Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Οικουμενιστικό προσκύνημα, INTERCOMMUNIO και ο Μητροπολίτης Πειραιώς

====================================================

Οκουμενιστικό προσκύνημα
ἢ περί Βασούλας Ρύντεν

Το κείμενο δημοσιεύουμε από τ στολόγιο "ΑΚΤΙΝΕΣ"
σχόλιο πο κολουθε εναι σχόλιο νώνυμου ποὺ μᾶς ἐστάλη, μιᾶς καὶ
δν τὸ δημοσίευσαν ο "ΑΚΤΙΝΕΣ", πως εχαν κάθε δικαίωμα νὰ κάνουν)
Φωτογραφίες από παλαιότερη επίσκεψη της Βασούλας στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας

(Σ.σ. "Πατερ. Παράδοσης": Ὁ Πατριάρχης  Θεόδωρος ἀσπάζεται
«ἐν φιλήματι ἁγίῳ» τὴν αἱρετικὴ Βασούλα!!!).
 

ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ, ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ, ΣΕΒ/ΤΕ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΟΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ INTERCOMMUNIO
ΘΑ ΔΙΑΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ.
ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΕΣΕΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (INTERCOMMUNIO).
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΡΩΤΑΜΕ:
ΘΑ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΣΑΣ;

 
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ



Ἐν Πειραιεῖ τῇ 25ῃ Νοεμβρίου 2013
 
 


      Τό περιοδικό τῶν ἐν Ἑλλάδι Ἰησουιτῶν «Ἀνοιχτοί Ὁρίζοντες» (τεῦχος 1083, Αὔγουστος – Οκτωβριος 2013) δημοσίευσε ἄρθρο τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ καί διευθυντή τοῦ ἐν λόγω περιοδικοῦ κ. Θεοδώρου Κοντίδη μέ θέμα: «Ἕνα ἰδιαίτερο προσκύνημα στούς Ἁγίους Τόπους». Διαβάζοντας μέ προσοχή τό ἄρθρο διαπιστώσαμε πράγματι, ὅτι τό «προσκύνημα» αὐτό ἦταν ὄντως «ἰδιαίτερο», διότι διοργανώτρια ἦταν ἡ γνωστή κ. Βασούλα Ρύντεν, ἡ ὁποία, ὅπως ἀναφέρει στό ἄρθρο του ὁ κ. Κοντίδης «εἶναι γνωστή ὡς ὀρθόδοξη πιστή, Ἑλληνίδα τῆς διασπορᾶς ἀπό τήν Ἡλιούπολη τοῦ Καΐρου, ἡ ὁποία σέ προσωπικά ὁράματα ἔχει συνομιλίες μέ τό Θεό Πατέρα, τό Χριστό, ἀλλά καί μέ ἁγίους καί μέ τήν Παναγία. Τά ὁράματα αὐτά ἔχουν δημοσιευτεῖ σέ πολλές γλῶσσες, μεταξύ των ὁποίων καί στά ἑλληνικά καί εἶναι διαθέσιμα καί στό διαδίκτυο» (σέλ.23) καί πώς εἶναι «χαρισματική φυσιογνωμία!» (σέλ. 25).
 
 
 
 
Παρά κάτω (σέλ. 26) ὁ συγγραφέας ἐπανέρχεται στίς «ἰδιωτικές ἀποκαλύψεις» καί στά «ὁράματα» τῆς κ. Βασούλας, τά ὁποῖα ἀξιολογεῖ θετικά: «Ἡ Ἐκκλησία δέν παρουσιάζει τίς ἰδιωτικές ἀποκαλύψεις ὡς ὑποχρεωτικά ἄρθρα πίστεως γιά κάθε πιστό. Μπορεῖ ὅμως νά δεχθῆ τά ἐν λόγω γραπτά (τῆς κ. Βασούλας) ὡς ἀναγνώσματα χρήσιμα καί πνευματικά ὠφέλιμα… Δέν βλέπω λόγο νά ἀντιμετωπίζονται ἐχθρικά τα παρά πάνω».
 
 
 
 
Ἐπειδή σχετικά μέ τήν ὁραματίστρια αὐτή δημιουργήθηκε μεῖζον θέμα, ἀφοῦ τόσον ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ὅσο καί τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ἀναγκάσθηκαν νά ἀσχοληθοῦν μέ τίς «ἀποκαλύψεις» καί τά γραπτά της, θεωροῦμε ἀναγκαῖο νά κάνουμε μιά σύντομη ἀναφορά γύρω ἀπό τό πρόσωπό της, πρός ἐνημέρωση καί προφύλαξη τοῦ πιστοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ.
Κατ’ ἀρχήν ἤδη ἀπό τό 1990 ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος χαρακτήρισε τήν κίνηση τῆς κ. Βασούλας Ρύντεν ἀσυμβίβαστη μέ τήν Ὀρθόδοξη πίστη. Ὁ πρωτ. π. Κυριακός Τσουρός, Γραμματέας τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπί τῶν αἱρέσεων σέ ἄρθρο του μέ τίτλο «Ποιά εἶναι ἡ κ. Βασούλα Ρύντεν» τήν ξεσκεπάζει μέ βάση τά γραπτά της: «Σέ διάλογο μέ τόν Ἰησοῦ: (Βασούλα): Μπορῶ νά σ’ εὐλογήσω καί ἐγώ; (Ἰησοῦς): Μπορεῖς. (Βασούλα): Τότε ἔχε τίς εὐλογίες μου Ἰησοῦ Χριστέ!’ (Τετράδια 116, α 77). Ὁ Ἰησοῦς στήν ἐρώτησή της: ‘Ἡ καρδιά μετρᾶ περισσότερο ἀπό τά ράσα;’, ἀπαντᾶ: Ναί, τό σημαντικό εἶναι ἡ καρδιά’. Ἔτσι, ἡ Βασούλα μπορεῖ νά παίρνει ἀπό τό Χέρι Του τόν Ἄρτο Του’ (αὐτόθι, σέλ. 75 καί 156)…τελικά ὁ Ἰησοῦς τῆς λέει: Ἔλα, ἅς ἀναπαυθοῦμε ὁ ἕνας μέσα στόν ἄλλο’ (αὐτόθι, σ.147). Ἐξ ἄλλου, ὁ Ἰησοῦς τήν διάλεξε νά γίνει ὁ βωμός Του (αὐτόθι, σ. 187). Ὁ Ἰησοῦς ἀποκαλύπτει καί τά ἑξῆς γιά τήν Βασούλα: Ὑπόλοιπό Μου, ἑνώσου μαζί Μου καί ἅς γίνομε ἕνα μαζί, μαζί θ’ ἀποκαταστήσουμε τήν Ἐκκλησία Μου» (Τετρ. 116, σ 224). 
 
 
 
Ἀπό τά παρά πάνω ἀποσπάσματα εὔκολα μπορεῖ νά διακρίνει ὁ ἀναγνώστης, ὅτι τά ὁράματα τῆς «Βασούλας» δέν ἔχουν καμία σχέση μέ  ἐκεῖνα, τά ὁποῖα χαρακτηρίζουν τά ὁράματα τῶν ἁγίων Πατέρων. Οἱ ἅγιοι καί θεοφόροι Πατέρες ἀξιώθηκαν πνευματικῶν ἀποκαλύψεων καί ὁραμάτων, ἀφοῦ προηγουμένως ἔφθασαν σέ ὑψηλά μέτρα πνευματικῆς τελειώσεως. Ἀφοῦ προηγουμένως διά μακροχρονίου καί ἐπιπόνου ἀσκήσεως, διά νηστείας, ἀγρυπνίας, προσευχῆς καί σταυρώσεως τοῦ παλαιοῦ ἀνθρώπου, πέρασαν ἀπό τήν κάθαρση στόν φωτισμό καί ἀπό τόν φωτισμό στήν θέωση. Εἶναι δέ χαρακτηριστικό, ὅτι ἀπό πολλή ταπείνωση δέν κοινοποιοῦσαν στά πνευματικά τους τέκνα τίς ἐμπειρεῖες τους αὐτές παρά μόνον σέ ἔκτακτες περιπτώσεις, ὅταν τό ἐπέβαλλαν εἰδικοί ποιμαντικοί λόγοι. Γιά παράδειγμα ὁ ἀπ. Παῦλος ἀναγκάζεται νά ὁμιλήσει στούς Κορινθίους γιά τίς ἀποκαλύψεις του καί τήν  ἁρπαγή του στό παράδεισο, ἐπειδή αὐτό ἦταν ἀναγκαῖο, προκειμένου νά προφυλάξει τά πνευματικά του τέκνα ἀπό τούς ψευδαποστόλους, ὁμιλῶν μάλιστα σέ τρίτο πρόσωπο: «Οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρό ἐτῶν  δεκατεσσάρων…» (Β΄Κορ.12,2). Μετά δέ τήν κοινοποίηση αὐτῶν ἀπό πολλή ταπείνωση ἐμέμφετο τόν ἑαυτό του: «Γέγονα ἄφρων καυχόμενος, ὑμεῖς μέ ἠναγκάσατε…» (Β΄Κορ.12,11). Ὅλα τα παρά πάνω δέν βλέπουμε νά παρουσιάζει ἡ «Βασούλα» στή ζωή της παρ’ ὅλη τήν ἀπομάκρυνσή της ἀπό τήν προτέρα κοσμική ζωή της. Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Σιναΐτης, ἔχων ὁ ἴδιος ἀπό τήν μακροχρόνια ἀσκήσή του καί τήν πάλη του πρός τούς δαίμονας ἰδίαν πείραν τῶν μεθοδιῶν τοῦ Διαβόλου, ὁ ὁποῖος προκειμένου νά ἀποπλανήσει τόν ἄνθρωπο «μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός» (Β΄Κορ.11,14) ἐφιστᾶ τήν προσοχή τῶν πιστῶν: «Πρόσεχε οὔν ἀκριβῶς Θεοῦ ἐραστά, ἐν γνώσει. Ἐπάν ἐργαζόμενος τό ἔργον, ἴδης φῶς, ἤ πῦρ ἔξωθεν, ἤ σχῆμα δῆθεν Χριστοῦ, ἤ ἀγγέλου, ἤ ἑτέρου τινός, μή παραδέξη αὐτό, ἴνα μή βλάβην ὑποστῆς» (Περί ἡσυχίας καί τῶν δύο τρόπων τῆς προσευχῆς, 10)
Γιά τούς παρά πάνω λόγους καί τό Σεπτό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο στίς 16.3.2011 μέ ἀνακοίνωσή του ἀποδοκίμασε τίς δοξασίες καί τήν κίνησή της ὡς πεπλανημένες: «Ὑπό τό πνεῦμα τοῦτο, καί διά τήν ὀφειλετικήν προστασίαν τοῦ μέν εὐσεβοῦς Ὀρθοδόξου πληρώματος ἐξ ἐπικινδύνων πνευματικῶν συγχύσεων, τῶν δέ μή γνωριζόντων καλῶς τά πράγματα ἐκ τοῦἐλλοχεύοντος κινδύνου τῆς πλάνης, ἀποδοκιμάζονται ὑπό τῆς Μητρός Ἐκκλησίας αἱ ὑπό τῆς Βασιλικῆς Παρασκευῆς Πεντάκη-Ρύντεν, εὐρύτερον γνωστῆς ὡς «Βασούλας», καί τῆς ὑπ’ αὐτῆς ἱδρυθείσης ὀργανώσεως ὑπό τόν τίτλον «Ἀληθινή ἐν Θεῶ ζωή», ἀκρίτως καί ἐπιπολαίως εἰσαγόμεναι διδασκαλίαι περί τῶν δῆθεν ‘ἀπ’ εὐθείας διαλόγων της μετά τοῦ Ἰδρυτοῦ τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τῆς κατακτήσεως ὑπ’ αὐτῆς τέ καί τῶν ὀπαδῶν της τῆς ‘ἀληθινῆς ἐν Θεῶ ζωῆς’, αἱ ὁποῖαι παρεκκλίνουν αὐθαιρέτως τῆς θεοσδότου διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί σκανδαλίζουν τό Ὀρθόδοξον φρόνημα τῶν εὐλαβῶν πιστῶν».
 
 
 
 Τό «προσκύνημα» πραγματοποιήθηκε, σύμφωνα μέ τό περιοδικό, τήν τελευταία ἑβδομάδα τοῦ περασμένου Αὐγούστου μέ μεγάλο ἀριθμό συμμετεχόντων: «Ὑπῆρχαν περίπου 700 προσκυνητές, ἀπό πολλά μέρη τοῦ κόσμου καί ἀπό πολλές χριστιανικές Ἐκκλησίες καί παραδόσεις. Ἀπό τήν πρώτη μέρα πού οἱ κληρικοί παρουσιάσθηκαν βρέθηκα ἀνάμεσά σε 80 περίπου καθολικούς ἱερεῖς, μεταξύ των ὁποίων ἦταν καί πέντε ἐπίσκοποι, πέντε ἤ ἕξι Ὀρθόδοξοι ἱερεῖς, ἀρμενίους ἱερεῖς μέ ἕναν ἐπίσκοπο καί περίπου 10 προτεστάντες λειτουργούς, ἀπό διάφορες παραδόσεις τῆς Μεταρρύθμισης» (σέλ.23). Ἐπρόκειτο ἑπομένως γιά Οἰκουμενιστικό «προσκύνημα» καί αὐτό εἶναι φανερό ὄχι μόνον ἀπό τό γεγονός τῆς συμμετοχῆς «πολλῶν χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καί παραδόσεων», ὑπό τήν αἰγίδα τῆς «Βασούλας»,  ἀλλά καί ἀπό τό ὅλο πρόγραμμα τοῦ «προσκυνήματος»: Κατά τή διάρκεια τῶν ἐπισκέψεων στούς ἱερούς τόπους, τελοῦνταν καθημερινά ἡ Θεία Λειτουργία, «ἔκθεση τοῦ Ἁγιωτάτου Μυστηρίου», ἐξομολογήσεις, κλπ. Ἐπί πλέον, ὅπως σημειώνει ὁ ἀρθρογράφος: «Ὅλοι μου φάνηκαν ἐξοικειωμένοι μέ τίς ἀκολουθίες αὐτές. Τό ὅλο προσκύνημα εἶχε ἔντονη ἑνωτική χροιά, δηλαδή τονιζόταν ὅτι οἱ χριστιανικές Ἐκκλησίες πρέπει νά προσεγγίσουν ἡ μία τήν ἄλλη μέ πνεῦμα ταπεινότητας καί ἀγάπης καί εἶναι θέλημα τοῦ Χριστοῦ οἱ μαθητές του νά εἶναι ἑνωμένοι. Ἰδιαίτερα τονιζόταν ἡ κοινή ἡμερομηνία τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα ὡς συγκεκριμένη ἐνέργεια ὑπέρ τῆς ἑνότητας τῆς Ἐκκλησίας» (σέλ.23-24). Ἰδιαιτέρα ἐντύπωση προξενεῖ τό γεγονός ὅτι: «ὅλοι καλοῦνταν νά δεχθοῦν τήν θεία κοινωνία» (σέλ.24), δηλαδή ἀνεξαρτήτως τῆς χριστιανικῆς ὁμολογίας στήν ὁποία ἀνῆκαν. Ἐπίσης: «Παράλληλα, ἦταν ἀποδεκτό ὅτι λόγω τῆς πίστης μας στό Χριστό, ὅλοι ἀνήκουμε στό μυστικό σῶμα Του, λόγω τῆς ἔμπρακτης ἀγάπης μας πρός Αὐτόν, ἀκόμη καί ἄν προσωπικά σφάλουμε σέ θεολογικά ζητήματα ἤ ἐπειδή κληρονομοῦμε μιά ἐλλιπῆ παράδοση. Ἡ ἄποψή μου εἶναι ὅτι ὑπῆρχε πλουραλισμός ὡς πρός τήν προσέλευση τῶν προσκυνητῶν, ἀλλά ὄχι θεολογική σύγχυση!» (σέλ.24-25). 
 
 
 
Δέν θά συμφωνήσουμε μέ τόν κ. Κοντίδη, ὁ ὁποῖος προφανῶς ἐπηρεασμένος καί διαβρωμένος ἀπό τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, δέν βλέπει καμιά «θεολογική σύγχυση» στήν παρά πάνω ὁμάδα τῶν προσκυνητῶν. Ὅλα ὅσα παραθέτει παρά πάνω σχετικά μέ τήν ὁμάδα αὐτή μαρτυροῦν βαθειά θεολογική καί ἐκκλησιολογική σύγχυση. Ἡ ἐν λόγω ὁμάδα σαφέστατα κινεῖται μέσα σέ μιά οἰκουμενιστική ἰδεολογική ἀτμόσφαιρα καί πρακτική. Εἶναι βαθειά διαποτισμένη ἀπό τά βασικά δόγματα καί αἱρετικές θεωρίες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί μάλιστα ἀπό τήν αἱρετική θεωρία τοῦ δογματικοῦ Μινιμαλισμοῦ. Δέν ὑπάρχουν σ’ αὐτήν σαφεῖς ὀριοθετικές γραμμές, πού διαχωρίζουν τήν πλάνη ἀπό τήν ἀλήθεια, τό φῶς τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπό τό σκότος τῆς αἱρέσεως καί τῆς ἑτεροδοξίας. Ἀντίθετα καλλιεργεῖται ἡ ἀντίληψη ὅτι ὅλοι ἀνήκουν στό μυστικό σῶμα τοῦ Χριστοῦ, ἄσχετα ἀπό τίς δογματικές διαφορές πού ὑπάρχουν μεταξύ τους. Δέν ἔχει σημασία γιά αὐτούς ἄν κάποια ἀπό τίς χριστιανικές ὁμολογίες (καί ἐν προκειμένω ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία) διαφυλάσσει ἀκέραια καί ἀπαραχάρακτα τά δόγματα καί τίς ἀλήθειες τῆς πίστεως, οὔτε ὑπάρχει διάθεση ἐρεύνης πρός διακρίβωση τῆς ἀλήθειας τῶν δογμάτων τῆς πίστεως, ἀφοῦ ἐν ὀνόματι καί μόνον τῆς ἀγάπης «ὅλοι ἀνήκουμε στό μυστικό σῶμα Του … ἀκόμη καί ἄν προσωπικά σφάλουμε σέ θεολογικά ζητήματα ἤ ἐπειδή κληρονομοῦμε μιά ἐλλιπῆ παράδοση». 
 
 
 
Ὡστόσο ἡ παρά πάνω Οἰκουμενιστική θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας ὡς «τόπου» ὅπου περιχωρεῖται, συγκρητιστικῶ τῷ τρόπω, ἡ ἀλήθεια μέ τήν πλάνη, εἶναι πέρα γιά πέρα ξένη πρός τήν Ὀρθόδοξη πίστη καί παράδοση. Δέν εἶναι δυνατόν ἡ Ἐκκλησία, ἡ ὁποία κατά τόν Ἀπόστολο εἶναι «στύλος καί ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας» (Α΄Τιμ.3,15), τό σῶμα τοῦ ζῶντος Χριστοῦ, ὁ Ὁποῖος εἶναι «ἡ Ἀλήθεια», νά ἀνεχθεῖ μέσα στούς κόλπους της τήν πλάνη καί τό ψεῦδος τῆς αἱρέσεως καί τῆς ἑτεροδοξίας, πού εἶναι πνευματικό σκότος καί θάνατος. «Τίς κοινωνία φωτί πρός σκότος;», λέγει πάλιν ὁ Ἀπόστολος (Β΄Κορ.6,14). Πέραν τούτου μιά τέτοια θεώρηση τῆς Ἐκκλησίας οὐσιαστικά ἀνατρέπει ὁλόκληρη τήν πατερική μας Παράδοση, διότι καθιστᾶ ἀνώφελους καί περιττούς τούς ἀγῶνες των γιά τήν διασφάλιση καί διαφύλαξη τῶν δογματικῶν ἀληθειῶν τῆς πίστεως. Ὅπως γνωρίζουμε οἱ ἅγιοι Πατέρες μας ἔδιναν μεγάλη σημασία στήν διασάφιση καί διαφύλαξη τῶν ἀληθειῶν τῆς πίστεως. Χάριν δέ  αὐτῆς τῆς ἀκριβείας, μεγάλους ἀγῶνες ἔκαναν, καί πολλές θλίψεις ὑπέφεραν. Πολλοί ἀπό αὐτούς ἐξορίστηκαν, ἤ καθαιρέθηκαν, ἤ φυλακίστηκαν, ἤ ὑπέμειναν βασανιστήρια, ἤ θυσίασαν καί τήν ἴδια τήν ζωή τους ἀκόμη. Αὐτή ἡ ἐπιμονή τους ὀφείλεται στό γεγονός, ὅτι εἶχαν συνειδητοποιήσει, ὅτι νόθευσις τῆς πίστεως, καί ἡ ἐλαχίστη ἀκόμη, ἀπό κάποια αἱρετική διδασκαλία ὁδηγεῖ στήν ἀπώλεια, σύμφωνα μέ τόν λόγο τοῦἈποστόλου: «Καί ἐν ὑμῖν ἔσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οἵτινες παρεισάξουσιν αἱρέσεις ἀπωλείας» (Β΄Πετρ.2,1), ἤ σύμφωνα μέ τόν λόγο τοῦ Παύλου: «ἀλλά καί ἄν ἠμεῖς ἤ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὅ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ.1,8). Ὅπως παρατηρεῖ εὔστοχα σύγχρονος θεολόγος: «ἡ δογματική ἀκρίβεια ἀποτελεῖ δείκτη καί μαρτυρία εὐσεβοῦς φρονήματος. Τό ὀρθοδόξως θεολογεῖν συνδέεται λειτουργικά μέ τήν ἀγάπη, ἡ ὁποία κατά τόν ἅγιο Φιλόθεο Κόκκινο, ἀποτελεῖ καί τό κριτήριο αὐθεντικότητος τῆς Θεολογίας. Κατά συνέπεια, ὅταν κάποιος σφάλλει στή Θεολογία, δηλαδή στό δόγμα, ὅταν μέ ἄλλα λόγια εἶναι ἑτερόδοξος, δέν μπορεῖ νά ἔχει καί νά βιώνει τήν τέλεια ἀγάπη, πού νοεῖται ὡς ἄκτιστη ἐνέργεια τοῦ Θεοῦ. Μάλιστα κατά τόν ἅγιο Κύριλλο Ἀλεξανδρείας, ‘ἀπόδειξις τῆς ἀγάπης καί τελειώτατος τῆς πίστεως ὅρος, τῶν εὐαγγελικῶν δογμάτων ἡ τήρησις καί τῶν θείων ἐντολῶν ἡ φυλακή’’…Γιά νά πραγματοποιηθεῖ αὐτή ἡἑνότητα ἐν Χριστῷ (δηλαδή μέ τούς ἑτεροδόξους), εἶναι τελείως ἀπαραίτητο τό ἕνα φρόνημα ὅλων ὡς πρός τήν πίστη. Στήν πίστη δέν μπορεῖ νά ὑπάρχει ποικιλία, ἀλλά ἀπόλυτη ταυτότητα. Αὐτό γίνεται κατανοητό καί σαφές ἀπό τίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, οἱ ὁποῖες συνοδεύονται πάντοτε μέ τήν ξεκάθαρη καταδίκη τῆς ἑκάστοτε ἑτεροδοξίας καί τήν σαφῆἔκπτωση ἀπό τήν Ἐκκλησία, ὅσων ἀρνοῦνται νά συμμορφωθοῦν μέ τίς ἁγιοπνευματικές ἀποφάσεις τῶν θεοφόρων Πατέρων, πού τίς συγκροτοῦν».  
 
 
 
 
Πέρα ἀπό τίς παρά πάνω ἐπισημάνσεις οἱ προσκυνητές αὐτοί δείχνουν ὅτι ὄχι ἁπλῶς ἔχουν διαποτιστῆ καί ἀποδεχθῆ τά βασικά δόγματα καί αἱρετικές θεωρίες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλά ἐπί πλέον προσπαθοῦν νά ἐφαρμόσουν τόν Οἰκουμενισμό στήν πράξη. Συμπροσεύχονται, συμμετέχουν στήν παπική Θεία Λειτουργία, προσπαθοῦν νά ἐξοικειωθοῦν στό λατρευτικό τυπικό των ἄλλων χριστιανικῶν ὁμολογιῶν, συμμετέχουν σέ «χαρισματικές τελετές» προτεσταντικοῦ τύπου καί τό σπουδαιότερο: «κοινωνοῦν» ἀπό κοινοῦ «ἀνεξαρτήτως τῆς χριστιανικῆς ὁμολογίας στήν ὁποία ἀνῆκαν». Αὐτό δείχνει ὅτι ἡ ὁμάδα αὐτή ἐφάρμοζε στήν πράξη τήν λεγόμενη intercommunion, τήν μυστηριακή διακοινωνία, προτρέχοντας καί προλαμβάνοντας, τρόπον τινά, τήν ἐπίσημη, οὐνιτικοῦ τύπου βέβαια, μελλοντικῶς σχεδιαζομένη ἕνωση τῶν «Ἐκκλησιῶν».
Δέν μᾶς ξενίζει τό γεγονός ὅτι μιά πλανεμένη ὁραματίστρια ἐμφανίζεται ὡς θερμός συνήγορος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, προωθοῦσα τήν αἵρεση καί πρωτοστατοῦσα σέ Οἰκουμενιστικού τύπου προσκυνήματα. Αὐτό εἶναι φυσικό καί ἑπόμενο, ἀφοῦ ὅπως εἶναι γνωστό τά δαιμόνια γνωρίζουν νά συνεργάζονται μεταξύ τους στόν κοινό σκοπό τους, τήν ἀπώλεια τοῦ ἀνθρώπου. Οὔτε ἐπίσης μᾶς ξενίζει τό γεγονός ὅτι τό Βατικανό ἀπό 2004 καί ἐντεῦθεν τηρεῖ μιά μᾶλλον θετική στάση ἀπέναντι στήν κίνηση τῆς «Βασούλας». Τοῦτο μπορεῖ εὔκολα νά ἐξηγηθῆ, ἄν λάβουμε ὑπ’ ὄψιν μας σχετικό «ὅραμά» της στό ὁποῖο προβάλλεται καί διαφημίζεται τό Πρωτεῖο τοῦ Ποντίφηκος: «Ἡ ‘‘ἕνωση’’ θά γίνη βεβαίως, μέσω ‘‘τοῦ Πέτρου’’, δηλαδή τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης: ‘(Ἰησοῦς): Στό Μήνυμά Μου ζητῶ νά ἑνωθοῦν οἱ Ἐκκλησίες Μου … Διάλεξα τόν Πέτρο νά εἶναι ὁ φύλακάς σας, νά σᾶς φυλάει μέσα στήν Ἀλήθεια ὡς τήν Ἐπιστροφή Μου, ἀλλά οἱ ἄνθρωποι Μέ παρήκουσαν. Διαιρέθηκαν ἀνακηρύσσοντας δικούς τους κανόνες. Ἀληθινά σας λέγω, μήν ἀκοῦτε ἐκείνους πού ἀντιτίθενται στόν Πέτρο, τόν Πέτρο τῶν Ἀμνῶν Μου, πού εἶναι σήμερα ὁἸωάννης Παῦλος Β΄, γιατί εἶναι ὁ ἐκλεκτός Μου καί ὁ ἀγαπημένος τῆς Ψυχῆς μου. Μήν ἀκοῦτε ἐκείνους πού τόν καταδικάζουν, ἔχουν πλανηθεῖ…νά γυρίσετε ὅλοι στόν Πέτρο καί νά γίνετε ἕνα, ὅπως ὁ Πατέρας κι Ἐγώ εἴμαστε Ἕνα» (Τετρ.2940, σ. 45, βλ. Περιοδικό Διάλογος τεῦχος 17).
 
 
 
 Περαίνοντες, διαπιστώνουμε ὅτι ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἔχει πάρει πλέον ἐπικίνδυνες διαστάσεις, καί ὡς ἄλλη σαρωτική θύελλα κατεδαφίζει τά πάντα στό πέρασμά της. Η intercommunion, σέ λαϊκό τουλάχιστον ἐπίπεδο, ἤδη ἐφαρμόζεται. Ἡ Ἐκκλησία ἀναζητεῖ στήν κρίσιμη αὐτή καμπή τῆς ἱστορικῆς της πορείας νέους Γρηγορίους Παλαμάδες καί Μάρκους Εὐγενικούς, Πατερικά ἀναστήματα μέ μαρτυρικό καί θυσιαστικό φρόνημα, οἱ ὁποῖοι θά ἡγηθοῦν καί θά συντονίσουν ἀποτελεσματικά τόν ἀντιαιρετικόν ἀγῶνα πρός καταισχύνη τῆς αἱρέσεως καί δόξαν τῆς ἁγίας μας Ἐκκλησίας.
________________________ 
Τὸ σχόλιο ποὺ ἐστάλη καὶ στὶς "Ἀκτίνες" καὶ δὲν δημοσιεύτηκε:
    Aυτή άγιε Πειραιώς είναι όπως σωστά διαπιστώσατε και καταγγείλατε μία από τις πολλές intercommunio που υφίστανται. Εμείς τί κάνουμε; Θέλω να πω είμαστε στο διά ταύτα, έχετε την τόλμη να προχωρήσετε σ' αυτό  που υποσχεθήκατε να προβείτε όταν συμβεί η intercommunio;
 ______________________
Δείτε και:

-Η Βασούλα Ρύντεν τώρα και στο Πανεπιστήμιο του Α.Π.Θ ;



 

8 σχόλια:

  1. Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Αποτείχιση” σχόλιο του κ. Ιωάννη Καρδάση -ένα ψευδώνυμο που χρησιμοποιούν κατά καιρούς διάφοροι και τον τελευταίο καιρό ο κ. Αθανάσιος Σακαρέλλος:
    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1143.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί κάποιος να μου λύσει μιά απορία;Είναι δυνατόν κάποιοι ανθρωποι που φημίζονται ως αγιοι να αυτοεπαινούνται;΄Η να περιγράφουν διάφορα υπερφυσικά σαν γεγονότα που τους συνέβησαν και έτσι να αυτοδιαφημίζονται ως αγιοι;
    π.χ. ο π. Πορφύριος λέγει: Εγώ εχω κάνει στην ερημο.Εχω αγωνισθει. Εχω κάνει νηστείες, αγρυπνίες, κακουχίες.

    Τα άκουσα και ξενίσθηκα. Παληότερα διάβασα και κάποιους αλλους π. χ. τον Σωφρόνιο να περιγράφει θαύματα που συνέβησαν στον ιδιο.
    Τι είναι αυτό;Αυτοδιαφημιση ότι είναι αγιοι, δεν είναι. Καί ετσι τρέχει πίσω τους τσούρμο ο κόσμος.Ποιός θα μας λύση την απορία;Είναι αγιοι ή τους φτιάχνουν αγίους οι αυτοδιαφημίσεις τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ λύσε μας την απορία ποιος είσαι που τα γράφεις αυτά 5,09 μμ, για να σου λύσουμε και εμείς την δική σου.

      Κώστας

      Διαγραφή
  3. Απορίες και σύγχυση Ανώνυμε 2:03 και Ανώνυμε 5:09!!!
    1. Μα είναι δυνατόν αυτός ο Τελεβάντος να μη μπορεί να θεραπευθεί από την τρέλα να βλέπει σε κάθε ένα που δεν συμφωνεί μαζί του τον "Θανάση"; Και με αυτήν την ανισορροπία να θέλει να γίνεται κριτής των πάντων; Πράγματι είναι ο Πάπας των ιστολογίων.
    2. Οι διάφοροι Αμέθυστοι και Τελεβάντοι, σιγά-σιγά θα ανακηρύξουν ως προστάτη τους εναντίον των αποτειχισμένων τον Άγιο Πορφύριο! Μα τέτοια σύγχυση και τύφλωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aυτό σε ενδιαφέρει;Ποιός είμαι;Οχι τα ερωτήματά μου;Φαίνεται ότι σας εφερα σε αμηχανία και δεν μπορείτε να απαντήσετε και αφήστε τα αλλα.Επιχειρήματα δεν εχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην κόλαση θα πάνε όσοι αναιρούν τις Άγιες και Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγίους της Εκκλησίας μας. Φαίνεται η πλάνη μεθάει τους ανθρώπους και τους κάνει να λένε πράγματα τρελά, αστήρικτα και αλλοπρόσαλλα. Τί κρίμα, λυπάμαι ειλικρινά για το κατάντημά τους να βλέπουν παντού φαντάσματα! Το μίσος τους για την ευλογημένη απομάκρυνση από τους αιρετικούς πάσης φύσεως κυριολεκτικά τους δαιμονίζει και βλέπουν τους άλλους κολασμένους και δεν κοιτούν τον ταλαίπωρο εαυτό τους και το κατάντημά τους να αμφισβητούν τους Αγίους μας και την Παράδοση της Εκκλησίας μας. Κάτι λέει γι' αυτό ο Μ. Αντώνιος, ο καθηγητής της ερήμου, ο πραγματικός καθηγητής της Ερήμου, ας το προσέξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ


    Η Βασούλα Ρύντεν είναι κατ' εικόνα και ομοίωση της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης αιρετικής τηλε-ευαγγελίστριας M. Relfe, η οποία είχε στενές σχέσεις με τον Κύριο και η οποία ήταν το αγαπημένο παιδί πολλών, εν Ελλάδι αντιχριστολόγων:


    Οι "θεολογικές" θέσεις της M. Relfe καταγράφονται στο πρώτο κατά σειράν έκδοσης βιβλίο της: «When your money fails», που κατ έστη και bestseller στις ΗΠΑ, όπου όπως η ίδια αναφέρει, στους πρώτους 5 μήνες της έκδοσής του, πούλησε 600.000 αντίτυπα προς 5 $ το ένα, δηλαδή ένα σύνολο 3.000.000 $ !!!

    Θα αναπτύξουμε τις θέσεις αυτές, γιατί είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε το «πιστεύω» της κυρίας αυτής, που φιγουράρει σε τόσα βιβλία, περιοδικά και έντυπα, μιας και φαίνεται ότι δεν είναι γνωστό στους πιστούς, αλλά και σε τόσους συγγραφείς που την αναφέρουν. Νομίζουμε, ότι εάν γνώριζαν ποιά διαφήμιζαν στα έντυπά τους, δεν θα το έπρατταν, καθότι πρόκειται περί σχιζοειδούς προσωπικότητας, ορισμένοι δε την χαρακτηρίζουν ως σχιζοφρενή. Κατά πρώτον στεκόμαστε στην αφιέρωση της συγγραφέως στο βιβλίο αυτό, όπου βλέπουμε ότι απευθύνεται σε δυο αποδέκτες:

    α/ στον θανόντα σύζυγό της και β/ στον επουράνιο Νυμφίο (!!!) με παράφραση των γραφομένων στο κεφάλαιο 16.8 του Ιεζεκιήλ, όπου σαφώς διακρίνεται η προσπάθεια εμφάνισης «γαμικής σχέσης» της συγγραφέως με τον επουράνιο Νυμφίο σε μια αντιστροφή όμως των ρόλων.

    Αναφέρει ο Ιεζεκιήλ στο χωρίο αυτό, όπου παρουσιάζει την Ιερουσαλήμ ως άπιστη σύζυγο, στην οποίαν απευθύνεται ο Ιησούς: «Διέβην πάλιν πλησίον σου και είδον ότι είχες φθάσει εις την ηλικίαν της αγάπης, ούτω ήπλωσα τα κράσπεδα του μανδύου μου επάνω σου και εκάλυψα την γυμνότητά σου, και υπεσχέθην πίστιν εις σε και συνήψα μαζύ σου συνθήκην. Ούτως έγινες ιδική μου»

    Γράφει η Relfe: «Στον πολυαγαπημένο μου Επουράνιο Νυμφίο, ο οποίος διέβη πλησίον μου και είδε ότι είχα φθάσει στην ηλικία της αγάπης, έτσι άπλωσε τα κράσπεδα του μανδύου του επάνω μου ... και υπεσχέθη πίστιν εις εμέ και συνήψε μαζί μου συνθήκη, έτσι έγινα ιδική Του».

    Είναι χαρακτηριστική η αντιστροφή των ρόλων στο κείμενο αυτό, αλλά είναι και πολύ χαρακτηριστική η τελευταία φράση: «... έτσι έγινα ιδική Του», ενώ το χωρίο του Ιεζεκιήλ αλλιώς οριοθετεί την φράση λέγοντας: «... έτσι έγινες ιδική μου».

    Δεν είναι όμως η μοναδική περίπτωση παρουσίασης της «γαμικής» σχέσης της συγγραφέως με τον Κύριο. Αλλού γράφει χαρακτηριστικά και επιβεβαιώνει την σχέση αυτή:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «Σε σύντομο διάστημα μετά τον θάνατο του συζύγου μου, άρχισα να αποκτώ εμπειρία ως «παντρεμένη με τον Χριστό» σε μια άλλη διάσταση. Δαπανούσα 10 έως 16 ώρες την ημέρα στις Γραφές μελετώντας θέσεις της συστηματικής θεολογίας στα θέματα που διαπραγματευόμουνα. Πήγαινα στο κρεβάτι με τις Γραφές, πολλές φορές διάφορες εκδόσεις να είναι ανοικτές στην «πλευρά του συζύγου μου». Ο επουράνιος Νυμφίος μου, άρχισε να μου εμφυσά νέα ζωή μέσω αυτών των σελίδων».

    Η ομολογία της, ότι έχει ρόλο προφήτη είναι σαφής στα γραφόμενά της: «άφοβα ομολογώ, ότι έρχομαι σε σας στο ρόλο του «Προφήτη» μιας Νέας Διαθήκης» ερμηνεύοντας τον όρο προφητεία ως «εκ των προτέρων δήλωση της σκέψης και του σχεδίου του Θεού».

    Η αποκάλυψη σ’ αυτήν του Αγ. Πνεύματος και η συνομιλία της με τον Θεό βρίσκεται σ’ άλλο σημείο του βιβλίου της, όπου γράφει χαρακτηριστικά: «Μερικές εβδομάδες αργότερα το Άγ. Πνεύμα απεκάλυψε σε μένα την σωστή ερμηνεία της 70ης εβδομάδας του Δανιήλ, δηλ. τα πρώτα 3.5 χρόνια της Μεγάλης Θλίψης και τα τελευταία 3.5 χρόνια σαν τα χρόνια της Οργής του Θεού. Ο Κύριος έχει μαζί του την Εκκλησία μετά την περίοδο της Θλίψης, αλλά πριν από την περίοδο της Οργής του Θεού, οπότε αισθάνθηκα, ότι κάτι δεν ταίριαζε. Η αλήθεια είχε αποκαλυφθεί σε μένα, αλλά την πραγματική αλήθεια κανένας δεν θα ήθελε να ακούσει. Συνέχισα την μελέτη μου και έκλαιγα όλο το πρωινό. Είπα στο Θεό, ότι μπορούσα να ξεχάσω ό,τι γνώριζα, κανείς δεν θα ήθελε να γνωρίζει ό,τι εγώ γνωρίζω, γι’ αυτό μακάρι να μην γνώριζα τίποτε ούτε εγώ η ίδια.

    Ο Κύριος μου υπενθύμισε τις δωδεκάδες φορές που έκλαιγα ενώπιόν Του, παρακαλώντας Τον «να αποκαλύψει τα μυστικά της συντέλειας του αιώνα σε μένα». Τελικά φώναξα προς τον Κύριο «εν τάξει, τώρα ξέρω, αλλά όχι, παρακαλώ μη μου ζητήσεις ποτέ να το κάνω γνωστό»».

    Η υποτιθέμενη συνομιλία της με τον Κύριο συνεχίζεται και την παραθέτει σε άλλο σημείο του βιβλίου της, όπου γράφει: «Συλλογίζομαι στις μελέτες, σε ποιόν άλλον άραγε το Άγιον Πνεύμα είχε αποκαλύψει την αλήθεια..... Όταν σηκώθηκα απ’ το πάτωμα, όπου έκλαιγα, προσευχόμουν και συνομιλούσα με τον Κύριο γι’ αυτό το πράγμα, βημάτισα σαν να είχα συρθεί από ένα μαγνήτη προς τον τοίχο του σπουδαστηρίου μου.....».

    Οι υποτιθέμενες ατέλειωτες συνομιλίες της με τον Ιησού Χριστό συνεχίζονται και σε ένα άλλο σημείο του βιβλίου της, όπου η παρουσία Του και η υπόδειξή Του είναι έντονη και χαρακτηριστική: «..... σε συντομία θα κάνω γνωστό, ότι η Τρίτη Του εμφάνιση που έγινε σε μένα τον τρίτο μήνα της μελέτης μου, αρκετά μετά την ερμηνεία της 70ης εβδομάδας του Δανιήλ που αποκαλύφθηκε σε μένα, ήτανε το πρόσωπο του Ιησού Χριστού, που ήρθε στο τραπέζι της μελέτης μου, πλησίασε στον χάρτη με την 70ή εβδομάδα του Δανιήλ χωρισμένη στην μέση και έβαλε το δάκτυλό του στην γραμμή, που χώριζε την εβδομάδα και είπε: «έχεις μαντέψει σωστά πότε θα επιστρέψω». Τότε εγώ απήντησα: «Αλλά Κύριε, γιατί δεν μου το απεκάλυψες αυτό πριν από εβδομάδες; ξόδεψα εκατοντάδες ώρες για να κάνω αυτή την διαπίστωση». Απήντησε: «Δεν θα έπρεπε να το είχες μάθει ποτέ!». Αυτό είχε αποκαλυφθεί σε μένα από τον Λόγο, γεγονός που το πίστεψα χωρίς δισταγμό, πράγμα που επικυρώθηκε και υπερφυσικά».

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου