Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Επαναλαμβανουμε στον επισκοπο π. Ιερεμια: Θελουμε να δουμε να ελεγχετε και να παψετε να κοινωνειτε με τον παπα της Ανατολης, τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο. Τους Παμπαλαιους Λατινους Αιρετικους, τους γνωριζουμε απο αρχαιοτατων χρονων.

ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ


ΣΤΟΝ  ΛΑΤΙΝΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ.






IEΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
               ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ
  Ἀριθμ. Πρωτ. 1000
Ἐντιμότατε κ. Νικόλαε,
Καθολικέ Ἀρχιεπίσκοπε Νάξου, Τήνου, Ἄνδρου καί Μυκόνου
Χαίρετε καί ὑγιαίνετε!
1. Ἔλαβα χθές τήν σύντομη ἐπιστολή Σας, στήν ὁποία φαίνεσθε δυσαρεστημένος διότι ὀνομάζω Σᾶς καί τούς ὁμοφρόνους Σας «Παπικούς» καί ὄχι «Καθολικούς» καί γι᾽ αὐτό γράφετε ὅτι διακόπτετε τόν μεταξύ μας διάλογο. Στήν παροῦσα μου πρός Σᾶς ἐπιστολή, τήν τελευταία κατά τήν προτίμησή Σας, θά ἤθελα νά ἐξηγηθῶ καί νά ἀπολογηθῶ γι᾽ αὐτό γιά τό ὁποῖο δυσαρεστηθήκατε· τό διατί δηλαδή δέν προσφωνῶ Σᾶς καί τούς ὁμοφρόνους Σας «Καθολικούς», ὅπως θέλετε.


Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ναί, ὅπως δέν δέχομαι ὅτι ἀποτελεῖτε Ἐκκλησία, ἔτσι δέν δέχομαι ὅτι πρέπει νά λέγεσθε «Καθολικοί». Ὅμως στήν πρώτη μου ἐπιστολή πρός Σᾶς χρησιμοποιοῦσα τήν προσφώνηση «Καθολικός» καί «Καθολικοί» γιά τούς ὁμοφρόνους Σας, γιατί χρησιμοποιεῖται γενικά ἡ ἔκφραση αὐτή περί τῶν Παπικῶν, κακῶς ὅμως καί ἀθεολογήτως! Ἀλλά προχθές τήν ἑσπέρα, ὅταν ἔγραφα τήν δευτέρα μου ἐπιστολή πρός Σᾶς, ἡ ὁποία ἤδη ἔχει ἀναρτηθεῖ καί στό διαδίκτυο, δέχτηκα ἕνα τηλεφώνημα ἀπό ἕνα πολυσέβαστό μου Ἀρχιερέα, καλό θεολόγο. Αὐτός με συνεχάρη γιά τήν ἐπιστολή μου πρός Σᾶς, «ἀλλά κάνεις ἕνα λάθος», μοῦ εἶπε. Τό λάθος, Ἐντιμότατε κ. Νικόλαε, τό ὁποῖο μοῦ ἐπισήμανε ὁ καλός αὐτός θεολόγος Ἀρχιερεύς, εἶναι ὅτι στήν ἐπιστολή μου πρός Σᾶς ὀνομάζω τούς Παπικούς «Καθολικούς», ἐνῶ «ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε Καθολικοί καί ὄχι αὐτοί», μοῦ εἶπε ὁ Ἀρχιερεύς. Εὐχαρίστησα τόν Σεβασμιώτατο γιά τήν παρατήρησή του καί ἀμέσως στήν δεύτερή μου πρός Σᾶς ἐπιστολή, πού ἔγραφα καί σχεδόν τελείωνα, ἄρχισα μέ χαρά νά διορθώνω τίς προσφωνήσεις «Καθολικός» καί «Καθολικοί». Εἶπα «μέ χαρά», διότι μέ ἐξέφραζε ἀπόλυτα ἡ παρατήρηση τοῦ Σεβασμιωτάτου. Θέλω δέ νά προσθέσω ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος αὐτός δέν εἶναι ἐκ τῶν φημιζομένων ἀντιπαπικῶν Ἀρχιερέων καί οὔτε ἔχει ἐκφρασθεῖ ποτέ ἐπίσημα κατά τῶν Παπικῶν. Ἀπό τήν ἀναφορά αὐτή, Ἐντιμότατε κ. Νικόλαε, ἄς ἐννοήσετε ὅτι δέν πρόκειται γιά «μειονότητα» ἀντιπαπικῶν Ἀρχιερέων, ὡς γράφετε, ὅπως καί δέν πρόκειται γιά «μειονότητα» Ἱερέων καί λαϊκῶν, οἱ ὁποῖοι χαρακτηρίζουν ὡς αἱρετικούς τούς Παπικούς. Εἶναι πλῆθος κλήρου καί λαοῦ, εἶναι κύμα θαλάσσης παφλάζον, εἶναι «κέρας χριστιανῶν ὀρθοδόξων»!
2. Στήν παροῦσα μου αὐτή ἐπιστολή θέλω, ἀπολογούμενος, νά Σᾶς ἀποδείξω γιατί δέν θέλουμε ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι νά Σᾶς προσφωνοῦμε «Καθολικούς» καί θά ὑποστηρίξω, ἀντίθετα, ὅτι Καθολικοί εἴμαστε ἡμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι, γι᾽ αὐτό καί τήν Ἐκκλησία μας τήν ὀνομάζουμε «Καθολικήν Ἐκκλησίαν» («Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν», ὁμολογοῦμε μέ τό «Πιστεύω» μας). «Καθολικός», Ἐντιμότατε, λέγεται ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος δέχεται ΟΛΗ, ΚΑΘ-ΟΛΗ τήν πίστη τῆς Ἐκκλησίας. Ὅποιος δέν τήν δέχεται ὅλη, ἀλλά, τονίζει καί ὑπερτονίζει μιά ἀλήθεια τῆς πίστης σέ βάρος τῆς ἄλλης ἀλήθειας, δηλαδή ὅποιος καί ὅποιοι δέν δέχονται τήν ΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑ τῆς πίστεως, ἀλλά ἐκλέγουν μέρη μόνον ἀπό αὐτήν, αὐτοί λέγονται «αἱρετικοί». Καλοῦνται ἔτσι ἀπό τό ρῆμα «αἱρέομαι-αἱροῦμαι», τό ὁποῖο σημαίνει «ἐκλέγω», «προτιμῶ». Ὅσοι λοιπόν δέν δέχονται τήν «ἑνότητα τῆς πίστεως», ἀλλά ἐκλέγουν («αἱροῦνται») τμήματα μόνο ἀπό αὐτήν, αὐτοί λέγονται «αἱρετικοί». Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι, κ. Νικόλαε, πιστεύουμε ὅλη τήν διδασκαλία, τήν ὁποία παρέδωσε ὁ Χριστός στούς Ἀποστόλους καί οἱ Ἀπόστολοι στούς διαδόχους τους, χωρίς νά τήν παραλλάξουμε οὔτε στό παραμικρό, γι᾽ αὐτό καί εἴμαστε Καθολικοί.



Σεῖς οἱ Παπικοί μπορεῖτε νά καυχηθεῖτε τήν καύχηση τῶν Ὀρθοδόξων ὅτι δέν παραλλάξατε τήν διδασκαλία τῶν ἁγίων Πατέρων τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων; Δέν τό μπορείτε! Γιά νά μήν ἐπεκταθῶ στίς πολλές παραποιήσεις καί διαφοροποιήσεις πού κάνατε, ἀναφέρομαι σέ ἕνα μόνο: Τί σᾶς λέει τό Filioque; Μέ τό Filioque σας δώσατε ἄλλη Ἁγία Τριάδα, ἄλλο τριαδικό δόγμα, διαφορετικό ἀπό αὐτό πού διετύπωσαν οἱ Πατέρες τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Πραγματικά, ἡ διδασκαλία τῶν Παπικῶν περί τοῦ Filioque ἀποτελεῖ ὀδυνηρή κατάλυση τοῦ δόγματος τῆς Ἐκκλησίας περί τῆς Ἁγίας Τριάδος. Γι᾽ αὐτόν τόν λόγο, καί μόνο γιά τό Filioque, οἱ Παπικοί εἶστε μεγάλοι αἱρετικοί, ὅπως οἱ παλαιοί Πνευματομάχοι, καί θά Σᾶς τό ἐξηγήσω γιατί: Κατά τήν θεολογία τοῦ Τριαδικοῦ δόγματος δύο εἶναι τά βασικά καί τά κύρια· α) Ἡ ἑνότητα τῆς θείας Οὐσίας καί β) τά τρία θεῖα Πρόσωπα (ἡ τριαδικότητα τῶν Προσώπων ἤ Ὑποστάσεων). Αὐτοῦ τοῦ δευτέρου, τῆς τριαδικότητας δηλαδή τῶν τριῶν Προσώπων, τό κύριο περιεχόμενο εἶναι ὁ τρόπος τῆς ὑπάρξεως τῶν θείων Προσώπων («ὑποστατικά τῶν Προσώπων ἰδιώματα»). Οἱ Πνευματομάχοι παλαιά ἔπληξαν τό πρῶτο σκέλος τοῦ Τριαδικοῦ δόγματος, δηλαδή τήν θεία Οὐσία. Γι᾽ αὐτό καί καταδικάστηκαν ὡς αἱρετικοί ἀπό τήν Β´ Οἰκουμενική Σύνοδο. Σεῖς οἱ Παπικοί, μέ τό Filioque, πλήξατε τό δεύτερο σκέλος τοῦ Τριαδικοῦ δόγματος, τόν τρόπο τῆς ἀϊδίου ὑπάρξεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, γιατί εἴπατε καί λέτε ἀμετανόητα μέχρι τώρα ὅτι τό Ἅγιο Πνεῦμα ἐκπορεύεται καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ (Filioque). Σᾶς ἐρωτῶ λοιπόν: Κατά ποιά λογική οἱ παλαιοί Πνευματομάχοι, οἱ ὁποῖοι κακοποίησαν τό πρῶτο σκέλος τοῦ Τριαδικοῦ δόγματος, τήν θεία Οὐσία, εἶναι αἱρετικοί καί ἄξιοι ἀφορισμοῦ, καί σεῖς οἱ Παπικοί, πού κακοποιήσατε τό δεύτερο σκέλος τοῦ Τριαδικοῦ δόγματος, δηλαδή τά ὑποστατικά ἰδιώματα τῶν θείων Προσώπων, μέ ποιά λογική, λέγω, σεῖς δέν εἶστε αἱρετικοί καί δέν εἶστε ἄξιοι ἀφορισμοῦ;



Τό αἱρετικό σας δόγμα Filioque εἶναι καθαρά βλασφημία ἐναντίον τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί θά Σᾶς τό πῶ γιατί, κ. Νικόλαε: Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, θέλοντας νά ὁμιλήσει γιά τήν θεότητα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, λέγει τό ἑξῆς ὡραῖο, ἁπλό, δυνατό, ἀλλά καί τολμηρό ἐπιχείρημα. Εἶναι γνωστό ὅτι θεούμεθα διά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀλλά, λέγει τολμηρά ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος: Ἐάν τό Πνεῦμα δέν εἶναι Θεός, ὅπως ἔλεγαν οἱ Πνευματομάχοι, «ἄς πάει πρῶτα να θεωθεῖ αὐτό καί τότε, ἀφοῦ θεωθεῖ, νά ἔλθει ἔπειτα νά θεώσει καί ἐμένα τόν ἄνθρωπο»! Πολύ λυποῦμαι διότι στόν τόπο πού εὑρίσκομαι τούτη τήν ὥρα δέν ἔχω τήν βιβλιοθήκη μου, διά νά Σᾶς παραθέσω τό πατερικό χωρίο, ἀλλά τό νόημά του εἶναι ἀκριβῶς ὅπως τό ἀπέδωσα κατ᾽ ἔννοιαν. Λοιπόν: Μέ τό Filioque σεῖς οἱ Παπικοί παρουσιάζετε ἀδύναμο τό Ἅγιο Πνεῦμα. Δηλαδή, σάν νά μήν φτάνει ἡ μιά πηγή, ὁ Πατέρας, ἀπό ὅπου ἐκπορεύεται τό Ἅγιο Πνεῦμα, ἀλλά τό παρουσιάζετε τόσο ἀδύναμο, ὥστε νά θέλει καί δεύτερη πηγή γιά νά «σταθεῖ», δηλαδή τόν Υἱό. Ἔτσι λέγετε ὅτι ἐκπορεύεται «καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ» (Filioque). Στίς προσευχές μας, Ἐντιμότατε, παρακαλοῦμε νά μᾶς δυναμώσει τό Ἅγιο Πνεῦμα στόν ἀγώνα μας κατά τῶν ἁμαρτωλῶν παθῶν καί γιά νά ἀντιμετωπίσουμε τά διάφορα δύσκολα περιστατικά τῆς ζωῆς μας. Ἀλλά ἄν κανείς ἐκ τῶν Παπικῶν διάβασε καί κατανόησε καλά τό χωρίο τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, πού ἀνέφερα παραπάνω, θά πρέπει νά πεῖ κι αὐτός σάν τόν Ἅγιο: Ἄς πάει πρῶτα τό Ἅγιο Πνεῦμα νά δυναμωθεῖ τό ἴδιο (γιατί θέλει δυό πηγές γιά τήν ὕπαρξή Του) καί τότε ἄς ἔλθει νά δυναμώσει καί ἐμένα τόν ἀδύνατο ἄνθρωπο!... Λοιπόν, κ. Νικόλαε, σέ τί διαφέρετε οἱ Φραγκολατῖνοι Παπικοί μέ τό Filioque σας ἀπό τούς καθαρά Πνευματομάχους τοῦ 4ου αἰ., πού ἡ Ἐκκλησία ἀπέκοψε ἀπό τό σῶμα Της ὡς αἱρετικούς; Ἐκεῖνοι ἔπληξαν τό πρῶτο σκέλος τοῦ Τριαδικοῦ δόγματος καί ἐσεῖς πλήττετε τό δεύτερο. Καί μέ τήν εὐκαιρία τοῦ λόγου (by the way, πού λέγουν οἱ Ἄγγλοι) νά Σᾶς πῶ ὅτι Σεῖς οἱ Παπικοί εἶστε ἀντιφατικοί. Γιατί, ἀπό τήν μιά μεριά ἔχετε διαρχία στήν Ἁγία Τριάδα (ἀφοῦ πιστεύετε καί ὁμολογεῖτε ὅτι τό Ἅγιο Πνεῦμα ἐκπορεύεται ἀπό δύο ἀρχές, τόν Πατέρα καί τόν Υἱό), ἀπό δέ τήν ἄλλη μεριά ἔχετε τήν μοναρχία τοῦ Πάπα, τόν ὁποῖο κηρύξατε εἰς ἀλάθητον. Πώ, πώ! Ἄνθρωπος ἀλάθητος;!... Ὁ τελευταῖος ἐκ τῶν Ἁγίων μας, ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ Πόποβιτς, Καθηγητής Πανεπιστημίου, ὁμιλεῖ γιά τρεῖς πτώσεις: Τήν πρώτη τοῦ Ἑωσφόρου, τήν δεύτερη τοῦ Ἀδάμ καί τήν τρίτη τοῦ Πάπα. Αὐτό τό εἶπε ἅγιος! Ἡμεῖς στά γραπτά καί προφορικά κηρύγματά μας ἐπαναλαμβάνουμε τόν λόγο τοῦ ἁγίου αὐτοῦ Πατρός ὁμιλοῦντες γιά πτώση τοῦ Πάπα, παράλληλη μέ τήν πτώση τοῦ Ἑωσφόρου.



Σᾶς ἀπέδειξα λοιπόν, Ἐντιμότατε, ἀπό ἕνα μόνο παράδειγμα, γιατί ἡμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε Καθολικοί καί δέν ἁρμόζει λοιπόν σέ σᾶς τούς Παπικούς ὁ χαρακτηρισμός αὐτός. Εἴμαστε οἱ Ὀρθόδοξοι Καθολικοί, ἐπαναλαμβάνω, γιατί δεχόμαστε τήν ΟΛΗ διδασκαλία τῶν ἁγίων Πατέρων, χωρίς κἄν νά τήν παραλλάξουμε, νά προσθέσουμε ἤ νά ἀφαιρέσουμε ἀπό αὐτήν. Δέν συμβαίνει ὅμως τό ἴδιο μέ σᾶς. Ἄν συμβαίνει, εὐκαιρία νά τό ἀποδείξετε. Ἀλλά, ἀντί τούτου, Σεῖς διακόπτετε τόν διάλογο.

3. Στήν προηγούμενή μου ἐπιστολή δέν σᾶς ἀπήντησα σέ ὅλα τά σημεῖα τῆς ἰδικῆς Σας πρώτης ἐπιστολῆς σέ ἐμένα. Γι᾽ αὐτό καί ἤθελα πάλι νά Σᾶς γράψω μία ἄλλη ἐκτενῆ ἐπιστολή, ἀναφερόμενος σέ ὅλα τά σημεῖα τῆς ἰδικῆς Σας. Δέν ὑπάρχει ὅμως περιθώριο νά τό πράξω αὐτό, γιατί Σεῖς διακόπτετε τόν διάλογο, ἀφοῦ ἐγώ, ἐρειδόμενος ἐπί τῆς Γραφῆς καί τῶν Πατέρων, τό λέγω καθαρά ὅτι δέν ἔχω καμμία διάθεση νά Σᾶς προσφωνῶ «Καθολικούς», ὅπως τό θέλετε καί τό ἀπαιτεῖτε γιά τήν συνέχιση τοῦ διαλόγου. Δέν μπορῶ ὅμως ἀπό τά ἐσφαλμένα τῆς πρώτης Σας ἐπιστολῆς νά μή θίξω ἕνα τό πολύ σοβαρό ἡμαρτημένο πού γράφετε. Λέγετε ὅτι ἄν ζοῦσε σήμερα ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός καί ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς καί ἄλλοι παλαιοί Πατέρες, δέν θά μιλοῦσαν ὅπως μίλησαν τότε, ἀλλά, «εἶμαι βέβαιος – λέγετε – πώς θά μιλοῦσαν ὅπως μιλοῦν οἱ σημερινοί Ἅγιοι καί Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας». Αὐτός ὁ λόγος Σας, Ἐντιμότατε, εἶναι φρικτός καί κρύβει ἄλλη μεγάλη αἵρεση. Δηλαδή παρουσιάζετε ὡς διαφωνοῦντας μεταξύ τους τούς ἁγίους Πατέρες, ἄλλοι Πατέρες τῆς παλαιᾶς ἐποχῆς καί ἄλλοι τῆς νέας ἐποχῆς καί ὅτι ἄν ζοῦσαν οἱ παλαιοί Πατέρες σήμερα θά διαφοροποιοῦσαν τήν διδασκαλία τους, γιά νά τήν προσαρμόσουν πρός τά σημερινά δεδομένα. Ἀπό αὐτόν τόν λόγο Σας συλλαμβάνουμε καί πιάνουμε ἀπό τό αὐτί τούς λεγομένους «Νεοπατερικούς», γιατί βρήκαμε τήν φύτρα τους! Ἡ φύτρα τους, κατά τόν παρατεθέντα λόγο Σας, εἶστε σεῖς, οἱ Παπικοί. Ὄχι, Ἐντιμότατε, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας δέν δέχεται διαφωνία τῶν ἁγίων Πατέρων. Δέχεται τήν ὁμοφωνία τους. Καί αὐτό τό ἐκφράζουμε συμβολικά στήν ὀρθόδοξη ἁγιογραφία μας, ὅπου οἱ μορφές τῶν Ἁγίων παριστάνονται νά ὁμοιάζουν περίπου ἡ μία μέ τήν ἄλλη. Καί δηλώνεται μέ αὐτό ἡ ἀλήθεια ὅτι ὁ ἕνας Ἅγιος παρέλαβε τήν παράδοση ἀπό τόν προηγούμενο Ἅγιο καί τήν παρέδωσε, ἀκριβῶς τήν ἴδια, στά πνευματικά του τέκνα, γιά νά γίνουν καί αὐτά ἅγια μέ αὐτήν τήν παράδοση. Τό πῶς ὅμως τώρα αὐτή ἡ παλαιά παράδοση, χωρίς νά παραλλαχθεῖ, λύει τά προβλήματα τῆς συγχρόνου ἐποχῆς, χωρίς νά γίνει «νεοπατερική», αὐτό, Ἐντιμότατε, ἀποτελεῖ ἕνα ὡραῖο κεφάλαιο τῆς Πατρολογίας μας, τό ὁποῖο πόσο θά ὠφελοῦνταν οἱ ἀναγνῶστες μας, ἐάν τό διαλεγόμασταν!
4. Μέ τήν προηγούμενη ἐπιστολή Σας δηλώσατε σαφῶς ὅτι διακόπτετε τόν διάλογο, καί τό πρόβλημά Σας εἶναι ὁ τίτλος «Καθολικός». Ἐγώ ὅμως Σᾶς λέγω καί Σᾶς παρακαλῶ νά μοῦ ἀνατρέψετε τά ὅσα Σᾶς ἔγραψα περί τοῦ «Καθολικός» στήν παρούσα μου ἐπιστολή καί, ἄν τό πετύχετε, ἐγώ δέν θά ἐπιμένω φανατικά στίς θέσεις μου, ἀφοῦ θεολογικά καί ἐπιστημονικά μοῦ τίς ἀνατρέψατε καί θά Σᾶς προσφωνῶ βεβαίως στό ἑξῆς ὡς «Καθολικό» καί τούς ὁμόφρονές Σας ὡς «Καθολικούς». Ἀνατρέψτε μου λοιπόν τήν παροῦσα μου ἐπιστολή, ἀποδεικνύοντας τήν ὁμοφωνία σας μέ τίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων ἤ τήν βιβλικότητα καί πατερικότητα τοῦ Filioque, ὡς ἕνα παράδειγμα πού ἀνέφερα παραπάνω, καί ἐγώ ἔπειτα, ἐπαναλαμβάνω, θά σᾶς προσφωνῶ «Καθολικούς», ὡς δεχομένους ἀπαραλλάκτως ὅλη τήν πίστη τῶν Πατέρων. Πάντως, τό γε νῦν ἔχον, τά κείμενα καί ἡ Ἐκκλησιαστική ἱστορία ἀποδεικνύουν ὅτι δέν κρατεῖτε ΟΛΗΝ τήν διδασκαλία τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, γι᾽ αὐτό δέν εἶστε «Καθολικοί». Πῶς νά σᾶς ὀνομάσω; Εἶστε Παπικοί! Ἀποδεῖξτε μου, ἄν μπορεῖτε, ἀπό τά κείμενα τήν καθολικότητά σας, συνεχίζοντας καί μή διακόπτοντας τόν διάλογο!
Ἐν Δημητσάνῃ 10 Δεκεμβρίου 2013

13 σχόλια:

  1. Απαντήστε μου σας παρακαλώ. Ο Σεβ.Γορτυνος γιατί πήρε πίσω την ομολογία πίστεως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάστε τό παρακάτω ρεπορτάζ διά νά πάρετε απάντησι οχι μόνο στό ερώτημά σας 'ανώνυμε, αλλά καί σέ πολλά αλλα ερωτήματα.

    ΒΑΡΘOΛΟΜΑΙΕ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ; ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ(ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ)
    Δημοσιεύθηκε: 10/12/2013 19:27
    Makelaris
    Comments: 2
    vartholomaios



    -Που ανήκεις; Στην Μεγάλη Στοά της Τουρκίας ή της Ελλάδος; Ή και στις δύο μαζί;

    «Ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας δεν έχει την οποιαδήποτε σχέση με την Μασονία», έλεγε σε επίσημη ανακοίνωση της η «Αγία Ιερά Σύνοδος» του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως από το Φανάρι την προηγούμενη εβδομάδα, αμέσως μετά την δημοσιοποίηση της περιβόητης πια «λίστας με τα 450 ονόματα των Ελλήνων Μασόνων» που μόνον εμείς τολμήσαμε να δημοσιεύουμε και δημιούργησε αναταράξεις στην πολιτική, επιχειρηματική και εκκλησιαστική ζωή της επικράτειας. Στη λίστα του ιστορικού Σωτήρη Ασημακόπουλου, αναφερόταν επί λέξει:

    -«Αρχοντώνης Βαρθολομαίος(Δημήτριος) Οικουμενικός Πατριάρχης, από το 1961 ως το 1963 εκπλήρωσε τις στρατιωτικές υποχρεώσεις του ως έφεδρος αξιωματικός στον τουρκικό στρατό».

    masonoi-poli2

    Καλό είναι όμως-όπως πολλές φορές μας έχει διδάξει το ρεπορτάζ-να μην λέγονται «παχιά» λόγια και μεγάλες κουβέντες. Με όλο το σεβασμό που τρέφουμε στο πρόσωπο της Αγιότητας του Πατριαρχικού Θρόνου ο οποίος αποτελεί για μας το λίκνο της Ορθοδοξίας, το Φανάρι «συνελήφθη» ψευδόμενο αφού τα ντοκουμέντα που δημοσιοποιούμε σήμερα, αναμένεται να δημιουργήσουν νέο πάταγο.


    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (Συνέχεια εκ του προηγουμένου)

    Scripta manent, κύριοι του Πατριαρχείου. Σύμφωνα με το επίσημο έντυπο εγχειρίδιο δραστηριοτήτων της «Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος» (το οποίο καταγράφει όλες ανεξαιρέτως τις δραστηριότητες των Ελλήνων Μασόνων και με τις διεθνείς συγγενείς Τεκτονικές Στοές), ο αξιότιμος και αξιοσέβαστος Παγκόσμιος Ιεράρχης της Ορθοδοξίας και έχει σχέσεις με τον Ελληνικό Τεκτονισμό και συναναστρέφεται μαζί τους και διατηρεί «υπόγειες» συναισθηματικές επαφές με την Τουρκική Μασονική Στοά.

    masonoi-poli3

    Ας αρχίσουμε λοιπόν την ιστορία που καλό είναι να την θυμηθεί ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αρχοντώνης Βαρθολομαίος(Δημήτριος)μήπως φρεσκάρει την μνήμη του: Στις 22 Απριλίου του 2000, όπως σημειώνεται στον Πυθαγόρα, ο Ένδοξος Μεγάλος Διδάσκαλος της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος, Σάββας Βαφειάδης, μεταβαίνει εις την Κωνσταντινούπολη για να παραστεί στην Γενική Συνέλευση της Μεγάλης Στοάς της Τουρκίας η οποία διεξάγεται στις 22 Απριλίου. Με την Τεκτονική κουστωδία μεταβαίνει στο Νοσοκομείο αλλά και στο Γηροκομείου του «Βαλουκλή», ευαγή ιδρύματα που λειτουργούν ακόμα και σήμερα και φιλοξενούν ζωντανά ερείπια του κάποτε ακμάζοντος Ελληνικού στοιχείου της Πόλης-τους Ρωμηούς- που λεηλάτησαν, σκότωσαν και εξεδίωξαν από την Βασιλομήτορα, τα οργανωμένα στίφη των «Γκρίζων Λύκων» του Κεμαλικού παρακράτους στα σοβαρά γεγονότα της βίας και του αίματος το Σεπτέμβρη του 1955 αλλά και μεταγενέστερα με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να ζουν στην Πόλη λιγότερο από 2.000 Έλληνες. Θυμάστε κάτι από όλα αυτά Πατριάρχα;

    masonoi-poli4

    Στη συνέχεια η Ελληνική Τεκτονική Αντιπροσωπεία επισκέφτηκε τη Μεγάλη του Γένους Σχολή αλλά και την Παναγία των Βλαχερνών με την δέουσα επισημότητα ενώ το ίδιο βράδυ παρετέθη δείπνο από τον Μέγα Διδάσκαλο της Μεγάλης Στοάς της Τουρκίας, Σαχίρ Ταλάτ Ακεβ, στους Μασόνους των Ελλαδικών Ταγμάτων. Τα προεόρτια των «Διεθνών Σχέσεων»(όπως τα περιγράφει ο «Πυθαγόρας»), αποδεικνύουν περίτρανα ότι η Μεγάλη Στοάς της Ελλάδος-τουλάχιστον μέχρι το 2000 αλλά και αργότερα- εξακολουθούσε να διατηρεί άριστες και σκοτεινές σχέσεις με τους Οθωμανούς Μασόνους. Καλό είναι λοιπόν οι κύριοι του Μεγάρου της Αχαρνών να βγουν δημόσια και να μας πουν εάν στην ατζέντα των επισκέψεων τους στην Κωνσταντινούπολη περιλαμβάνονταν και θέματα εξωτερικής πολιτικής μεταξύ δύο κρατών που πάντα(παρά τις φιλότιμες προσπάθειες περί Ελληνοτουρκικής Φιλίας που ρίχνουν στάχτη στα μάτια)έχουν να μοιράσουν πολλά, τουλάχιστον από την πλευρά της επεκτατικής πολιτικής της γείτονος χώρας.

    masonoi-poli5

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (Συνέχεια εκ του προηγουμένου)

    Το καλύτερο, το πιο εντυπωσιακό αλλά και το πιο συγκλονιστικό το κρατήσαμε ως επίλογο. Το πρωί του Σαββάτου 22 Απριλίου η Τεκτονική Αδερφότητα επεσκέφθη με τις δέουσες τιμές τον Πατριαρχικό Θρόνο στο Φανάρι. «Ο Ένδοξος Μεγάλος Διδάσκαλος και η συνοδεία του έγιναν δεκτοί από τον Παναγιότατο Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο ο οποίος είχε την ευγένεια να τους ακροαστεί επί μισή ώρα». Το ερώτημα είναι τι συζήτησαν με τον Πατριάρχη αλλά το μέγιστο των ερωτημάτων το προβάλλουμε εμείς, 13 χρόνια αργότερα: Τι δουλειά είχες Βαρθολομαίε με τους Μασόνους και τι συζήτησες μαζί τους; Πως θα λυθούν τα ζητήματα της Ελλάδος και της Τουρκίας; Αποφασίζουν δηλαδή οι Μασόνοι πως θα ζήσουμε εμείς στην Ελλάδα, εάν θα έχουμε φίλους τους Τούρκους και ποια θα είναι η πολιτική που θα ασκήσουν τα δύο κράτη συνυπολογιζόμενης και της γεωπολιτικής σημασίας Ελλάδος και Τουρκίας; Ή συζητούσατε με τους Τούρκους Μασόνους εάν το Αιγαίο ανήκει στην Ελλάδα ή στα ψάρια της;

    masonoi-poli6

    Το ντοκουμέντο είναι πραγματικό ράπισμα στα ψεύδη και στις υποκρισίες που εδώ και αιώνες μας πιπίλιζαν οι ντόπιοι Τέκτονες ότι δεν επηρεάζουν και δεν συναγελάζονται με Θρησκευτικούς ηγέτες. Αποτελεί όμως και ηχηρή διάψευση στα λεγόμενα του Βαρθολομαίου ότι ουδέποτε είχε σχέση με Μασονικές Στοές. «Το μεσημέρι ΟΛΟΙ έλαβαν μέρος σε γεύμα που παρέθεσε η Μεγάλη Στοά της Τουρκίας» και ακολούθως μετέβησαν σε πολυτελές ξενοδοχείο όπου έλαβαν μέρος στην ετήσια γενική συνέλευση της Μεγάλης Στοάς της Τουρκίας. Αλήθεια: Ήταν και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος εκεί; Κρίμα Παναγιότατε. Τα γραπτά μένουν και σας διαψεύδουν περίτρανα. Καιρός να κάνετε μία ακόμα υποκριτική διάψευση…

    masonoi-poli7



    Το ρεπορταζ δημοσιεύτηκε στην “Ελεύθερη Ώρα” της Τρίτης

    elora.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Αγιος Γόρτυνος είναι ένας από τους πολλούς Επισκόπους, που κοσμούν την Εκκλησία της Ελλάδος και εμπνέουν εμπιστοσύνη στους πιστούς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. H ιστοσελίδα «ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ» τα έχει παντελώς χαμένα.
    Γέλασα ξανά σήμερα με τις ανακρίβειες που γράφει σε άρθρο με τίτλο:
    ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙ
    ΣΤΟΝ ΛΑΤΙΝΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ..
    Έχουν μαύρα μεσάνυχτα ο Νικόλαος Φώσκολος είναι Αρχιεπίσκοπος των εν Αθήναις Καθολικών.
    Την επιστολή ο Γόρτυνος Ιερεμίας την απευθίνη στον Νικόλαος Πρίντεζη Καθολικό Ἀρχιεπίσκοπος Νάξου, Τήνου, Ἄνδρου καί Μυκόνου.
    Οι εξυπνάκηδες της «Αποτείχισης» τον γράφουν με λάθος επίθετο.
    Ξυπνήστε επί τέλους ώστε να επανακάμψετε στην Εκκλησία του Χριστού να φωτιστείτε κακόμοιροι αποτειχισμένοι.

    http://alitheia-agaph.blogspot.gr/2013/12/h.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψευτοαληθευοντα, ταχεις χαμενα.Που λεμε εμεις αυτα που μας κατηγορεις;Λεγε Παπικε;
    Μα εισαι τοσο μεγαλος βλαξ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γράφετε με κόκκινα γράμματα στην επικεφαλίδα του άρθρου, πάνω από την φωτογραφία του Μητροπολίτου Γόρτυνος, κύριε Οδυσσέα.
      Δεν είναι σωστό να βρίζης τον Αληθεύοντα !

      Διαγραφή
    2. Πέρασαν τόσες μέρες και το χοντρό σας λάθος δεν διορθώθηκε. Ξυπνήστε από την πλάνη σας.

      Διαγραφή
  8. Την επιστολή ο Γόρτυνος Ιερεμίας την απευθίνη στον Νικόλαος Πρίντεζη... Δείτε τα Ελληνικά του ``Αληθεύοντες εν αγάπη``. Σε μια μικρή πρόταση 2 ΛΑΘΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστά το γράφεις περί λαθών μου.
    Τα λάθη τα διόρθωσα.
    Γιατί όμως δεν μπήκες στην ουσία.
    Απλά γιατί σε πονά.
    Είσαι γνήσιος απόγονος των Φαρισαίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περί ουσίας δεν γνωρίζουν να λένε. Μόνο να κράζουν ξέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου