Κυριακή 9 Ιουνίου 2013




ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! 

ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ 

ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ


ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ 

ΠΑΤΡ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
        


ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΝΕΠΙΣΗΜΑ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ

ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΥ ΤΩΝ ΣΙΓOΝΤAΡΟ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ,

ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ

ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ




Ο π. Αγγελος Αγγελακοπουλος, πρωην πρωτοκλασατος του αντιαιρετικου γραφειου της μητροπολεως Πειραιως, αφου απεχωρησε απο αυτο (πληροφοριες λενε για λογους διαφωνιας;), ξιφουλκει τον τελευταιο καιρο, γραφοντας διαφορα κειμενα αντιοικουμενιστικου και αντιλατινικου  χαρακτηρα.

Ολα ομως εχουν την ιδια γευσι.

Εχουν τον χαρακτηρα του χαρτοπολεμου.

Εχουν την μορφη της καταγγελιας αλλα μονο στα ιστολογια.





Δεν τα καμνει επισημες αναφορες και επισημες μηνυσεις και καταγγελιες στα συλλογικα οργανα της Εκκλησιας ή στις τοπικες συνοδους εναντιον του δεδηλωμενου Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου ή εναντιον των αλλων δεδηλωμενων Αιρετικων αρχιερεων.

Και ετσι βαδιζει στα ιδια χναρια των υπολοιπων γνωστων Σιγονταροοικουμενιστων συναδελφων του.

Τα δημοσιευματα απλως πληροφορουν και ουδεν προσθετουν και ουδεν νεωτερον επιφερουν, που να αναγκασουν τους  αρχιερεις να  επιληφθουν του προβληματος του παναιρετικου Οικουμενισμου που εκθεμελιωνει την Εκκλησια του Κυριου.

Ακομα και αν τα διαβαζουν κανουν τους ανηξερους, λενε οτι δεν τα διαβασαν.





Απορουμε λοιπον και εξισταμεθα.

Γιατι δεν τολμουν οι Σιγονταροοικουμενιστες να συνταξουν και να εξαποστειλουν, με την υπογραφη τους, μια νεα ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ χωρις την Αιρεσι του Ονοματοκρυπτισμου, αλλα με τα πασιγνωστα συγκεκριμενα ονοματα και να την εξαποστειλουν σε ολες τις Εκκλησιες, και σε ολα τα πατριαρχεια, και στις κατα τοπους εκκλησιες τους; 
Γιατι δεν κανουν αυτα που διδασκουν για τους αγιους; 
Π.χ. μας διδασκουν οτι ο ορθοδοξος παπας Κελεστινος με τον αγιο Κυριλλο (που σημερα εορταζουμε) μερικους μονο μηνες μετα την διατυπωση της κακοδοξιας του Νεστοριου, του εστειλαν γραμμα προειδοποιωντας τον: θα διακοψουμε την κοινωνια μαζι σου, αν εντος δεκα (10) ημερων δεν σταματησεις να διδασκεις την κακοδοξη περι Χριστοτοκου διδασκαλια. 
Ποσα χρονια ο Βαρθολομαιος και ο Ζηζιουλας και ολος ο εσμος των Οικουμενιστων διδασκουν την αιρεση; 
Γιατι λοιπον επικοινωνουν μαζι τους; 
Με ραβασακια θα πολεμησουν την αιρεση;




Τι αραγε φοβουνται;

Γιατι δειλιουν;

Και μεχρι ποτε;





Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος με τους υποτακτικους του αρχιερεις καθημερινα οργιαζει κυριολεκτικα στα οικουμενιστικα πανθρησκειακα του ανοιγματα και αυτοι το μονο που κανουν ειναι να συγκεντρωνονται και να καταφερωνται εναντιον των Αποτειχισμενων χριστιανων και κληρικων και μαλιστα να τους χαρακτηριζουν ως σχισματικους οι εγγραμματοι αλλ’ εμπαθείς (οσοι απο αυτους τα υποστηριζουν), και ετσι να αποδεικνυουν οτι ειναι επιπλεον και ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ, αφου ενα Κανονικο δικαιωμα, αυτοι το χαρακτηριζουν ως σχισμα (οπως καποιος εμπαθης ...σκο-τοπουλος) και τους θαρραλεους αποτειχισμενους χριστιανους, αυτοι και τα κατευθυνομενα τεκνα τους, αντι να τους τιμησουν, τους θέτουν σε ...καραντινα!!!




Τι να περιμενει, λοιπον, η Εκκλησια απο αυτους;

Τιποτα, απολυτως τιποτα, δεν περιμενει απο αυτους η Ζωσα και η Ελευθερα Εκκλησια.




Γι αυτο και ο νεος Βεκκος και ο Νεος Νεστοριος της Εκκλησιας, δεν ορωδει προ ουδενος, αφου ουδεν εμποδιο συναντα μπροστα του.




Ετσι και εμεις, δικαιως τους αποκαλουμε Σιγονταροοικουμενιστες και πραγματι ειναι, αφου οι Οικουμενιστες δεν τους φοβουνται και δεν τους υπολογιζουν, αφου γνωριζουν οτι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ εχουν γονατα τρεμαμενα και ψυχες λιποψυχες, και ετσι εκεινοι βρισκουν ανοικτους δρομους για να γινονται θρασυτεροι και αναιδεστεροι.

  



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ Ε΄ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΟΥ π. ΑΓΓΕΛΟΥ: 




Ο νυν Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος από τήν εκλογή του στόν θρόνο του Οικουμενικού Πατριαρχείου συνέχισε τήν Οικουμενιστική, ισοπεδωτική γιά τήν Ορθοδοξία γραμμή των προκατόχων του Πατριαρχών κυρών Αθηναγόρου καί Δημητρίου. Ανεγνώρισε αμέσως τόν θεσμό των Διαθρησκειακών Διασκέψεων της Ασίζης (1986), τόν οποίο ίδρυσε τό Βατικανόν.









Τό 2012 τό ἀφιέρωσε στούς προκατόχους του κυρούς Ἰωακείμ τόν Γ΄ καί Ἀθηναγόρα ἐπειδή «μφότεροι ο προκάτοχοι μν εργάσθησαν, σύν τος λλοις, διά τήν νότητα τν χριστιανν, μέν ξαπολύσας τήν γνωστήν γκύκλιον το 1902, δέ συμβαλν ες τήν ρσιν τν ναθεμάτων μεταξύ νατολικς καί Δυτικς κκλησίας καί ες τήν ναρξιν το διαλόγου τς γάπης μετά τς Ρωμαιοκαθολικς κκλησίας». Δηλαδή ἀφιέρωσε τό καινούριο ἔτος σέ αὐτούς, ποῦ ἔκαναν τά σημαντικότερα βήματα προσέγγισης μεταξύ Ὀρθοδόξων καί Παπικῶν[5].









 Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος δήλωσε, με ἀφορμή τήν συμπλήρωση σαράντα ἐτῶν ἀπό τήν κοίμηση τοῦ ἀοιδίμου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυρού Ἀθηναγόρου ὅτι θὰ συνεχίσει τὸ ἔργο του στὸ ζήτημα τῶν Θεολογικῶν Διαλόγων μετά τῶν Παπικῶν καί ἄλλων αἱρετικῶν χριστιανῶν. Ὑπεγράμμισε δέ πώς οἱ διάλογοι ἐπικρίνονται, «ν τούτοις θά πρέπει να καταστε σαφές γιά κόμη μία φορά πώς οτε κατά διάνοιαν προδίδεται ποστολική και μώμητος φιλτάτη ρθοδοξία μας»[6].









Τό ἐγκώμιο τοῦ Οἰκουμενιστοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρου ἔπλεξε ὁ νῦν Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος κατά τήν διάρκεια Ἱεροῦ Μνημοσύνου ἐπί τῇ ἐπετείῳ τεσσαράκοντα ἐτῶν ἀπό τήν ἐκδημίαν του πρός Κύριον. Τό ἐγκώμιο τό ἔπλεξε, διότι προέβη στήν ἄρσιν τῶν ἀναθεμάτων καί προσπάθησε, παραθεωρῶν τά δόγματα, τήν καταλλαγή καί τήν Ἕνωση μετά τῶν Παπικῶν, τούς ὁποίους ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης χαρακτηρίζει «Ἐκκλησίαν», ὅταν καί ὁ τελευταῖος Ὀρθόδοξος πιστός γνωρίζει ὅτι ὁ Παπισμός οὐδεμία σχέση ἔχει μέ τήν Ἐκκλησία. Ἐν συνεχείᾳ ἀνεφέρθη ἀορίστως στις προσπάθειες, τις ὁποίες κατέβαλεν ὁ ἀοίδιμος Πατριάρχης γιά τήν Ἕνωση καί οἱ ὁποῖες ἔχουν συναντήσει τήν δυναμική ἀντίδραση ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων θεολόγων, Μητροπολιτῶν, Καθηγουμένων Ἱερῶν Μονῶν, ἐντίμων Κληρικῶν καί προσωπικοτήτων ἀπό τό 1965 ἕως σήμερον. Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἀνεφέρθη καί στό ἔργο τοῦ ἀοιδήμου Ἀθηναγόρου γιά τό ποίμνιό του στήν Τουρκία[7].









Με δεδομένη, λοιπόν, την συνέχιση της οικουμενιστικής γραμμής των κυρών Ιωακείμ του Γ΄ και Αθηναγόρου, ο                   κ. Βαρθολομαίος προέβη μεταξύ πολλών άλλων και στις παρακάτω δηλώσεις και ενέργειες, για τις οποίες μπορεί να καυχάται ότι ξεπέρασε κατά πολύ τους προκατόχους του σε οικουμενιστικό ζήλο και ότι δίδει πραγματικό ρεσιτάλ.

 «Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς τήν διάσπασιν προπάτορες ημών, υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως, καί ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών τό έλεος του Θεού, αλλ’οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τά σφάλματα εκείνων...»[8].

 «Στούς διαλόγους μέ τούς Μουσουλμάνους καί Εβραίους αδελφούς μας, προσπαθήσαμε νά δημιουργήσουμε κοινές αξίες αναδεικνύοντας τά κοινά στοιχεία αντί τίς διαφορές μας»[9].

 «Οι διαφορές ανάμεσα σέ Μουσουλμάνους καί Χριστιανούς έχουν τίς ρίζες τους στήν πολιτική καί όχι στήν πίστη»[10].







Από τήν ομιλία του Οικουμενικού Πατριάρχη στήν έδρα της Coca Cola, Η.Π.Α., 29.10.2009 :  «Αξιότιμοι Μουχτάρ καί Δάφνη Κέντ (ο μουσουλμάνος Πρόεδρος της Coca Cola καί η σύζυγός του) πολυαγαπημένοι φίλοι καί οικοδεσπότες... Αγαπητοί στόν Κύριο... Αγαπητέ φίλε Μουχτάρ... γνωρίζουμε πώς οι ηρωικές προσπάθειες των γονιών σου χάριν των εβραίων κατά τήν διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου δέν βασίζονταν σέ κάποια θρησκευτική κοσμοαντίληψη, αλλά στό σφαιρικό όραμα της αγάπης γιά όλους τούς ανθρώπους καί της αξίας κάθε ανθρώπινης ζωής. Είθε ο Κύριος όλων νά τούς χαρίσει αιωνία ανάπαυση μαζί μέ τούς Δικαίους κάθε γενεάς πού έχουν φανεί ευάρεστοι σέ Εκείνον. Έχω ένα μικρό αναμνηστικό. Μικρό καί σπουδαίο. Αναμνηστικό γιά τήν Δάφνη καί τόν Μουχτάρ. Αυτό είναι τό Άγιο Κοράνιο, τό ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων αδελφών μας»[11].









Απευθυνόμενος σέ ‘ιεράρχες’ της Αρμενικής, Αιθιοπικής καί Συριακής Κοινότητας, στίς 26-10-2009, στή Νέα Υόρκη :  «Ο θεολογικός διάλογος μεταξύ των δύο Χριστιανικών Οικογένειών μας – πού είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία καί οι Αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες (=οι Μονοφυσίτες) – έβαλε καί επισήμως ένα τέλος στίς παρεξηγήσεις του παρελθόντος. Δέν είναι η θεολογία πού μας χωρίζει. Μάλλον, είμαστε ενωμένοι στή δέσμευσή μας νά θέσουμε τά ποιμαντικά, λειτουργικά, εκκλησιαστικά ζητήματα στά οποία θά οικοδομήσουμε τήν ενότητά μας όλο καί περισσότερο»[12].







Στον Εσπερινό της Αγάπης του Πάσχα στις 24-4-2011 επέτρεψε αντικανονική αποδοχή εν τη θεία λατρεία κατεγνωσμένων αιρετικών, ενός Ρωμαιοκαθολικού ιερέως καί ενός Αρμενίου διακόνου[13].









Ο Οικουμενιστικός κατήφορος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου δέν έχει προηγούμενο. Προέβη σε νέο σκανδαλισμό του πιστού λαού, λίγες εβδομάδες μετά τήν επίσκεψή του στό Άγιον Όρος, στό οποίο συμπροσευχήθηκε μετά των Καθηγουμένων των Ιερών Μονών... Πρό της συμπληρώσεως τεσσάρων εβδομάδων από τις συμπροσευχές καί τά συλλείτουργα στό Άγιον Όρος, ο Οικουμενιστής Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος εξέθεσε τούς σεβαστούς Αγιορείτες Πατέρες μέ τήν συμμετοχή του στήν διαθρησκειακή διάσκεψη της Ασίζης (πόλη του «Αγίου» Φραγκίσκου της Ιταλίας), τήν οποία οργάνωσε τό Βατικανό. Η διαθρησκειακή διάσκεψη δέν ήταν μία απλή συνάντηση. Είχε ως αποστολή τήν συμπροσευχή γιά τήν ειρήνη. Η συμπροσευχή τελέσθηκε τήν 27ην Οκτωβρίου 2011. Καί σ’ αυτή συμμετείχαν ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, Προτεστάντες, Αγγλικανοί, Μονοφυσίτες, Εβραίοι, Μουσουλμάνοι, Βουδιστες, Ζωροαστριστές καί άλλοι εκπρόσωποι θρησκειών καί αιρέσεων (συνολικώς πενήντα εκπρόσωποι). Συμπροσηυχήθηκε μετά των αλλοθρήσκων καί των αιρετικών χριστιανών γιά τήν ειρήνη στόν κόσμο καί στήν Μέση Ανατολή. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, υιοθετώντας (προφανώς) τις «εντολές» των «υπογείων ρευμάτων» της Αμερικής, τά οποία αγωνίζονται γιά τήν δημιουργία μιας νέας θρησκείας, της Πανθρησκείας, εξισώνει τόν Αληθινό Τριαδικό Θεό της Πίστεώς μας μέ τόν «θεό» των Εβραίων, των Μουσουλμάνων, αλλά καί μέ τόν Βούδα, ενώ αναγνωρίζει τις αιρέσεις των Προτεσταντών, των Παπικών καί των Αγγλικανών κ.λπ. ως «Εκκλησίες» που σώζουν, όπως η Ορθοδοξία...







Τόν Ιανουάριο του 2002 συμμετείχε στήν διάσκεψη της Ασίζης συμπροσευχόμενος μέ τόν Πάπα Ιωάννη Παύλο τόν Έκτο καί μέ εκατοντάδες θρησκευτικούς ηγέτες τόσο των αλλοθρήσκων όσο καί των αιρετικών χριστιανών. Τό αυτό έπραξε καί τήν 27ην Οκτωβρίου 20122 στήν Ασίζη...»[14].







Ένα άγιο ποτήρι προσέφερε ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ως δώρο στο νέο «επίσκοπο των βυζαντινής παραδόσεως Ρωμαιοκαθολικών» (Ουνιτών) της Ελλάδος κ. Δημήτριο (Σαλάχα), που χειροτονήθηκε και ενθρονίστηκε τον Μάιο του 2008, στο ναό τον οποίο διαθέτουν στην οδό Αχαρνών[15].

Το 2006 προσκάλεσε τόν ἀρχηγό τῆς παμπάλαιας αἵρεσης τοῦ Παπισμοῦ, Πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ΄, στο Φανάρι, όπου τον υποδέχθηκε με κωδωνοκρουσίες, θυμιατίσματα, ασπασμούς, λειτουργικές δεήσεις και αιτήσεις υπέρ αυτού, ευλογημένος ο ερχόμενος, πολυχρόνια, κοινή ευλογία, δώρα, απαγγελία του «Πιστεύω» και του «Πάτερ ημών» από τον πάπα σέ Θ. Λειτουργία στό Φανάρι.







Δέν διστάζει νά γράψει ἐπιστολές πρός τόν αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης ὡς «δελφόν» ὁ ὁποῖος εἶναι «πολιός καί κμαος ν θεαρέστω τ κκλησία το Χριστο καί πρωτοβούλω διακονία καί προσφορά» καί ἀποτελεῖ «δαπάνητον θησαυρόν καί δοδείκτην» πρός μαρτυρίαν «τν θαυμασίων το θεο καί δή καί τς ζωηφόρου ναστάσεως»[16].







  πατριάρχης Βαρθολομαος ς ρχιμανδρίτης δη στήν μελέτη του «Περί τήν κωδικοποίησιν τν . Κανόνων καί τν κανονικν διατάξεων ν τ ρθοδόξ κκλησί», σχυρίζεται τι πολλοί πό τούς κανόνες τν γίων Πατέρων πρέπει νά καταργηθον καί πί λέξει συνεχίζει: «Δέν δύνανται νά φαρμοσθον σήμερον καί πρέπει νά τροποποιηθον α διατάξεις α κανονίζουσαι τάς σχέσεις τν ρθοδόξων Χριστιανν πρός τούς τεροδόξους καί τεροθρήσκους. Δέν δύναται κκλησία νά χ διατάξεις παγορευούσας τήν εσοδον ες τούς ναούς τν τεροδόξων καί τήν μετ’ ατν συμπροσευχήν, καθ’ ν στιγμήν ατη διά τν κπροσώπων ατς προσεύχεται πό κοινο μετ’ ατν διά την τελικήν νωσιν ν τ πίστει, τ γάπ τ λπίδι. Περισσοτέρα γάπη πρέπει νά “ρδεύσει” πολλάς κανονικάς διατάξεις πρός “ζωογονίαν”. πιβάλλεται τροποποίησις ρισμένων διατάξεων πί τό φιλανθρωπότερον καί ρεαλιστικώτερον. κκλησία δέν δύναται καί δέν πρέπει νά ζ κτός τόπου καί χρόνου».







ς πατριάρχης κατήργησε ατογνωμόνως ατούς τούς ερούς Κανόνας, συμπροσευχόμενος δες καί πανειλημμένως μέ αρετικούς. Παρτήθη πό τήν ποχρέωση τς κκλησίας νά δηγήσει τεροδόξους καί τεροθρήσκους στήν λήθεια το Εαγγελίου, διότι πως πί λέξει επε: « ρθόδοξος κκλησία δέν πιδιώκει νά πείση τούς λλους περί συγκεκριμένης τινος ντιλήψεως τς ληθείας τς ποκαλύψεως, οτε πιδιώκει νά τούς μεταστρέψει ες συγκεκριμένον τινά τρόπον σκέψεως»[17].







Στις 11-10-2012 ο Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, συνοδευόμενος υπό του Σεβ. Μητροπολίτου Γαλλία

κ. Εμμανουήλ και του Εντιμ. κ. Συμεών Φραντζελά, Αρχικλητήρος Αυτού, και του Σεβ. Μητροπολίτου Ιταλίας και Μελίτης κ. Γενναδίου, μετέβη αεροπορικώς στη Ρώμην, ένθα συμμετέσχε και ομίλησε, κατόπιν προσκλήσεως του Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου ΙΣΤ΄, στους εορτασμούς επί τη συμπληρώσει 50 ετών από της συγκλήσεως της Β΄ Συνόδου του Βατικανού. Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στην πλατεία μπροστά από την βασιλική του Αγίου Πέτρου, στο Βατικανό, τιμήθηκε η συμπλήρωση των 50 χρόνων από τη Β΄ Βατικανή Σύνοδο, η οποία αποτέλεσε την αφετηρία για την επαναπροσέγγιση των Ρωμαιοκαθολικών με τους Ορθοδόξους. Στην εκδήλωση παρέστη και απευθύνθηκε στους Ρωμαιοκαθολικούς Καρδιναλίους, Επισκόπους, κληρικούς και στους συγκεντρωμένους πιστούς ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. Κατά τη διάρκεια της τελετής ο Πάπας της Ρώμης κήρυξε την έναρξη του έτους της Πίστης. "Αγάπη" και "επιθυμία για αρμονία", "διάλογος" και "αμοιβαίος σεβασμός" είναι οι αξίες, που επιβεβαιώθηκαν από την παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου στην εκδήλωση, που σηματοδότησε τα 50 χρόνια από την έναρξη του Δεύτερου Συμβούλιου του Βατικανού.  Συμπροσευχήθηκαν ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ΄, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, ο Μητροπολίτης  Γαλλίας κ. Εμμανουήλ,  ο  Αγγλικανός “Αρχιεπίσκοπος” του Cantebury, Rowan Williams, αλλά και Ουνίτες[18].







Παρέστη στην ενθρόνιση του νέου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου στις 19 Μαρτίου 2013, καινοτομώντας για μια ακόμη φορά, αφού για πρώτη φορά μετά το σχίσμα του 1054 παρέστη Οικουμενικός Πατριάρχης σε ενθρόνιση Πάπα. Τον Οικουμενικό Πατριάρχη συνόδεψαν ο Σεβ. Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης, ο οποίος φίλησε το χέρι του νέου Πάπα, ο Μητροπολίτης Αργεντινής κ. Ταράσιος και ο Μητροπολίτης Ιταλίας κ. Γεννάδιος[19].







Τέλος, μετέβη στις 14-16 Μαΐου 2013 στο Μιλάνο της Ιταλίας, προκειμένου να συμμετάσχει στις ἐκδηλώσεις ἐπί τῇ συμπληρώσει 1700 ἐτῶν ἀπό τῆς ὑπογραφῆς ὑπό τοῦ Μ. Κωνσταντίνου τοῦ περιφήμου Διατάγματος τῶν Μεδιολάνων, κατά τις οποίες συμπροσευχήθηκε αντικανονκώς με τον Καρδιναλίου κ. Angelo Scola, «Ἀρχιεπίσκοπο» Milano[20].


19 σχόλια:

  1. ΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΘΑΨΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΑΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡ αγγελε φωτεινε η σκοτεινε.ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΘΕΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟΝ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΙΕΡΑΤΙΚΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΣ... ΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΘΑΨΑΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥΣ π. χρυσοστομος καρεωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για ποιον σκο-τοπουλο μιλάτε; δεν καταλαβα γρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδη εαν εξεταζει κανεις τα πεπραγμενα ενος αποθανοντος,τα οποια καθαπτονται της πιστως (σημειωτεον οτι το μισο Αγιον Ορος και ισως και παραπανω δεν μνημονευε τον Αθηναγορα) και μαλιστα σε τοσο κρισημη εποχη για την οποια ομιλων υπευθηνα απο το διαδυκτιο ο π. Φωτιος χθες ειπε: "εχουν ανοιξει την κερκοπορτα",αυτος λοιπον που εξεταζει αυτα ειναι τυμβωρυχος;...Σιγουρα πατερ κανεις λαθως,αλλα δεν ειναι μονο αυτο.Για τις λιγες φωνες σαν την δικη σου κατηγορουν ολο το Ορος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εσυ, πατερ Χρυσοστομε, αν εισαι πραγματικος αγιορειτης, τι ειναι αυτα που λες;
    Ποιος ειναι τυμβωρυγχος;
    Δεν γνωριζεις οτι η Γραφη λεγει οτι τα εργα αυτων (των ανθρωπων) ακολουθει μετ αυτων;
    Δεν γνωριζεις οτι θα κριθουν και ιδιαιτερα οσοι κακουργησαν στην Πιστι του Χριστου;
    Δικη μας ειναι η Πιστι ή του Χριστου;
    Λοιπον, επειδη εσυ καλοπερνας εκει στο Ορος στο σπιτακι σου εξ αιτιας αυτης της προδομενης πιστεως και χαριν αυτης, αφου εσυ εισαι μαζι με τους προδοτες πατριαρχες, αφησε τους αλλους να αγωνισθουν και εσυ αναπαυου εν τη ησυχια σου και εν τη καλοπεραση σου και εν τη αμεριμνησια σου, αφου διατηρεις ησυχη την συνειδησι σου και ενω γνωριζεις οτι προσευχεσαι σε αυτον που προδιδεται και εσυ σιωπας και επιπλεον μεγαλαυχεις απρεπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βεβαια το θεμα πρεπει να ψαχτει.Ας μας αφησει τελος παντων ο πατερ αυτος καποιο τηλεφωνο για να γινει τακτοποιησι των στοιχειων και τοτε βλεπουμε....να δουμε μηπως ειναι προβοκατσια καποιων που ενοχληθησαν χθες,ακουγοντας τον αγαπητοωπ.Φωτη να μιλαει για παναιρεση οικουμενισμου,κερκοπορτα,θα τα πουλησουν ολα κλπ.Λοιπον π. Χρυσοστομε περιμενουμε καποιο στοιχειο σου...Οσο για σενα π. Αγγελε οπωσδηποτε εισαι φωτεινος και θα παρακαλουσα (και πιστευω πολλοι απο εμας)τον Σεβ. Σεραφειμ να σε αξιοποιησει στο ποστο σου για να κανουμε επι τελους μια αρχη.Οχι αυτο δεν ειναι σιγονταροοικουμενισμος διοτι ολα λαμβανονται υπ'οψι αθροιστικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποιός είναι αυτός ο π. Φώτιος;
    Πείτε μας σας παρακαλώ.Και πού τα είπε και τι είπε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια αναρτησι που ειχε κανει ο Οδυσσεας λιγο πισω(νομιζω χθες)σε σχετικο σχολιο.Το ονομα του το βαζει ο ιδιος.

      Διαγραφή
  7. Υπάρχει ο Φωτόπουλος και υπάρχει καί ο Σκοτόπουλος.Τίνα σου πώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω ποιόν εννοείτε αλλά ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος είναι κληρικός με μεγάλη ευσέβεια και μεγάλος αντιοικουμενιστής. Πνευματικό παιδί του π. Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου του μακαριστού αρχιμανδρίτου. Τώρα είναι δίπλα στον π. Σαράντη Σαράντο που είναι και αυτός αντιοικουμενιστής.

      Διαγραφή
    2. O π. Φωτόπουλος είπε στην πρόσφατη σύναξη της Γατζέας ότι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς έχει κάνει σχίσμα. Άκουσον, άκουσον σχίσμα, επειδή εφαρμόζει την παράδοση της Εκκλησίας και διέκοψε το μνημόσυνο των αιρετικών. Μάλλον γι' αυτό τον ονόμασε ο ιστολόγος σκοτόπουλο. Είχε αναλάβει να κάνει μελέτη για τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, στα πλαίσια της συνάξεως, και τώρα που την έκανε ο καθηρημένος από την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος π. Ευθύμιος, αντί να του απαντήσει ή να ασκήσει την κριτική του σε μία έτοιμη μελέτη, αυτός τον κατηγόρησε ευθέως ότι έκανε σχίσμα. Ας μας εξηγήσει τουλάχιστον τους λόγους που τον κατηγορεί ότι έκανε σχίσμα. Πώς να μην τον ονομάσει κανείς σκοτόπουλο, αφού αντί να φωτίσει τα πράγματα, τα συσκοτίζει ακόμη περισσότερο!

      Διαγραφή
    3. Μην τον συνεριζεσε,αυτος γραφει ο,τι μπορει....

      Διαγραφή
  8. Αντιοικουμενιστης !!!!!
    Που μνημονευη τον Βαρθολομαιο, αληθεια πως βαφκαλιζεσθε εσεις οι "Νεορθοδοξοι"πως τα λετε πως τα πραττετε ειναι περιεργο, ειδικα οι αντιοικουμενιστες Αγιοριτες, ειναι για γελια, οταν παει στο Ορος ο ακατανομαστος, ολοι ειναι εκει, αντιοικουμενιστης αδελφε, ηταν εκεινος ο ζηλωτης Μοναχος, λιγο πριν μπη ο ""Προκαθημενος"" στην Μ.Λαυρας που τον αρπαξαν οι Πρετωριανοι του Σαμαρα { ελεος ματατζηδες φρικτοι εντος Μοναχικης αγιοριτικης πολιτειας!!!!} @ τον πεταξαν εκτος Αγιου Ορους, ακουσον,ακουσον, με ποιο δικαιωμα φρικτε, τρισκαταρατε, πετας εξω ενα μοναχο απο το μερος της μετανοιας του!!!!
    Τι ειδους αντιοικουμενιστικο αγωνα, εννοειτε οτι κανετε;;; που στον υπνο σας, Διαβαστε τον Α.Σακαρελο ηταν μαζι με τον Πατερα Επιφανειο που λετε, δηλ ηταν και αυτος Αντιοικουμενιστης, μνημονευτης!!!
    Τοτε ο Α.Σακαρελος γιατι αποτειχηστικε, πραγματικα και προσχωρησε στο πατριον;;;;
    Χ. Ανεστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο αδελφε μου,το προβλημα μου ομως ειναι οτι δεν γνωριζω σε ποια παραταξη να προσχωρισω.Αν πχ παω στη μια ,θα πρεπει να δεχθω την καθαιρεση που εκαναν οι δικοι μου στους αλλους...αλλα και αντιστροφως.Γιαυτο βαλθηκα να κανω κατι το ευκολοτερο.Να τετραγωνισω τον κυκλο......

      Διαγραφή
  9. Παντως ο "πατερ" (;) Χρυσοστομος δεν ξαναεμφανιστικε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οδυσσέα, δημοσιεύεις τό ε΄ μέρος του άρθρου αλλά δέν αναφέρεις την πηγή. Πού μπορώ να βρώ όλο το άρθρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στειλε μου το εμειλ σου να σου το στειλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν ειναι αληθεια αυτα που καταγγελει ο αναγνωστης μας για τον π. Φωτοπουλο, αν ειπε τετοιες αηδιες, αποδεικνυεται αυτος αγραμματος και αστοιχειωτος και κακοδοξος.
    Δυστυχως.
    Ας διαψευσει τον αναγνωστη μας, αν ειναι ψεμματα.
    Γνωριζουμε οτι μας παρακολουθουν σαν αστακοι.
    Ας διαψευσει.
    Και γιατι ο αρχικλαρουχοι δεν τον εβαλαν στη θεσι τους;
    Ο Μεταλληνος, ο Ζησης γιατι δεν μιλησαν;
    Για να αποδειχθη οτι αποτελουν ενα Σωμα ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ;
    Ναι ειναι ΚΑΚΟΔΟΞΟΙ και ως κακοδοξοι χαρακτηριζονται απο τους Ιερους Κανονες και απο τους Αγιους Πατερες.
    Και καποιοι φιλοι του να του το πητε γιατι εμεις με τους ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΤΕΣ δεν εχουμε επικοινωνια.
    Τους ενταξαμε οπου και τους Οικουμενιστες.
    Ειναι ιδιοι.
    Στον ιδιο μυλο δουλευουν.
    Εκει κλεινει η καρδουλα τους.
    Μακρυα απο μας.
    Και μακρυα απο την Ελευθερα και Ζωσα Εκκλησια.
    Εκει μαζι με τους Λατινοφρονες και τους Οικουμενιστες Πανθρησκειαστες.
    Γι αυτο και καλα μας εκανε και μας ταψαλε ο π. Φωτοπουλος.
    Καναμε σχισμα απο αυτους τους ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ.
    Δοξα τω Θεω.
    Η ηρα καθαρισε απο το σιταρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν εχεις ,οπως και δεν εχεις,οπως λες επικοινωνια γγιατι ασχολεισαι μαζι τους;

      Διαγραφή
  13. Πάλι πιάσατε τα άκρα αδελφοί κι αρχίσατε τους αφορισμούς. Έχετε υπομονή, αναμένετε λίγο ακόμη, θα αποτειχιστούν κι αυτοί, όπου νάναι, περιμένετε γιατί προτρέχετε και θέλετε όλοι να έχουν την ίδια ταχύτητα με σας; Έλεος πια περιμένετε λίγο ακόμη. Μη κατηγορείτε έτσι τους καημένους τους πατέρες που κάνουν τόσα για την Ορθοδοξία μας. Ολόκληρη Ομολογία Πίστεως υπέγραψαν, λίγο είναι κι αυτό και μπήκαν στο μάτι του Βαρθολομαίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου