδιος μας παραπεμπει ακομα και για την στασι του εαυτου του.
      Αυτα απαντησα στην βραχυκυκλωμενη Χρυσοϋφαντη που βαδιζει μαζι με την Σιγονταροοικουμενιστικη παρεα της δρομους ξενους προς την Εκκλησιαστικη μας Ιστορια και τις Πατερικες επιλογες και τα Φοβερα Πατερικα κειμενα.
      Εισαι σε λαθος δρομο Νικο και οφειλεις να το αναγνωρισης και να ανακαλεσης οσα κακολογα προσαπτεις στους αλλους.
      Απο μια αλλη Οπτικη γωνια αυτη ειναι η αληθεια.

      Διαγραφή
    5. Δίκαιο έχει ο Νίκος Πανταζής.
      Εσύ Οδυσσέα Εισαι σε λαθος δρομο Νικο και οφειλεις να το αναγνωρισης και να ανακαλεσης οσα γράφεις.

      Διαγραφή
    6. Και κατι ακομα Νικο.

      Δεν αποδιδει ο συγγραφεας του αρθρου στον Αγιο πατερα Παισιο τον ορο σαπροφυτα αλλα τους διαφορους Βαρθολομαιους με τις ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΟΥΣ που κανουν οσα κανουν με διαφορε;ς σκοπιμοτητες.
      Υπερβαινουν σε ΠΟΝΗΡΙΑ και αυτον τον Διαβολο.

      Διαγραφή
    7. Μπορεις να μας γραψεις τις θεσεις σου Ανωνυμε και νομιζεις με μια μονοκονδυλια οτι εχεις γνωμη και ζυγολογιο δικαιοσυνης;
      Αντε να δουμε τι θα μας πεις.
      Μαλλον τιποτα, δουλε πονηρε.

      Διαγραφή
    8. Αδελφέ μου Νικόλαε, θα είμαι σύντομος στην απάντηση μου. Αρχικά, δεν αμφισβητώ την αγιότητα των σύγχρονων γερόντων αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος για αυτήν. Δεύτερον, τόσο στο σχόλιο που έκανα όσο και σε ολόκληρο άρθρο που έγραψα προσπαθώ να δικαιολογήσω τα σφάλματα των σύγχρονων γερόντων όσον αφορά το θέμα της αποτειχίσεως. Τρίτον, δεν αμφιβάλλω ότι μιλάμε για σύγχρονες μορφές που ακόμα και άγιοι να μην είναι, είναι όμως άνθρωποι για τους οποίους πρέπει να αναφερόμαστε με ευλάβεια (όπως κάνουμε και για τον Ιωσήφ τον Βρυέννιο). Τέταρτον, δεν είστε ο μοναδικός που έχει δεχτεί θαύματα από τους σύγχρονους γέροντες, τα θαύματα όμως δεν είναι επιβεβαιωτικά της αγιότητας καθώς αυτά πολλές φορές προέρχονται από την πίστη αυτού που ζητάει το θαύμα και όχι από την αγιότητα του προσώπου από το οποίο ζητάμε το θαύμα. Πέμπτον, ελπίζω ούτε εσείς να ξεχνάτε ότι κυρίως ο λόγος που οι σύγχρονοι γέροντες είναι τόσο γνωστοί είναι λόγο των πολλών βιβλίων και Cd's που έχουνε γραφτεί για αυτούς και της πολύς διαφήμισης που γίνεται γύρω από τα ονόματά τους, επίσης είναι γνωστό ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ορισμένες φορές υπάρχει και μια δόση υπερβολής, χαρακτηριστικό είναι το θαύμα μετά θάνατον του γέροντα Παϊσίου το οποίο τελικά αποδείχτηκε μούφα την οποία δημιούργησαν άθεοι για να κοροϊδέψουν τους χριστιανούς ως ευκολόπιστους, θαύμα το οποίο και εγώ είχα πιστέψει και είχα κοινοποιήσει στο fb. Έκτον, πολλοί σύγχρονοι γέροντες έχουν κάνει τραγικά λάθη τα οποία θα έπρεπε και εσείς και άλλοι να λάβετε υπόψη σας πριν μιλήσετε για αγιότητα τους πχ.
      Ο π Ιωήλ Γιαννακόπουλος ο οποίος είχε υποστηρίξει τον Αθηναγόρα και τους διαλόγους μετά μάλιστα από την άρση των Αναθεμάτων.
      Ο π Γαβριήλ Διονυσιάτης ο οποίος υποστήριζε την βλάσφημη Μαγδαληνή η οποία αμφισβητούσε την Αγιότητα του Αγίου Νεκταρίου και τον κατασυκοφαντούσε ως πλανεμένο και Οικουμενιστή.
      Ο Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός ο οποίος έχει στρατιά οπαδών όπως και οι υπόλοιποι σύγχρονοι γέροντες, όμως είναι γνωστές οι κακοδοξίες του τις οποίες έχει κάνει γνωστές ο Τελεβάντος.
      Ο π Θεόκλητος Διονυσιάτης ο οποίος προς το τέλος της ζωής του υιοθέτησε μια φιλοπατριαρχική πολιτική.
      Έβδομον το περί μη αποτειχίσεως εξαιτίας των παλαιοημερολογιτών επιχείρημα το έχω και εγώ χρησιμοποιήσει αλλά θεωρώ ότι χρησιμοποιείτε παραπάνω από όσο πρέπει. Δεν γίνεται δηλαδή για όλες τις αποτειχίσεις που δεν έγιναν να ευθύνονται οι παλαιοημερολογήτες.΄
      Όγδοον πολύ από τους σύγχρονους Άγιους γέροντες ήτανε αποτειχισμένοι όπως έγινε γνωστό στην ημερίδα του Πειραιώς περί αποτειχίσεως τόσο ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής όσο και οι π Εφραίμ Κατουνακιώτης, π Χαράλαμπος μας γνωστοποίησε ό π Ευθύμιος και ένας άλλος αδελφός ότι ήτανε αποτειχισμένοι, συνεπώς σε ορισμένους από τους σύγχρονους γέροντες μπορεί να μην αγίασαν σε κοινωνία με τον Οικουμενισμό απλά να μας παραπληροφορούν σχετικά με αυτό οι διάφοροι. Ένατο, οι διάφορες αρετές των σύγχρονων γερόντων δεν είναι απόδειξη αγιοσύνης. Δέκα, αγίους έχει και ο χώρος του παλαιού ημερολογίου οι οποίοι μάλιστα πληρούν τα κριτήρια αγιότητας περισσότερο από όσο οι γέροντες του νέου, καθώς ήταν και αποτειχισμένοι, δεν σας βλέπω όμως με την ίδια μανία να μάχεστε υπέρ της αγιότητας αυτόν. Γερόντων μάλιστα που η αγιοτητά τους είναι αποδεκτοί και από μερίδα των νεοημερολογιτών.

      Δεν θέλω να αμφισβητήσω την αγιότητα των σύγχρονων γερόντων αλλά υπάρχουν πολλά στοιχεία που με κάνουνε να αμφιβάλλω για αυτήν. Όπως έγραψα και στο πρώτο μου σχόλιο ας κρατήσουμε ότι σωστό βρήκαμε στους γέροντες και ας αφήσουμε ότι λάθος είχανε.

      Ελπίζω να μη σε λύπησα με αυτά που σου έγραψα.

      Διαγραφή
    9. Επίσης, αναφέρω προς τον αδελφό μου Νικόλαο για να του δείξω ότι δέχομαι ότι οι σύγχρονοι γέροντες ήταν ευλαβείς και άνθρωποι τους οποίους πρέπει να σεβόμαστε ασχέτως αν είναι άγιοι η όχι. Έχω εικόνες των σύγχρονων γερόντων στο δωμάτιο μου ενώ έχω και πολλά βιβλία σχετικά με αυτούς στην βιβλιοθήκη μου. Εγώ πάντως μένω στις θέσεις που έχω εκφράσει στο άρθρο που δημοσίευσε ο αδελφός Οδυσσέας σχετικά με τους σύγχρονους γέροντες.

      Διαγραφή
  2. Πες τα Χρυσόστομε...

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι κόλπο των Οικουμενιστών αυτές οι "αγιοκατατάξεις"...!!!
    Μην τρελαθούμε...

    Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που μέσα σε όλο αυτό το "πνευματικό χάος" που επικρατεί, μπορούν όχι μόνο να "διακρίνουν" την πραγματικότητα, αλλά και έχουν και το θάρρος να το εκφράσουν (διότι λογικά θα πέσουν πάνω τους να τους φάνε οι περισσότεροι λόγω του ότι "προσβάλλουν" τους εν λόγω (δήθεν) "αγίους"....!!!!

    Μόνο στην πλάνα "εποχή του αντιχρίστου" οι "άγιοι" θα είχαν πλήρη κοινωνία με την αίρεση και θα την αποδεχόντουσαν...

    Οι "σκοτεινές δυνάμεις" να έχουν υπόψην τους οτι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ δεν μασάνε κουτόχορτο...!!! Μπορεί να έμειναν ΛΙΓΟΙ αλλά έχουν την βοήθεια του Θεού με το μέρος τους...!!!!

    Δεν έχουν σημασία τα νούμερα στην ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ αλλά το να ΜΗΝ Βλασφημείται το όνομα του Θεού....!!!!

    Προσωπολατρείες, ...γεροντολατρείες....πλάνες....κλπ...!!!

    Είναι προφανές αυτό που λέει η ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ --> Τα ΟΜΟΙΑ με τα ΟΜΟΙΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ εύστοχη τοποθέτηση αδελφέ,ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσωπικά, ΔΕΝ θεωρώ άγιο τον Παϊσιο.

    Και άλλοι με τους οποίους συζητώ στενοχωρέθηκαν με την προχειρότητα που η επίσημη εκκλησία σκανδαλίζει το λαό αλλά κυρίως τι θα παραδόσει στο μέλλον στους Ορθοδόξους. Όσο έγκυρος είναι ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ του Σωτηρόπουλου τόσο έγκυρη ενώπιον του Θεού είναι η αγιοποίηση, ή αγιοκατάταξη του Παϊσίου. Μόνο ο Κριτής θα κρίνει ποιος σώζεται, ποιος δεν σώζεται. Ο όχλος, η μάζα, οι άσχετοι πνευματικώς και οι νεοειδωλολάτρες, αλλά και οι γεροντόπληκτοι, δεν είναι το κριτήριο, διότι ο όχλος παρασύρεται, εκείνος είναι που φώναζε "άρον άρον σταύρωσον αυτόν" και στην ερώτηση του Πιλάτου "ποιον να ελευθερώσω, Χριστό ή Βαρραβά" ο όχλος απάντησε : Βαρραβά.


    Ανώνυμος διότι οι Παϊσανοί είναι φανατισμένοι υπέρ του "θεού" τους και άρα επικίνδυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κύριε Οδυσσέα είδε τις σημερινές συκοφαντίες κατά του π. Ευθυμίου του Αμέθυστου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  6. Ο ΕΝ ΚΡΑΙΠΑΛΗ ΚΑΙ ΜΕΘΗ ΔΙΑΒΟΙΩΝ ΠΑΝΑΘΛΙΟΣ ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ της Κιναιδικης Αλβιωνας τολμησε και παλι να ασχοληθη με τον Τρικαμηνα και τους Αποτειχισμενους.
    Μηπως για να τους επαινεση, οπως το καμνει ο Ιερος Κανονας τον οποιο εφαρμοζουν, ενω αυτος ο απιστος και ασεβης και υβριστης των Αγιων ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ των Ιστολογων, δεν μπορει να το κανη;
    Ε, οχι, δα.
    Αυτος το μονο που κανει στη ζωη του ειναι να εγκωμιαζει οχι τους Μεγαλους Αγιους του Θεου, αυτους τους ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ και τους εξυβριζει σαν ΧΑΜΙΝΙ, αλλα καποιους σημερινους γερονταδες και ιδιαιτερα τον πατερα Παϊσιο.
    Μην τολμησουμε και πουμε κατι για τα ...ειδωλα τους, μονο αυτος εχει αυτο το αποκλειστικο δικαιωμα θειω δικαιω.
    Και να τηρουσαν τουλαχιστον οσα ο πατηρ Παισιος γραφει στα βιβλια του;
    Τα ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
    Ειναι θεατρινοι οι ...ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΙ...
    Ιδου που καταντησε ο ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ της Κιναιδικης Αλβιωνας.
    Να επιστρατευη ΨΕΥΔΗ κατα ενος ασκητου που χρησιμοποιησαν καποια κατακαθια της Λαρισας.
    Και δεν ντραπηκε.
    Μα ποιος να ντραπη;
    Αυτος που γραφει ΑΛΗΤΙΚΑ σαν πορνοβοσκος των οδων και των τριοδων;
    Δειτε το κειμενο των κατακαθιων ποου χρησιμοποιησε γιατι δεν εχει να πη τιποτα αλλο κατα του πατρος Ευθυμιου.
    Για να απαντηση στα αφθονα κειμενα του πατρος Ευθυμιου ή των αλλων θεολογων μας, δεν τολμαει αφου δεν εχει κανενα επιχειρημα να προσκομιση, παρα μονο αμπελοφιλοσοφιες της βλακειας και της ανοησιας.
    Μην τον διαβαζετε γιατι και μονο να ανοιγετε το ιστολογιο του σας ερχονται τα βρωμερα του κοπρια καταμουτρα.
    Μακρυα του.
    Δειτε και το θρυλικο κειμενο του Αμιμητου Ψευδους καποιων υποκειμενων που εναν εναν απο αυτους αρχισε ο Θεος να τους ξεπαστρεβει λογω της συκοφαντικης δυσφημησης τους κατα ενος αγιου μοναχου.
    Ας προσεξουν και οσοι τολμουν και γραφουν ΨΕΜΜΑΤΑ κατα του πατρος Ευθυμιου γιατι θα εχουν ενας ενας την ιδια τυχη με καποιους παπαδες της Λαρισας.
    Το ξεραμε το ΨΕΥΔΟΣ δεν μας ειναι αγνωστο που δεν εχει ΙΧΝΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
    Που αξιζει να δημοσιευθη μονο απο το ιστολογιο του ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΥ της Κιναιδικης Αλβιωνας.
    --------------------------------------------------------------------



    Ο εν λόγω ιερομόναχος, ο οποίος θέλει να εμφανίζεται ως ο πτωχός ασκητής, είναι ένας πλούσιος τεχνοκράτης. Ξέρετε ότι κυκλοφορεί με πολυτελή ιδιόκτητα τζιπ και αυτοκίνητα και κάθε μέρα τον συναντάμε στους πεζόδρομους και στα πολυκαταστήματα της πόλεως να ψωνίζη διάφορα οικοδομικά και άλλα είδη υποδομής και μάλιστα της τελευταίας λέξεως της μόδας για τα οποία οι περισσότεροι κοσμικοί άνδρες της ηλικίας του είναι τελείως ανυποψίαστοι και αγνοούν και αυτή την ύπαρξί τους. Ξέρετε ότι κινείται με μια οικονομική άνεσι που σκανδαλίζει… Ο ίδιος μόνιμα μένει σε φιλόξενα ζεστά σπίτια της Κατερίνης, του Βόλου και της Λάρισας, πόλεις στις οποίες τρέχει από την μία στην άλλη σαν νεαρός τυχοδιώκτης. Και βέβαια όποιος θέλει να τον βρει ας πάη στο βιβλιοπωλείο «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» στην πόλι μας, για το οποίο φημολογείται ότι είναι ιδιοκτησία του… Και δυστυχώς αυτές είναι μόνο λίγες απ’ τις αποκαλύψεις τις οποίες μπορούμε να κάνουμε και για τις οποίες μάρτυρες είναι όλοι οι Λαρισαίοι, διότι και με άλλα πολλά παχυλά και περίεργα έχει δυστυχώς κοσμήσει την επί γης πολιτεία του ο αδικημένος “ασκητής”.

    Τελικώς ο αποτειχισμένος( παλαιός καί νέος) είναι ‘’ζώον σκότος έχον’’.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρετε ποιοί τα έγραψαν αυτά;
    Κάποιοι παπάδες της Λάρισας με τις παπαδιές και τα παπαδοπαίδια τους.
    Και ο πατηρ Ευθύμιος ...τους εσωσε γιατί δεν θέλησε ο ίδιος να προχωρήση η υποθεσι αλλοιως θα καταδικάζονταν όλοι γιά συκοφάντες.
    Είναι η κάθε γραμμή και ένα ΨΕΜΜΑ.
    Αυτή είναι η αλήθεια.
    Θα πήγαιναν ολοι τους φυλακή.

    Λαρισαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eπισωρεύει κάρβουνα στο κεφάλι του ο μεθυσμένος από το κρασί της λασπολογίας και συκοφαντίας Αμέθυστος και είναι κρίμα γιατί θα πάθει ότι έπαθαν όλοι οι συκοφάντες και διώκτες του π. Ευθυμίου, πράγμα που αντεύχομαι. Αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι περισσότερο από όλους εμάς που αγαπάμε τον κατατρεγμένο αυτόν γέροντα κι ακολουθούμε την γραμμή του, που είναι και γραμμή των Αγίων Πατέρων, περισσότερο από όλους λέω, τον ευεργετεί και τον ανεβάζει στα μάτια του Θεού ο Αμέθυστος. Με τις άδικες συκοφαντίες του τον κατατάσσει σ' αυτούς που μακαρίζει ο ίδιος ο Θεός κι επαληθεύει για μια φορά ακόμη το «οι θέλοντες ευσεβώς ζειν διωχθήσονται» . Μπράβο μεγάλε ευεργέτα, αλλά κρίμα στην ψυχή σου Αμέθυστε αμπελοφιλόσοφε της γηραιάς Βαβέλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Ο π. Ευθύμιος είναι καί πολύ περισσότερο ήταν στά νιάτα του ένας ικανότατος άνθρωπος Εκτός από αεροπλάνο ήταν πολύ πιο δύσκολο νά οδηγεί ένα τζιποτράκτερο στον κακοτράχαλο χωματόδρομο από την άσφαλτο μέχρι τον αγιο Σπυρίδωνα Εκεί νά δείς περιπέτειες καί μαστοριά μέσα στις κολλώδεις λάσπες Δεν είναι η περίπτωση ενός άκαπνου ανθρώπου μέ απαλά χέρια γραφείου καί δέν του αξίζει μία φτηνή αντιμετώπιση Δεν είναι κακό οτι είναι δημιουργικός άνθρωπος καί όπου βρεθεί μέ την πολυπραγμωσύνη του καί μέ προσωπική εργασια δημιουργεί,επισκευάζει ,συντηρεί Στά Αμπελάκια δέ εξεπλάγην από την τεράστια βιβλιοθήκη του που δείχνει την φιλομάθειά του παρά τά πενιχρά οικονομικά του Η ανιδιοτέλειά του καί η πτωχεία του είναι αδιαμφισβήτητες Έτερον εκάτερον , η αλήθεια νά λέγεται !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναί ο π. Ευθύμιος κυκλοφορεί με κάποιο αυτοκίνητο που του το δώρησαν οι χριστιανοί.
    Μάλιστα πολλες φορές κοιμάται εκεί μέσα και επάνω στον δημόσιο δρόμο, αφού δεν κοιμάται πουθενά αλλού αλλά μόνο μέσα στη σπηλιά του που βρίσκεται μέσα στα Τέμπη.
    Μάλιστα η σπηλιά του, το μέγαρό του, από τα εκρηκτικά που έβαζαν οι εργολάβοι γιά την κατασκευή του δρόμου λόγω πτώσεως των βράχων, χαλασε και πήρε βροχή που καταμούσκεψε όλα τα βιβλί α του τα οποία στέγνωναν οι χριστιανοί στά σπίτια τους.
    Καποιες φορές του εκλεψαν ακόμα και τα λάστιχα του αυτοκινήτου.
    Κάποιες φορές πήγαν ...Απεσταλμένοι των δεσποτάδων, στη σπηλιά του και την εκαναν άνω κάτω γιά να βρούν τα ...εκατομμύρια!!!
    Μένει σε σπηλιά γιατί τον έδιωξαν τα αχρεία δεσποτικά υποκείμενα από τον διεφθαρμένο κόσμο τους και αναχώρησε και μένει σαν τα αγρίμια...
    Εκεί που ζούν οι λύκοι και οι αλεπούδες, οπώς τούπε και ο δασάρχης της περιοχής που του ζήτησε την αδειά του γιά να μένει μέσα στη σπηλιά.
    Ξέρετε κανένα Παίσιο να μένει σε σπηλιά;
    Ολοι τους μένουν σε μοναστήρια και μάλιστα προτιμούν τα γυναικεία για να εχουν περιποιήσεις πολλαπλες απο τις ...νύμφες του Χριστού!!!
    Πάντοτε τον βλέπουμε με ενα ράσο και με τα ιδια παντοτε αμφια.
    Οι Παίσιοι βορρά και νότου εχουν μόνο από ενα αμφιο;
    Μούλεγε κάποιος που ηθελε να του δωσει ενα ράσο και ενα αμφιο δεν του τα εδωσε γιατί αν του τα εδινε θα τα μοίραζε. Και εκεινος τελικά δεν του τα εδωσε.
    Αυτή είναι η ζωή του πατρός Ευθυμίου και η ασταμάτητη γραφίδα του στάζει Πνεύμα Αγιο.
    Αυτόν τον αγιο κληρικό μισεί ο Αμεθυστος και βγάζει όλη την χολή του επάνω του.
    Ψευτοχριστιανέ Αμέθυστε.
    Πού κρύφτηκες και εσύ και η παρέα σου.
    Γιατί, τι φοβάστε θρασύδειλοι;
    Λέγε ΑΝΩΝΥΜΕ Αμέθυστε.
    Ωστε μένεις στην Αγγλία;
    Νομίζαμε ότι μένεις στην Αστόρια μαζί με τον αλλο εκεί τον Τελεβάντο.

    Λαρισαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαρισαίε έπιασες ένα ευαίσθητο σημείο που κανένας μα κανένας δεν το προσέχει. Είναι όμως σημαντικότατο και το ότι δεν του δίνουμε σημασία είναι διότι έχουμε εθιστεί στην παραποίηση του Χριστιανισμού.

    Έγραψες: ""Ολοι τους μένουν σε μοναστήρια και μάλιστα προτιμούν τα γυναικεία..."

    Στο επόμενο άρθρο ο Οδυσσέας υπενθυμίζει "τιμή αγίου μίμησις αγίου".
    Ο άγιος Ιωάννης ο χρυσόστομος έκανε αγώνα κατά των συνεισάκτων γυναικών, να μη συνοικούν σε μοναστήρια ή οικίες μοναχοί ή κληρικοί με μοναχές ακόμα κι αν οι σχέσεις μοναχών με μοναχές ήταν αγνές. Ο λόγος; Να μη σκανδαλίζεται ο κόσμος. Το Χριστό και τους Αποστόλους τους ακολουθούσαν μόνο ηλικιωμένες γυναίκες για να τους μαγειρεύουν και να τους πλένουν τα ρούχα, και να τους παρέχουν και χρήματα, οι μητέρες τους (Παναγία, μητέρες μαθητών) και η μεγαλύτερη σε ηλικία απ' όλες, 70 ετών, η Μαρία η Μαγδαληνή. Οι νεότερες, π.χ. η αδελφές του Λαζάρου, δεν ακολουθούσαν τον όμιλο των μαθητών, για¨να μην υπάρχει ο παραμικρός σκανδαλισμός του λαού.

    Και τώρα βλέπουμε τους γέροντες "παρθενοσυλλέκτες" να ζουν εν μέσω γυναικείων μοναστηριών; Αντί οι χριστιανές νέες να κάνουν οικογένειες, να τις συλλέγει ένας "γέροντας" και να τις μαντρώνει δια βίου, συνοικώντας στο ίδιο μοναστήρι. Είναι αυτό Χριστιανισμός; Κι αν είναι, δεν σκέφτονται το σκανδαλισμό του λαού; Και κάποιοι αγιορείτες να παρατάνε την έρημο του Αγίου Όρους και κατά περιόδους να μένουν εν μέσω γυναικών σε γυναικεία μοναστήρια; Δε σκέφτονται το σκανδαλισμό του κόσμου; Αν τιμή αγίου είναι μίμησις αγίου, τότε με τέτοιους "αγίους" όλοι μας άγαμοι λαϊκοι, κληρικοί και μοναχοί να πάμε να ζούμε ανάμεσα σε γυναίκες, αυτό διδάσκουν οι ¨αγιοποιήσαντες" ;;;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτός ο Αμέθυστος, τον κάθε ευσεβή, πατέρα της Εκκλησίας, ή κληρικό ή λαϊκό που πιστεύει στο Ευαγγέλιο και στο Χριστό τον "βαράει αλύπητα". Παραδέχεται όμως εκείνους που αποδέχονται παραδόσεις ανθρώπων και φιλοσοφίες.
    Του είχα γράψει μια φορά σε σχόλιο "σε άλλη θρησκεία πιστεύουμε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώς είναι δυνατόν ο Αμέθυστος να εχει σχέσεις με την Εκκλησια; Αλλά ξέχασα γι αυτόν εκκλησία είναι ....ο Κύριος!!! Δηλάδή σε ποιά αιρεση ανήκει; Στην Αίρεση του ...Κυρίου; Ποιού Κυρίου; του Αδου; Ας μας εξηγησει.
    Αυτός χυδαιολογεί σαν αλήτης του δρόμου. καί κάνει και τον χριστιανό. Αυτός πρέπει να βρίσκεται στους ΠΡΟΣΚΛΑΙΟΝΤΕΣ και μέχρι των εσχάτων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μακάρι ο Αμέθυστος να πιστεύει στον Κύριο. Αλλά από τη συμπεριφορά του, το αντίθετο συνάγεται. Προτάσσει γραώδεις μύθους και ανθρώπινες φιλοσοφίες, μεθέξεις λιβανιών και λειτουργικών ακολουθιών και μισεί, όσους προτάσσουν το αγνό κήρυγμα του Χριστού, του Ευαγγελίου, των Συνόδων, της Εκκλησίας των πρώτων αιώνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο στον κ.Γεωργίτση!Ο Άγιος Ιουστίνος όμως αποτειχίστικε!!Ο Νικόλας Πανταζής θα πάρη απάντηση από τον θαυμαστό κ.Κ.Λ.Γ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ιστολόγος συνφωνεί με τον αρθρογράφο;Ο κ.. Μάννης λέει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου